Mitä mieltä miehet olette sellaisista miehistä, jotka haukkuvat naisia huoriksi? Jos kaverinne huutelee kadulla naisille huora, niin yhdyttekö tähän, onko huutelu mielestänne hyväksyttävää, yritättekö hiljentää tai moittia kaverianne vai hävettääkö teitä? Minkälainen mies mielestänne uhkailee naista väkivallalla ja huorittelee?
Itseäni ainakin naisena hävettäisi naisten puolesta, jos joku kaverini alkaisi huutelemaan miehelle kadulla törkeyksiä. Tällainen kaveri ei kyllä sen jälkeen enää kuuluisi ystäväpiiriini, koska olisi ystäväksi aivan liian kypsymätön.
Huoraksi haukkuminen ja väkivallalla uhkailu
11
696
Vastaukset
Häpeen itteni maanrakoon. Haukun kaverini ensiks raahan sen pois ihmisten ilmoilta ja käyn pyytää kohteelta anteeks, jonka jälkeen haukun kaverini uudelleen.
Yleensä en anna palautetta toiselle julkisesti, ellei toinen sit satu olemaan päissään.- skenaario :
en ole eläissäni kuullut että tuiki tuntemattomia olisi huoriteltu puhtoisilla kaduillamme
- nimimerkki
huoriteltu;
olin ostoksilla Heikintorilla, Tapiolassa ja työntelin lastenvaunuja keskellä ihmispaljoutta.
Yhtäkkiä minua tönäistiin takaa ja romaninainen, jolla oli kiire tokaisi minulle suureen ääneen: "mene, huora, sivuun".
Muutama vuosi myöhemmin olin lasten kanssa uimarannalla.
Lähellä oli romaniseurue. Vedestä rantautui lihava romanimies, joka huusi : "tuo, huora, sitä tupakkaa HUORA!"
jollekin seurueen naisista.
Siistin näköisiä ihmisiä kaikki.
Kuuluuko tämä nimitys jollain lailla eri kategoriaan romanien keskuudessa, ajattelin. Olisiko se jotain samaa kuin meidän valkolaisten "ämmä".
Puistattavalta se ainakin kuullostaa. - Eeerika
nimimerkki kirjoitti:
huoriteltu;
olin ostoksilla Heikintorilla, Tapiolassa ja työntelin lastenvaunuja keskellä ihmispaljoutta.
Yhtäkkiä minua tönäistiin takaa ja romaninainen, jolla oli kiire tokaisi minulle suureen ääneen: "mene, huora, sivuun".
Muutama vuosi myöhemmin olin lasten kanssa uimarannalla.
Lähellä oli romaniseurue. Vedestä rantautui lihava romanimies, joka huusi : "tuo, huora, sitä tupakkaa HUORA!"
jollekin seurueen naisista.
Siistin näköisiä ihmisiä kaikki.
Kuuluuko tämä nimitys jollain lailla eri kategoriaan romanien keskuudessa, ajattelin. Olisiko se jotain samaa kuin meidän valkolaisten "ämmä".
Puistattavalta se ainakin kuullostaa.Ehkä siinä on joku kulttuuriero, toivottavasti.
Tuo huora antaa niin tavattoman alaluokkaisen vaikutelman, vähän siihen suuntaan kuin röyhtäily tai julkipiereskely tai hirvittävä määrä tatuointeja tms. No, ehkä jotkut jopa haluavat antaa kyseisen vaikutelman itsestään?? - huuteluihin :
Eeerika kirjoitti:
Ehkä siinä on joku kulttuuriero, toivottavasti.
Tuo huora antaa niin tavattoman alaluokkaisen vaikutelman, vähän siihen suuntaan kuin röyhtäily tai julkipiereskely tai hirvittävä määrä tatuointeja tms. No, ehkä jotkut jopa haluavat antaa kyseisen vaikutelman itsestään??ei tarvitse kiinnittää sen kummempaa huomiota kun ovat sosiaalisten tulonsiirtojen varassa jotka me maksamme
- kyllä
semmoista kaveria tosi rohkeana omantien kulkijana joka ei välitä mitä muut ajattelee (edes mitä omat kaverit mikä tekee ton huorittelun tosi rohkeaksi, koska se on aina kiellettyä meidän kulttuurissa vaikka se oiskin aiheellinen termi) vaan ajattelee omilla aivoillaan ja tekee omat ratkaisunsa.
