eli paljonko pitää jättää kaloreita syömättä että laihtuu esim.1kg?
-1kg, paljonko kaloreina?
9
8733
Vastaukset
- ---------------------------...
Yksi kilo läskiä tulee siitä kun syöt 7000kaloria ylimääräistä.
- gkjhsjkhkd
Se on vissiin yhtä kiloa kohden kulutettava 7000 kcal. Eli jos kulutus on n.2000kcal päivässä niin pitäis syödä 1000kcal eikä yhtään enempää ja siihen viel jotain liikuntaa niin viikos kilo on poissa.
- tosissasi
Tai jos kulutat 7000kcal päivässä ja et syö mitään. Niin sittenhän se on kilo päivässä tämän matematiikka taulukon mukaan. Rupea kuule vaan jumppamaan ja katso mitä paskaa suuhun tunget... Puhtaita elintarvikkeita. Ei olutta,karkkia,pullia yms. rasvan pudotus on jokaisella ihmisellä henkilökohtainen. Toiset joutuvan tekemään 50tuntia työtä kiloa kohden toiset taas 5tuntia...
- ei kyllä
tosissasi kirjoitti:
Tai jos kulutat 7000kcal päivässä ja et syö mitään. Niin sittenhän se on kilo päivässä tämän matematiikka taulukon mukaan. Rupea kuule vaan jumppamaan ja katso mitä paskaa suuhun tunget... Puhtaita elintarvikkeita. Ei olutta,karkkia,pullia yms. rasvan pudotus on jokaisella ihmisellä henkilökohtainen. Toiset joutuvan tekemään 50tuntia työtä kiloa kohden toiset taas 5tuntia...
noin vaan voi kuluttaa 7000kcal päivässä, sillä silloin olisi saatava jtn. energiaa esim. jostain juomasta. Jotta ei väsähtäisi heti, näissä energiajuomissa on nimensä mukaisest energiaa, jolla jaksaa taas liikkua. Energiassa taas on kaloreita, siitä ei pääse mihinkään.
- hoikkis
tosissasi kirjoitti:
ja pöh... kyllä se on oikeasti noin kun toi edellinen sanoi. laihdutus on matematiikkaa... ei jumppaa... eikä oluesta kieltäytymistä... jokainen joka väittää ettei laihdu tuhannen vajeella lähe kiloa viikossa, voip tulla meille asustelemaan minun eväillä... infotaan sit mitä läks.
- minähän ...
hoikkis kirjoitti:
ja pöh... kyllä se on oikeasti noin kun toi edellinen sanoi. laihdutus on matematiikkaa... ei jumppaa... eikä oluesta kieltäytymistä... jokainen joka väittää ettei laihdu tuhannen vajeella lähe kiloa viikossa, voip tulla meille asustelemaan minun eväillä... infotaan sit mitä läks.
tulen sitten sinne asumaan 4kk et pääsee tavotteeseen. Osoite oli?
- =))))))))))
minähän ... kirjoitti:
tulen sitten sinne asumaan 4kk et pääsee tavotteeseen. Osoite oli?
eli tehdään niin, että minä vahdin sinua 24/7. vaje pidetään tuhannessa syömällä ja liikkumalla.
oon sopivasti kotosalla, että minulla on aikaa vahtia muitakin kuin omia syömisiä, joten teretulemast! tosin siihen ei tarvita kuin pari viikkoa, sen jälkeen laihdutus alkaa tuntua yksinkertaiselta ja loput lähtevät kuin itsestään.
tosin se vaje on edelleen pidettävä tuhannessa.
- 7000/9000
Kilossa läskiä on 9000 kcal. Sen sijaan kilon painonpudotukseen tarvitaan 7000 kcal kulutus.
Jos haluaa eroon kilosta läskiä pitää kuluttaa 9000 kcal.
Silloin paino putoaa noin 1,3 kg, koska jokaiseen läskikiloon on sitoutunut n. 300 g vettä joka niinikään poistuu läskin myötä.
Kilon painon pudotukseen riittää 7000 kcal, joka on n. 800 grammaa rasvaa ja 200 g vettä (Laske itse jos haluat tarkemmat arvot).- juuri noin
se menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803