Tälläinen pikkujuttu olisi johon kysyisin neuvoa. Eli minulla on kasvoissa väritön luomi, josta on nyt sitten alkanut kasvamaan tummia karvoja. Tämä häiritsee paljon, enkä viitsi alkaa nyppimään karvoja, sillä ne tuppaavat vaan kasvaa paksumpina ja pidempinä takaisin.
Missä siis voisi poistattaa koko luomen mahdollisimman turvallisesti niin ettei arpea jäisi?
Hml girl
Luomi+tumma karva
3
658
Vastaukset
- aina!
Luomen voi poistattaa vaikkapa terveyskeskuslääkärillä, mutta parhaimman tuloksen saa kun menee plastiikkakirurgille.
Luomen poistosta jää aina arpi. Arven näkyminen riippuu omista paranemistekijöistä ja vähän siitäkin missä kohdasta luomi poistetaan. Myös poistamistekniikka vaikuttaa jonkinverran. Minulta poistettiin luomet otsasta ja silmäkulmasta. Otsassa arpea ei edes huomaa, mutta silmäkulmassa näkyy hiukan kun katsoo tarkasti sopivassa valaistuksessa. - ninnali
Älä mene sen luomen karvoja nyppimään. Jos luomessa kasvaa karvoja, niin se merkki siitä että luomi on terve. Yksi vaihtoehto on poistattaa se koko luomi, jos et halua karoja.
- ninnali
Arpi jää aina, mutta luulatavasti saat sen meikillä piiloon tarvittaessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978