Error 0x80070052 Musiikki ei suostu menemään mp3:seen

blaah

Eli, ostin eilen uuden mp3, creative muvo 100, 2gb,ja nyt yritän siirtää siihen kappaleita, niin aluksi onnistui, mutta sitten tuli joku virheilmotus että on tapahtunut virhe ja tiedostoja ei voida siirtää??? :S mikä avuksi?

12

5255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se härveli koneeseen

      ja ota se akku/patteri pois ja laita takas ennen ku laitat uudestaan kiinni koneeseen. Ja sitte kannattaa kopioida musiikkia suoraan kansiosta, ei millään ohjelmalla

      • blaah

        jooh pitääpäs koittaa ^^


      • toinen samanlainen virhe 0x...

        "ota se akku/patteri pois" No miten tuo muka auttaa? ei mitenkään, eikä auttanut sekään, että otti mp3:sen pois? Kopioin musiikit suoraan kansiosta.

        Saisko joltain apua?


      • satelliitti78
        toinen samanlainen virhe 0x... kirjoitti:

        "ota se akku/patteri pois" No miten tuo muka auttaa? ei mitenkään, eikä auttanut sekään, että otti mp3:sen pois? Kopioin musiikit suoraan kansiosta.

        Saisko joltain apua?

        Mulla käy ihan sama, uus laite eikä pysty laittaa ku about 400 mb musaa (1gb laite). Onksullaki Vista? Joku muukin kyseli jossain foorumilla mut ei oo selvinny viel mikä vialla.

        Oisko peräti viallinen laite vai joku bugi Vistassa?


      • satelliitti78
        satelliitti78 kirjoitti:

        Mulla käy ihan sama, uus laite eikä pysty laittaa ku about 400 mb musaa (1gb laite). Onksullaki Vista? Joku muukin kyseli jossain foorumilla mut ei oo selvinny viel mikä vialla.

        Oisko peräti viallinen laite vai joku bugi Vistassa?

        Selasin nettiä ja nämä ohjeet tuntu soveltuvan:

        http://help.wugnet.com/vista/Error-code-ftopict57517.html

        Kokeilin ja toimii! :)


      • tollo12
        satelliitti78 kirjoitti:

        Selasin nettiä ja nämä ohjeet tuntu soveltuvan:

        http://help.wugnet.com/vista/Error-code-ftopict57517.html

        Kokeilin ja toimii! :)

        niin mulla on toi sama ongelma eikä toi sivusto auttanut minua mitenkään kun en tajua engalntia niin hyvin....

        auttakaaa!!!


      • satelliitti78
        tollo12 kirjoitti:

        niin mulla on toi sama ongelma eikä toi sivusto auttanut minua mitenkään kun en tajua engalntia niin hyvin....

        auttakaaa!!!

        Eli sun pitää formatoida sun MP3-soitin. Oletusarvona se on todennäköisesti formatoitu FAT:na, mutta sun pitäis muuttaa se FAT32:ksi.

        Tee siis näin:

        Etsi My Computerista MP3-soittimesi, klikkaa oikeaa hiirinäppäintä vastaavan ikonin päällä -> Formatoi

        En osaa varmaan oikein kääntää näitä kun mun kone on espanjaksi, mutta ton pitäs avata sulle uus boksi, jossa tokana voit muuttaa sen FAT:in FAT32:ksi (Mulla siinä lukee "Sistema de archivos" että vissiin jotain "arkistointisysteemi"-tapasta olis suomeks? Ei mitään hajua totta puhuen, mutta näin sen kuitenkin pitäis toimivan jos sulla oli täsmälleen samasta syystä tämä ongelma!


      • lattee
        satelliitti78 kirjoitti:

        Eli sun pitää formatoida sun MP3-soitin. Oletusarvona se on todennäköisesti formatoitu FAT:na, mutta sun pitäis muuttaa se FAT32:ksi.

        Tee siis näin:

        Etsi My Computerista MP3-soittimesi, klikkaa oikeaa hiirinäppäintä vastaavan ikonin päällä -> Formatoi

        En osaa varmaan oikein kääntää näitä kun mun kone on espanjaksi, mutta ton pitäs avata sulle uus boksi, jossa tokana voit muuttaa sen FAT:in FAT32:ksi (Mulla siinä lukee "Sistema de archivos" että vissiin jotain "arkistointisysteemi"-tapasta olis suomeks? Ei mitään hajua totta puhuen, mutta näin sen kuitenkin pitäis toimivan jos sulla oli täsmälleen samasta syystä tämä ongelma!

        formatoi = alusta..
        toivottavast auttaa:)


      • mp4
        lattee kirjoitti:

        formatoi = alusta..
        toivottavast auttaa:)

        Se toimi alustin ja muutin FAT32, ja nyt toimii


      • hpftw
        mp4 kirjoitti:

        Se toimi alustin ja muutin FAT32, ja nyt toimii

        joo itelläkin oli tuo sama ongelma ja formatoin, muutin FAT32 ja sitten alkoi toimia, mutta ehin lähettää ehkä 4 kappaletta kun sama virhe tuli taas... Help?


    • apuva

      Mullaon sama ongelma kännykän muistikortin kanssa! Jos painan tosta alusta nii se sanoo et kaikki poistuu, enkä haluis poistaa kaikkee musaa sieltä. Poistaaks se siis varmasti sielt kaiken? :S

    • alustamisen uhri

      Joo poistaa ihan kaiken. Kannattaa tehdä niin, että kopioi kaiken sieltä kohteesta tietokoneelle ja sitten vasta alustaa, niin on helpompi palauttaa kaikki takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe