Tämän olisi voinut laitaa miesten logiikka osastollekin.
Miten on mahdollista, että ihmistä huomatataan ensiksi aina huonot ominaisuudet ja virheet.Esimerkiksi puhevika, ruumiinrakenteelinen ero, erinlaiset vaatteet yms. Tosin jokin hyvä ominaisuus peittää katselta huonot ominaisuudet.Esimerkiksi, jos nainen on kaunis tai mies komea niin kaikki huonot ominaisuudet katoavat jonnekin.Ei nähdä pintaa syvemmälle.
Ulkonäöstä on tullut jo vitsaus, siitä on tullut itsetarkoitus, kuten joka paikasta pursuavasta seksistäkin.Ei tahtdota muistaa ettei kaikilla ole seksilelämää.
--------------------------------------------------
Matematiikan lyhyt oppimäärä.
10 prosenttia miehistä saa kenen naisen tahansa 5 prosenttia ei saa naista ollenkaan, 65 prosentia saa naista hirveän työn jälkeen ja 20 prosentia miehistä on homoja eli eivät välitä naista ollenkaan.Huom!, prosentin ovat vain suuntaa antavia.
--------------------------------------------------
Ihminen on ominaisuuksiensa summa eikä vain yksi ensimmäisenä havaittava ominaisuus.Pitäisi osata katsoa kokonaisuus eikä vain joitain osia siitä tai pelkkää pintaa.
Huonoja/hyviä ominaisuuksia.
14
1312
Vastaukset
- SCLA
Voisi sanoa, ettei nykypäivänä 10 % miehistä saa naista ollenkaan ainakaan pysyvästi. 5% on sitten sellaisia, jotka eivät pääse edes hipaisemaan naista kuin vanhingossa.
- Aaron Harkon
Taidampa kuulua tuohon onnettomaan 10% joukkoon, jolle ei lämmintä syliä tarjota.On minulla vielä aikaa se oman lämpimän sylin löytämiseksi, mutta siltikin harmittaa.
- jes
niin on. esim. mä olen tuota viittä prossaa. asuinpaikan vaihtaminen auttaisi omalla kohdalla kohtuu varmasti muttei ole varaa kele. soppalan elätiksi kun kerran joutuu niin ei ne koskaan maksa muuttoa toiseen kaupunkiin eikä mitään kouluja voi käydä tms. ettei vain saisi töitä ja siten voisi elää.
- Ninnu
Puhun nyt vaan itsestäni, kun itseni parhaiten tunnen. Jos minä pistän merkille jonkun ihmisen, niin minä pistän merkille juuri jonkunlaisen ihmisen persoonallisuuden. Kun kauempaa tarkkailee jonkun henkilön käyttäytymistä niin kyllä siitä jonkunlaisen käsityksen saa. En tietenkään väitä, että analyysini osuisivat oikeaan, mutta tietynlaisen positiivisen kuvan voin saada ihmisistä, jotka eivät sopisi normaaleihin kauneusihanteisiin.
Kerran katselin ravintolassa miestä, joka istui pyörätuolissa ja toisen kerran katselin miestä, joka linkkasi jalkaansa, kerran taas katselin ylipainoista miestä ja kerran katselin omasta mielestänikin rumaa miestä, mutta näissä kaikissa miehissä oli jotain, joka vetosi juuri minuun. Jos olisin vapaa, niin olisin tutustunut näihin miehiin lähemminkin.
Ulkonäkö ei todellakaan ole mikään tärkein asia, koska yleensä, jos ihminen on mukava, niin kaikki huonot ominaisuudet ja virheet häviävät itsestään. Niiden virheiden merkitys pienenee, mitä suurempi sielu ihmisellä on. Tämän olen huomannut moneen kertaan.- Aaron Harkon
....hyvä näyttelijä hän pystyy hämäämään millaisen kuvan hänen käyttäytymisestään saa.
Persoonalliset piirteet/ominaisuuden eroittavat yksilöt harmaasta massasta, omaksi edukseen, kuin olisivat näyteikkunan etureunalla tarjolla. - Ninnu
Aaron Harkon kirjoitti:
....hyvä näyttelijä hän pystyy hämäämään millaisen kuvan hänen käyttäytymisestään saa.
Persoonalliset piirteet/ominaisuuden eroittavat yksilöt harmaasta massasta, omaksi edukseen, kuin olisivat näyteikkunan etureunalla tarjolla.Mutta jos se henkilö ei tiedosta, että häntä seurataan, vaan hän on normaalin rentona ystäviensä keskellä? Ja kyllä ne näyttelijät erotellaan sitten siinä vaiheessa, kun keskusteluyhteyksiin niiden kanssa pääsee.
- Aaron Harkon
Ninnu kirjoitti:
Mutta jos se henkilö ei tiedosta, että häntä seurataan, vaan hän on normaalin rentona ystäviensä keskellä? Ja kyllä ne näyttelijät erotellaan sitten siinä vaiheessa, kun keskusteluyhteyksiin niiden kanssa pääsee.
Ihminen rupeaa näyttelemään , vain jos hän on huomannut olevansa tarkkailun alaisena.Ja sen myös, jos joku tulee juttelemaan ja hän käyttäytyy eri lailla kuin äsken kavereitensa kanssa.Se on silloin selvää näyttelemistä.
