Himosta

Naisen ajatuksia

Kysyin samaa tuolla miesten logiikassa, nyt tulin kysymään naisten mielipiteitä;

Eli miesten logiikassa on muutamaan kertaan tullut esille ketjuissa, joissa miehiltä kysytään, että suostuvatko he odottamaan seksiä, että jotkut miehet ovat sitä mieltä, että jos nainen on kiinnostunut, niin hän himoitsee miestä niin paljon, ettei pysty pitämään näppejään erossa. Mun mielestä tuollainen kuulosta aika kummalliselta, vähän miesten vastineelta naisten romanttisille epärealistisille käsityksille.

Itse en ole koskaan tuntenut himoa miestä kohtaan! Pidän seksistä ja nautin siitä, mutta ketään yksittäistä miestä en ole koskaan himoinnut. Kun rakastun, haluan seksiä, koska haluan olla miehen lähellä ja tuottaa hänelle nautintoa, en himosta! Olenko jotenkin poikkeus vai onko kenelläkään muulla sama juttu?

43

2532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Demolition Girl

      Haluat seksiä ja haluat olla miehen lähellä, mutta et kuitenkaan kutsu sitä himoksi..?

      Ite oon kyllä himoinnut miestä. Mun mielestä se on juurikin sitä himoa, kun haluan koskettaa miestä ja haluan hänen koskettavan minua. Haluan suudella miestä ja haluan että hän työntyy sisääni. Haluan nauttia miehen tuoksusta ja hänen lämpimästä vartalostaan omaa kroppaani vasten.

      Jos tuo ei ole himoa, niin enpä tiedä sitten...onko seksuaaliselle himolle olemassa jokin yksi ja ainoa oikea määritelmä?

    • <Mies29>

      "jos nainen on kiinnostunut, niin hän himoitsee miestä niin paljon, ettei pysty pitämään näppejään erossa. "

      Näin se on nähtävä. Suurin osa naisista on vieteltävissä, saattavat aluksi muodon vuoksi sanoa ei, mutta kun vähän lämmittelee niin himo voittaa siveyden.

      • Sininen666

        Kyllä himolle voi sanoa ei, mutta se ei estä olemasta "himokkaana". Tämä on ihan itsekurikysymys.
        Kyllä nainen tuntee himoa ihan samalla tavalla kuin mies tai hän on friikki.


      • valitettavasti (m)
        Sininen666 kirjoitti:

        Kyllä himolle voi sanoa ei, mutta se ei estä olemasta "himokkaana". Tämä on ihan itsekurikysymys.
        Kyllä nainen tuntee himoa ihan samalla tavalla kuin mies tai hän on friikki.

        miestä, vaan seksiä kohtaan. Naisten seksuaalisuus on vain erilaisempaa kuin miesten.


      • ...........................
        valitettavasti (m) kirjoitti:

        miestä, vaan seksiä kohtaan. Naisten seksuaalisuus on vain erilaisempaa kuin miesten.

        jos teoriasi pitäisi paikkansa, niin silloin kaikki seksuaaliset naiset jakaisivat ilojaan kaikkien kanssa? Valitettavasti asia ei ole niin mustavalkoinen. Minä tunnen eläimellistä himoa miestäni kohtaan, sellaista, joka saa järjen sumenemaan ja pikkupöksyt pyörähtämään mutta tunnen sitä vain ja ainoastaan miestäni kohtaan. Saatan ajatella jotain muutakin seksuaalisesti mutten samalla tavalla enkä takuulla lähtisi tyydyttämään himoani muuta kuin omani kanssa. Mutta siinä saattaa olla perää että naiset kokevat tunteet ja himot enemmän käsikädessä kuin miehet, eli mitä enemmän olet sydämellä mukana, sitä enemmän....toisaalta tämä pätee myös miehiin. Mitä enemmän tunnet sydämessäsi toista kohtaan, sitä enemmän himoitset ja saat seksistäkin. Näin yksinkertaista se on. Seksi ilman tunteita on vähän kuin söisi viiliä ilman kanelia ja sokeria, takuulla ilman suurempia himoja.


