Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hyvä vs Paha

Säästöpossu

Joo tulipahan taas todistettua ettei ihminen tajua/halua tajuta mistään mitään.
Lukee näitä keskusteluja niin huomaa kuinka sulkeutuneita ja tyhmiä ihmiset voi olla.
esim. winclubin suhteen keskustelu ei tosiaankaan ole järkevää.. miltein jokainen keskustelu on "hyvä vai paha, jeesus vai saatana jne.". Toiset syyttelee ilman syytä ja toiset taas puolustelee ilman näyttöä (eihän ne virtuaalirahat kelpaa, ei edes silloin kun ne nostaa automaatista).
Tekis mieli vaan kysyä et miks joku tekee duunia ku saa siitä vaan "virtuaalirahaa" ja paperin.

Toisin jos olette seuranneet foorumeita niin winclub alkaa olemaan lähempänä laillista yritystä kuin laitonta. Mutta eihän se ketään kiinnosta. Kaikki on kantansa päättäneet ja keskustelu on sen mukaista. Ei ole vielä näkynyt keskustelua missä olisi 20 peräkkäistä viestiä ilman syyttelyä tai ylipäätänsä järkevää keskustelua aiheesta.

Paras esimerkki on Cluso627. Sen seuraava väitös on varmaa et KGB on winclubin takana ja että klubilla on tekemistä iranin ydinaseiden kanssa.
Cluso627:lle neuvoksi: voisit hetkellisesti käyttää järkeä ja lukea ajatuksella mitä luet. Etkä vaa lue muutamaa sanaa lauseesta ja kehitä miten saat väännettyä tekstin ylösalasin. Vielä parempi olis jos hommaisit elämän.

--------------------
MTV3:lle. Miksette kirjoita välillä mitään positiivista Winclubista (uusien tietojen ja foorumihuhujen) perusteella. Saisitte ehkä pelastettua maineenne. Se kuitenkin olisi paljon fiksumpaa kuin koittaa saada vääristeltyjä haastatteluja ja valheellista valikoitua tietoa.

Pakko vielä lisätä et nauroin aika kippurassa kun luin viimeisen jutun winclubista mtv3 sivuilla. On teillä pokkaa kysyä edes haastattelua winclubilta teidän ensimmäisten uutisointien jälkeen.
Onko teidän haastattelupyyntö et kysytte puhelinumeroita ja henkilöllisyyksiä. Vai olisko se ollu itse juttu?
--------------------

Kaikille klubilaisille tsemppiä. Pidetään lippu korkeella ja 4 yötää jouluu on... :D:D
Kaikille muille tsemppiä muuten vaan elämään. Ja voisin sanoa et suosittelen kaikille jolla on enemmän aikaa päivystää koneella et tutustuu forexiin ja koittaa sitä itse, mielummin kuin että puhuis turhanpäivästä paskaa täällä foorumilla.

--------------------
Perkele jos joku lukutoukka alkaa kitisee mun oikeenkirjoituksesta.

Mielummin luvut kuin aakkoset. Luvut sentään pitää saada loogisesti toimimaan, aakkosilla saa yhden faktan ja 10 huhua.

17

2276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Asiaa.Kiitos! t.Professori

    • jos luottaa winclubin toimi...

      On Winclubista keskustelu ihan asipitoisestikin ja niiden tietojen valossa mitä Winclubista on paljastunut ei toiminta herätä edelleenkään kovin suurta luottoa.

      "Toisin jos olette seuranneet foorumeita niin winclub alkaa olemaan lähempänä laillista yritystä kuin laitonta."

      Winclubin laillisuus on edelleen erittäin hämärän peitossa. Kyse on jonkin sortin pyramidipelistä ja vielä ei ole todistettu sitäkään että rahat todella sjoitetaan valuuttatreidaukseen.

      Muutenkin koko Winclub "haisee" pitemmällekin matkalle kaikkine epäselvyyksineen.

      Jos niihin avonaisiin kysymyksiin tulisi järkevät vastaukset ja Winclubin toiminta tutkittaisiin ja se paljastuisi rehelliseksi niin sitten olisin valmis uskomaan että kysymys on todellisista bisneksistä.

      Nykytietojen valossa pitää olla aika uskovaista sorttia jos ei ole pienintäkään epäilyä winclubin toiminnan suhteen.

      ---

      "Paras esimerkki on Cluso627. Sen seuraava väitös on varmaa et KGB on winclubin takana ja että klubilla on tekemistä iranin ydinaseiden kanssa.
      Cluso627:lle neuvoksi: voisit hetkellisesti käyttää järkeä ja lukea ajatuksella mitä luet. Etkä vaa lue muutamaa sanaa lauseesta ja kehitä miten saat väännettyä tekstin ylösalasin. Vielä parempi olis jos hommaisit elämän. "

      Kaikki kirjoitukset ei liene peräisin samalta kirjoittajalta, mutta kyllä Cluso627 on toiminut bisnesalalla ja tietää jotakin siitäkin eli kyllä kritiikki lienee ihan aiheellistakin joissakin asioissa.

      ---

      "MTV3:lle. Miksette kirjoita välillä mitään positiivista Winclubista (uusien tietojen ja foorumihuhujen) perusteella. Saisitte ehkä pelastettua maineenne. Se kuitenkin olisi paljon fiksumpaa kuin koittaa saada vääristeltyjä haastatteluja ja valheellista valikoitua tietoa. "

      Minusta tämä on naurettavaa että mtv3:n maine olisi mitenkään vaakalaudalla tämän tapauksen johdosta. Pikemminkin se on Winclub jonka maine on vaakalaudalla. Ehkä nekin jotka ovat aikaisemmin luottaneet 100% toimintaan ovat siirtyneet hieman epäilevämmälle kannalle.

      Jos itse olisin sijoittanut Winclubiin ja olisin ollut aiemmin 100% vakuuttunut toiminnasta niin nykyisin olisin enää 50% eli en enää uskoisi Winclubilta saamaan informaatioon kovinkaan paljon. Sen lisäksi lisin ainakin nostanut vähintään omat rahat pois hyvissä ajoin "yrityksestä".

      ---

      "Pakko vielä lisätä et nauroin aika kippurassa kun luin viimeisen jutun winclubista mtv3 sivuilla. On teillä pokkaa kysyä edes haastattelua winclubilta teidän ensimmäisten uutisointien jälkeen. "

      Minua naurataa ettei Winclubissa ole mitään muuta tahoa kuin jokin email-osoite josta voi kysyä tarkempia tietoa. Kaikki Winclubilaiset ovat lähettäneet rahansa jollekin moneybookers / pankkitilille ja he ovat perustaneet koko ajatuksensa siihen uskoon että Winclub sijoittaa heidän rahansa...

      Luuletko tosissasi että jokin media taho rupeaisi tekemään vuoropuhelua yrityksen kanssa pelkästään sähköpostien välityksellä? Naurettava ajatus.

