McDavid polvisuojat?!

polvisuojia vailla

Tietäisikö kukaan onko McDavid merkkisiä polvisuojia mistään enää saatavilla. Itselläni sellaiset olleet ja nyt olisi uusien hankinta edessä. Ne kun ovat istuneet jalkaan erittäin hyvin, niin merkkiä en vaihtaisi. McDavidin polvitukia kyllä löytyy, mutta polvisuojia ei mistään...Kiila-lehdessä taisin nähdä jonkun mainoksen joskus, mutta lehti on mennyt jo paperinkeräykseen ja seuraava ilmestynee vasta ensi vuonna...

4

3629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ###

..olen ainakin Intersporteissa niitä nähnyt.

• ---

joo joistain intesporteista löytyy.

• ainakin

Sportia myy McDavidia, suojia ja tukia. Ostinpa itselleni sellaisen "hyppääjän polvituen" myöskin McDavid. Kun tuo toinen polvi meinaa oireilla aina pelien jälkee (pari päivää ainakin)
      Onko kenelläkään parempaa tietoa, että miten saisi parhaan hyödyn tuesta? Käytänkö vain pelatessa vai vielä sen jälkeen muutaman päivän? Myyjä ei osannut tarkentaa....

• pennikikkarainen

Mulle tuli juuri ns "hyppääjän polvi" ja mietin tässä samaa, että tarvitsenko polvitukea tulevaisuudessa. Lentopalloa pelaan ja mielelläni pelaísin mahdollisimman kivuttomasti. Ja luulen. että kannattaa pitää sitä tukea vain pelissä, mutta antaa polven olla pelin jälkeen ainakin yön yli rauhassa, kummemmin taivuttelematta. Mutta ei kannata käyttää tukea enää pelin jälkeen. Vain urheilusuoritusta tehdessä käytä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1621
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1031
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      912
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      906
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      790
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      782
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      727
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      722
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      721
    Aihe