Olen yrittänyt etsiä sellaista listaa jossa olisi kaikki suomen vuokrafirmat.
tälläläistä en ole vielä lyötänyt.
Mitä niitä kaikki on?
Tuossa listaa mitä olen löytänyt:
Kairest
Manpower
Opteam Henkilöstöpalvelu0t
Pestikolmio
Varamiespalvelu
VPS Henkilöstöpalvelu
Barona
Eilakaisla
Selecta
Irkatum
Extremely Nice Job
Onko näitä paljon muita vielä?
Pitäs maanantaina hommata duuni.
Sama mitä sitä oikeastaan tekisi.
Vuokrafirmat oulun alueella/ympäristössä
7
2788
Vastaukset
- Jdfkmf
www.hpl.fi
Ja sieltä jäsenyritykset.
Siellä ainakin on jotain.
Oulussa taitaa olla jotain paikallisiakin toimijoita joita en kaikkia tunne.
Mutta jokaisella firmalla on omat ydintoimialueensa joten vähän riippuu minkä alan hommia meinaat hankkia? Sen mukaan kannattanee valita firmoja...
Eilakaislalla taitaa olla eniten eri alan hommia nykyään.
Kuin myös varamiespalvelulla.
Molemmat Suomalaisia ja luotettavia toimijoita (oon ollu molemmilla hommissa)- jatkuu..
Kun ei ole tuota kunnon ammattia ja uhkaan hukkua laskunpinon alle olisi mikä tahansa työ lottovoitto tähän tilanteeseen.
Kiitti vinkistä.
Maanantaina alkaa soittelu sitten
- sielläollut
PAska firma
- jatkuu2
OK. Mikäs siellä oli paskaa?
Kysyn että tiedän varautua jos muissakin näyttää siltä - sielläollut
jatkuu2 kirjoitti:
OK. Mikäs siellä oli paskaa?
Kysyn että tiedän varautua jos muissakin näyttää siltäMahdollisuutesi neuvotella paljoista ovat olemattomat.. palkat ovat listapalkkoja eli TES:sen mukaan.
- edelleen jatkuu
sielläollut kirjoitti:
Mahdollisuutesi neuvotella paljoista ovat olemattomat.. palkat ovat listapalkkoja eli TES:sen mukaan.
Onkos baronassa muuta huonoa kuin palkkausmeininki?
Itellä astuu lumihanki ellei jouluun mennessä ole laskuja suoritettu. - Jaa mitä...?
edelleen jatkuu kirjoitti:
Onkos baronassa muuta huonoa kuin palkkausmeininki?
Itellä astuu lumihanki ellei jouluun mennessä ole laskuja suoritettu.Onko siellä mitään hyvää, kuuluu kysymys... Yök. Ainakin Tikkurilan toimistossa hyvin ammattitaidotonta porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733