Tokio Hotel on paras!!

Tokio Hotel fani<3

Tokio Hotel fanit!!

Täällä keskustellaan Tokio Hotellista

48

1894

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Joo..Tokio Hotel on siis aivan paras siis Bill on nii ihana ja Tom kans

      • MITÄ PISSIKSII

        Siis ettekö te oikeesti tajua mikä häpeä te olette Suomen maalle???


      • joku
        MITÄ PISSIKSII kirjoitti:

        Siis ettekö te oikeesti tajua mikä häpeä te olette Suomen maalle???

        sehän on ihan sun oma mielipide asiasta! Et voi silti tulla muita haukkumaan siitä että me tykätään Tokio Hotellista!! Pidä sun mielipide omana tietonas!!!


      • diidim

        Itsekin olen TH fani ja pidän heitä todella hyvinä. Mutta tiedoks vaan et siellä on muitakin kuin vaan BILL ja TOM!!! Georgia ja Gustia ei saa unohtaa! Ne osaa oikeesti soittaa, Bill osaa laulaa ja sillä on hyvä lauluääni, mut Tom vois opetella soittaan..
        Olen kyllästynyt siihen,ettei G-miehiä oteta huomioon ollenkaan.Ei ne kaksoset niiiin ihmeellisiä ole!


      • viivviivivviiviv
        MITÄ PISSIKSII kirjoitti:

        Siis ettekö te oikeesti tajua mikä häpeä te olette Suomen maalle???

        NIKKI : MITÄ PISSIKSII : SIIS MEKÖ OLLAAN HÄPEÄ SUOMELLE!!!!!??? JA TARKOTTAAKO SE ETTÄ IHKUTTAA JA TYKKÄÄ TH:STA ETTÄ ON PISSIS ?!??!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!??!?!?!??!?!?!?!??!?!?!??!?!?!??!?! EI TODELLAKAAN. SÄÄ ET TAIJA TIETÄÄ MIKÄ ON PISSIS.VOI PIENTÄ


      • AEVAPARASTH

        nii, kaikkihan se pitäs tajuta, että TH on kaikkein paras bändi kkoko maailmasta! ja tom osaa soittaa....... miks jotku väittää ettei osaa??? eikai nyt bändiin muuten päästettäis jos ei osais soittaa.TOM KAULITZ


      • momomomomorr
        joku kirjoitti:

        sehän on ihan sun oma mielipide asiasta! Et voi silti tulla muita haukkumaan siitä että me tykätään Tokio Hotellista!! Pidä sun mielipide omana tietonas!!!

        nikki:joku: niiiiiiiiiiiiiiimpä !!!!!!


      • sadajsdiasdajsdi
        momomomomorr kirjoitti:

        nikki:joku: niiiiiiiiiiiiiiimpä !!!!!!

        nii että nikki : MITÄ PISSIKSII : voit painuu sinne minne kerkeet ja haistaa sitä mitä kerkeet.! sun ei tarvi tulla tänne valittaa.


      • et pitääniinqvittuila
        sadajsdiasdajsdi kirjoitti:

        nii että nikki : MITÄ PISSIKSII : voit painuu sinne minne kerkeet ja haistaa sitä mitä kerkeet.! sun ei tarvi tulla tänne valittaa.

        joka asiasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 STNA MEINAAKS SE ETTÄ TYKKÄÄ TH:STA SITÄ ET ON PISSIS ?!??! VARMAA JOKU PIKKU 4-5 VUOTIAS PENIKKA SIEL KIRJOTTELEMAS TÄNNE!!!!!!11


      • että tom kaulirz

        on vitun ihana !!!!!!!!


      • asa tv
        et pitääniinqvittuila kirjoitti:

        joka asiasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 STNA MEINAAKS SE ETTÄ TYKKÄÄ TH:STA SITÄ ET ON PISSIS ?!??! VARMAA JOKU PIKKU 4-5 VUOTIAS PENIKKA SIEL KIRJOTTELEMAS TÄNNE!!!!!!11

        ON NIIN PASKA! LAULAJA LIIKAA MEIKKIÄ LIIAN LAIHA JA HOMO! VELIPOIKA ANOREETTINEN JA RUMAT RÄPPI-KUTEET! NII PENTUMUSAA VOI JEESUS MITÖÄ PASKAA! PISSISPASKAA!!!