      • winclubin toiminnasta

        Vielä haluan lisätä että jokainen taho/yritys tm. joka on saanut kielteistä palautetta mediassa pyrkii korjaamaan väärät väittämät oikeiksi ja yleensä antaa myös tutkia toimintaansa, jos siinä ei ole mitään rikollista.

        Winclubin tapauksessa onkin huvittavaa, että Winclub väittää "väitteiden olevan vääriä", mutta ei silti pysty / halua oikaista vääriä väittämiä. Jokainen voi siis tulkita asiat kuten tahtoo...

        Toisekseen Mtv3 on uutisoinut vain ne asiat jotka ovat tulleet selville winclubista, jos Winclub olisi toimittanut tarvittavat todisteet ja toiminta olisi ollut laillista niin Winclubista olisi tehty uusi uutisjuttu jossa nämä asiat olisi kerrottu.

        Mutta eihän se kuulu Winclubin toimintaan tiedottaa asioista tai antaa tutkia toimintaansa. Parempi on kun vaan ihmiset edelleen elävät siinä uskossa että kaupat tehdään jossakin panamassa latinolakimiesten johdossa ja voittoa tihkuu satoja prosentteja.


      • kukaan ...
        winclubin toiminnasta kirjoitti:

        Vielä haluan lisätä että jokainen taho/yritys tm. joka on saanut kielteistä palautetta mediassa pyrkii korjaamaan väärät väittämät oikeiksi ja yleensä antaa myös tutkia toimintaansa, jos siinä ei ole mitään rikollista.

        Winclubin tapauksessa onkin huvittavaa, että Winclub väittää "väitteiden olevan vääriä", mutta ei silti pysty / halua oikaista vääriä väittämiä. Jokainen voi siis tulkita asiat kuten tahtoo...

        Toisekseen Mtv3 on uutisoinut vain ne asiat jotka ovat tulleet selville winclubista, jos Winclub olisi toimittanut tarvittavat todisteet ja toiminta olisi ollut laillista niin Winclubista olisi tehty uusi uutisjuttu jossa nämä asiat olisi kerrottu.

        Mutta eihän se kuulu Winclubin toimintaan tiedottaa asioista tai antaa tutkia toimintaansa. Parempi on kun vaan ihmiset edelleen elävät siinä uskossa että kaupat tehdään jossakin panamassa latinolakimiesten johdossa ja voittoa tihkuu satoja prosentteja.

        Usko maikkarin uutisiin.Nehän on aina ollu leikkiuutiset :D Ei sen tarvii mitään oikaista.Oikeet uutiset tulee yleltä ;)


      • Säästöpossu

        -----------
        Jos niihin avonaisiin kysymyksiin tulisi järkevät vastaukset ja Winclubin toiminta tutkittaisiin ja se paljastuisi rehelliseksi niin sitten olisin valmis uskomaan että kysymys on todellisista bisneksistä.
        -----------
        No onneksi sun uskomuksella ei ole väliä tässä asiassa :D
        Sanon vaan sen että ehkä parempi ettei asia koskaan selviä... en nyt meinaa etteikö mua kiinnostais onko se todellakin laillista vai laitonta, vaan koska homma pelaa ja jos se todistettaisiin kaikille 6 miljoonalle muulle henkilölle, niin kaikkihan haluais mukaan (jos se olisi laillista, se haittais itse toimintaa ja tuskin mtv3 tai muut tahdot edes esittäisi anteeksipyyntöä). Joten parempi jättää tämä asia uskomuksiin, ei faktoihin kuten se on ollut tähänki asti.

        Mun rahat on mun ongelma. Toistaseksi mun onni.
        Ja vaikka rahat menis, se silti olisi ollut mun onni, niin pitkään kuin kesti.

        -----------
        Kaikki kirjoitukset ei liene peräisin samalta kirjoittajalta, mutta kyllä Cluso627 on toiminut bisnesalalla ja tietää jotakin siitäkin eli kyllä kritiikki lienee ihan aiheellistakin joissakin asioissa.
        -----------
        Todennäköisesti tietääkin, mutta ei valuuttamarkkinoista.
        Sen jutut et FBI tutkisi winclubin toimintaa on kyllä ihan naurettavia. Toisin kyllä FBI tutkii internetissä tapahtuvia suuria ponzi huijauksia, mutta ei yhden jkl:n papin epäilyjen takia joka ei edes ole sijoittanut itse toimintaan, vaan liittyny johonki huijaukseen(maksa tonni niin pääset töihin. tee vitusti duunia voit tienata 7 000 000 euroa päivässä.)
        Sama ku menis telemarkkinointiyritykseen töihin, joutuis tekemään vähemmän duunia ja tienais kuitenki paremmin.




        -----------
        Minusta tämä on naurettavaa että mtv3:n maine olisi mitenkään vaakalaudalla tämän tapauksen johdosta. Pikemminkin se on Winclub jonka maine on vaakalaudalla. Ehkä nekin jotka ovat aikaisemmin luottaneet 100% toimintaan ovat siirtyneet hieman epäilevämmälle kannalle.

        Jos itse olisin sijoittanut Winclubiin ja olisin ollut aiemmin 100% vakuuttunut toiminnasta niin nykyisin olisin enää 50% eli en enää uskoisi Winclubilta saamaan informaatioon kovinkaan paljon. Sen lisäksi lisin ainakin nostanut vähintään omat rahat pois hyvissä ajoin "yrityksestä".
        -----------
        Varmasti osa alkaa epäileekin toimintaa mtv3 puutteellisten ja valheellisten uutisten takia.
        Esimerkiksi mtv3 sanoo et winclub on poliisitutkinnassa... krp sanoo ettei ole syytä aloittaa tutkintaa, sillä rikosilmoituksia ei ole. Eli onko MTV3:lla oma poliisiosasto joka tutkii winclubia vai? :D:D:D

        Eikä klubilaiset ole ainoita joiden näkemys valuuttamarkkinoihin ja uskomuksiin on muuttunut tämän mylläkän aikana.

        "Mediassa aiemmin esiintynyt yliopiston asiantuntija oli kertonut edellä mainittujen tuottojen tekemisen
        olevan valuuttakaupalla mahdotonta. Hän on kuitenkin perunut näkemyksensä YLE:n TV-uutisille perehdyttyään tarkemmin aiheeseen."


