Olemme kaverini kanssa ihmetelleet miten sellaiset ihmiset saavat seuraa, joille se luulisi olvan mahdotonta. Tälläisillä ihmisillä ei ole hyvä tausta. On rikollista taustaa tai vankilassa istunut. Jopa alkoholin kanssa ongelmia. Miten jotku voi rakastua sellaisiin? En minä ainakaan rakastuisi.
Vastaukset 6
- tuntematta
Kai se on sitä nuoruuden villitystä, en tiedä. Itseä ainakin nuorempana veti rentut puoleensa jostain kumman syystä, usko tai älä on sellaisillakin ihmisillä hyvät puolensa. Ei voi sanoa, että olisivat huonoja ihmisiä. Ja se mitä ihminen on menneisyydessä tehnyt niin vaikuttaako se todella? Useampi varmastikkin virheistään oppii. Tunnen useammankin linnakundin, joskus aikoinaan ovat istuneet, mutta saaneet elämänsä kuntoon. Kerran linnakundi aina linnakundi väittämä ei myöskään pidä paikkaansa jokaisen kohdalla.
- tapasin
täällä miehen joka toisella tapaamisella kertoi olleensa vuosia sitten linnassa. Eipä se hänen viehätystään vähentänyt, jos ei lisännytkään. Jatkoa katsellaan..
- Kossu-On-Mun-Kuski
Itse olen hakannut porukkaa kylillä,ole yhä kylän kovimman jannun maineessa,dokaan joka viikonloppu,viikollakin,istunut posessa 1,5vuotta yhteensä. naisia on kuin pipoa. nainen haluaa aina KOVIKSEN! jo koulussa KOVIS sai naisen ja nössöt jäi nuolemaan näppejään. Naisella on sisäsyntyinen tarve katsoa miehen kykyä tapella jne. jos mies kohtelee toisia miespuolisia kaltoin on hän alfauros ja saa naisen! yleensä tällainen osoitetaan tappelussa!
- Kossu-On-Mun-Kuski
Joka ilta kaupungilla kun tappelin ja pistin jätkiä ketoon lähdin aina nainen kainalossa kämpilleni! Ihminen ei eroa mitenkään nelijalkaisista luonteeltaan! RÖYHKEIN ja kovin tappelija nappaa naiset! opetelkaa siis tappelemaan miehet! jos haluatte naisen ottakaa se! paukaska lättyyn miehiä niin naiset kapsahtaa kaulaanne. varatun naisen saa toiselta mieheltä voittamalla sen tappelussa! vetäset vaan kuuppaan miestä niin naisella haarat lotkahtaa siulle auki!!
hän pystyy "parantamaan koviksen hyville tavoille", nainen ei siis välttämättä hyväksy miehen tekoa.
Eli välttämättä pokaamasi naiset ei pitäneet sinua sankarina kun uskalsit hyökätä itseäsi heikomman kimppuun.
Toki sellaisiakin naisia löytyy, jotka ihailee luuseria joka uskaltaa varastaa tutin vauvan suusta.- sitä ihminen
runontaja kirjoitti:
hän pystyy "parantamaan koviksen hyville tavoille", nainen ei siis välttämättä hyväksy miehen tekoa.
Eli välttämättä pokaamasi naiset ei pitäneet sinua sankarina kun uskalsit hyökätä itseäsi heikomman kimppuun.
Toki sellaisiakin naisia löytyy, jotka ihailee luuseria joka uskaltaa varastaa tutin vauvan suusta.olla "parantanut tapansa" vaikka jossain menneisyydessä olisikin esim vankilareissu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211341Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331241- 641240
- 1081225
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84857
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50686- 43666
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123592- 52564
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi307555