    • Jos olen oikein ihastunut / rakastunut, haluan kosketella kultaani koko ajan! :) Tämä hiplailu toteutuu sitten siinä vaiheessa kun ollaan tutustuttu ja todettu että ihastus on molemminpuolista. Eikä se tarkoita vain seksiä vaan myös ihan kädestäpitämistä, pusuja jne.

      Vaikka ihastuksen kohde olisi kuinka himottava, aina ei silti tunnu oikealta hypätä sänkyyn samantien. Riippuu tapauksesta. Esimerkiksi miehen elämäntilanne tai se, miten kiinnostunut hän on naisesta, vaikuttavat siihen päädytäänkö punkkaan vai ei! Eli miesten yleistys siitä että nainen haluaa ehdottomasti harrastaa seksiä mahd.pian ihastuksensa kanssa, ei pidä paikkaansa.

      Toisaalta; joskus voi olla kiva harrastaa seksiä vaikkei ole k.o tyyppiin edes ihastunut. Himo ja romanttinen kiinnostus eivät aina liity toisiinsa.

      • valitettavasti (m)

        "Eli miesten yleistys siitä että nainen haluaa ehdottomasti harrastaa seksiä mahd.pian ihastuksensa kanssa, ei pidä paikkaansa."

        Missä vaiheessa ihmiskunnan historiaa miehet ovat väittäneet, että ihastunut nainen haluaa seksiä mahdollisimman pian? Kyllä suurin osa miehistä tietää, että asia on täysin päinvastoin.


      • valitettavasti (m) kirjoitti:

        "Eli miesten yleistys siitä että nainen haluaa ehdottomasti harrastaa seksiä mahd.pian ihastuksensa kanssa, ei pidä paikkaansa."

        Missä vaiheessa ihmiskunnan historiaa miehet ovat väittäneet, että ihastunut nainen haluaa seksiä mahdollisimman pian? Kyllä suurin osa miehistä tietää, että asia on täysin päinvastoin.

        Aloittajan mukaan jotkut miehet ovat sitä mieltä, ettei ihastunut nainen pysty pitämään näppejään erossa ihastuksensa kohteesta ts. tuntee vastustamatonta intohimoa miestä kohtaan. Ymmärrän tämän tarkoittavan sitä, että joidenkin miesten mielestä ihastunut nainen ei "pihtaa" vaan haluaa harrastaa seksiä ihastuksensa kanssa aikaisessa vaiheessa suhdetta.


    • tai e-pillerit

      Joko olet tavannut vain vääränlaisia miehiä tai sitten käytät e-pillereitä. Ne vähentävät seksuaalista halukkuutta.

    • himokas nainen

      Meistä jokainen kokee himot ja halut eri tavalla. Tuskin on mitään normikäsitystä himolle. Itse en koskaan kokenut aiemmin himoa vaikka seksistä nautinkin ja olen romantikko.

      Kuitenkin kävi niin että tapasin erään miehen joka vei jalat alta ensi silmäyksellä ja siitä se himo alkoi. Ei pystynyt vaan pitelemään näppejä erossa ja seksi oli aivan upeaa. En voinut uskoa että sellaista voi kokea! Enkä sellaista ole tämän miehen jälleen kyllä kokenutkaan. Siis alkaa himottaa jos tätä kundia edes mietin, joten parempi olla miettimättä kun häntä en voi enää saada.

      Varmaan riippuu hormoneista ja henkilökemiasta koska olen ollut pitkässä parisuhteessa aiemmin ja rakastanut syvästi mutta himoa en kokenut tällöin.

      • sun puolesta

        Harmittaa sun puolesta, kun et voi sitä oikeeta miestä saada. Mikä ihme niitä miehiä vaivaa, kun eivät arvosta aitoja tunteita?


      • -------------

        "Siis alkaa himottaa jos tätä kundia edes mietin, joten parempi olla miettimättä kun häntä en voi enää saada."

        Kas, onhan meitä ainakin kaksi. Friikiksi itsensä meinaa tuntea kun lukee näitä "eihän naista himota, eihän" -juttuja. Minäkin kostun jo pelkästään "oikean" (joka kyllä sattuu hänkin olemaan väärä) miehen ajattelemisesta.


