No niin ystävät. Aika rientää ja olen nyt löytänyt oman asunnon. Aivan loistava olo kun ei tarvitse asustella kavereiden nurkissa. Vaikeina hetkinä on mielestäni syytä ajatella eron syitä välillä toisinkin päin... Mitäs jos minä olisin ollut se, joka kyllästyi jne.. En tosiaan olisi jäänyt suhteeseen, joka ei antanut sitten niin yhtään mitään... Outoa. Tänään saan asunnon avaimet. Aurinko paistaa, vaikka ulkona sataa vettä :)
Uusi alku
2
827
Vastaukset
- samassa veneessä
.uusi elämä alkaa kun saat kämpän kondikseen ja asetut paikallesi!alku aina hankalaa,lopussa kiitos seisoo vai miten se sananlasku menikään.
itse ollut omillani pari kuukautta ja päivä päivältä voin paremmin.tietty noita juttuja ja menneitä pitää käydä läpi ja sitten katse eteenpäin.ehkä sinäkin ens kerralla muokkaat nimimerkkiäsi toiseen suuntaan..tsemppiä! Tuttu tunne. Kyllä se aika aina...tai ainakin melkein aina, parantaa. Itselläni on joka päivä kanssa pikkasen parempi olo.
Totta se on että vaikeeta välillä tekee, varsinkin illat ja yksin nukkumaan meneminen on pahinta. Silloin ikävä on kovimmillaan.
Mutta minua on helpottanut ajatus siitä että tuolla jossain on sitten (toivonmukaan) se ihanuus minullekkin.
Rakkaus toista kohtaa ei varmaan milloinkaan hellitä, mutta sehän kuuluu vain elämään. Ylämäkiä ja alamäkiä täynnä. Erot kuuluu elämää, ja se on vain hyväksyttävä.
Kaikille tooosi paljon tsemppiä, jaksamisia ja haleja....:):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain587445Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232886- 1411721
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651629Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151438Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671374- 1241078
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko46789- 51707