Mikä miehis oikein on kun ihastuu ja kaikki tuntuu oikeelta niin tuleekin ilmi että se on varattu tai jotain muuta tyhmää, eikä uskalla olla enään kenenkään kanssa..mielummin on yksin..
Liikaa pettymyksiä..
15
1845
Vastaukset
- vepa
Oikeestaan mulla on vähän ollut sama vika naisten suhteen aina. Jotenkin varatut naiset ovat aina olleet ne mukavimmat ja ihanimmat ihmiset.. mutta sitten viimeistään kun saa tietää että hän onkin varattu niin jotenkin menee kaikki fiilikset jutellakin ja näin...
- Viivi
..että kun ihastun mieheen, niin hän onkin jokin ihme sitoutumiskammoinen. En ymmärrä miten reilusti yli kolmekymppinen mies ei vieläkään tiedä mitä elämältään haluaa. Kohta onkin sitten jo liian myöhäistä..
- Sinkkumies
Naisten logiikka on kummallinen etsitään seuraa,mut sit loppupeleissä ei enää kiinnostakkaan,kun aletaan vakavasti seurustella.Kaikenhuipuksi ei uskalleta edes sanoa mikä meni vikaan vai menikö loppujen lopuksi mikään suhteen päättyessä.?
- m22m
Sinkkumies kirjoitti:
Naisten logiikka on kummallinen etsitään seuraa,mut sit loppupeleissä ei enää kiinnostakkaan,kun aletaan vakavasti seurustella.Kaikenhuipuksi ei uskalleta edes sanoa mikä meni vikaan vai menikö loppujen lopuksi mikään suhteen päättyessä.?
Naiset on jotenkin niin idiootteja. Niille ei voi baarissa puhua, jos puhuu ja pyytää tanssimaan niin leimaantuu automaattisesti pillun vonkaajaksi. Kuitenkin ne samat lehmät valittaa että ei löydä seuraa ku kukaan ei tule niille baarissa juttelemaan. Nainen on yksinkertainen olento=(
- nainen
Sinkkumies kirjoitti:
Ei se noin mene. Minulla on ainakin ongelmana se, että esim. nyt, kun olen seurustellut tänään puoli vuotta poikaystäväni kanssa, niin hän kyselee yhä tiiviimmin koska tiedän otanko hänet loppuelämäksi. Minun olisi ainakin paljon helpompi sitoutua jos asiat saisivat mennä omalla painollaan, eikä koko ajan tarvitsisi kysellä, jatkuvasta kyselystä se sitoutumiskammo vasta tulee.
Ymmärrän että hän haluaa tietää lopullisen päätöksen, varsinkin kun olen hänen ensimmäinen tyttöystävänsä ja hän on odottanut sitä oikeaa jo vuositolkulla, mutta jos sanon kyllä, hän todennäköisesti innostuu liikaa ja haluaa "kahlita" minut niin, ettei omaa elämää enään ole, mutta jos sanon ei, menetän hyvän ehdokkaan ja hänen sydämensä särkyy :( - niin on juu-u
m22m kirjoitti:
Naiset on jotenkin niin idiootteja. Niille ei voi baarissa puhua, jos puhuu ja pyytää tanssimaan niin leimaantuu automaattisesti pillun vonkaajaksi. Kuitenkin ne samat lehmät valittaa että ei löydä seuraa ku kukaan ei tule niille baarissa juttelemaan. Nainen on yksinkertainen olento=(
pitäs juuri sen oikeen tulla jutteleen mutta mistäs v...usta se tietäs se oikee olevansa kun naiset ei sille mee jutteleen eikä ne muutkaan tiedä ketä se sieltä hakee joten systeemi menee niin että pitäs jutella monelle naiselle yhden illan aikana ja vielä siten ettei ne huomaa että sä juttelet monelle eli ihan perseestähän tuo on kun nainen kumminkin kelpuuttaa vain yhden tai kaksi koko paikasta ja jollei ne tule kyseleen, ne lähtee yksin kotiin - ja toisaalta ne varatut naiset ei mitenkään kerro edes olevansa varattuja vaan niistä on hauskaa viedä kotiinsa miehiä ja katsoa onko uusi vai entinen parempi tappelemaan.
- stereotyyppi
nainen kirjoitti:
Ei se noin mene. Minulla on ainakin ongelmana se, että esim. nyt, kun olen seurustellut tänään puoli vuotta poikaystäväni kanssa, niin hän kyselee yhä tiiviimmin koska tiedän otanko hänet loppuelämäksi. Minun olisi ainakin paljon helpompi sitoutua jos asiat saisivat mennä omalla painollaan, eikä koko ajan tarvitsisi kysellä, jatkuvasta kyselystä se sitoutumiskammo vasta tulee.
