Onko olemassa jokin erityinen pyörävakuutus vai onko kotivakuutus ainoa johon se sisältyy?(ifi:ltä saisi nyt kotivakuutuksen puoleen hintaan,mulla ei ole ennestään sitä)
Pyörävakuutus
10
5179
Vastaukset
- tarvinnut vakuutusta
Pyörän voi vakuuttaa erikseen mutta itse sain kotivakuutuksesta hyvät rahat pyörästä(T:llä alkava vak.yhtiö), vaikka se vietiin jäähallilta, eli ei läheltäkään kotia. Kotivakuutus yleensä kattaa, jos on lukittu oikein.
Pyörävakuutus tulee enempi kysymykseen jos esim. kaadut ja pyörä menee tuhannen päreiksi.- ei maksa
jos käytät pyörää tarkoitukseensa-> eli jos kaadut itseksesi !!
- vaku
Monilla vakuutusyhtiöillä on raja mihin asti korvaavat. Korvattavaa määrää voi myös nostaa, lisähintaan tietty.
Mahtaako vakuutus korvata kaatuessa hajonneen fillarin? Sopimus ehdoissa on usein muistaakseni mainittu, että urheiluvälineitä, jotka vahingoittuvat käyttötarkoituksessaan ei korvata. Onko kenelläkään kokemuksia aiheesta? - nasukasa
vaku kirjoitti:
Monilla vakuutusyhtiöillä on raja mihin asti korvaavat. Korvattavaa määrää voi myös nostaa, lisähintaan tietty.
Mahtaako vakuutus korvata kaatuessa hajonneen fillarin? Sopimus ehdoissa on usein muistaakseni mainittu, että urheiluvälineitä, jotka vahingoittuvat käyttötarkoituksessaan ei korvata. Onko kenelläkään kokemuksia aiheesta?...pelkkää varkausvakuutusta.
- pyörärekisteri
Ainakin uusille pyörille on olemassa semmonen kuin smart safety pyörärekiseri, joka korvaa kotivakuutuksen omavastuuosuuden. Itse ostin pyörän elokuun alussa ja siihen sisältyy tämä vakuutus 3 kk ostopäivästä. Vähän aikaa sitten sain tarjouken jatkosta (20 € 1 v tai 30 € 2v). Voipi olla, että pari vuotta tuota vakuutusta jatkankin, kun on suht arvokas fillari kyseessä (ovh 720 €).
- fillariko
720 ? Eihän tuolla rahalla saa edes kunnon kiekkoja, puhumattakaan koko pyörästä !!!
- huh huh
fillariko kirjoitti:
720 ? Eihän tuolla rahalla saa edes kunnon kiekkoja, puhumattakaan koko pyörästä !!!
Toisille alle tonninkin pyörä voi olla arvokas.
Ei siinä tartte olla jos ei kilpaile tai aja aktiivisesti, niin mitään SRAMin, RACEFACEn, SHIMANOn tai vastaavan parhaita osia. Puhumattakaan hiilari-kikkailusta. - mainitut
huh huh kirjoitti:
Toisille alle tonninkin pyörä voi olla arvokas.
Ei siinä tartte olla jos ei kilpaile tai aja aktiivisesti, niin mitään SRAMin, RACEFACEn, SHIMANOn tai vastaavan parhaita osia. Puhumattakaan hiilari-kikkailusta.nippelithän on täyttä romua ! Mistään noista en maksaisi senttiäkään !
- or dumb
mainitut kirjoitti:
nippelithän on täyttä romua ! Mistään noista en maksaisi senttiäkään !
Toi smart safetyhän on kyllä ihan älytöntä. Toki mukavahan se oli kun sai kaupanpäälle uuden fillarin ostaessa.
Mutta maksaminen siitä on aika tyhmää. Mitä järkeä ottaa vakuutukselle vakuutus. Smart safetyn kanssa maksat omavastuun osuuden jo etukäteen.
Eihän se omavastuukaan ole kuin luokkaa satanen.
Smartsafetyn kanssa pitää oikeen toivoa että fillari varastetaan vähintään viiden vuoden välein.
Sitä paitsi kun smartsafety loppuu sieltä soittelee myyjät kerran kuussa. - arvoton
fillariko kirjoitti:
Paljonko fillarin pitää maksaa, että sillä voi ajaa? Olens mä tyhmä ajanu liian halvoilla fillareilla koko ikäni.... AAAARRGH!! Ykskään mun fillareista ei oo vielä maksanut yli kahtasataa... kuin mä voin enää jatkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424300
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344067- 643716
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 842916
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334