      • re:diidim
        diidim kirjoitti:

        Itsekin olen TH fani ja pidän heitä todella hyvinä. Mutta tiedoks vaan et siellä on muitakin kuin vaan BILL ja TOM!!! Georgia ja Gustia ei saa unohtaa! Ne osaa oikeesti soittaa, Bill osaa laulaa ja sillä on hyvä lauluääni, mut Tom vois opetella soittaan..
        Olen kyllästynyt siihen,ettei G-miehiä oteta huomioon ollenkaan.Ei ne kaksoset niiiin ihmeellisiä ole!

        Niinpä, oon ihan samaa mieltä. hei kaikki TOM JA BILL SEMMOSET RUMAT HOMOLAPSET EI NIIST VITTU OIS KAHESTAAN MIHINKÄÄN, GUSTAV JA GEORG ON VÄLTTÄMÄTTÖMIÄ, JA LUULEN ETTEI HE TYKKÄÄ KUN HEITÄ KUTSUTAAN G-MIEHIKSI. IHA VAAN, TH-FANIT OOTTE KYLLÄ AIKA TÖRKETÄ.


      • Th-fani
        diidim kirjoitti:

        Itsekin olen TH fani ja pidän heitä todella hyvinä. Mutta tiedoks vaan et siellä on muitakin kuin vaan BILL ja TOM!!! Georgia ja Gustia ei saa unohtaa! Ne osaa oikeesti soittaa, Bill osaa laulaa ja sillä on hyvä lauluääni, mut Tom vois opetella soittaan..
        Olen kyllästynyt siihen,ettei G-miehiä oteta huomioon ollenkaan.Ei ne kaksoset niiiin ihmeellisiä ole!

        Siis olen aivan samaa mieltä,mutta Tom soittaa mahtavasti!!Ihan parhaasti. :)
        Ei sen tarvii opetella soittaa ku se on jo n.11 vuotta soittanu.
        Muuten olen samaa mieltä.


      • hmmph..
        AEVAPARASTH kirjoitti:

        nii, kaikkihan se pitäs tajuta, että TH on kaikkein paras bändi kkoko maailmasta! ja tom osaa soittaa....... miks jotku väittää ettei osaa??? eikai nyt bändiin muuten päästettäis jos ei osais soittaa.TOM KAULITZ

        Ei jumakauta.. Tom ei oikeesti osaa soittaa mtn hankalampaa muutaku jtn sointuja. Bändi on mahtava ja tykkään sairaana,mut VIHAAN sellasii "Bill&Tom on parhait! Keulakuvat ihQ!!!" Jos joku ei vielä oo tajunu ni Tom EI ole keulakuva.. Gusti ja Georg osaa soittaa oikeesti ja osaa myös pukeutua :D


      • just..
        Th-fani kirjoitti:

        Siis olen aivan samaa mieltä,mutta Tom soittaa mahtavasti!!Ihan parhaasti. :)
        Ei sen tarvii opetella soittaa ku se on jo n.11 vuotta soittanu.
        Muuten olen samaa mieltä.

        Jos Tom on noin paska ja on harjoitellut nuin paljo ni ei oo mikään kitaristi..


      • jauu
        että tom kaulirz kirjoitti:

        on vitun ihana !!!!!!!!

        ei reps


      • Th-fani!
        re:diidim kirjoitti:

        Niinpä, oon ihan samaa mieltä. hei kaikki TOM JA BILL SEMMOSET RUMAT HOMOLAPSET EI NIIST VITTU OIS KAHESTAAN MIHINKÄÄN, GUSTAV JA GEORG ON VÄLTTÄMÄTTÖMIÄ, JA LUULEN ETTEI HE TYKKÄÄ KUN HEITÄ KUTSUTAAN G-MIEHIKSI. IHA VAAN, TH-FANIT OOTTE KYLLÄ AIKA TÖRKETÄ.

        Oon ihan samaa mieltä...Tokio Hotel ei oo mitään ilman Gustavia ja Georgia..ja mitkään muutkaan bändit ei ole mitään ilman rumpalia tai basistia...Jos teidän mielestä Tom ja Bill on söpöimpiä eikä Georgilla ja Gustavilla ole mitään arvoa,kutsukaa itseänne Kaulitz-faneiksi!!
        Tom ja Bill eivät todellakaan ole Tokio Hotel...
        Eli:jos ette välitä Gustavista ja Georgista,älkää kutsujo itseänne Tokio Hotel-faneiksi!!

