Minulla on ongelma... :o)
Olen säästänyt vanhat äänikasetit omasta lapsuudestani. Kaikki muut vanhat lastenlaulut olen löytänyt cd muodossa, mutta tätä Mennään Mummolaan kasettia en. Alkuperääkään en tiedä sen koommin kuin, että se on AAC-opisto Ky:n tuotanto 1983. Oma äitini meinasi, että oliskohan ollut K-kaupan mainos kasetti tai jotain. Onkohan kenelläkään tietoa tämän alkuperästä, olisi niin ihana saada kuunteluttaa lapsillani. Taikka onkohan mahdollista jossain muuttaa kasetti cd muotoon?
Mennään Mummolaan
äityli050607
1
620
Vastaukset
- mörkömörkömörkö
Saa ne biisit siirrettyä cd:lle melko helpostikin, jos vain joltain tuntemaltasi henkilöltä löytyy asianmukaiset välineet tuohon toimenpiteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856483
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2905454Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984151- 522900
- 272874
- 1202093
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721301
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151