        -----------
        Minua naurataa ettei Winclubissa ole mitään muuta tahoa kuin jokin email-osoite josta voi kysyä tarkempia tietoa. Kaikki Winclubilaiset ovat lähettäneet rahansa jollekin moneybookers / pankkitilille ja he ovat perustaneet koko ajatuksensa siihen uskoon että Winclub sijoittaa heidän rahansa...
        -----------
        Mulle riittää et olen puhunut ...n kanssa ja että olen ollut tietoinen valuuttamarkkinoiden toiminnasta ja mahdollisuuksista jo ennen clubiin liittymistä.
        Myönnän kyllä, että klubin toiminnasta sais ilmoittaa avoimemmin, mutta asia on miten se on ja niin pysyy. Kuitenkin loogisesti ajatellen se on kaikin mielin täysin mahdollinen liiketoiminta, joten ku tajuaa miten homma toimii epäilys jää kohtalaisen pieneksi ja silloin tarvitaan vaan luottamusta.
        Onhan niitä puhelinumeroitakin olemassa ja kaikilla on nimetkin :D




        -----------
        Luuletko tosissasi että jokin media taho rupeaisi tekemään vuoropuhelua yrityksen kanssa pelkästään sähköpostien välityksellä? Naurettava ajatus
        -----------
        Miks Winclub tekis enää yhteistyötä mtv3:sen kanssa?
        Mitkä on ollu mtv3:sen lähteet?
        Suomi24 foorumi ja joku sevenin huijaamaksi tullu pappi... Onko ne jotkut perustelut väittämään huijaukseksi? Toisin ne on väittänyt että poliisi tutkii asiaa. Onko poliisi vahvistanut asiaa?

        Eli eikö mtv3 huijaa tässä kansalasia? Eikö mtv3:sta pitäis syyttää huijaamisesta ja mustamaalaamisesta?



        ---------------
        Luuletko tosiaan etteikö krp tutkis winclubia jos niillä olisi epäilyksiä.
        Mtv3 uutisoinnin jälkeen niillä pitäis olla syytä tutkia, mutta miksei tutki?
        Eipä huumausainerikoksissakaa tai petoksissakaan ole ennen tehty rikosilmoitusta ennen kuin poliisi on reagoinu asiaan.

        Eli yks vaihtoehto olisi, jos Winclub on lähettänyt oman lehdistötiedotteen vähän tarkennettuna krp:lle. Siis sen lehdistötiedotteen jonka ne lähetti myös mtv3:lle ja muille tahoille.
        Toisin eihän mtv3 sitä lehdistötiedotetta noteeranu millään tavalla, eikä mitään muutakaa kuin omaa käsitystä "HUIJAUS JA SILLÄ SELVÄ"


      • koska me olemme oikeassa
        Säästöpossu kirjoitti:

        -----------
        Jos niihin avonaisiin kysymyksiin tulisi järkevät vastaukset ja Winclubin toiminta tutkittaisiin ja se paljastuisi rehelliseksi niin sitten olisin valmis uskomaan että kysymys on todellisista bisneksistä.
        -----------
        No onneksi sun uskomuksella ei ole väliä tässä asiassa :D
        Sanon vaan sen että ehkä parempi ettei asia koskaan selviä... en nyt meinaa etteikö mua kiinnostais onko se todellakin laillista vai laitonta, vaan koska homma pelaa ja jos se todistettaisiin kaikille 6 miljoonalle muulle henkilölle, niin kaikkihan haluais mukaan (jos se olisi laillista, se haittais itse toimintaa ja tuskin mtv3 tai muut tahdot edes esittäisi anteeksipyyntöä). Joten parempi jättää tämä asia uskomuksiin, ei faktoihin kuten se on ollut tähänki asti.

        Mun rahat on mun ongelma. Toistaseksi mun onni.
        Ja vaikka rahat menis, se silti olisi ollut mun onni, niin pitkään kuin kesti.

        -----------
        Kaikki kirjoitukset ei liene peräisin samalta kirjoittajalta, mutta kyllä Cluso627 on toiminut bisnesalalla ja tietää jotakin siitäkin eli kyllä kritiikki lienee ihan aiheellistakin joissakin asioissa.
        -----------
        Todennäköisesti tietääkin, mutta ei valuuttamarkkinoista.
        Sen jutut et FBI tutkisi winclubin toimintaa on kyllä ihan naurettavia. Toisin kyllä FBI tutkii internetissä tapahtuvia suuria ponzi huijauksia, mutta ei yhden jkl:n papin epäilyjen takia joka ei edes ole sijoittanut itse toimintaan, vaan liittyny johonki huijaukseen(maksa tonni niin pääset töihin. tee vitusti duunia voit tienata 7 000 000 euroa päivässä.)
        Sama ku menis telemarkkinointiyritykseen töihin, joutuis tekemään vähemmän duunia ja tienais kuitenki paremmin.




        -----------
        Minusta tämä on naurettavaa että mtv3:n maine olisi mitenkään vaakalaudalla tämän tapauksen johdosta. Pikemminkin se on Winclub jonka maine on vaakalaudalla. Ehkä nekin jotka ovat aikaisemmin luottaneet 100% toimintaan ovat siirtyneet hieman epäilevämmälle kannalle.

        Jos itse olisin sijoittanut Winclubiin ja olisin ollut aiemmin 100% vakuuttunut toiminnasta niin nykyisin olisin enää 50% eli en enää uskoisi Winclubilta saamaan informaatioon kovinkaan paljon. Sen lisäksi lisin ainakin nostanut vähintään omat rahat pois hyvissä ajoin "yrityksestä".
        -----------
        Varmasti osa alkaa epäileekin toimintaa mtv3 puutteellisten ja valheellisten uutisten takia.
        Esimerkiksi mtv3 sanoo et winclub on poliisitutkinnassa... krp sanoo ettei ole syytä aloittaa tutkintaa, sillä rikosilmoituksia ei ole. Eli onko MTV3:lla oma poliisiosasto joka tutkii winclubia vai? :D:D:D

        Eikä klubilaiset ole ainoita joiden näkemys valuuttamarkkinoihin ja uskomuksiin on muuttunut tämän mylläkän aikana.

        "Mediassa aiemmin esiintynyt yliopiston asiantuntija oli kertonut edellä mainittujen tuottojen tekemisen
        olevan valuuttakaupalla mahdotonta. Hän on kuitenkin perunut näkemyksensä YLE:n TV-uutisille perehdyttyään tarkemmin aiheeseen."


        -----------
        Minua naurataa ettei Winclubissa ole mitään muuta tahoa kuin jokin email-osoite josta voi kysyä tarkempia tietoa. Kaikki Winclubilaiset ovat lähettäneet rahansa jollekin moneybookers / pankkitilille ja he ovat perustaneet koko ajatuksensa siihen uskoon että Winclub sijoittaa heidän rahansa...
        -----------
        Mulle riittää et olen puhunut ...n kanssa ja että olen ollut tietoinen valuuttamarkkinoiden toiminnasta ja mahdollisuuksista jo ennen clubiin liittymistä.
        Myönnän kyllä, että klubin toiminnasta sais ilmoittaa avoimemmin, mutta asia on miten se on ja niin pysyy. Kuitenkin loogisesti ajatellen se on kaikin mielin täysin mahdollinen liiketoiminta, joten ku tajuaa miten homma toimii epäilys jää kohtalaisen pieneksi ja silloin tarvitaan vaan luottamusta.
        Onhan niitä puhelinumeroitakin olemassa ja kaikilla on nimetkin :D




        -----------
        Luuletko tosissasi että jokin media taho rupeaisi tekemään vuoropuhelua yrityksen kanssa pelkästään sähköpostien välityksellä? Naurettava ajatus
        -----------
        Miks Winclub tekis enää yhteistyötä mtv3:sen kanssa?
        Mitkä on ollu mtv3:sen lähteet?
        Suomi24 foorumi ja joku sevenin huijaamaksi tullu pappi... Onko ne jotkut perustelut väittämään huijaukseksi? Toisin ne on väittänyt että poliisi tutkii asiaa. Onko poliisi vahvistanut asiaa?