        Mutta minun mielestä koko bändi on yhtä ihana,hyvä,söpö ja ne kaikki neljä on saman arvoisia...


      • Oon TH-fani!!!SO???
        asa tv kirjoitti:

        ON NIIN PASKA! LAULAJA LIIKAA MEIKKIÄ LIIAN LAIHA JA HOMO! VELIPOIKA ANOREETTINEN JA RUMAT RÄPPI-KUTEET! NII PENTUMUSAA VOI JEESUS MITÖÄ PASKAA! PISSISPASKAA!!!

        Sä et voi väittäää ketään homoks jos sä et oo ottanu selvää asiasta... Alkaa pikku hiljaa ärsyttää tollanen vitun valitus siitä et Bill ois homo... Samoin noi väitteet Tomista sä voit työntää jonnekkin syvälle. mä en tajuu miks sä vaivaudut tänne valittaan ku voisit tehä jotain hyödyllistä!!!!


      • qfnrptåv
        AEVAPARASTH kirjoitti:

        nii, kaikkihan se pitäs tajuta, että TH on kaikkein paras bändi kkoko maailmasta! ja tom osaa soittaa....... miks jotku väittää ettei osaa??? eikai nyt bändiin muuten päästettäis jos ei osais soittaa.TOM KAULITZ

        Tottakai bändiin päästetään soittaan vaikkei osaa soittaa, haloo! Billin veli, kaikkien teinien ihquttama lökäpöksy Tom. IhQUuuuuuuuuuuu


      • Anonyymi
        hmmph.. kirjoitti:

        Ei jumakauta.. Tom ei oikeesti osaa soittaa mtn hankalampaa muutaku jtn sointuja. Bändi on mahtava ja tykkään sairaana,mut VIHAAN sellasii "Bill&Tom on parhait! Keulakuvat ihQ!!!" Jos joku ei vielä oo tajunu ni Tom EI ole keulakuva.. Gusti ja Georg osaa soittaa oikeesti ja osaa myös pukeutua :D

        MITÄ VITTUA!!!???? SÄ JUST SANOT ETTÄ TOM EI OSAA SOITTAA!!??? VITTU KYLLÄ MUUTEN OSAA.


    • thfani

      Bill se on hot hot HOT!! Ja tom samoin ne on maailman söpöimmät kaksoset.......

      • jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj185858

        otsikko...rakastan tomia ja billiä !


      • morkkkkkalll

        nii ja jos toi yks tarkottaa sillä et me ollaa pissiksii ku "ihkutellaan" th:ta...... siis mää voin näyttää sulle mikä on ihkutusta. tom


      • vorbei

        Siis ei millään pahalla, mutta... Tää Bill


      • dfgjdfgjkdg
        vorbei kirjoitti:

        Siis ei millään pahalla, mutta... Tää Bill

        siis tää on sulle joka on kirjottanu ton Voi herran jestas :D ni et en katttonu emma gaalaa mut tiiä n et th voitti. :) paska ku se keikka peruttiin


      • TH-FANIT YHTÄ ÄRSYTÄVII KU ...
        jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj185858 kirjoitti:

        otsikko...rakastan tomia ja billiä !

        HEI MIETTIKÄÄ NYT TOKIO HOTEL EI OO SAMA ASIA KU BILL KAULITZ JA TOM KAULITZ, TOKIO HOTEL ON SAMA KUIN GUSTAV SCHÄFER, TOM KAULITZ, GEORG LISTING JA BILL KAULITZ! EI NE MITÄÄN VITUN IHMEKAKSOSII OO! JA TOM EI OSAA SOITTAA, SE ON TOTTA! RUMAT HOMOKAKSOSET, ON NIIN OLEVINAAN PRESIDENTTEI. MÄ AINAKIN FANITTAISIN G-MIEHII ENEMMÄ. OOTTE OIKEEST HÄPEÄKSI SUOMEN MAALLE!


      • freiheit94
        vorbei kirjoitti:

        Siis ei millään pahalla, mutta... Tää Bill

        Minä katoin Emma-Gaalan ja itkin onnesta kun TH voitti ulkomaalaisen palkinnon :D


      • vorbei
        freiheit94 kirjoitti:

        Minä katoin Emma-Gaalan ja itkin onnesta kun TH voitti ulkomaalaisen palkinnon :D

        Joo, Emma-Galla tuli katsottua. Ei hemmetti, kun itkin, kun ne voitti. Sitten kun ne näytti sen videon siielä , ja kun ne fanit kirku... Ahhh : D

        Yks mahtavimmista hetkistä koko mun elämässä : DD


      • Th-fani

        MUISTAKAA JUSCHTEL JA GEORG MYÖS!!!MITÄÄN TOKIO HOTELII EI OIS ILMAN NIITÄ!!!!

