Kertokaa mikä on teidän mielestä paras auton mp3-soitin, jossa on USB!!!
Ja mistä netistä ootte tilannut niitä??
KIITOS!
Autoon soitin
5
1344
Vastaukset 5
- Make
Sitä ny on vaikee sanoa mikä on paras,mut kato nää bilteman autosoittimet.
tuotekuva ASENNUSKEHYS
Tuotenro 31548
2,90 €
tuotekuva AUTOSTEREO CD/MP3
Tuotenro 24671
65,00 € tuotekuva AUTOSTEREO CD/MP3/USB/SD
Tuotenro 24672
89,00 €
tuotekuva AUTOSTEREO MP3/USB/SD- jjjjfj
kertokaa tyhmälle jookos... autossa on tuollanen Bilteman soitin Autostereo MP3/USB/SD.... Muisti tikulta kuuntelen ja mankan ohjeissa kerrotaan "Kansio tasojen enimmäismäärä 5" Tarkottaako että koko soittimeen tökättävään tikkuun voi laatia VAIN 5 kansioo jos meinaa sillä soittimella pelleillä??
- Joo ei tarkota
jjjjfj kirjoitti:
kertokaa tyhmälle jookos... autossa on tuollanen Bilteman soitin Autostereo MP3/USB/SD.... Muisti tikulta kuuntelen ja mankan ohjeissa kerrotaan "Kansio tasojen enimmäismäärä 5" Tarkottaako että koko soittimeen tökättävään tikkuun voi laatia VAIN 5 kansioo jos meinaa sillä soittimella pelleillä??
Ei tarkota
- juliet...
AUTOSTEREO MP3/USB/SD
tulee sellanen teksti kun TEL CALL, eikä mikään toimi.. mitä sille pitää tehdä tai mistä tuo johtuu - Tuolta
www.hifikonex.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479