        Eli eikö mtv3 huijaa tässä kansalasia? Eikö mtv3:sta pitäis syyttää huijaamisesta ja mustamaalaamisesta?



        ---------------
        Luuletko tosiaan etteikö krp tutkis winclubia jos niillä olisi epäilyksiä.
        Mtv3 uutisoinnin jälkeen niillä pitäis olla syytä tutkia, mutta miksei tutki?
        Eipä huumausainerikoksissakaa tai petoksissakaan ole ennen tehty rikosilmoitusta ennen kuin poliisi on reagoinu asiaan.

        Eli yks vaihtoehto olisi, jos Winclub on lähettänyt oman lehdistötiedotteen vähän tarkennettuna krp:lle. Siis sen lehdistötiedotteen jonka ne lähetti myös mtv3:lle ja muille tahoille.
        Toisin eihän mtv3 sitä lehdistötiedotetta noteeranu millään tavalla, eikä mitään muutakaa kuin omaa käsitystä "HUIJAUS JA SILLÄ SELVÄ"

        En jaksa vastata kaikkiin asioihin, kun se tuntuu olevan pelkästään samojen asioiden jauhamista.

        Eikö kuitenkin ihmtetytä se seikka, että hyvää hyvyyttäänkö se winclub jakaa sinulle suuria tuottoja kun mainitset monissa kommenteissa että "kaikkihan tähän haluaisivat mukaan jos winclubin toiminta paljastuisi".

        Onkohan näin? Jos Winclub pystyisi tekemään rahaa kuin tyhjästä niin heidänhän olisi helppo pelata omalla pääomalla ja tehdä sillä sievoiset summat, niin ei tarvitsisi jakaa muille rahojaan?

        "Joten parempi jättää tämä asia uskomuksiin, ei faktoihin kuten se on ollut tähänki asti. "

        Ongelma on siinä ettei niitä faktoja ole esitetty jotka tukisivat Winclubin voittoja tai sitä että rahat on todellisuudessa sijoitettu valuuttakauppaan yms. En ainakaan minä ole nähnyt missään todisteita tästä asiasta, vaikka winclubilaisista valtaosa on puolustanut klubiaan.

        Todisteet (winclubin puolestakin) ovat tulleet noin 99% vastustajien leiristä (lähinnä winclubin sivulta joita ei ole osattu salata kunnolla), koska winclubin toimintatapa tuntuu olevan "Te olette väärässä ja me oikeassa", mutta samalla unohdetaan kertoa asioiden oikea kanta todisteiden kera.

        (ahtopainemittari on juuri otettu winclubin sivuilta niiden surkean suojauksen takia)

        Toki tämän ahtopainemittarin olen nähnyt ja siitä jotakin tietoja, mutta nekin ovat jääneet hieman epämääräisiksi ja niistä ei mitenkään selviä se seikka että kaupat olisivat todella käyty ja ohjelman toimivuuskin on hieman kyseenalaistettu (tähän ei ole tullut parempaakaan informaatiota).

        "Luuletko tosiaan etteikö krp tutkis winclubia jos niillä olisi epäilyksiä.
        Mtv3 uutisoinnin jälkeen niillä pitäis olla syytä tutkia, mutta miksei tutki?
        Eipä huumausainerikoksissakaa tai petoksissakaan ole ennen tehty rikosilmoitusta ennen kuin poliisi on reagoinu asiaan."

        Huumausainerikoksissa on kysymys hieman eri asioista. Ne rikkovat suoraan lakia.

        Winclubin tapauksessa tutkittiin ainostaan pyramidiepäilyä, mutta koska kukaan ei ole tehnyt rikosilmoitusta eli ei löydy asianomaisia niin tutkinnat on lopetettu.

        Toisekseen koska Winclub ei suoranaisesti toimi Suomessa niin on hieman kyseenalaista pystyisikö KRP edes puuttumaan sen toimintaan pelkästään epäilyjen nojalla.

        Se ettei KRP tutki asiaa, ei tarkoita sitä etteikö Winclubiin liittyisi hämäriä seikkoja tai ettei Winclub olisi laiton pyramidipeli.

        Winclubissa on sen verran paljon kysymysmerkkejä, että uskon noin 99% varmuudella että kyse on jonkin sortin kusetuksesta. Hyvin todennäköisesti Ponzista, vaikka se ei olekkaan vielä tullut ilmi. Voi olla että toiminta pysyy pystyssä kauankin, jos vain sijoittajien usko toimintaan on yhtä kovaa kuin näillä palstoilla annetaan ymmärtää.


      • jos...
        koska me olemme oikeassa kirjoitti:

        En jaksa vastata kaikkiin asioihin, kun se tuntuu olevan pelkästään samojen asioiden jauhamista.

        Eikö kuitenkin ihmtetytä se seikka, että hyvää hyvyyttäänkö se winclub jakaa sinulle suuria tuottoja kun mainitset monissa kommenteissa että "kaikkihan tähän haluaisivat mukaan jos winclubin toiminta paljastuisi".

        Onkohan näin? Jos Winclub pystyisi tekemään rahaa kuin tyhjästä niin heidänhän olisi helppo pelata omalla pääomalla ja tehdä sillä sievoiset summat, niin ei tarvitsisi jakaa muille rahojaan?

        "Joten parempi jättää tämä asia uskomuksiin, ei faktoihin kuten se on ollut tähänki asti. "

        Ongelma on siinä ettei niitä faktoja ole esitetty jotka tukisivat Winclubin voittoja tai sitä että rahat on todellisuudessa sijoitettu valuuttakauppaan yms. En ainakaan minä ole nähnyt missään todisteita tästä asiasta, vaikka winclubilaisista valtaosa on puolustanut klubiaan.

        Todisteet (winclubin puolestakin) ovat tulleet noin 99% vastustajien leiristä (lähinnä winclubin sivulta joita ei ole osattu salata kunnolla), koska winclubin toimintatapa tuntuu olevan "Te olette väärässä ja me oikeassa", mutta samalla unohdetaan kertoa asioiden oikea kanta todisteiden kera.

