Hei,
teen päättötyötäni aiheesta; miesten ihonhoito. Tässä olisi lyhyt kysely johon toivoisin mahdollisimman paljon vastauksia kaiken ikäisiltä miehiltä.
1.Ihonhoito rutiinisi??eli puhdistatko, kuoritko, käytätkö kosteusvoidetta tms.?
2.Hoidon säännöllisyys?
3.Mitä tuotteita käytät?Onko jotain tiettyjä suosikkituotteita joita ilman et selviä?
4.Käytkö kasvohoidoissa, tms?
5.Ostatko itse tuotteesi, vai ovatko tuotteet esimerkiksi lahjaksi saatuja?
6.Kerrotko vielä ikäsi?
Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!!!
Lyhyt kysely
5
962
Vastaukset
- ------------------------------
ikää 18-vuotta.
puhdistan ja käytän kosteusvoidetta aamuin illoin, lisäksi silmänympärysgeeliä. kuorin pari kertaa kuukaudessa. ostan tuotteet itse. käytän lumene for men ja nivea for men tuotteita, opiskelijana ei varaa parempiin. en ole käynyt kosmetologeilla, haluisin kyllä joskus käydä kunhan ylim. rahaa löytyy. - Pentti-Kalvevi
1. En tee muuta kuin ajan parran ja senkin teen vain 1-2 kertaa viikossa. Sama homma hiustenkin kanssa. Höylällä huidon kaiken pois.
2. Kuten edellä mainitisin, ei hoitoja.
3. Partavaahtoa nyt tietysti on hyvä olla. Tosin saipuakin käy hommaan melko hyvin.
4. En käy.
5. Itse ostan. Sähköpartakoneen sain kerran joululahjaksi, mutta sähkövehkeet ovat turhia.
6. Ikä 24 v.
Tsemppiä opinnäytetyöhön! Itse sain juuri gradun valmiiksi. Seuraavaksi on vuorossa väitöskirja jos ei muuta hommaa löydy. - Karjalainen Karvarinta
1. Sauna päivittäin tai kahdesti suihku. Nivea öljypesuneste.
Parranajo 1-2 kertaa päivässä ja parran trimmaus pari kertaa viikossa. Höylä plus vaahto tai koneajelu. Nivea partabalsami.
Kerran viikossa "ihonkuorinta" saippualla ja halkileikatun pesusienen karkealla leikkuupinnalla.
Saunan jälkeen tavallinen Nivea kosteusvoide.
Jalkoihin jotain jalkavoidetta.
2. kts.ed.
3. Nivea. Partabalsami, pesuöljy, deodorantti ja kosteusvoide.
4. En.
5. Itse ostan tai vaimo
6. 46 v.- Karjalainen Karvarinta
Unohtu kertoa vielä, että koska olen "täyskarvanen" mies, laitan XZ-öljyhoidon koko karvoitukseeni nilkoista päälakeen asti kerran kuussa.
- veikkovastaaja
1. Suiku joka päivä. Ja naama pestään kevysti ja perään kosteusvoide. Kosteusvoide vaikuttaa olevan tärkein kun itsellä on hieman kuiva iho.
2. kts kohta 1.
3. aineet vaihtelee, pysyvää merkki ei ole vielä päässyt muodostumaan.
4. en
5. itse
6. 26v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802177
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871570Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821444Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141264Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita421101Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2121057- 45987
- 97895
- 85835
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49805