      • sais?
        ------------- kirjoitti:

        "Siis alkaa himottaa jos tätä kundia edes mietin, joten parempi olla miettimättä kun häntä en voi enää saada."

        Kas, onhan meitä ainakin kaksi. Friikiksi itsensä meinaa tuntea kun lukee näitä "eihän naista himota, eihän" -juttuja. Minäkin kostun jo pelkästään "oikean" (joka kyllä sattuu hänkin olemaan väärä) miehen ajattelemisesta.

        Mites sellasen sais itselleen mieheks?


      • himokas nainen
        sais? kirjoitti:

        Mites sellasen sais itselleen mieheks?

        Ei sellasta saakkaan omaks mieheksi...ainoastaan hetkeksi lainaan :)


      • hemmetti
        himokas nainen kirjoitti:

        Ei sellasta saakkaan omaks mieheksi...ainoastaan hetkeksi lainaan :)

        No voi hemmetti, kun harmittaa. Kyllä joku keino pitäisi keksiä.


      • Yksi vinkki
        hemmetti kirjoitti:

        No voi hemmetti, kun harmittaa. Kyllä joku keino pitäisi keksiä.

        teille. Sellaista miestä ei saada omaksi. Sellaisen miehen kanssa ollaan.


      • valitettavasti (m)
        ------------- kirjoitti:

        "Siis alkaa himottaa jos tätä kundia edes mietin, joten parempi olla miettimättä kun häntä en voi enää saada."

        Kas, onhan meitä ainakin kaksi. Friikiksi itsensä meinaa tuntea kun lukee näitä "eihän naista himota, eihän" -juttuja. Minäkin kostun jo pelkästään "oikean" (joka kyllä sattuu hänkin olemaan väärä) miehen ajattelemisesta.

        hyvin harvinaisia naisia kumminkin. Yleensä naiset himoitsee seksiä, eikä miestä/miehiä. Naisille miehen olemassaolo on toissijainen asia seksissä.


      • ruuanlaitto?
        Yksi vinkki kirjoitti:

        teille. Sellaista miestä ei saada omaksi. Sellaisen miehen kanssa ollaan.

        Mut jos sellasen onnistuis kotiinsa saakka saamaan, niin jäiskö pidemmäksi aikaa, jos laittais hyvää ruokaa?


      • osaa itsekin
        ruuanlaitto? kirjoitti:

        Mut jos sellasen onnistuis kotiinsa saakka saamaan, niin jäiskö pidemmäksi aikaa, jos laittais hyvää ruokaa?

        laittaa ruokaa. Onnistuu edelleen sillä tavalla, että sellaisesta ei sanota, että se on minun ja sellainen ei sano, että joku on hänen...


      • omaks
        osaa itsekin kirjoitti:

        laittaa ruokaa. Onnistuu edelleen sillä tavalla, että sellaisesta ei sanota, että se on minun ja sellainen ei sano, että joku on hänen...

        Nokun omaks pitäisi sellanen mies saada.


      • haukkaamassa
        omaks kirjoitti:

        Nokun omaks pitäisi sellanen mies saada.

        liian isoa palaa? Sellainen on hyvin tietoinen siitä, minkälaisen reaktion aiheuttaa. Jos saisitkin sellaisen omaksi niin mitä tekisit hänellä? Osaisitko olla hänen kanssa?


      • pikku vinkkejä
        haukkaamassa kirjoitti:

        liian isoa palaa? Sellainen on hyvin tietoinen siitä, minkälaisen reaktion aiheuttaa. Jos saisitkin sellaisen omaksi niin mitä tekisit hänellä? Osaisitko olla hänen kanssa?

        Niinpä, pikku vinkkejä tässä kaivataankin. Miten sellasen kanssa osais olla ja sais vielä pidettyä pidemmän aikaan? Ehkä se ensihuuma sitten jossain vaiheessa helpottaa.


      • kun osaat
        pikku vinkkejä kirjoitti:

        Niinpä, pikku vinkkejä tässä kaivataankin. Miten sellasen kanssa osais olla ja sais vielä pidettyä pidemmän aikaan? Ehkä se ensihuuma sitten jossain vaiheessa helpottaa.

        olla itsesi kanssa, ei pitäisi enää olla vaikeuksia olla sellaisen miehenkään kanssa...


