Olen yrittänyt etsiä sellaista listaa jossa olisi kaikki suomen vuokrafirmat.
tälläläistä en ole vielä lyötänyt.
Mitä niitä kaikki on?
Tuossa listaa mitä olen löytänyt:
Kairest
Manpower
Opteam Henkilöstöpalvelu0t
Pestikolmio
Varamiespalvelu
VPS Henkilöstöpalvelu
Barona
Eilakaisla
Selecta
Irkatum
Extremely Nice Job
Onko näitä paljon muita vielä?
Pitäs maanantaina hommata duuni.
Sama mitä sitä oikeastaan tekisi.
Vuokrafirmat oulun alueella/ympäristössä
7
2813
Vastaukset
- Jdfkmf
www.hpl.fi
Ja sieltä jäsenyritykset.
Siellä ainakin on jotain.
Oulussa taitaa olla jotain paikallisiakin toimijoita joita en kaikkia tunne.
Mutta jokaisella firmalla on omat ydintoimialueensa joten vähän riippuu minkä alan hommia meinaat hankkia? Sen mukaan kannattanee valita firmoja...
Eilakaislalla taitaa olla eniten eri alan hommia nykyään.
Kuin myös varamiespalvelulla.
Molemmat Suomalaisia ja luotettavia toimijoita (oon ollu molemmilla hommissa)- jatkuu..
Kun ei ole tuota kunnon ammattia ja uhkaan hukkua laskunpinon alle olisi mikä tahansa työ lottovoitto tähän tilanteeseen.
Kiitti vinkistä.
Maanantaina alkaa soittelu sitten
- sielläollut
PAska firma
- jatkuu2
OK. Mikäs siellä oli paskaa?
Kysyn että tiedän varautua jos muissakin näyttää siltä - sielläollut
jatkuu2 kirjoitti:
OK. Mikäs siellä oli paskaa?
Kysyn että tiedän varautua jos muissakin näyttää siltäMahdollisuutesi neuvotella paljoista ovat olemattomat.. palkat ovat listapalkkoja eli TES:sen mukaan.
- edelleen jatkuu
sielläollut kirjoitti:
Mahdollisuutesi neuvotella paljoista ovat olemattomat.. palkat ovat listapalkkoja eli TES:sen mukaan.
Onkos baronassa muuta huonoa kuin palkkausmeininki?
Itellä astuu lumihanki ellei jouluun mennessä ole laskuja suoritettu. - Jaa mitä...?
edelleen jatkuu kirjoitti:
Onkos baronassa muuta huonoa kuin palkkausmeininki?
Itellä astuu lumihanki ellei jouluun mennessä ole laskuja suoritettu.Onko siellä mitään hyvää, kuuluu kysymys... Yök. Ainakin Tikkurilan toimistossa hyvin ammattitaidotonta porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082