Vichy Homme

uusi sarja

Apteekkiin oli ilmaantunut uusi Vichy Homme miestensarja.
Onkos kukaan ehtinyt kokeilemaan?

6

2984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meilläkäyttöönhetikohta

Sensibaum geeli sekä 24 h voide-siinä voi sitten vaihdella tarpeen mukaan. Hinta about vajaa parikymppiä per tuote.

• petekoo

Mulla on gel purifiant eli puhdistusgeeli, jossa glykolihappoa ja salisyylihappoa. Ihan hyväntuntuinen tuote.

• matias oulu

ostin liftactiv voiteen ja silmänympäryspuikon. todella tyytyväinen olen.tuoksu on hyvä, levittyy hyvin ja pakkaus innovatiivinen, tykkään paljon ja sarja on hieman edullisempi kuin muut, mutta mielestäni laadukkaita samalla lailla. aikaisemmin olin biotherm-mies, mutta jäin työttömäksi ja alensin hintaluokkaa, niin löysin vichyn.

• ofjgo

Hyvä sarja. Sain näytepakkauksia silloin, ku sarja rantautui Suomeen. Hinta turhan tyyris mulle. Netistä tosin löytyy halvemmalla, esim. Britti nettiapteekeista. Vichyyn ajattelin kyllä päivittää, kunhan talous sallii. Puhdasta ja raikasta, ei mitään rasva sotkua.

• vaasan mies..

Onko tuo jotain meikki juttuja, vaiko ihonpuhditus aineita, jälkimmäisen ymmärrän kyllä.

oli niin tai näin kyllä tuon minä joutuisin netistä tilaamaan, en kehtaisi ostaa apteekista.

• vain HOMME

sarjaan kuuluu muummuassa,

Partavaahto joka on erittäin napakkaa vaahtoa eikä valu.
        kosteusvoide epäpuhtaalle iholle
        kosteusvoide joka sisältää c-vitamiinia
        Partabalsami parranajon jälkeen herkäälle ja ärtyneelle iholle
        Suihkugeeli. joka on saippuaton
        Puhdistusgeeli epäpuhtaalleiholle
        Antipersperantti 72h
        Silmänympärys-puikko viilentää kivasti

Tulemalla suomen apteekkiin voit kokeilla testereistä millainen tuote on ja joistain tuotteista on näytteitäkin jaossa. Hinta laatu suhde on kohdallaan tuotteiden takana on Loreal. Jolla on rahaa laittaa tutkimuksiin ja uusien tuotteiden kehittelyyn. Tuoteet ovat laadukkaampia kun Loreal men sarjan tuotteet. Laatu on suunnilleen sama kun Lorealin selektiivisillä sarjoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      733
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      662
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      48
      477
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      455
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe