Olen harrastanut sauvakävelyä jo silloin kun ukkelit huusi "mihin sukset jäi"
Aion harrastaa edelleen.
Nyt kiipesin kukkulalle ja tulin siitä alas varovaisesti askel kerrallaan.
Toinen "teleskooppi" sauva petti ja minä, satakiloinen mummo, syöksyin alas, yrittaen pitää tasapainoa juoksemalla.
Mätkähdin mahalleni, suojellusenkelini oli taas paikalla, vasemmalla kalliolohkare, edessä useita kantoja.
Ylöspääsy oli tosi vaikeaa, yksi ehjä sauva ja pylly painoi perhanasti.
Kaikki paikat oli kipeenä kuin perusteellisesti potkitulla, mutta henki säilyi taas.
Varokaa niitä teleskooppisauvoja, eivät ole luotettavia.
Tässä pettäneessä sauvassa oli se muovinen pitoruuvi haljennut
Varoitus teleskooppisauvoista
1
1321
Vastaukset
- ukkeli
Olen harrastanut sauvakävelyä jo silloin kun ukkelit huusi "mihin sukset jäi"
Aion harrastaa edelleen.
Nyt kiipesin kukkulalle ja tulin siitä alas varovaisesti askel kerrallaan.
Toinen halpissauva petti ja minä, satakiloinen läski mummo, syöksyin alas, yrittaen pitää tasapainoa juoksemalla.
Mätkähdin mahalleni, suojellusenkelini oli taas paikalla, vasemmalla kalliolohkare, edessä useita kantoja.
Ylöspääsy oli tosi vaikeaa, yksi ehjä sauva ja pylly painoi perhanasti.
Kaikki paikat oli kipeenä kuin perusteellisesti potkitulla, mutta henki säilyi taas.
Varokaa niitä sauvoja, eivät ole luotettavia.
Tässä pettäneessä sauvassa oli se varsi mennyt poikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131394Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2521316- 1051095
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1201046- 65687
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä165646- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505- 71483