No niin ystävät. Aika rientää ja olen nyt löytänyt oman asunnon. Aivan loistava olo kun ei tarvitse asustella kavereiden nurkissa. Vaikeina hetkinä on mielestäni syytä ajatella eron syitä välillä toisinkin päin... Mitäs jos minä olisin ollut se, joka kyllästyi jne.. En tosiaan olisi jäänyt suhteeseen, joka ei antanut sitten niin yhtään mitään... Outoa. Tänään saan asunnon avaimet. Aurinko paistaa, vaikka ulkona sataa vettä :)
Uusi alku
2
823
Vastaukset
- samassa veneessä
.uusi elämä alkaa kun saat kämpän kondikseen ja asetut paikallesi!alku aina hankalaa,lopussa kiitos seisoo vai miten se sananlasku menikään.
itse ollut omillani pari kuukautta ja päivä päivältä voin paremmin.tietty noita juttuja ja menneitä pitää käydä läpi ja sitten katse eteenpäin.ehkä sinäkin ens kerralla muokkaat nimimerkkiäsi toiseen suuntaan..tsemppiä! Tuttu tunne. Kyllä se aika aina...tai ainakin melkein aina, parantaa. Itselläni on joka päivä kanssa pikkasen parempi olo.
Totta se on että vaikeeta välillä tekee, varsinkin illat ja yksin nukkumaan meneminen on pahinta. Silloin ikävä on kovimmillaan.
Mutta minua on helpottanut ajatus siitä että tuolla jossain on sitten (toivonmukaan) se ihanuus minullekkin.
Rakkaus toista kohtaa ei varmaan milloinkaan hellitä, mutta sehän kuuluu vain elämään. Ylämäkiä ja alamäkiä täynnä. Erot kuuluu elämää, ja se on vain hyväksyttävä.
Kaikille tooosi paljon tsemppiä, jaksamisia ja haleja....:):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3248948Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat835508Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3204980SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden703460Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä32902Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal532285Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42262Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72188- 1132156
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja402053