McDavid polvisuojat?!

polvisuojia vailla

Tietäisikö kukaan onko McDavid merkkisiä polvisuojia mistään enää saatavilla. Itselläni sellaiset olleet ja nyt olisi uusien hankinta edessä. Ne kun ovat istuneet jalkaan erittäin hyvin, niin merkkiä en vaihtaisi. McDavidin polvitukia kyllä löytyy, mutta polvisuojia ei mistään...Kiila-lehdessä taisin nähdä jonkun mainoksen joskus, mutta lehti on mennyt jo paperinkeräykseen ja seuraava ilmestynee vasta ensi vuonna...

4

3538

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ###

..olen ainakin Intersporteissa niitä nähnyt.

• ---

joo joistain intesporteista löytyy.

• ainakin

Sportia myy McDavidia, suojia ja tukia. Ostinpa itselleni sellaisen "hyppääjän polvituen" myöskin McDavid. Kun tuo toinen polvi meinaa oireilla aina pelien jälkee (pari päivää ainakin)
      Onko kenelläkään parempaa tietoa, että miten saisi parhaan hyödyn tuesta? Käytänkö vain pelatessa vai vielä sen jälkeen muutaman päivän? Myyjä ei osannut tarkentaa....

• pennikikkarainen

Mulle tuli juuri ns "hyppääjän polvi" ja mietin tässä samaa, että tarvitsenko polvitukea tulevaisuudessa. Lentopalloa pelaan ja mielelläni pelaísin mahdollisimman kivuttomasti. Ja luulen. että kannattaa pitää sitä tukea vain pelissä, mutta antaa polven olla pelin jälkeen ainakin yön yli rauhassa, kummemmin taivuttelematta. Mutta ei kannata käyttää tukea enää pelin jälkeen. Vain urheilusuoritusta tehdessä käytä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      178
      1911
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1656
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1636
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1433
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      125
      1150
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1022
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      970
    8. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      859
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      846
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      842
    Aihe