- Sharon_81
Näin on. Minulla on myös vastakkainen kokemus. Nimittäin minulla oli sellainen puolisen vuotta kestävä suhde todella komeaan mieheen. Hän veti naisia puoleensa kuin magneetti ja naiset pörräsivät hänen ympärillään kuin mitkäkin kiimaiset narttukissat. MUTTA, tää mies oli luonteeltaan ihan kauhee. En usko että kukaan nainen pystyisi sen kans suhteeseen. Kauheen itsekeskeinen minä minä minä tyyppi. Sillä olikin "varaa " arvostella muiden ulkonäköä kun oli itse niin saatanan hyvännäköinen. Esim. jos se näki kaupungil jonkun hyvännäköisen pimun jonkun vähemmän hyvännäköisen jätkän kans se sanoi et : mitä ton näkönen nainen tekee tuollaisen miehen kans... et koko elämä pyörii vaan ulkonäön ja pinnallisissa jutuissa. Ei sen kans edes pystynyt keskusteleen mistään muusta kuin lihaksista, hienoista autoissta ja silikoni tisseistä.
Ehkä tollaset ukot on "tarkotettukki" vaan akkojen sänkyyn käväsemään eikä sen kummempaa. Että kyl on naistenkin maailmassa noita "kiertomunia"...heheheh, huumoria. Jos joku reppana tunnistaa tästä itsensä niin älkööt loukkaantuko, olkoot ylpeä itsestään. Minulla ei ole mitään hyvännäköisiä miehiä vastaan. Kai siellä joku hyväkin tyyppi on joukossa :)
- piupau
Miksi ihmisestä nimenomaan ei huomaa niitä huonoja puolia kun hänet tapaa ensimmäisiä kertoja(en tarkoita puhevikaa tai vaatteita tai muutakaan normaalia ominaisuutta)?
Sanoisin että helpottaisi elämää(ainakin minun) huomattavasti. Olisi ne tökeröt miehet ja rasittavat naispuoliset "kaverit" jääneet kokematta ja se olisi toisaalta hyväkin asia...
No jaa, joka pieniin asioihin takertuu, kai se on oma häpeänsä silloin... Oletko muuten kuullut jostain että muutaman sekunnin aikana ensitapaamisella ihminen tekee toisesta havainnot, joita ei välttämättä hyvin äkkiä halua muuttaa kun tietyn kuvan on jo tehnyt...- Aaron Harkon
Ensi vaikutelma on yleensä se kaikein tärkein, jos siinä mokaa niin on todella kovan työn takana sen mokan korjaus.
Pitäisi olla kuudes aisti, jolla näkisi ihmisten läpi. - N31
Aaron Harkon kirjoitti:
Ensi vaikutelma on yleensä se kaikein tärkein, jos siinä mokaa niin on todella kovan työn takana sen mokan korjaus.
Pitäisi olla kuudes aisti, jolla näkisi ihmisten läpi.Tuosta ensivaikutelmasta sen verran, että joskus se vaan on täysin väärä. Siis niin päin seiniä, että hetken kuluttua itsekin ihmettelee, että kuinkas mä aluks saatoinkaan ajatella niiiiiiin pieleen!
Omakohtainen kokemus yhden miespuolisen ystävän suhteen, joka ei vielä silloin ollut ystävä. Jouduttiin pakosti tekemään yhteistyötä, ei tunnettu aikaisemmin. Ajattelin aluksi, että tästä ei tuu mitään ja tunnin päästä ajattelin, että voi vitsi mulla ei oo aikoihin ollut näin hauskaa =) - Aaron Harkon
N31 kirjoitti:
Tuosta ensivaikutelmasta sen verran, että joskus se vaan on täysin väärä. Siis niin päin seiniä, että hetken kuluttua itsekin ihmettelee, että kuinkas mä aluks saatoinkaan ajatella niiiiiiin pieleen!
Omakohtainen kokemus yhden miespuolisen ystävän suhteen, joka ei vielä silloin ollut ystävä. Jouduttiin pakosti tekemään yhteistyötä, ei tunnettu aikaisemmin. Ajattelin aluksi, että tästä ei tuu mitään ja tunnin päästä ajattelin, että voi vitsi mulla ei oo aikoihin ollut näin hauskaa =)Hyvällä ensivaikutelmallahan pyritään "sokaisemaan" se jolle se esitetään.Eli siis esiteään jotain muuta kuin oikeasti ollaan.Yleensa esitetään parempaa ihmistä kun ollaan, varsinkin työpaikka haastattelussa ja ensimmäisillä treffeillä.
- N31
Aaron Harkon kirjoitti:
Hyvällä ensivaikutelmallahan pyritään "sokaisemaan" se jolle se esitetään.Eli siis esiteään jotain muuta kuin oikeasti ollaan.Yleensa esitetään parempaa ihmistä kun ollaan, varsinkin työpaikka haastattelussa ja ensimmäisillä treffeillä.
Mutta nyt kävikin toisin päin, eli ensivaikutelma oli negatiivinen. Ja tuo positiivinen yllätys on kyllä ollut varsin kestävää laatua.
Ja kyllä minä TIEDÄN mitä ensivaikutelma tarkoittaa, eli ei tarvii rautalangasta vääntää!
Kokemuksia löytyy tuosta "paremman" esittämisestäkin, mutta sellaiset ihmiset meikä sivuuttaakin olkia kohauttaen.
Aurinkoista kesän jatkoa!!
- Ihajlijatar-hki
että mieskin voi ajatella noin. Olet kyllä syntynyt eri planeetalla kun muut miehet. Nehän eivät puhu muusta kun seksistä ja sen puutteesta.
Pakukajamerkin saat minulta, ja se on suuri arvo-
merkki. Hyvä Aaron, olen ennenkin tykännyt sinun mielipiteistäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856