Ymmärrän että hän haluaa tietää lopullisen päätöksen, varsinkin kun olen hänen ensimmäinen tyttöystävänsä ja hän on odottanut sitä oikeaa jo vuositolkulla, mutta jos sanon kyllä, hän todennäköisesti innostuu liikaa ja haluaa "kahlita" minut niin, ettei omaa elämää enään ole, mutta jos sanon ei, menetän hyvän ehdokkaan ja hänen sydämensä särkyy :(Se kahlitseminen mene toisten päin, nainen käskee miehen sohvalle josta ei saa poistua ilman lupaa eikä varsinkaan vanhoja kavereita tavata kun ne eivät ole naisen mielestä sivistyneitä jne. (Mihin mielipiteeseen ei vaikuta kaverien laatu eikä määrä.)
Nainen sitten juoksee omien kavereittensa kanssa ympäriinsä ja tulee kotiin aamulla tai ei ollenkaan ja mies se istuu sohvalla. Omakotitaloissa autotalli on ainoa sallittu paikka sohvan sijaan - näyttääpä kerrostaloissakin noita tallimiehiä riittävän.
- Tina
Sain juuri tietää tänään, että hän ei haluakaan suhdetta...Sanoi, että minussa ei vikaa ole, mutta hän ei pysty...Erostaan on kuulemma niin vähän aikaan...Olis edes antanut tilaisuuden ja hitaan etenemisen..mutta ku ei niin ei...
Todellakin, itsetunto se tässä menee..eikä pian viitti enää edes yrittää ketään...Toivottavasti joku löytyisi tässä kesällä...?!?
Elämää kaikille!!- Tietäjä
Et tuu löytämään ketään. Mä tiedän ! Yksinäistä loppuelämää vaan sulle=)
- Tina
Tietäjä kirjoitti:
Et tuu löytämään ketään. Mä tiedän ! Yksinäistä loppuelämää vaan sulle=)
Kuules, kyllä tulen löytämään. Älä jaksa masentaa mua, vaikka itselläs ei oo ketään, etkä tuu koskaan löytämään....=) Tai toivon niin;)
- einsteini
..kovin älykäs kun tuostahan juuri paistaa läpi että se valehtelee. Se tahto vaan tuheroo ja sillä on toinen nainen jossain. "sussa ei vikaa" - tv:stäköhän se lauseensa oppii ?
Ei pysty ? Ai mies ei pysty ? Ei varmaan joo, mutta pysty kumminkin sängyssä käymään. Toisaalta se olisi saanut susta pitkäaikaisen panon kun olisi valinnut sanansa toisin. Raukka taisi pelästyä.
Muistaakseni joskus kun itsellä lyhyt suhde oli ollut, sen jälkeen sitä sitten vasta oli haku päällä. Onhan noita pillunhakijoita mutta vähemmistönä ne on. Enempi on näitä suhteen hakijoita mutta ei varmaan päältäpäin erota kumpi on kumpi, minusta enemmän vaikuttaa että naiset hakisi niitä yhdenyönjuttuja jokseenkin aina eikä tahtoisi tavata miestä yleensä toista kertaa, paitsi jos sillä on rahaa enemmän kuin nainen pystyy juomaan.
Juuri eilen kävin kapakassa vaikkei tehnyt mieli ulos mennä sillä toiveella että aiemmin tapaamani nainen tulisi mulle jutteleen.
(Siellä oli, mä olen hyvä arvaan naisista, vaikken siellä missä kävin ollut sitä koskaan nähnyt enkä samassa paikassa ollu käyny pitkään aikaan mutta ei tullu mulle jutteleen eikä ollu varaa vetää viinaa niin paljoa että olisi itse uskaltanu mennä, tai ees tullu jotain sanomista mieleen. Just siinä rahapuolessa se vika. Kun ei mulla ole mitään tarjottavaa naisille, mieluummin olisin ihan kenen kanssa tahansa kuin yksin, vaikka edes sen aikaa kun ne löytää jonkun paremman mutta en mä kehtaa olla tyrkyllä kun en tahdo antaa parempaa kuvaa itsestäni kuin mitä tulevaisuudeton elämänpuutteeni on.)
- Varattu Mies
Sinkut ovat luusereita jotka eivät ole kelvanneet kellekään, eivät edes toisille sinkuille. Julmaa, mutta totta. Tuo "olen varattu" - homma on perinteinen, kiltti tapa tapa kertoa ettei oikein viisari värähdä tässä tapauksessa.
- ,.bn
ihastu vasta sitten.
- Se X mies
Sehän on selvä, että lähes kaikki ihastuttavat ihmiset ovat tavalla tai toisella varattuja...
Pitää olla huono tuuri, jos itse sattuu olemaan ihastuttava ja vapaa...
Tämä pätee naisiin ja miehiin.
Yksinkertaista? - niinmies
Onkohan se loppujenlopuksi ihan niinkään?
Miesten puolella, täällä päässä yleensä on käynyt toisinpäin. Pettymys on tullut naisen puolelta. Ei ketään löydä jos ei kehenkään uskalla sitoutua! Jospas olet lukenut liikaa naistenlehtiä? Ei niitä satuprinssejä joka metsässä ratsasta vastaan. Ei se väärä sukkien väri ketään loppujen lopuksi pahaksi tee! Tämän keskustelun olen käynyt aikaisemminkin! Yksin täytyy olla jos ei uskalla sitoutua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856