Minä haluaisin lähteä lasten kanssa ulkomaille vuorotteluvapaalla. Maksetaanko korvausta myös ulkomailla viettävälle? entä lapsilisät? Kommentteja...
lasten kanssa maailmalle
oravanpyörä
3
1167
Vastaukset
- vapaalta palannut
Vuorotteluvapaalla voit oleskella ihan missä päin maailmaa haluat ja vuorotteluvapaakorvaus maksetaan. Itse olin yhteensä n. 2 kk ulkomailla. Maksu tulee säännöllisesti tilillesi, eikä mihinkään tarvitse ilmoittaa, missä päin oleskelet.
Lapsilisistä en tiedä mitään... - edelias
..tulevat tilille lomailetpa lapsinesi missä hyvänsä.Edellistä vastaajaa kompaten..vuorotteluvapaa..paino sanalla vapaa.Saat viettää vapaa-aikasi kuten haluat.
- kiinnostaa Espanja
Monet menee juuri Espanjaan ja aurinkorannikole..tunnen useampia. SInne olemme itsekkin suuntaamassa tosin ilman lapsia. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424300
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344067- 643716
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 842916
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334