Onneksi mulla ei ole tommosia fredericon kaltaisia lässyttäviä neiti-miehiä ja paskanjauhajia kavereina joilla ei ole omaa mielipidettä-käyttäytymismallia yhtään mistään vaan se mielipide on aina ympäristön sanelema tai mielistelyyn pyrkivä. Semmonen kaveri sitten pettää kaverinkin kun ympäristö painostaa.- Lässyttäjät ry.
Huorittelu on tosi rohkeeta ihqudaa, sen sijaan sen arvosteleminen itse huorittelijalle, joka on vieläpä oma kaveri, ei olekaan rohkeaa, vaikka se sanottaisi hienosti ja upeasti "päin naamaa".
Miksi huorittelijaa pitäisi mielistellä, nuolla persettä? Ihan turha nuolla junttien perseitä. - psykiatri.
Tiedätkö edes, mitä huora tarkoittaa?
Sepäs onkin rohkeaa, kun haistattelee ihmisille mitä mieleen juolahtaa. Oletko miettinyt, että sinulla on käsitteet sekaisin. Sinä häpäiset huorittelullasi kaverisi, eikä toisinpäin. Nämä miehet ovat sellaisia, että heidän sanavarastonsa on niin köyhä, ettei se tunne mitään muuta sanaa kuin huora.
Tekstistäsi paistaa katkeruus naisia kohtaan. Mielenterveytesi ei ole kunnossa. - lässyttäjille
Lässyttäjät ry. kirjoitti:
Huorittelu on tosi rohkeeta ihqudaa, sen sijaan sen arvosteleminen itse huorittelijalle, joka on vieläpä oma kaveri, ei olekaan rohkeaa, vaikka se sanottaisi hienosti ja upeasti "päin naamaa".
Miksi huorittelijaa pitäisi mielistellä, nuolla persettä? Ihan turha nuolla junttien perseitä.no mun ei tarvitse kahta kertaa miettiä kumman puolen mä valitsen, kaverin vai jonkun random-HUORAN =) Ehkä teillä nyt on sitten huonoja kavereita, mutta kun omat on tuntenyt pennusta asti ja tietää, että niihin voi luottaa 100%:sti oli välimatkaa tms. enemmän kun kenenkään naiseen.
Tossa nyt vaan tuokin viestiketjun aloittaja pelaa omaan pussiin ja mä todella säälin niitä "miehiä" jotka ämmien mielistelyn takia alkaa kaveria "kouluttamaan". Moniko muija nyt hylkää kaverinsa jos se homottelee jotain heppua tms. Mutta sehän on tietysti eri asia niinpä niin... - ainakaan.
psykiatri. kirjoitti:
Tiedätkö edes, mitä huora tarkoittaa?
Sepäs onkin rohkeaa, kun haistattelee ihmisille mitä mieleen juolahtaa. Oletko miettinyt, että sinulla on käsitteet sekaisin. Sinä häpäiset huorittelullasi kaverisi, eikä toisinpäin. Nämä miehet ovat sellaisia, että heidän sanavarastonsa on niin köyhä, ettei se tunne mitään muuta sanaa kuin huora.
Tekstistäsi paistaa katkeruus naisia kohtaan. Mielenterveytesi ei ole kunnossa.esiinny psykiatrina. Ilmeisesti tunsit pistin sydämessäsi. Ei mua ainakaan kiinnosta taikka hetkauta jos joku HUORA alkaa mua homottelemaan. Ihan vapaasti kunhan sanoo päin naamaa eikä selän takana lätise.
- Lässyttäjät ry.
lässyttäjille kirjoitti:
no mun ei tarvitse kahta kertaa miettiä kumman puolen mä valitsen, kaverin vai jonkun random-HUORAN =) Ehkä teillä nyt on sitten huonoja kavereita, mutta kun omat on tuntenyt pennusta asti ja tietää, että niihin voi luottaa 100%:sti oli välimatkaa tms. enemmän kun kenenkään naiseen.
Tossa nyt vaan tuokin viestiketjun aloittaja pelaa omaan pussiin ja mä todella säälin niitä "miehiä" jotka ämmien mielistelyn takia alkaa kaveria "kouluttamaan". Moniko muija nyt hylkää kaverinsa jos se homottelee jotain heppua tms. Mutta sehän on tietysti eri asia niinpä niin...Juntti on aina paras ystävä juntille, pennusta asti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 272541
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva302105En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2802034Yllättyisit miten iso, paksu ja esteettisesti kaunis minulla on!
Haluaisin tehdä sillä vaikutuksen sinuun ihana nainen. ❤️❤️🧡💛💚141919Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän4691802- 1641701
Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava3741324Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.91202Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861149Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."
Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j151064