Koska asialliset avaukseni aina poistatatte, muistutan, että palstaa koskee mm. seuraava sääntö:"Viestit, joihin on kopioitu artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan." Suuri osa nytkin etusivulla olevista avauksista rikkoo tuota ohjetta vastaan. Raamattua kopioitte surutta, onpa tähtihuuhkaja tavannut ilman lähdetietoja kopioida "tutkimuksiakin".
Asiallisinta taitaisi olla, että koko palsta asiattomana ja tarpeettomana poistettaisiin.
Millähän perusteella poistatatte tämän avauksen...
Palstan sääntöjä rikkoville
7
422
Vastaukset
paljastit nyt sydämesi salatuimmat toiveet ja toiseksi hartaimmat halusi. Sinua kangertaa tämän foorumin olemassaolo ja palstoille lainatut raamatunjakeet. Onneksi palstan lopettaminen ei ole Sinun vallassasi!
Sinun on hyvä huomioida, että tämä palsta on Suomi24 > Keskustelu > Uskonnot & uskomukset > — aiheiden Helluntailaisuudesta uskon keskusteluja varten varattu foorumi ja katkeruutta varten varatut foorumit lienevät muualla!
Tämä foorumi on erittäin tarpeellinen ja myös asiallinen silloin kun sitä annettujen ohjeiden ja sääntöjen puitteissa käytetään. Helluntailaisen uskon peruskirja on Raamattu, ja on ihan luonnollista että täällä saa silloin käyttää lainauksia Raamatusta, koska juuri sen aiheista täällä pyritään keskustelemaan.- poikalapsi
Omat, täysin asialliset avaukseni on viime päivinä aina poistatettu. Asiallinen keskustelu ei siis ole TASAPUOLISESTI mahdollista. Kun nyt muistutan teitä lahkoon ruvenneita palstan säännöistä, joita itse rikotte ja joiden rikkomisesta syyttäen minua syrjitte keskustelijana, olen sitten siis katkera. Vedä nyt hetki henkeä ja mieti!
Enpä enää arvaile, kuka poistattaa ja mitä. En ole katkera mistään: sattuupahan vain olemaan epäreilua, että toisten avaukset ja viestit lentävät lettoon ilman perusteita ja toisten saavat olla, vaikka perusteita poistoon olisi viljalti. SE on sitä helluntailaisuutta kai sitten - vaikka ei uskoisi.
Eniron säännöissä ei tehdä eroa siinä, MISTÄ KIRJASTA saa lainata ja mistä ei. Muistapas se, senkin viisastelija. Rikoit vastikään sääntöjä myös itse mm. kopioimalla liki koko paldstan säännöstön - et se sinun moraalistasi ja oikeustajustasi, lahkolainen. voi olla Raamatun aiheista, kun kaikille on Pyhä Henki selventänyt kaikki kohdat ainoalla oikealla tavalla?
kohtuullisesti Eniron omia ohjeitä ja sääntöjä mainostaa!
- muistaa, että uskovat
nauttivat monenlaisia erivapauksia yhteiskunnassamme. Uskovat ovat tavallaan valtio valtiossa.
Uskonnon varjolla saa:
- valehdella
- antaa katteettomia lupauksia
- harrastaa luvanvaraista lääkärinammattia ilman lupaa
- aivopestä lapsia
- kerätä rahaa
- uhkailla ja pelotella tuon perusteella mun pitäsi poistattaa toi texsti jonka aamulla kirjoittelin.
Mä poistankin sen, jos saan vaan tietää missä kohassa noin lukee?- koska ei
sinun viesteissäsi ole asiaa. ei koskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723289
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272343Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311851Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja241281Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187