Tere, onko jollain kokemusta tai tietoa neuvoa minua seuraavanlaisessa ongelmassa: Maantiepyörällä lenkkiä ajettaessa noin puolentoista - kahden tunnin ajon jälkeen jalkaterä alkaa puutua varpaista alkaen. Ongelma tietysti pahenee kun ajon jatkuessa ja nyt ilmojen kylmettyä se johtaa jopa jalkapohjan kramppeihin. Voiko vika johtua esim klossin väärästä kulmasta polkimeen nähden tai paikasta kengän pohjassa? Ei tämä pyöräilyä lopeta eikä lenkkejä lyhennä mutta ilman olisi mukavampaa.
Jalkaterän puutuminen
lenkillä
1
480
Vastaukset
- JMH
Saattaa johtua esin liian kapeasta kengastä, jolloin veri ei pääse kunnolla kiertämään --> jalka puutuu.
Kannattaa kokeilla esim. 15-30min välein irrottaa kenkä hetkeksi polkimesta, ravistella jalkaa ja "vitkutella" varpaita, tämän pitäisi elvyttää verenkiertoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693