        (ahtopainemittari on juuri otettu winclubin sivuilta niiden surkean suojauksen takia)

        Toki tämän ahtopainemittarin olen nähnyt ja siitä jotakin tietoja, mutta nekin ovat jääneet hieman epämääräisiksi ja niistä ei mitenkään selviä se seikka että kaupat olisivat todella käyty ja ohjelman toimivuuskin on hieman kyseenalaistettu (tähän ei ole tullut parempaakaan informaatiota).

        "Luuletko tosiaan etteikö krp tutkis winclubia jos niillä olisi epäilyksiä.
        Mtv3 uutisoinnin jälkeen niillä pitäis olla syytä tutkia, mutta miksei tutki?
        Eipä huumausainerikoksissakaa tai petoksissakaan ole ennen tehty rikosilmoitusta ennen kuin poliisi on reagoinu asiaan."

        Huumausainerikoksissa on kysymys hieman eri asioista. Ne rikkovat suoraan lakia.

        Winclubin tapauksessa tutkittiin ainostaan pyramidiepäilyä, mutta koska kukaan ei ole tehnyt rikosilmoitusta eli ei löydy asianomaisia niin tutkinnat on lopetettu.

        Toisekseen koska Winclub ei suoranaisesti toimi Suomessa niin on hieman kyseenalaista pystyisikö KRP edes puuttumaan sen toimintaan pelkästään epäilyjen nojalla.

        Se ettei KRP tutki asiaa, ei tarkoita sitä etteikö Winclubiin liittyisi hämäriä seikkoja tai ettei Winclub olisi laiton pyramidipeli.

        Winclubissa on sen verran paljon kysymysmerkkejä, että uskon noin 99% varmuudella että kyse on jonkin sortin kusetuksesta. Hyvin todennäköisesti Ponzista, vaikka se ei olekkaan vielä tullut ilmi. Voi olla että toiminta pysyy pystyssä kauankin, jos vain sijoittajien usko toimintaan on yhtä kovaa kuin näillä palstoilla annetaan ymmärtää.

        sulla on paha olla voit kääntyä vaikka papin puoleen :D


      • Cluso627.
        jos... kirjoitti:

        sulla on paha olla voit kääntyä vaikka papin puoleen :D

        On vaikeaa katsoa vierestä kuinka ihmisiä kusetetaan
        uskokaa minua tässä käy juuri ninkuin WGI;ssä kävi
        ja lopupeleissä tuomiot tulee niille jotka on eniten värvännyt ihmisä mukaan.Eli osalle vaan ei kaikille.
        Näin tässä käy uskokaa pois.
        -Cluso 627


      • Cluso627.
        Cluso627. kirjoitti:

        On vaikeaa katsoa vierestä kuinka ihmisiä kusetetaan
        uskokaa minua tässä käy juuri ninkuin WGI;ssä kävi
        ja lopupeleissä tuomiot tulee niille jotka on eniten värvännyt ihmisä mukaan.Eli osalle vaan ei kaikille.
        Näin tässä käy uskokaa pois.
        -Cluso 627

        Mailasin vielä KRP;hen tuon Winclubin jutun ja otti ne vastaan sen ja sieltä tuli kuittaus,että Kiitos ja tutkijan nimi.Joten on se tutkinnassa varmasti.
        -T Cluso 627


      • oot...
        Cluso627. kirjoitti:

        Mailasin vielä KRP;hen tuon Winclubin jutun ja otti ne vastaan sen ja sieltä tuli kuittaus,että Kiitos ja tutkijan nimi.Joten on se tutkinnassa varmasti.
        -T Cluso 627

        sinä hauska tyyppi.Kerro lisää :D


      • ei tänne siitä
        oot... kirjoitti:

        sinä hauska tyyppi.Kerro lisää :D

        ei tarvitse tietää


      • lollotiloo!!
        Cluso627. kirjoitti:

        Mailasin vielä KRP;hen tuon Winclubin jutun ja otti ne vastaan sen ja sieltä tuli kuittaus,että Kiitos ja tutkijan nimi.Joten on se tutkinnassa varmasti.
        -T Cluso 627

        oot sinä kyllä hassu (mutta silleen ihan pikkuisen vaan sekava) poika. :) sun jutut muuttuu enemmän ja enemmän hauskemmiksi tässä ajan kanssa (ilmeisesti viikonloppupussi siwasta on juopoteltunna tässä sekavien kirjoitusten lomassa;) ), ja enemmän ja enemmän niille saa nauraa. jos siis jaksaa vaan kahlata kiroitusvirheiden läpi.

        lähetähän mullekin joku maili, niin voin kiittää ja kuitata - ja laittaa mukaan jonkun nimen siihen allekirjoitukseksi. kai sekin sitten tarkoittaa, että mä olen tutkinnassa mukana? ei tullut sitten mieleen, että samalla tavalla ne siellä kooärpeen puolellakin ottaa ne sun mailis vastaan kuin siellä ceeäsiinkin puolella, ja samanlaisen mailin ne sieltä sulle laittaa kuin se carusokin: eli kiittävät mielenkiinnosta, huokaisevat syvään lähettäessään kohteliaan mailin takaisin allekirjoituksin varustettuna (ei kai suomessa sellaista laitosta olekaan, joka ei kirjoittaisi takaisin nimen kanssa?) - ja sen jälkeen deletoivat sen sun lähettämän mailin, kaikkine kirjoitusvirheineen. tai sitten vaihtoehtoisesti laittavat sen sinne x-files lokeroon, josta sitä ei enää koskaan takaisin oteta. henk. koht. kyllä uskon enemmän siihen deletointiin - ei sun ulosannilla olevaa tekstiä enää kukaan vapaaehtoisesti uudelleen lue. mutta tutkimuksessa se on, usko pois vaan. on on. ;)

        voi lol sentään, olet sä kyllä hauska jantteri. :D


      • Säästöpossu
        koska me olemme oikeassa kirjoitti:

        En jaksa vastata kaikkiin asioihin, kun se tuntuu olevan pelkästään samojen asioiden jauhamista.

        Eikö kuitenkin ihmtetytä se seikka, että hyvää hyvyyttäänkö se winclub jakaa sinulle suuria tuottoja kun mainitset monissa kommenteissa että "kaikkihan tähän haluaisivat mukaan jos winclubin toiminta paljastuisi".

        Onkohan näin? Jos Winclub pystyisi tekemään rahaa kuin tyhjästä niin heidänhän olisi helppo pelata omalla pääomalla ja tehdä sillä sievoiset summat, niin ei tarvitsisi jakaa muille rahojaan?

        "Joten parempi jättää tämä asia uskomuksiin, ei faktoihin kuten se on ollut tähänki asti. "

        Ongelma on siinä ettei niitä faktoja ole esitetty jotka tukisivat Winclubin voittoja tai sitä että rahat on todellisuudessa sijoitettu valuuttakauppaan yms. En ainakaan minä ole nähnyt missään todisteita tästä asiasta, vaikka winclubilaisista valtaosa on puolustanut klubiaan.