        MUUTEN TOKIO HOTEL ON IHANA JA MAHTAVA BÄNDI!!!


      • Th-fani
        morkkkkkalll kirjoitti:

        nii ja jos toi yks tarkottaa sillä et me ollaa pissiksii ku "ihkutellaan" th:ta...... siis mää voin näyttää sulle mikä on ihkutusta. tom

        Hei mieti nyt miltä Gustista ja Georgista tuntuis jos ne lukis nyt näitä viestei jossa lukee vaan et:Tom


    • SAISPAINUUUUU

      HELVETTIIN VALITTAAA ! TAI SITTE TUNGE SE PÄÄS VESSAN PÖNTTÖÖN

    • asa tv

      ON NIIN PASKA! LAULAJA LIIKAA MEIKKIÄ LIIAN LAIHA JA HOMO! VELIPOIKA ANOREETTINEN JA RUMAT RÄPPI-KUTEET!

      • LOLOLOLOOLO1111111

        LOL!!sori vaa, mut REPESIn ja pahasti. te kaikki jotka haukutte sitä ootte vaa kateeellisii :)voi teitä pieniä. mistä päättelet et se on HOMO? -,-"


      • ann|kaa
        LOLOLOLOOLO1111111 kirjoitti:

        LOL!!sori vaa, mut REPESIn ja pahasti. te kaikki jotka haukutte sitä ootte vaa kateeellisii :)voi teitä pieniä. mistä päättelet et se on HOMO? -,-"

        No niin te TH-fanit miettikää nytte! Kaikkien fanien viestissä lukee jotain tällasta: "Bill ja tom - Tokio Hotel on paras!" "Bill on tosi söpö. Mut Tom on kans! Eli siis tokio hotel on maailman paras bändi! Parhaat kaksoset ikinä"
        MIETTIKÄÄ TÄTÄ : ONKO BILL KAULITZ JA TOM KAULITZ SAMA ASIA KUIN TOKIO HOTEL?
        - Ei ole! Miltä kuulostaisi, jos joku meikkimies laulaisi monia kappaleita pelkän kitaran säestyksellä? Nousisiko bändi suosioon? EI! Miettikää asiaa! Olisiko tokio hotelia ilman Gustav Schäferiä ja Georg Listingiä? He ovat bändissä ihan yhtä tärkeitä kun Bill ja Tomkin. Mitä fanit ajattelevat? Ainakin muissa bändeissä kaikkia jäseniä pidetään samassa arvossa. Tai sitten Tokio Hotel- fanit eivät ole TH' faneja, he ovatkin Kaulitzin kaksoset- faneja? Ottakaa kantaa! (Msn: [email protected])


      • vorbei
        ann|kaa kirjoitti:

        No niin te TH-fanit miettikää nytte! Kaikkien fanien viestissä lukee jotain tällasta: "Bill ja tom - Tokio Hotel on paras!" "Bill on tosi söpö. Mut Tom on kans! Eli siis tokio hotel on maailman paras bändi! Parhaat kaksoset ikinä"
        MIETTIKÄÄ TÄTÄ : ONKO BILL KAULITZ JA TOM KAULITZ SAMA ASIA KUIN TOKIO HOTEL?
        - Ei ole! Miltä kuulostaisi, jos joku meikkimies laulaisi monia kappaleita pelkän kitaran säestyksellä? Nousisiko bändi suosioon? EI! Miettikää asiaa! Olisiko tokio hotelia ilman Gustav Schäferiä ja Georg Listingiä? He ovat bändissä ihan yhtä tärkeitä kun Bill ja Tomkin. Mitä fanit ajattelevat? Ainakin muissa bändeissä kaikkia jäseniä pidetään samassa arvossa. Tai sitten Tokio Hotel- fanit eivät ole TH' faneja, he ovatkin Kaulitzin kaksoset- faneja? Ottakaa kantaa! (Msn: [email protected])

        Aivan samaa mieltä ann|kaa:n kanssa. Kuten tuolla aikaisemmin siitä jo mainitsinkin. ;)

        Ja sitten tuosta, että laulaja on homo. Mä en nyt millään halua arvostella sun mielipidettä, mutta tekeekö meikkaaminen pojasta homon? Onko Jared Leto homo, koska käyttää kajalia? Onko Gerard Way homo samasta syystä? Entä Ville Valo?

