EL NATURALISTA?

uudet popot

Voisko joku kertoa mulle minun uusista kengistä, mitä niissä on niin ihmeellistä......kun ne vielä on niin ihanat jalassa ja muutenkin. Jotain luomua ne ilmeisesti on mutta en oikeesti tiedä muuta kun ne on valmistettu espanjassa.

4

5457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Ne ihanat kengät tuntuu hyviltä. Myyjä kertoi ja tsekkasin netistä myyjän infoa.

• Nimetön

Raakakumipohja on muotoiltu ja ei ole liukas. Sisäpohja on muotoiltu, nahka kasvivärjätty ja käsin leikattu. Valmistus on ollut ekologisesti hyvää, kenkä on hengittävä jne. Etsi sivusto netistä jossa oli tosi paljon tietoa näistä kengistä. Hankin kyllä kesäkengätkin tästä sarjasta.

• pettynyt kenkäilijä

El naturalistan talvikengät pilalla puolen vuoden käytön jälkeen, koska en ollut käyttänyt wet block tuotetta mehiläisvahan lisäksi ja kengät pääsivät kastumaan pahasti pariin otteeseen.

Kauppa sanoi että normaalia kulumista, itse olin sitä mieltä että maanantaimalli. Ei voi enää mitään. Kengillä voi kävellä kuivalla ilmalla, mutta ei loskaisella tai nuoskaisellla kelillä.

Kannattaa siis hoitaa hyvin. Mallista riippuen voi mennä pilalle Suomen keleissä.

• I laav shoes

Kaikkia nahkakenkiä kannattaa hoitaa kunnolla. Valkoiset puhdistan ja suojaan Woly Neutra -voiteella. El Naturalistoja mulla on vain yksi pari, jonka ostin viime vuonna loppukesällä, en ole edes sitä vahaa niihin vielä laittanut (kesäkengät).
        Talvikenkiin laitan aina suojavoiteen ja mokkaiset suihkutan kosteussuojalla, myös goretex-kengät, koska kalvo ei ole nahan päällä. Näin suojaten ei tule suolaraitoja ja kengät pysyvät vettä läpäisemättöminä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      234
      4565
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2974
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2453
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1757
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1429
    6. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      21
      1381
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1232
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      949
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      928
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      884
    Aihe