        Todisteet (winclubin puolestakin) ovat tulleet noin 99% vastustajien leiristä (lähinnä winclubin sivulta joita ei ole osattu salata kunnolla), koska winclubin toimintatapa tuntuu olevan "Te olette väärässä ja me oikeassa", mutta samalla unohdetaan kertoa asioiden oikea kanta todisteiden kera.

        (ahtopainemittari on juuri otettu winclubin sivuilta niiden surkean suojauksen takia)

        Toki tämän ahtopainemittarin olen nähnyt ja siitä jotakin tietoja, mutta nekin ovat jääneet hieman epämääräisiksi ja niistä ei mitenkään selviä se seikka että kaupat olisivat todella käyty ja ohjelman toimivuuskin on hieman kyseenalaistettu (tähän ei ole tullut parempaakaan informaatiota).

        "Luuletko tosiaan etteikö krp tutkis winclubia jos niillä olisi epäilyksiä.
        Mtv3 uutisoinnin jälkeen niillä pitäis olla syytä tutkia, mutta miksei tutki?
        Eipä huumausainerikoksissakaa tai petoksissakaan ole ennen tehty rikosilmoitusta ennen kuin poliisi on reagoinu asiaan."

        Huumausainerikoksissa on kysymys hieman eri asioista. Ne rikkovat suoraan lakia.

        Winclubin tapauksessa tutkittiin ainostaan pyramidiepäilyä, mutta koska kukaan ei ole tehnyt rikosilmoitusta eli ei löydy asianomaisia niin tutkinnat on lopetettu.

        Toisekseen koska Winclub ei suoranaisesti toimi Suomessa niin on hieman kyseenalaista pystyisikö KRP edes puuttumaan sen toimintaan pelkästään epäilyjen nojalla.

        Se ettei KRP tutki asiaa, ei tarkoita sitä etteikö Winclubiin liittyisi hämäriä seikkoja tai ettei Winclub olisi laiton pyramidipeli.

        Winclubissa on sen verran paljon kysymysmerkkejä, että uskon noin 99% varmuudella että kyse on jonkin sortin kusetuksesta. Hyvin todennäköisesti Ponzista, vaikka se ei olekkaan vielä tullut ilmi. Voi olla että toiminta pysyy pystyssä kauankin, jos vain sijoittajien usko toimintaan on yhtä kovaa kuin näillä palstoilla annetaan ymmärtää.

        Ota huomioon et winclubin koko toiminta lähti kaveriporukasta liikkeelle... Aluksi ei ollu tarkoituskaan tehdä mitään massiivista yritystä, vaan ainoastaan jakaa "voittoa" kavereiden kanssa.

        Juttu vaan levisi samalla kun voittoja alettiin tekemään ja mitä kauemmin toiminta oli pystyssä sitä enemmän ihmisiä liittyi mukaan. Sitten yhtäkkiä huomattiin et homma on kasvannu suureksi ja samalla on alettu kehittelee parempia ohjelmia jäsenille jossa voi seurata kauppoja... Tietenkää oikeita tietoja winclub ei lähe paljastaa kaikille (meinaan et iframes avautuis esim exchange platformi jossa näkis että kauppoja tehdään todellisuudessa). Johtuu just noista hakkereista jotka pystyy murtautumaan sivuston sisälle... Joten olisko loogisesti järkevää näyttää kaikille tietoja, jotka paljastaisi mm. platformin tunnukset et joku hakkeri vois murtautua accoon jossa on 20-30 miljoonaa euroa?

        Miksi omistajan tietoja ei paljasteta kaikille?
        Sen takia koska yritystä pyörittää pieni kaveriporukka ja jos kaikki jäsenet kysyis niiltä "neuvoa" esim. mitä on valuuttamarkkinat, kuinka muuttaa salasana sivulla jne. Nehän vastailis puhelimeen 24/7 eikä tekis kauppoja tai mitään muutakaa toiminnan eteen. Sen takia sponsorit saa palkkiota siitä että ne opastaa ja neuvoo mukaan tuoneita ihmisiä.

        Siitä onko clubi tosi vai ei niin en kommentoi. En nimittäin tiedä.
        Mutta loogisesti ajateltuna kokonaisuuttaa ja sitä et paljonko noi ylläpitäjät tienais jos toi olis totta on loogisempaa, kuin että ne huijais sijoittajien rahat ja tarjoaa vaan rippeitä


      • kuka oikeesti
        Säästöpossu kirjoitti:

        Ota huomioon et winclubin koko toiminta lähti kaveriporukasta liikkeelle... Aluksi ei ollu tarkoituskaan tehdä mitään massiivista yritystä, vaan ainoastaan jakaa "voittoa" kavereiden kanssa.

        Juttu vaan levisi samalla kun voittoja alettiin tekemään ja mitä kauemmin toiminta oli pystyssä sitä enemmän ihmisiä liittyi mukaan. Sitten yhtäkkiä huomattiin et homma on kasvannu suureksi ja samalla on alettu kehittelee parempia ohjelmia jäsenille jossa voi seurata kauppoja... Tietenkää oikeita tietoja winclub ei lähe paljastaa kaikille (meinaan et iframes avautuis esim exchange platformi jossa näkis että kauppoja tehdään todellisuudessa). Johtuu just noista hakkereista jotka pystyy murtautumaan sivuston sisälle... Joten olisko loogisesti järkevää näyttää kaikille tietoja, jotka paljastaisi mm. platformin tunnukset et joku hakkeri vois murtautua accoon jossa on 20-30 miljoonaa euroa?

        Miksi omistajan tietoja ei paljasteta kaikille?
        Sen takia koska yritystä pyörittää pieni kaveriporukka ja jos kaikki jäsenet kysyis niiltä "neuvoa" esim. mitä on valuuttamarkkinat, kuinka muuttaa salasana sivulla jne. Nehän vastailis puhelimeen 24/7 eikä tekis kauppoja tai mitään muutakaa toiminnan eteen. Sen takia sponsorit saa palkkiota siitä että ne opastaa ja neuvoo mukaan tuoneita ihmisiä.

        Siitä onko clubi tosi vai ei niin en kommentoi. En nimittäin tiedä.
        Mutta loogisesti ajateltuna kokonaisuuttaa ja sitä et paljonko noi ylläpitäjät tienais jos toi olis totta on loogisempaa, kuin että ne huijais sijoittajien rahat ja tarjoaa vaan rippeitä

        Puhuu asiaa :D


      • Säästöpossu
        Säästöpossu kirjoitti:

        Ota huomioon et winclubin koko toiminta lähti kaveriporukasta liikkeelle... Aluksi ei ollu tarkoituskaan tehdä mitään massiivista yritystä, vaan ainoastaan jakaa "voittoa" kavereiden kanssa.

