Tere! Aattelinpas kysästä ihmisten mielipidettä siitä, että mikä mahtaisi olla tren luokkavin tatuointiliike. Tarkoitus olisi hankkia yksi, mutta kyseessä on varsin yksityiskohtainen valioyksilö, jonka taitava kaveri piirsi jo luonnoksena paperille. En vain tiedä vielä, kuka ja missä kykenee toteuttamaan ja kopioimaan teoksen iholleni uskottavasti. Vinkkejä?
Tren tatuointiliikkeet
28
16265
Vastaukset
- tamperelainen...
Mulle laitettiin maanantaina Putkassa eka kuvani. Vielä ei ole täysin parantunut, joten tästä on vaikee sanoa tuliko hyvä. Siitä paikasta olin kuullut eniten hyvää ja vähiten huonoa, siksi menin sinne.
MadMax on ainakin hyvä lävistyspaikka ja suurin osa siellä itsensä kuvittaneista kavereistakin on ollut tyytyväisiä.
Takomo näyttää todella hyvältä, mutten tunne ketään joka olisi vielä siellä ehtinyt käydä.
Yksi kaveri käy BlackArtsissa, mutta sen kuvat ei minusta ole erityisen onnistuneita (itse on kyllä tyytyväinen, en tiedä millainen alkupiirros on ollut), ja liike näyttää jotenkin epäilyttävältä.
Puolituttu avasi juuri liikkeen siihen Sokoksen vieressä olevan divarin viereen, mutta en ole senkään kuvia nähnyt ikinä. Otti kyllä ainakin hygienian tosissaan kun juttelin asiasta.
Ainakin Igor'sia kannattaa välttää, monen tutun tatuointi ei ole ollut toivotunlainen ja lisäksi porukka vaihtuu koko ajan. On kyllä halpa, mutta tässä asiassa laadusta kannattaa maksaa. - 1511
Pirkkalassa Suupantorilla on mielestäni paras tampereen alueella oleva tatuointi paikka! Todella tarkkaa työtä ja suhteellisen edullinen! Suosittelen lämpimästi. Itselläni kuus kuva kaksi viimeisintä siellä tehtyjä ja kaduttaa kun en aikaisemmin tiennyt paikasta...
- *sanna
Itse olen käynyt Mad Maxissa tatuoinnin ottamassa ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Samoin veljeni ja hyvä ystäväni ovat myös siellä käyneet. Kannattaa varata aika Netalle, hän osaa työnsä hyvin ja on muutenkin mukava.
Suosittelen! :) - kjfhhgfhjg
Ainakin kotisivujen abumi on täynnä karmivaa paskaa.
- SeinäjokineN
Yksi tatuointi on, jonka olen kahteen kertaan ottanut... ekan kerran täällä Sjoella, meni niiiin päin p....tä. Samaa kuvaa korjailtiin ja vedettiin uusiksi päälle Putkas, ja lopputulos erinomainen =)
Toisen kuvan otan myös Putkassa! - väritetty
Suosittelen lämpimästi! Olen ottanu molemmat käsivarret, selän, vatsan ja reiden täyteen Netan tekemää kuvaa. Todella asiansa osaava ja monipuolinen taiteilija. palvelu loistavaa.
- Jeejust
Noi edellä mainitut voi unohtaa ihan täysin.Halo tattoossa tammelas on hyvä paikka.Samoin itsenäisyyden kadulla takomotattoo.
Mad max jne...tekee kuvia mm.kännissä oleville ihmiselle joka mielestäni on väärin.Putka tattoo kans liukuhihna hommaa paitsi Lindan tekemät.- vitsin murjaisit
Mad Max ei tee humalaisille tai huumehörhöille ensimmäistäkään tatuointia, lävistystä tai mitään muutakaan bodmodia.
Onkohan joku kateellinen taas asialla. - ehdottomasti
vitsin murjaisit kirjoitti:
Mad Max ei tee humalaisille tai huumehörhöille ensimmäistäkään tatuointia, lävistystä tai mitään muutakaan bodmodia.
Onkohan joku kateellinen taas asialla.Suosittelen ehdottomast madmaxtattoota. Todella ammattimaista ja hyvää jälkee. Kaikista paikoista ei voi samaa sanoa.
Ja sinä joka väitit et ne tekee humalaisille ni olet kyllä niin todella väärässä! Mistä lie taas tollanen paskahuhu saanut alkunsa - tiesitkös tätä
Täältä Tampereelta siis. Eli ainakin itse menen ihan hyvillä mielin Takomoon.
- Työssäni olen
vitsin murjaisit kirjoitti:
Onkohan joku kateellinen taas asialla.Tavannut ihmisen jolle on mad maxissa tehty kännissä kuva...
- koska tunnen...
tiesitkös tätä kirjoitti:
Lue siis viesti ennen kuin kommentoit sen enempää.Nykyäänhän Tomppa hoitaa halotattoota ja Hexa siel nakuttamassa kuvaa kans.Aadeellä itsenäisyydenkadulla 12-14 putiikki...jota suosittelen:)
- marsupilahvi
koska tunnen... kirjoitti:
Lue siis viesti ennen kuin kommentoit sen enempää.Nykyäänhän Tomppa hoitaa halotattoota ja Hexa siel nakuttamassa kuvaa kans.Aadeellä itsenäisyydenkadulla 12-14 putiikki...jota suosittelen:)
Mä käyn Putkassa Lindalla, ja se on tehny mulle nyt 10 kuvaa.
