Voisiko joku kehittää mulle hyvän rukouksen
terveyttä(huonontunut terveys,vatsa,univaivat,
psyykkiset vaivat) varten itse olen rukoillut ja en ole saanut apua ja en viitsi enää paljoa,
alttarilla ajattelin käydä.
rukous parantumiseen
3
106
Vastaukset
Sinulla on varmasti oikeaa sydämen asennetta, joten sanat ja muoto eivät ole tärkeät.
Tässä muutamia perusohjeita Jeesukselta. Lähteenä Matteuksen evankeliumi:
6:6 Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
6:7 Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan.
6:8 Älkää siis olko heidän kaltaisiaan; sillä teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan.
18:19 Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.
Isä meidän rukous on ihan hyvä mutta voit rukoilla myös omin sanoin.
Rukous ei ole onniautomaatti mutta vanhurskaan rukous toimii aina tavalla tai toisella.
Psalmit:
81:8 Hädässäsi sinä huusit, ja minä vapautin sinut;- UusPetrus
tsekannut ruokavaliosi, liikutko paljon,yhtään? Ensin soppaa ja saippuaa, sitten Jumalan sanaa(:
Itselläni on ollut kaikenlaisia vaivoja ,joihin ei ole vaikuttanut rukous mitenkään.. mutta rukouksessa olen kyllä tosi usein saanut ymmärryksen mistä vaivani johtuvat, esim Herra on puhunut mulle että "hilaa jo se ahterisi ulos happeen lenkille!"- mies33
että "hilaa jo se ahterisi ulos happeen lenkille!"
millai tämä on tapahtunut`?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun573982KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar922351Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452012- 221783
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261551- 281516
- 151182
- 311128
- 1091084
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791042