        Ja, jos Bill olisikin homo, se ei tee hänestä sen huonompaa ihmistä. Homotkin on normaaleja, vaikka ovatkin samasta sukupuolesta kiinnostuneita.

        Ja, kun Bill eräässä haastattelussa on sanonut, ettei ole homo, niin siinähän minä häntä uskon. : )

        Ja Tom anorektikko, vai miten se oli? Enpä usko, että tällä nuotella herralla on anoreksiaa, vaikka laiha onkin. Ja, jos hänellä sitten kyseinen sairaus olisi, niin sittenhän fanit, Bill, Georg ja Gustav hänä 120 % tukisivat! : )

        Että näin...
        Onhan se vähän surullista, että keikka peruttiin, mutta kunhan Bill paranee. Dann wird alles gut. Ja näillä näkyminhän keikka olisi kesäkuun toisella tai kolmannella viikolla : D

        Sitä odotellessa ;)


      • ann|kaa
        vorbei kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä ann|kaa:n kanssa. Kuten tuolla aikaisemmin siitä jo mainitsinkin. ;)

        Ja sitten tuosta, että laulaja on homo. Mä en nyt millään halua arvostella sun mielipidettä, mutta tekeekö meikkaaminen pojasta homon? Onko Jared Leto homo, koska käyttää kajalia? Onko Gerard Way homo samasta syystä? Entä Ville Valo?

        Ja, jos Bill olisikin homo, se ei tee hänestä sen huonompaa ihmistä. Homotkin on normaaleja, vaikka ovatkin samasta sukupuolesta kiinnostuneita.

        Ja, kun Bill eräässä haastattelussa on sanonut, ettei ole homo, niin siinähän minä häntä uskon. : )

        Ja Tom anorektikko, vai miten se oli? Enpä usko, että tällä nuotella herralla on anoreksiaa, vaikka laiha onkin. Ja, jos hänellä sitten kyseinen sairaus olisi, niin sittenhän fanit, Bill, Georg ja Gustav hänä 120 % tukisivat! : )

        Että näin...
        Onhan se vähän surullista, että keikka peruttiin, mutta kunhan Bill paranee. Dann wird alles gut. Ja näillä näkyminhän keikka olisi kesäkuun toisella tai kolmannella viikolla : D

        Sitä odotellessa ;)

        jo, en usko että Bill oikeesti on homo, niin monet vaan väittää.
        Ja Tom ei TODELLAKAAN oo anorektikko, se on vaan hoikka. Sama asia...? Mun mielest ne on söpöi, aika monet fanittaa Tokio Hotelii siks. Ja se on muute Hotelii, ei Hotellii. Tom on söpö, mun mielest ainaki (: On se kokonaisuudessa ihan hyvä bändi. Ärsyttää vaan, ku sellasia penskoja kirkumassa ja strippaamassa jossain lavalla.
        kts
        (Ja Tokio Hotel-fanit, opetelkaa kirjottamaan.)


      • Th-fani
        ann|kaa kirjoitti:

        No niin te TH-fanit miettikää nytte! Kaikkien fanien viestissä lukee jotain tällasta: "Bill ja tom - Tokio Hotel on paras!" "Bill on tosi söpö. Mut Tom on kans! Eli siis tokio hotel on maailman paras bändi! Parhaat kaksoset ikinä"
        MIETTIKÄÄ TÄTÄ : ONKO BILL KAULITZ JA TOM KAULITZ SAMA ASIA KUIN TOKIO HOTEL?
        - Ei ole! Miltä kuulostaisi, jos joku meikkimies laulaisi monia kappaleita pelkän kitaran säestyksellä? Nousisiko bändi suosioon? EI! Miettikää asiaa! Olisiko tokio hotelia ilman Gustav Schäferiä ja Georg Listingiä? He ovat bändissä ihan yhtä tärkeitä kun Bill ja Tomkin. Mitä fanit ajattelevat? Ainakin muissa bändeissä kaikkia jäseniä pidetään samassa arvossa. Tai sitten Tokio Hotel- fanit eivät ole TH' faneja, he ovatkin Kaulitzin kaksoset- faneja? Ottakaa kantaa! (Msn: [email protected])

        Oon samaa mieltä.Kaulitz-fani on eri asia kuin Tokio Hotel-fani!
        Jos on Tokio Hotel-fani,ottaa huomioon koko bändin,ja jos on Kaulitz-fani,niin ei voi olla Th-fani koska fanittaa vaan tomia ja Billiä.
        pitäkää mielessä!!