Mun kaveri kävi tuolla Takomossa joskus tässä, ja se kuva oli ainakin ihastuttava. - Xlz
tiesitkös tätä kirjoitti:
Make on tehny yhden ja AD:han on ilmeisen legenda..No molemmat noi tekee hyvää jälkeä, muista paikan äijistä en tiedä kun ei kokemusta
- Lilyss
Itse olen ainaki Putkasta Tunkin toimesta saanut aivan mahtavaa jälkeä. Tähän mennessä parasta. (Kyseessä on vielä peittokuva)
Kaverilleni hän on tehnyt erittäin pientä ja yksityiskohtaista kuvaa. Joka kerta kuvan nähdessäni hämmentyy, että voiko näin edes tehdä. Tästä tapauksesta on kyllä liukuhihna kaukana. Suosittelen erittäin lämpimästi kyseistä mestaa.
- mitä haet
jos haluat ottaa kunnolla mustetta ittees ni takomo tai halo, jos haluut jonku kullin kuvan otsaan ni putka tai madmax.
- käsitys
mulla on. varmasti noissa molemmissa silti osataan tehdä hyvinkin, yhden kaverin tiedän kelle madmaxis on tehty hyvää kuvaa. kaikki tietysti riippuu siitä mitä itse hakee ja missä haluaa kuvaa ottaa. halossa ja takomossa vaan tuskin mitään ilman moraalia tehtyjä kuvia hakataan.
- nupo
halo on paras...oon ite ottanu sielä neljä tatskaa...tomppa ja kumppanit on parhaita!
- pettynyt
Takomon Make ja Halon tomppa molemmat peruutti ajan viime hetkellä koska ei vaan kyennyt tatuoimaan sillä hetkellä. eli en luottaisi niihin kavereihin liikaa. Aika suuren pettymyksen tuottivat molemmat, amatöörimäistä toimintaa.
- A
pettynyt kirjoitti:
Takomon Make ja Halon tomppa molemmat peruutti ajan viime hetkellä koska ei vaan kyennyt tatuoimaan sillä hetkellä. eli en luottaisi niihin kavereihin liikaa. Aika suuren pettymyksen tuottivat molemmat, amatöörimäistä toimintaa.
Kaikille meille tulee välillä työelämässä tilanteita jolloin ei kaikkia hommia pysty tekemään tai työt venyvät, aikataulut muuttuvat..sitä sattuu ja kyllä aikuisen ihmisen pitäisi tämä ymmärtää, varmasti sinulle on tarjottu uutta aikaa tilalle...
Kävin ottamassa tatuoinnin Takomossa ja nimenomaan Makella..Ja erittäin tyytyväinen olen kuvaani ja asiakaspalveluun,eikä siinä mielestäni ollut mitään amatöörimäistä! Takomoon aion mennä jatkossakin, sen verran ammattitaitoista ja mukavaa väkeä siellä töissä..Kannattaa käydä kattelemassa liikkeiden nettisivuja ja tsekata galleriat niin tietää millasta kuvaa kukin on aikaisemmin tehnyt...Takomossa ainakin on todella taitavaa porukkaa ja samoin Putkassa..tunnen monta tyyppiä jotka ovat käyneet ottamassa kuvia Putkassa Ilellä ja kuvat ovat kyllä upeita...
- hölömölö
Hei onko tietoa saako Takomosta ostettua lahjakorttia?
- tiuku81-
ehdottomasti takomo varsinkin kun epäluotettavin tatuoija lähti sieltä menemään...
- -J
saa takomosta lahjakortteja!
- nnnnni
mitäs ihmiset on mieltä kallas tattoosista? itse mietin kovasti, että kannattaako mennä..
- ainakin
Jonna varmasti hommansa osaava tikkaaja. Oli ennen putkatattoossa hakkaamassa kuvia ja siistiä jälkeä syntyi.
- ihihhiji
Älkää vaan Black Arts Tattooseen menkö. Hosumalla tekee, jälki on mitä on, sitä on haukkunu muut tatuointiliikkeetkin. Monet käyny korjauttaan tatskaansa muualla.
- kfhkgdfjg
Halo-tattoon galleria täynnä kuraa, Putkassa yksi suht hyvä tatuoija ja muut kuraa gallerian perusteella, Takomossa yksi silloin tällöin hyvä (Joni)....
- aishiteru
Tänne tietoa madmaxista. Ei ole enää siellä missä ennen, jos edes on enää treellä. Eenkä suosittele lainkaan, otin ekan kuvani sieellä, enkä ole tyytyväinen, kuvan rajat ovat epätasaiset eikä kuva ole symmetrinen.
Seuraavan kuvan menen tattoo takomoon ottaan ja mahdollisesti siellä korjautan edellisenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1794757Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä402536- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811348
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321193Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451180Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117887