siinä mielessä työni suhteen että viihdyn,pomo kiva,asiakkaat kivoja...
Palkka huono mutta en välitä koska viihdyn.
Paikka ei ole vakituinen.Oon ollut siellä nyt 1v6kk ja ainakin 6kk viel jatkuu jes
Aika huonot on kulkuyhteydet mutta en unelmoi muualle vaihtamisesta vaikka liksa ois parempi sillä ei taatusti toista yhtä ihanaa paikkaa löytyisi jossa saan itse päättää kaiken ja tehdä olla kuten haluan.
Kunhan teen työni niin kaik ok ja minulla on tapana tehdä ne hyvin.
Sain ihania kommentteja kun palasin sairikselta joten se kannustaa viel enempi tekemään hommat paremmin;O))
olen tosi onnellisessa asemassa
2
1182
Vastaukset
- Tyttö Pirkanmaalta
Olen myös päässyt siihen onnelliseen asemaan, että menen hymyssäsuin töihin ja oikein odotan seuraavaa kertaa.
Työni on osa-aikainen tarjoilijan pesti Pirkanmaalla ja todella nautin tästä. Pomoni on kuin kaveri ja työpaikka muutenkin kuin toinen koti sekä asiakkaat todella mukavia. Ei paljon parempaa voisi toivoa... Noh, voisihan tämä olla vakituista mutta se nyt vaan ei ole mahdollista. - Satsumas1
Niinhän sitä aina sanotaan, että töissä ei saisi olla kivaa. En allekirjoita tuota, koska aloittaessani duunit nykyisessä työpaikassani noin 10 vuotta sitten sanoin, että jos tästä johonkin lähden, niin toivoakseni eläkkeelle. Toki osa porukasta katsoi vähän hitaasti, mutta en sitä kyllä peittele, että tykkään työstäni. Toivon, että se tuntuu ja näkyy myös asiakkailla.
Duunikaverit on ihan mielettömän mahtavia ja jos mahdollista, asiakkaat vielä mukavampia. Todella kivaa esim. ma-aamuna het ensimmäiseksi kuulla, että jollain asiakkaistamme on ollut kova ikävä.
Taannoin oli nimipäiväni ja muutama asiakkaistamme oli sen huomannut. Olin todella otettu.
Olen unelmaduunissa, jossa palkan suhteen muutamalla satasella ei ole mitään väliä, koska olen ihan himo näihin töihin!
Ja siis selvennän vielä, että myyn tekniikkaa, en siis ole millään viihdealalla... ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1478120KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237151Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521423311Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092824Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442358- 1261936
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261576Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457