        Hyvä ann|kaa!!!!


      • ann|kaa
        Th-fani kirjoitti:

        Oon samaa mieltä.Kaulitz-fani on eri asia kuin Tokio Hotel-fani!
        Jos on Tokio Hotel-fani,ottaa huomioon koko bändin,ja jos on Kaulitz-fani,niin ei voi olla Th-fani koska fanittaa vaan tomia ja Billiä.
        pitäkää mielessä!!

        Hyvä ann|kaa!!!!

        Kiitti:) No vituttaa aika paljo ku kaikki vaa bill IhQ tom ihQ ku ei tom kaulitz osaa edes soittaa mäki varmaan osaan sitä paremmin niis missään kappaleis ei oo mitään sooloo eikä mitään..pelkkii sointuja siellä rämpyttää lo;lololoolLOLOLOOLOLOLOLOLOLOLLO


      • Th-fani(ko)??
        ann|kaa kirjoitti:

        No niin te TH-fanit miettikää nytte! Kaikkien fanien viestissä lukee jotain tällasta: "Bill ja tom - Tokio Hotel on paras!" "Bill on tosi söpö. Mut Tom on kans! Eli siis tokio hotel on maailman paras bändi! Parhaat kaksoset ikinä"
        MIETTIKÄÄ TÄTÄ : ONKO BILL KAULITZ JA TOM KAULITZ SAMA ASIA KUIN TOKIO HOTEL?
        - Ei ole! Miltä kuulostaisi, jos joku meikkimies laulaisi monia kappaleita pelkän kitaran säestyksellä? Nousisiko bändi suosioon? EI! Miettikää asiaa! Olisiko tokio hotelia ilman Gustav Schäferiä ja Georg Listingiä? He ovat bändissä ihan yhtä tärkeitä kun Bill ja Tomkin. Mitä fanit ajattelevat? Ainakin muissa bändeissä kaikkia jäseniä pidetään samassa arvossa. Tai sitten Tokio Hotel- fanit eivät ole TH' faneja, he ovatkin Kaulitzin kaksoset- faneja? Ottakaa kantaa! (Msn: [email protected])

        Mä tykkään eniten tomista ja bilistä, mut ei se tarkota et tykkäisin bändistä vaan niitten takii..tykkän bändistä koska niitten musiikki on hyvää ja tykkään laulujen sanoista... siis ei kukaan voi olla niin tyhmä et pitää jostain bändistä vaan sen takii miltä jäsenet näyttäää...vai minkä takii ite tykkäätte TH:sta? tuskin ainakaan vain ja ainoastaan gustavin ja georgin takia... ette tekäään voi sanoa olevanne TH-faneja jos tykkäätte vaan gustavista ja georgista...


    • Dkaulitz

      teitenki tokio hotel on best!!!!!! tietenki on parasta muistaa myös g-miehet:D miettikää miltä tokio hotel kuulostais ilman niitä?? hyvältä. mut ei nii hyvältä ku niitten kaa:D ei saa unohtaa;D

      • lololololol


    • Anonyymi

      Tom on paras! ❤️

    • Anonyymi

      Mä tulos kattoo näitä 2023 koska synnyin vasta 2012

      • Anonyymi

        My twin💕 Vituttaa ku vanhemmat ei voinu hankkia mua ku ne oli 10-vuotiaita :(


    • Anonyymi

      BILL KAULITZ 4EVER

      • Anonyymi

        JOOO<33 Ja kyllähän se Tom aika cute on;)


    • Anonyymi

      Tiedän vanha keskustelu mutta miks helvetissä kaikki dissaa tomia, kyllä se osaa soittaa koska ei sitä muuten ois bändiin päästetty...

    • Anonyymi

      omg löysin tälläsen nytten vaikka onkin aika vanha keskustelu niin sanon nyt vaan että kyllä tom osaa soittaa ei se muuten olisi siinä bändissä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe