olen juuri muuttanut hyvinkäälle ja kuulin ett salamanteri olisi hyvä kauppa hankkia koiralle tarvikkeita...saisinko kommenttia??
salamanteri
7
1035
Vastaukset
- eläintarhan omistaja...
nyt en ole itse aikoihin käynyt, mutta tiedän, että täällä on ainakin Musti ja Mirri, ovat kai vielä Torikadulla Expertin talossa? ja Sillankorvankadulla on jollain eläintarvike- tai vastaava -alkuisella nimellä alkava liike. Olen sieltä käynyt ostamassa mm. koiralleni talvipuvun. kiertele ja kysele hintoja, salamanteri on aika hintava paikka mun ymmärryksen mukaan.
- aina salamanterissa
koska siellä on hyvä ja asiantunteva palvelu.Siellä toimii myös trimmaaja, jos koirasi tarvitsee trimmausta.Olen myös käynyt muissa Hkään eläinkaupoissa ja hintataso on mielestäni aika sama,ehkä säästät euron tai toisen mutta mä en laske mun koiran tarpeita rahassa.Jos jotain tarvitsee niin se maksaa sitten euroja X, se on jokaisella koiran omistajalla tiedossa koiraa hankittaessa.Suosittelen lämpimästi.On toiminut Hkäällä muistaakseni 27v vai oliko se 28v.
- musti
Kokemuksieni perusteella Mustissa & Mirrissä on 100 kertaa parempi (=ystävällisempi) palvelu, kuin Salamanterissa. Salamanterissa asioidessani olen hyvin usein saanut tylyä palvelua ja kerran seisoin ties kuinka kauan kassalla ostoksieni kanssa, kun myyjä (taisi vielä olla omistaja itse) juorusi puhelimessa, eikä todellakaan ollut mikään työpuhelu kyseessä.
Mustissa & Mirrissä taas olen saanut todella ystävällistä palvelua! Suosittelen ainakin sen puolesta!
rautatieasemalla toimii se eläintarvikeliike? Olen muuttanut Hyvinkäältä vuosi sitten pois, joten en ole varma. Mutta sieltä kävin mustille ostamassa kaiken tarvitseman.
- ei toimi enää
ei ole ollut enää vähiin aikoihin.
- Musti68
Ostan koko meidän perheen sapuskat kyseisestä paikasta, varsinkin koiran "raksut" lasten herkkua. Saa kunnon annoskokoja, ei tarvii käydä koko ajan ostamassa naposteltavaa.
- käyn
Salamanterissa. Mun mielestä hinnat ovat monessa asiassa edullisemmat kuin muualla. Asiantuntevaa palvelua ja mukavat myyjät. Tosin aina välillä vanhemmat myyjät on tylyjä..:( Mutta,siellä on mun mielestä paras valikoima. Ainaskin koira ja akvaariojutskissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692221Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721742Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711430Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461427Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2421373- 831232
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421205- 1281175
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3661171Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3341123