        Juttu vaan levisi samalla kun voittoja alettiin tekemään ja mitä kauemmin toiminta oli pystyssä sitä enemmän ihmisiä liittyi mukaan. Sitten yhtäkkiä huomattiin et homma on kasvannu suureksi ja samalla on alettu kehittelee parempia ohjelmia jäsenille jossa voi seurata kauppoja... Tietenkää oikeita tietoja winclub ei lähe paljastaa kaikille (meinaan et iframes avautuis esim exchange platformi jossa näkis että kauppoja tehdään todellisuudessa). Johtuu just noista hakkereista jotka pystyy murtautumaan sivuston sisälle... Joten olisko loogisesti järkevää näyttää kaikille tietoja, jotka paljastaisi mm. platformin tunnukset et joku hakkeri vois murtautua accoon jossa on 20-30 miljoonaa euroa?

        Miksi omistajan tietoja ei paljasteta kaikille?
        Sen takia koska yritystä pyörittää pieni kaveriporukka ja jos kaikki jäsenet kysyis niiltä "neuvoa" esim. mitä on valuuttamarkkinat, kuinka muuttaa salasana sivulla jne. Nehän vastailis puhelimeen 24/7 eikä tekis kauppoja tai mitään muutakaa toiminnan eteen. Sen takia sponsorit saa palkkiota siitä että ne opastaa ja neuvoo mukaan tuoneita ihmisiä.

        Siitä onko clubi tosi vai ei niin en kommentoi. En nimittäin tiedä.
        Mutta loogisesti ajateltuna kokonaisuuttaa ja sitä et paljonko noi ylläpitäjät tienais jos toi olis totta on loogisempaa, kuin että ne huijais sijoittajien rahat ja tarjoaa vaan rippeitä

        "heidänhän olisi helppo pelata omalla pääomalla ja tehdä sillä sievoiset summat, niin ei tarvitsisi jakaa muille rahojaan?"

        Olishan se helppoa tehdä rahaa, mutta mieti mikä ero on tehdä omalla 5000 eurolla semmosta 15 prosenttia kuukaudessa... tai 1000 jäsenen 1000 eurolla (1000 x 1000 = 1 000 000 €)
        joilla ku teet sen 15 % kuukaudessa voittoa ja otat itselles vaikka 5 % proviikan tekee sun 5000 euron sijoituksen (750 € voiton) lisäksi 7 500 euron voiton kuukaudessa (laskukaava: 1000000 sijoituspääoma x 1,15 voitto x 0,05 provikka)
        Eli olisitko tyhmä ja tekisit ainoastaan itselle 750 euroa voittoa kuussa. Vai käyttäisitkö osaamista hyväksi ja tekisit kauppaa muilekkin (kavereille, perheelle, tutuille) josta tienaisit 7 500 euroa enemmän omaan taskuun ja sinua varmasti arvostettaisiin ja kaikki olisi tyytyväisiä.

        (luvut on fiktiota, mutta täysin realistisia)

        Eli jos osaa hoitaa bisnestä niin miksi olla pihi ja tehdä sitä ainoastaan itselle? Pitääkö ihmisen olla pihi kusipää ettei naapurille voi tarjota mahdollisuutta oman osaamisen myötä?
        Eihän kukaan pörssimeklarikaan tee sun puolesta kauppoja ilmaiseksi. Aina joutuu jotain pulittaa tuotosta, joten mikset sinä voi tehdä samanlaila naapurilles? Ei se naapuri pistä pahaksi vaikka otatkin pienen siivun tuotosta. Pikemminki se arvostaa et teet sitä sen puolesta.

        ---------------------
        Toisena esimerkkinä sun kaveri hommaa sulle luksusauton 5000 euroa halvemmalla kuin liikkeestä, niin etkö antais kaverille provikkaa. Vai olisitko normi suomalainen ja tarjoaisit vaan bissen ja lämmintä kättä?

        Kumpi olisi fiksumpaa
        a.) antaa frendille 200-500 euroa palkkiota tuosta ja olla miltein varma et frendi tekee tulevaisuudessaki palveluksia jos siihen on mahdollisuus vai
        b.) tarjota lämmintä kättä ja bissen, jolloin frendi vois katsoa et oot kiittämätön paska ja ens kerralla ei jaksais vaivautua tekemään mitään sun eteen.
        ---------------------
        ---------------------

        Noista avoimista kysymyksistä Winclubin suhteen haluaisin sanoa vielä.

        Te teette niitä kysymyksiä ja teitä ei vastaukset tyydytä. Jos olisitte yhtä skeptisiä pankkien rahastojen toimintoihin, niin ei kovinkaa moni sijoittais niihin, sillä ei nekään näytä teille virallisia todisteita mistään. Mutta te luotatte pankkeihin joten sijoitatte rahastoihin, vaikka todellisuudessa te ette tiedä missä teidän rahat on. Vaikka teille näytetään kauppakirjoja niin...
        - Miksi uskoa niihin?
        - Onko ne todellisia?
        - Onko pankkien rahastojen rahat todellisia vai onko ne virtuaalirahoja?
        - Miks pankit ei julkaisen niiden kaupantekoohjelmia jossa näkis koko pankin sijoitusrahaston koon ja niiden kaupat?
        - Onko pankin toiminta huijausta?

        Näitä samoja kysymyksiä te esitätte meille. Ja ei mekään voida sen paremmin todistaa teille totuuksia kuin tekään meille.

        Onhan se totta et pankit toimii paljon avoimemmin, ei tarvita päätoimipaikkaa ulkomaille, sillä pankit tekee ihmisten rahoilla voittoa ja niillä maksaa korot, verot, palkat jne.

        Pankeilla on myös satoja jossei tuhansia kertoja isommat työntekijämäärät. Tämä on yks asia joka selittää miksi winclubissa on pyramiidin piirteitä.
        Ei se ole aina toiminut pyramiidimaisesti. Systeemi tuli vasta kun klubi alkoi laajentua ja toiminnan laajuus oli sitä luokkaa ettei parilla jantterilla voinu/jaksanu enää opastaa/vastailla kaikkien turhiin kysymyksiin. Sitten joku fiksu mies keksi et perkele. Tehään 1-tasonen "pyramiidi" jossa sponsori (a.k.a värvääjä) saa provikkaa jos se neuvoo omia sponsoroitavia ja toimii niiden opettajana. Siitä se homma sitten lähti. Enää ei ihmiset pommittanu suoraan johtoa, vaan vastuu siirtyi sponsoreille jotka tienaa rahaa siitä että ne toimii ns. neuvonantajina.
        --------------------
        --------------------

        Mietippä jos winclub julkaisis jotkut kauppakirjat jossa lukis kaikki viralliset saldot ja kauppatiedot. Olisko ne uskottavia?
        Ensimmäisenä täällä foorumilla tulis 50 viestiä joissa todistettaisin että kyseiset kauppatiedot on väärennettyjä.. et joku on muokannu screenshottia.
        - Mistä sitä tietäis, että siinä on oikea rahasumma joilla pitäisi kauppaa pyörittää.
        - Olisiko winclub siinä tapauksessa velvollinen paljastamaan kaikkien sijoittajien sijoituspääomat, jotta voisi osoittaa skeptisille ihmisille/medialle kauppatietojen olevan oikeita ja toiminnan laillista?
        - Riittäisikö sekään? Ehkä ne sijoituspääomat on tekaistuja.

        Tästä päästään siihen, että miten ylipäätänsä pitäis todistaa toiminnan laillisuus?

        Eli jos järkeä käytetään, niin eikö olisi winclubin kannalta fiksuinta toimittaa kauppatiedot krp:lle ja poliisille. Sanoa ko. virastoille ettei saa levittää tietoa eteenpäin ja jatkaa toimia "pimennossa", niin medialta kuin skeptisiltä ihmisiltä. Nyt kun uusia jäseniäään ei pääse sisälle niin ketä enää kiinnostaa, mikä on winclubin maine kaduilla.
        ---------------------
        ---------------------

        Bonustehtäviä:
        - Mieti paljonko sijoitustoimintaa harjoittava yritys maksaa veroa suomessa. entä panamassa? Kumpi on kannattavampaa?
        - Onko siitä hyötyä muilekkin kuin itse yritykselle? Esim. sijoittajille.
        ----------------
        ----------------

        Sanon että jos tuntee historian ja osaa käyttää vähän järkeä niin toiminta on täysin loogista.
        Eikä läheskään niin hämärää kuin miltä se tietämättömän silmissä näyttää.

        ----------------
        ----------------

        Älkää pliis edelleenkää valittako mun kirjoitus taidoista. Kiitos :D


      • ei auta itku
        winclubin toiminnasta kirjoitti:

        Vielä haluan lisätä että jokainen taho/yritys tm. joka on saanut kielteistä palautetta mediassa pyrkii korjaamaan väärät väittämät oikeiksi ja yleensä antaa myös tutkia toimintaansa, jos siinä ei ole mitään rikollista.

        Winclubin tapauksessa onkin huvittavaa, että Winclub väittää "väitteiden olevan vääriä", mutta ei silti pysty / halua oikaista vääriä väittämiä. Jokainen voi siis tulkita asiat kuten tahtoo...

        Toisekseen Mtv3 on uutisoinut vain ne asiat jotka ovat tulleet selville winclubista, jos Winclub olisi toimittanut tarvittavat todisteet ja toiminta olisi ollut laillista niin Winclubista olisi tehty uusi uutisjuttu jossa nämä asiat olisi kerrottu.

        Mutta eihän se kuulu Winclubin toimintaan tiedottaa asioista tai antaa tutkia toimintaansa. Parempi on kun vaan ihmiset edelleen elävät siinä uskossa että kaupat tehdään jossakin panamassa latinolakimiesten johdossa ja voittoa tihkuu satoja prosentteja.

        "Toisekseen Mtv3 on uutisoinut vain ne asiat jotka ovat tulleet selville winclubista"

        Ja tietolähteenä maikkari on käyttänyt pettämättömän luotettavaa keskustelupalstaa.

        mieti sitä


      • jo on kumma
        koska me olemme oikeassa kirjoitti:

        En jaksa vastata kaikkiin asioihin, kun se tuntuu olevan pelkästään samojen asioiden jauhamista.

        Eikö kuitenkin ihmtetytä se seikka, että hyvää hyvyyttäänkö se winclub jakaa sinulle suuria tuottoja kun mainitset monissa kommenteissa että "kaikkihan tähän haluaisivat mukaan jos winclubin toiminta paljastuisi".

        Onkohan näin? Jos Winclub pystyisi tekemään rahaa kuin tyhjästä niin heidänhän olisi helppo pelata omalla pääomalla ja tehdä sillä sievoiset summat, niin ei tarvitsisi jakaa muille rahojaan?

        "Joten parempi jättää tämä asia uskomuksiin, ei faktoihin kuten se on ollut tähänki asti. "

        Ongelma on siinä ettei niitä faktoja ole esitetty jotka tukisivat Winclubin voittoja tai sitä että rahat on todellisuudessa sijoitettu valuuttakauppaan yms. En ainakaan minä ole nähnyt missään todisteita tästä asiasta, vaikka winclubilaisista valtaosa on puolustanut klubiaan.

        Todisteet (winclubin puolestakin) ovat tulleet noin 99% vastustajien leiristä (lähinnä winclubin sivulta joita ei ole osattu salata kunnolla), koska winclubin toimintatapa tuntuu olevan "Te olette väärässä ja me oikeassa", mutta samalla unohdetaan kertoa asioiden oikea kanta todisteiden kera.

        (ahtopainemittari on juuri otettu winclubin sivuilta niiden surkean suojauksen takia)

        Toki tämän ahtopainemittarin olen nähnyt ja siitä jotakin tietoja, mutta nekin ovat jääneet hieman epämääräisiksi ja niistä ei mitenkään selviä se seikka että kaupat olisivat todella käyty ja ohjelman toimivuuskin on hieman kyseenalaistettu (tähän ei ole tullut parempaakaan informaatiota).

        "Luuletko tosiaan etteikö krp tutkis winclubia jos niillä olisi epäilyksiä.
        Mtv3 uutisoinnin jälkeen niillä pitäis olla syytä tutkia, mutta miksei tutki?
        Eipä huumausainerikoksissakaa tai petoksissakaan ole ennen tehty rikosilmoitusta ennen kuin poliisi on reagoinu asiaan."

        Huumausainerikoksissa on kysymys hieman eri asioista. Ne rikkovat suoraan lakia.

        Winclubin tapauksessa tutkittiin ainostaan pyramidiepäilyä, mutta koska kukaan ei ole tehnyt rikosilmoitusta eli ei löydy asianomaisia niin tutkinnat on lopetettu.

        Toisekseen koska Winclub ei suoranaisesti toimi Suomessa niin on hieman kyseenalaista pystyisikö KRP edes puuttumaan sen toimintaan pelkästään epäilyjen nojalla.

        Se ettei KRP tutki asiaa, ei tarkoita sitä etteikö Winclubiin liittyisi hämäriä seikkoja tai ettei Winclub olisi laiton pyramidipeli.

        Winclubissa on sen verran paljon kysymysmerkkejä, että uskon noin 99% varmuudella että kyse on jonkin sortin kusetuksesta. Hyvin todennäköisesti Ponzista, vaikka se ei olekkaan vielä tullut ilmi. Voi olla että toiminta pysyy pystyssä kauankin, jos vain sijoittajien usko toimintaan on yhtä kovaa kuin näillä palstoilla annetaan ymmärtää.

        Winclubin toimintaa ei tarvitse oikeasti, siis ihan oikeasti todistella eikä selvitellä kenellekkään.
        Sit vasta kun on TODISTETTAVASTI toteen näytetty että toiminta on rikollista.
        Paljon mielipiteitä kyllä löytyy, mutta kun ne ei todista mitään kuten ei jossittelutkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe