Vichy Homme

uusi sarja

Apteekkiin oli ilmaantunut uusi Vichy Homme miestensarja.
Onkos kukaan ehtinyt kokeilemaan?

6

2827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meilläkäyttöönhetikohta

Sensibaum geeli sekä 24 h voide-siinä voi sitten vaihdella tarpeen mukaan. Hinta about vajaa parikymppiä per tuote.

• petekoo

Mulla on gel purifiant eli puhdistusgeeli, jossa glykolihappoa ja salisyylihappoa. Ihan hyväntuntuinen tuote.

• matias oulu

ostin liftactiv voiteen ja silmänympäryspuikon. todella tyytyväinen olen.tuoksu on hyvä, levittyy hyvin ja pakkaus innovatiivinen, tykkään paljon ja sarja on hieman edullisempi kuin muut, mutta mielestäni laadukkaita samalla lailla. aikaisemmin olin biotherm-mies, mutta jäin työttömäksi ja alensin hintaluokkaa, niin löysin vichyn.

• ofjgo

Hyvä sarja. Sain näytepakkauksia silloin, ku sarja rantautui Suomeen. Hinta turhan tyyris mulle. Netistä tosin löytyy halvemmalla, esim. Britti nettiapteekeista. Vichyyn ajattelin kyllä päivittää, kunhan talous sallii. Puhdasta ja raikasta, ei mitään rasva sotkua.

• vaasan mies..

Onko tuo jotain meikki juttuja, vaiko ihonpuhditus aineita, jälkimmäisen ymmärrän kyllä.

oli niin tai näin kyllä tuon minä joutuisin netistä tilaamaan, en kehtaisi ostaa apteekista.

• vain HOMME

sarjaan kuuluu muummuassa,

Partavaahto joka on erittäin napakkaa vaahtoa eikä valu.
        kosteusvoide epäpuhtaalle iholle
        kosteusvoide joka sisältää c-vitamiinia
        Partabalsami parranajon jälkeen herkäälle ja ärtyneelle iholle
        Suihkugeeli. joka on saippuaton
        Puhdistusgeeli epäpuhtaalleiholle
        Antipersperantti 72h
        Silmänympärys-puikko viilentää kivasti

Tulemalla suomen apteekkiin voit kokeilla testereistä millainen tuote on ja joistain tuotteista on näytteitäkin jaossa. Hinta laatu suhde on kohdallaan tuotteiden takana on Loreal. Jolla on rahaa laittaa tutkimuksiin ja uusien tuotteiden kehittelyyn. Tuoteet ovat laadukkaampia kun Loreal men sarjan tuotteet. Laatu on suunnilleen sama kun Lorealin selektiivisillä sarjoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      181
      2228
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      87
      1610
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1454
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1304
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      44
      1114
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1111
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      45
      997
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      98
      909
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      845
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      815
    Aihe