Ollaan tunnettu ihan vasta vähän aikaa, mutta mesessä tulee koko ajan ihan typeriä väärinkäsityksiä (jutellaan päivittäin, kinaa tulee noin 1/10 tapauksesta). Tai johtuen siitä että olen NIIN herkkänahkainen.
Kuvitelkaapa tämä tilanne:
Kurdini näkee minut web-kamerasta. Ollaan juteltu toista tuntia kaikesta maan ja taivaan väliltä. Lopuksi kirjoittaa: Oh man, you look SOOO SEXY.
Vedän hirveen herneenpalon nenääni (tässä vaiheessa web-kamera lentää komeassa kaaressa lattialle, rikki meni, prkele!), ja kirjoitan nopeasti; MM, I'M SORRY, I HAVE TO GO NOW. BYE.
En näe itseäni yhtään seksikkäänä, siksi tiedän että se keksii sitä ihan omasta typerästä päästään ja se ahdistaa minua jos joku sanallakaan sanoo tuollaista. ARGH! Mutta on niitä ollut muitakin aiheita kun en oo enää jaksanu istuu mesen ääressä, kun kurdi jaksaa AINA SAMOISTA ASIOISTA (koska pääset taas turkissa käymään?) mussuttaa että hermot menee. Ollaan samanikäisiä (vielä aika skidejä, 19), AINA olen pitänyt vanhemmista miehistä, ja taas ymmärrän miksi.
Enkä tiedä miten saisin tämän jutun lopetettua, kuitenkaan loukkaamatta tätä miestä, sillä muutoin on aivan mahtava ihminen, pidän hänestä aivan valtavasti! (sillä tiedän, että kun saan kännykkäni akun ladattua ja puhelimen auki siellä on monta viestiä jonossa; ANTEEKSI! (joka sekin ahdistaa minua olla tällainen vajakki, ahdasmielinen, vainoharhainen))
Vai onkohan tämä ongelmani sittenkään niin vakava, miten teillä sujuu nuo messenger-keskustelut? Vai kuinka pidätte yhteyttä?
Kinastellaan kokoajan
6
686
Vastaukset
- ...
tuossa iässä sitä ei aina osaa kontrolloida tunteitaan. Sikäläiset miehet ovat kuumaverisiä ja eivät YLEENSÄ tarkoita mitään pahaa. Oma aviomiehenikin saattaa möläyttää jotain samantapaista, en ota siitä hernettä nenään (enää) :)
Voithan toki sanoa, ettet pidä tuontapaisista jutuista, ja jos ystäväsi välittää, hän kuuntelee sinun mielipiteitäsi. Take it easy :) - monta
viestiä olit saanut? Terveisin Utelias-Ulla
- joista
Kaksi oli samansisältöisiä :D Vähäsen kylläpetyin. ;D No ei, elämä jatkuu.
- samantapainen
kokemus, nykyinen aviomieheni selitti alkuaikoina myös miten seksikäs hänen mielestään olen, jota en voinut sietää (hirvee läskilottana, eihän kukaan voi pitää sellaista seksikkäänä?! Olin myös noihin aikoihin todella ujo).... joskus iltaisinkin saatoin mököttää koko yön yli vaikka toinen siinä vieressä kerjäsi anteeksiantoa syyhyn, jota hän ei millään voinut ymmärtää. ("sanoin sinua seksikkääksi, ja suutuit. En ymmärrä")
Oletko ajatellut asiaa näin, että ehkä hänen mielestään olet seksikäs? Kukapa suomalainen nainen pitäisi itseään oikeasti seksikkäänä? Tai minkämaalainen tahansa. Kauneus ja seksikkyys on katsojan silmissä.
Uskon että et ole niin ruma kuin itse uskot, ja kurdipoikaystäväsi on samaa mieltä kanssani!
Tsemppiä ja yritä ajatella asiaa myös poikaystäväsi kannalta! =) - kysymys lienee
Onko teillä MINKÄÄNLAISTA tulevaisuutta yhdessä, mikäli tappalette jo nyt tuollaisista asioista. Ajan kuluessa aiheet muuttuvat ja asioista tulee vieläkin monimutkaisempia ja hankalimpia selvittää ilman tappelua.
Toisaalta, missä parisuhteessa EI tapeltaisi? Riidat tuovat parisuhteeseen vähän ruutia ja makuuhuoneessa varmasti on kiihkeää :D:D ;) - ulkosuomalainen nainen
tutkistelisit hiukan itseasi ja sita mita haluat, ja vahvistaisit heikkoa itseluottamustasi. Ensinnakin, kaikki ihmiset eivat pida samoja asioita seksikkaana, jotkut pitavat lihavista ja jotkut laihoista. Jos poikaystavasi pitaa sinua seksikkaana, niin turpa kiinni ja otat kohteaisuudet vastaan. Se on hanen mielipiteensa, jos omasi on erilainen niin turha siita on metelia nostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816