City-Salonki Oulu

netta

Hei!

Pyytäisin kokemuksia Oulun City-Salongissa käyneiltä (tai jos esim.tutut ovat käyneet). Aika on tälle viikolle, ja jänskättää koska kokemuksia ei ole. Opiskelija-alennus on reilu, ja se olikin yksi syy miksi valitsin. Pyydän ja rukoilen, että laitatte kokemuksia! :)

10

3379

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • **^^**

      En tiedä oletko jo kerennyt jo käydä city salongissa, mutta tässä minun kokemus paikasta...

      Siis itse en henk.koht pidä omistajasta, vaikka uskon hänen olevan ammattitaitoinen. KÄyn aina Katilla tai Piialla..minulle ovat aina tehneet laadukasta työtä ja asiakaspalvelu on hyvää...olen käynyt noin vuoden ajan vain siellä ja aion käydä jatkossakin...
      Mutta toinen tykkää toisenlaisesta kuin toinen...

      Kerro ihmeessä omat kokemuksesi ja kellä kävit?

      • netta

        Niin kukas se omistaja sitten on?

        Itse kävin Tanjalla. Tukasta tuli oikein kiva, varsinkin väriin olen oikein tyytyväinen! Niinhän se on, että kaikki ei voi tykätä kaikista. Itselläni on ollut kauheita vaikeuksia löytää kampaaja, jossa saan sellaiset hiukset kuin haluankin, liian usein olen lähtenyt pettyneenä kampaajalta ja on tuntunut siltä, että parempi kun ei olisi käynytkään..
        Nyt olen siis tyytyväinen ja aion käydä jatkossakin samassa paikassa.

        Kiitoksia kokemuksia jakaneille!


      • se....
        netta kirjoitti:

        Niin kukas se omistaja sitten on?

        Itse kävin Tanjalla. Tukasta tuli oikein kiva, varsinkin väriin olen oikein tyytyväinen! Niinhän se on, että kaikki ei voi tykätä kaikista. Itselläni on ollut kauheita vaikeuksia löytää kampaaja, jossa saan sellaiset hiukset kuin haluankin, liian usein olen lähtenyt pettyneenä kampaajalta ja on tuntunut siltä, että parempi kun ei olisi käynytkään..
        Nyt olen siis tyytyväinen ja aion käydä jatkossakin samassa paikassa.

        Kiitoksia kokemuksia jakaneille!

        tanja on se omistaja


      • CS:n asiakas
        se.... kirjoitti:

        tanja on se omistaja

        kuka se täällä Tanjaa mollaa... Paikka on aivan mainio ja kaikki tyypit siellä ovat olleet aina äärimmäisen mukavia ja kohteliaita. Palautetta olen antanut kerran väristä ja se korjattiin mukisematta ja veloituksetta, mitä ei todellakaan monikaan kampaaja tee. Täydellinen kympin paikka!


      • Anonyymi
        se.... kirjoitti:

        tanja on se omistaja

        Mua myös kiinostas mimmonen ”emäntä” tää Tanja on oikeen muittenki mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua myös kiinostas mimmonen ”emäntä” tää Tanja on oikeen muittenki mielestä.

        ... vanha suola kuulostas janottavan ainakin ..


    • tyytyväinen

      Minun hiukseni ovat melkoisen vaativat leikata, mutta CitySalongin Suvi osasi käsitellä niitä mainiosti!! Muutenkin mukava palvelu ja ihan siistit tilat.. Suosittelen ihan ehdottomasti!! Todella tyytyväinen olin lopputulokseen ja opiskelijaystävälliseen hintaankin vielä sain.

    • Kannatti käydä

      CitySalonki oli viihtyisä paikka, ilmapiiri mukava, ja hiukset onnistui hyvin! Tanja kertoi visionsa, miten hiukset voisi leikata, ja kertoi selkeästi mitä oli milloinkin tekemässä. Sain myös vinkkejä tulevaan hiusväriin. Harvoin minä kampaajalta näin iloisena lähden!

    • Anonyymi

      Kävin juuri ensimmäistä kertaa leikkauksessa ja tykkäsin kyllä. Sovittiin moniväri parin kuukauden päähän. Ammattitaitoinen ja hyviä neuvoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe