mikä mahtaa

mietintä aika@

on nyt juuri klo 4 aamulla,
vähä ensi taustatietoo,olen 47 vee nainen eronnut "sinkku" en mitekää kaunis ihan tavis vain,mut ehkä kuitenkin jotenkin näyttävä, kun tota pituuttakin on 172,,,pukeudun iha tavallisesti farkkuihin ja johonkin miellytäviin puseroihin, meikkaan kevyesti,ja laitan hiuksiani , siis ihan vain niinkun naiselliseen hoitoon kuuluu,,olen raitis mutta tupakoin,siinä taustaa mutta.....
elelen siis yksin,asunossani ,mutta en ole yksinäinen ,olen hyvinkin soisiaaline ja naurava persoona iloine pilke silmäs,nyt asiaan
miksi aina törmään vain kun törmään mieheen niin se on turkkilaine,aina.
oli sitten kesä ja istun kahvila terassilla ni turkkilainen katsoo mua ja yrittä jopa tehdä tuttavauutta,käyn mukavassa pitsa paikassa kun ovat hyviä ,nii sen on turkkilaisen paikka, ja tänään illalla meni kioskii ostamaan tupakkaa niin siellä oli asaikkaana mies mua ennen ja hän lähti pois, minä ostin asaini,lähdin pois tää mies käveli hitaasti eteenpäin,,minä tietty perässä kun vain on yksi suunta mihin voi mennä mies hidasti vautiaan tahallan kai ,että minä tavottasin hänet ,hän sanoi moi mä vastasin moi ja jatkoin matkaani,menin asumalähiön paikaliseen baariin aattelin että jaffat,ja kattoo onko tuttui kun on lauvantai.eikö tää mies ollut siellä jaffalla kans,menin omaan pöytääni istumaan ,,hän tuli mua jonkin päästä hakee tanssiin ,tottakai menin, ja sit omaan pöytään saattoi mun,mutta
kuitenkin tuli vähän päästä kysyi kohteliaasti että voinko hän istua pöytääni, nii toki se sopi,,niin juttelimme siinä tavallisia asioita ,illan kuluessa selvis että hän on turkkilainen,siis taas turkkilainen,))ikää 44vee
koko ilta meni siinä rupatelles,oli ihan kivaa jos myönnän,
siten hän lähti kotiinsa kun aamulla meni töihin,,niin jätti mulle siihen pöytään mitään kysymättä puh,numeronsa ja käyntikortin,sanoi olevan siinä käyntikorttissa olevan kiinnostunut minusta ,mutta ei rohjennut sitä sanoa,,otin kortin vaikka en tiedä soitanko koskaan.
mutta minä rakstan turkinmaata jotenkin ja käyn siellä lomailessa vai ainoastaa ei mitä seksimatkoi ei todella, ja kuuntelen musiikkia turkin,siis kyssäri kuuluu,,miksi aina turkkilaine eteeni ilmestyy ihan arkises kaupunki reissussa jopa?????? mietin nytkin vailla vastausta.
eikä kyssäri oo siitä että olis luuseri oli hyvin siisti kalliisti puettu,ja käyntikortti oli hyvin vakuuttava,että mitä tään on,?

12

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wille-Repo

siitä saunasta missä turkit höyräytetähän pois höh

No ne pienet liukkaat naskalit tietenki tykkää tuhteista tyttölöistä. Määkin tykkään vaik oonkin tälläinen isompi ja karvasempi, vähän kuin karhu takajaloil.

Tuossa torpan pihalla asustelee kaks pikkusta oravaa ja ystäviä meistäki on tullut.Oon ripustanut niille semmottet verhot tunne ulkopuoleelle ijkkunoiden, saavat kiipeillä ja kujeilla. On niitä kiva katella.

• Akaton mies

Täällä pohojanmaalla, ei törmää turkkilaasihin juuri koskaan. Muutat vaan tänne niin saat olla rauhaas turkkilaasista ja muistaki tattareista. Täällä ei kukaan anna käyntikorttiaan kenellekään riesaksi, eikä täällä kukaan seuraa ketään,hih. Paitti tua naapurin ukkoo voi kyllä tiiraalla Sua karteekin raosta, akaltansa salaa, ku Sä oot nuan kovasti komia ja kultaanen tyttö. Tällaasia neuvoja varmahan kovasti tarpehellisia ja tärkeitä Sinulle, täs ny seppä antaa niinkuun ensiavuksi tähän pulumahan. Kannattaaki heti teherä niin ku sanoon ja ottaa tämä "lääke" käyttöhön notta ei tuu sitten mitään vierootusoireeta ulukomaalaasista. terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani aamu-usvaaselta pohojanmaalta.

• kuokkija.muualta

pitkästä kylläkin.
        Olen samaa mieltä miljoonan kanssa,käy läpi se asia, et voi muuten tietää!

• Jospa se Turkki on sun kohtalosi. Anna palaa vaan ja tee ihan sitä mikä tuntuu sinusta itsestäsi hyvältä ja mukavalta, ei sellaista voi toisilta kysyä.

Ei kukaan muu, kuin vain sinä itse, voi tietää mistä sinä pidät ja mitä sinä haluat tehdä.

• mikä kiinnostaa, alkaa aina "tulla vastaan". Eli huomaat aina sen ja suodatat muut pois. Sama se on kuin jos vaikka ostat auton, niin huomaat liikenteessä kaikki samanlaiset autot kuin itselläsi, muunlaiset ovat vain jotain epämääräistä.
      Olet siis itse kiinnostunut turkkilaisista miehistä ja annat sen näkyä käytöksessäsi. Tottakai Turkin mies kiinnostuu eksoottisesta ulkomaan naisesta, joka antaa ymmärtää ja saattaisi ehkä ymmärtää antaakin.
      Näin se menee!

• siinä@

että minä en suodata pois mitään ,kun en etsi mitään miestä rinnalleni,en tee itseäni huomatuksi ,vaan he vain vastaan "tulevat"ja en ole vielä ees ymmärtänyt "antaa" turkkilaiselle;))kiitos vastauksestasi,) hyvää päivän jatkoa,))

• niistä etelän mualaisista, tuppaavat henkeen.

• Hieman kalskahtaa laskelmoidulta toiminnalta kulkea vapaa-aikana käyntikorttipinkka taskussa.

Käyntikortit kuuluvat luontevasti ainoastaan yritys-/palvelujentarjoajien kanssakäymiseen.

Jos käyntikortti informoi ainoastaan ko. henkilöä, ilman hänen työpaikan, tai edustamansa työpaikan tietoja, osoite tietoineen, niin en lähtisi sen parempaa tuttavuutta tekemään.

Tilannne on 'aina' sama, oli kyseessä kuka henkilö hyvänsä, ihonvärillä tai kansalaisuudella ei ole merkitystä.

ps.Kultuurierot sukupuolten välillä kannattaa myös 'aina' ensin selvittää, eikä koskaan pidä kiirehtiä avioitumaan.(sitoutiminen)
      Tämäkin asia koskee yhtälailla myös kotimaista kandidaattia, koska vanha kansanviisaus tietää, "ei vanha koira opi uusia temppuja", siis aikuisten urautuneet tavat ja asenteet,luonteenpiirteet. Myös ne piilevät(väkivaltainen käytös, sairaanloinen narsismi, mustasukkaisuus ym.ym.)jotka saattavat olla hyvinkin poikkeavat ja alkuun vaikeita tunnistaa.

Jk. Ei silti, kaikkia kannatta kokeilla, sanoo toinen vanha sananparsi.
      Kunhan pitää oman pään kylmänä, ja on 'itse' hän, joka määrää nahdolliset taloudelliset ja ennenmuuta henkiset riskit, mitä on valmis ottamaan ja mihin rahkeet 'riittävät'.

jk2.Tutustua kannattaa, mihin omaa mieltymystä.
      Ei kukaan ole synnyinmaansa tai ihonvärin, ikänsä tai uskontonsa vuoksi toistaan huonompi/parempi.
      Ihminen ja hänen yksilölliset ominaisuudet antavat ainoastaan vastauksia, ja ne voi, mutta myös kannattaa selvittä, kun mielenkiintoisen ihmisen tapaa.

Valitettavasti tämä kirjoitus taisi sisältää enemmän kysymyksiä, kuin vastauksia.
      Jokainen aikuinen viimekädessä itse on hän joka päättää ja saa hedelmät, mutta myös kantaa vastuun päätöksistään.

• RosaLiiin

...turkkilainen on kohtalosi.
      Ehkä hän, ehkä joku muu.

Ainahan on mukava tutustua eri kulttuureihin ja erimaalaisiin ihmisiin.
      Turkkiin kun tutustuu niin kannattaa kyllä tarkkaan tutkia myös islam ja miehen ja naisen valta ja vastuut siinä kuttuurissa. Se on jotain ihan muuta kuin suomalainen vastaava.

Ei käyntikortti vielä mitään,
      anna palaa vaan, mutta
      jos viikon tai kuukauden kuluttua haluaa naimisiin niin sitten,
      soitata hälytyskelloja, jarruta ja
      ota sitä mietintä aikaa
      mutta jos ilman aviolittoa jatkuu ja tuntuu yhtä ihanalta,

niin silloin voi jo epäilä pahinta
      rakkautta

onnea matkaan

• Nimimerkki: kokemusta on

Silloin pitää hälytyskellojen soida ja lujaa, kun mies haluaa avioliittoon yhden tai kahden kuukauden seurustelun jälkeen.Yksi ystävättäreni meni naimisiin kahden kuukauden seurustelun jälkeen "ihanan" ulkomaalaisen kanssa. Avioliiton solmimisen jälkeen mies ei antanut ruokarahaa eikä maksanut osuuttaan vuokrasta. Vaimoaan hän pahoinpiteli ja vaimon kuulokin meni toisesta korvasta nyrkiniskun seurauksena (verenvuoto sisäkorvassa). Pahoinpitelyn jälkeen mies matkusti viikoksi kotimaahansa. Kun hän tuli sieltä niin hän "ihmetteli kovasti miksi vaimolla on musta silmä ja kasvot turvoksissa". Kun vaimo kertoi, niin mies suuttui: "Kamala vaimo kun keksii tuollaisia valheita aviomiehestään". Sitten mies otti yhteyttä vaimosa isään ja vaati naisen omaisuuksia isältä itselleen ja vaimoaan holhouksen alle, "kun vaimo kerran oli hullu". Tuon naisen isä oli viisas ja sanoi kyllä pitävänsä itse huolen tyttärestään jos tämä "on hullu". Viisi vuotta tuo ystävättäreni odotti miehen muuttumista ja tajusi sitten ottaa avioeron. Mies uhkasi ampua tuon naisen, jos hän eroaa. Ei hän onneksi ampunut ja mies itse kuoli aidsiin noin 10 vuotta myöhemmin.

En ikinä ottaisi ulkolaista miestä, vaikka kyllä niitä alkoholisteja ja luonnehäiriöisiä on tietenkin Suomessakin.

Kun mies vaatii pikaista kihlautumista ja avioliittoa ja lapsen tekemistä nopeasti, heti seurustelun alussa, niin juokse karkuun nopeasti.
        Tuollainen mies pelkää sairautensa ilmituloa ja haluaa sitoa naisen ennen kuin nainen huomaa mitään. Psykopaatti osaa peittää sairautensa hyvin muutaman kuukauden tai jopa pari vuotta.

• mies@

ei havittele pikaliittoon,,luulen,kun ei viä ole ikinä ollut naimisissa,mutta todella pitkä/pitkiä suhteita on ollut,joo enkä mä en ees tiä soitanko ikinä vaikka kivalta tuntuikin.
        ja minä en ikinä enään me naimisiin,se on sata,))

• luulen@
        Nimimerkki: kokemusta on kirjoitti:

Silloin pitää hälytyskellojen soida ja lujaa, kun mies haluaa avioliittoon yhden tai kahden kuukauden seurustelun jälkeen.Yksi ystävättäreni meni naimisiin kahden kuukauden seurustelun jälkeen "ihanan" ulkomaalaisen kanssa. Avioliiton solmimisen jälkeen mies ei antanut ruokarahaa eikä maksanut osuuttaan vuokrasta. Vaimoaan hän pahoinpiteli ja vaimon kuulokin meni toisesta korvasta nyrkiniskun seurauksena (verenvuoto sisäkorvassa). Pahoinpitelyn jälkeen mies matkusti viikoksi kotimaahansa. Kun hän tuli sieltä niin hän "ihmetteli kovasti miksi vaimolla on musta silmä ja kasvot turvoksissa". Kun vaimo kertoi, niin mies suuttui: "Kamala vaimo kun keksii tuollaisia valheita aviomiehestään". Sitten mies otti yhteyttä vaimosa isään ja vaati naisen omaisuuksia isältä itselleen ja vaimoaan holhouksen alle, "kun vaimo kerran oli hullu". Tuon naisen isä oli viisas ja sanoi kyllä pitävänsä itse huolen tyttärestään jos tämä "on hullu". Viisi vuotta tuo ystävättäreni odotti miehen muuttumista ja tajusi sitten ottaa avioeron. Mies uhkasi ampua tuon naisen, jos hän eroaa. Ei hän onneksi ampunut ja mies itse kuoli aidsiin noin 10 vuotta myöhemmin.

En ikinä ottaisi ulkolaista miestä, vaikka kyllä niitä alkoholisteja ja luonnehäiriöisiä on tietenkin Suomessakin.

Kun mies vaatii pikaista kihlautumista ja avioliittoa ja lapsen tekemistä nopeasti, heti seurustelun alussa, niin juokse karkuun nopeasti.
        Tuollainen mies pelkää sairautensa ilmituloa ja haluaa sitoa naisen ennen kuin nainen huomaa mitään. Psykopaatti osaa peittää sairautensa hyvin muutaman kuukauden tai jopa pari vuotta.

että tunnen nuo "tyypit " jota haluat viikon päästä kihloihin ,,kuukauden päästä naimisiin,ja lapsista ei oo pelkoon olen liki 50 vee,ja myös enkä ees rikas että sitä ees kannattaa,
        kiitos vastauksestasi,kyllä ulkomaalaiset on varovasti otettavia,tiedän,
        ja mulla vuosien takaa kokemusta psykopaatistakin,,että sekin tieto hallussa,en mene lankaan todellakaan enään luulen niin ,))ja sanon viä etä ees en tiä otanko yhteyttä hällä ei ole mun puh,numeroa että pallo on mulla ,tai hän voi tietenkin tulla sinne paikalliseen "jaffalle" kun kuulemma on siä käynyt jo useammin viikoloppusin,ja kysyi minulta miksi minua ei siä ole näkynyt 3,een viikonloppuun vaikka asun korttelin päässä ,mä vaan en ole viitsinyt mennä kai ,,nauran,))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1083
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      847
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      783
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      529
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      525
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      521
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      454
    Aihe