      • tosiaan ollaan erilaisia
        valitettavasti (m) kirjoitti:

        hyvin harvinaisia naisia kumminkin. Yleensä naiset himoitsee seksiä, eikä miestä/miehiä. Naisille miehen olemassaolo on toissijainen asia seksissä.

        Mä olen kyllä ihan päinvastaista mieltä. Mä en ainakaan koskaan halua seksiä seksin takia, vaan himoitsen juuri sitä toista ihmista, tosin kokonaisuutena enkä ulkonäön aiheuttaman himon valtaamana = pitää tuntea sitä miestä ainakin jonkun verran olla ihastunut. Miehet taas käsittääkseni on enemmän seksikeskeisiä, eikä siihen tarvita tunteita että himoitsee toista. Saa väittää vastaan, mielellään :)

        Täällä on jotkut miehet nurisseet sitä että nainen ei kiihotu miehen ulkonäöstä. En ymmärrä miksi siitä pitää kiukutella, eikö se ole paljon hienompaa että sinua himoitaan kokonaisuutena, myös esim. luonteesi perusteella?


      • Maikku -85
        tosiaan ollaan erilaisia kirjoitti:

        Mä olen kyllä ihan päinvastaista mieltä. Mä en ainakaan koskaan halua seksiä seksin takia, vaan himoitsen juuri sitä toista ihmista, tosin kokonaisuutena enkä ulkonäön aiheuttaman himon valtaamana = pitää tuntea sitä miestä ainakin jonkun verran olla ihastunut. Miehet taas käsittääkseni on enemmän seksikeskeisiä, eikä siihen tarvita tunteita että himoitsee toista. Saa väittää vastaan, mielellään :)

        Täällä on jotkut miehet nurisseet sitä että nainen ei kiihotu miehen ulkonäöstä. En ymmärrä miksi siitä pitää kiukutella, eikö se ole paljon hienompaa että sinua himoitaan kokonaisuutena, myös esim. luonteesi perusteella?

        että jos kiinnostut miehestä kokonaisuutena, eikö miehen ulkonäkökin kuulu kokonaisuuteen?


    • valitettavasti (m)

      "Itse en ole koskaan tuntenut himoa miestä kohtaan! Pidän seksistä ja nautin siitä, mutta ketään yksittäistä miestä en ole koskaan himoinnut. Kun rakastun, haluan seksiä, koska haluan olla miehen lähellä ja tuottaa hänelle nautintoa, en himosta! "

      Tuossahan se naisten seksuaalisuus tulikin pähkinänkuoressa. Ja se on samalla myös syy, miksen enää pysty kiinnostumaan yhdestäkään naisesta. Kun muutama vuosi sitten tajusin, ettei naiset himoitsekaan miestä vaan seksiä, libidoni tippui aika rajusti. En ole sen jälkeen ollut intiimisuhteessa naisen kanssa.

      • naisen ajatuksia

        No mutta onko se sitten miehillä muka toisinpäin??? Jos olisi, niin silloinhan miehelle ei kelpaisi kuka tahansa, mutta kaikkihan me tiedetään, että kelpaa! Ja nainen sentään haluaa tuottaa nautintoa miehelle, mies ajattelee vain itseään!


      • valitettavasti (m)
        naisen ajatuksia kirjoitti:

        No mutta onko se sitten miehillä muka toisinpäin??? Jos olisi, niin silloinhan miehelle ei kelpaisi kuka tahansa, mutta kaikkihan me tiedetään, että kelpaa! Ja nainen sentään haluaa tuottaa nautintoa miehelle, mies ajattelee vain itseään!

        "Jos olisi, niin silloinhan miehelle ei kelpaisi kuka tahansa, mutta kaikkihan me tiedetään, että kelpaa!"

        Niin, miehillä on monesti kriteerit alempana ku naisilla, koska miehet tykkää naisista niin paljon. Naiset on paljon nirsompia, koska niitä ei kiinnosta miehet vaan seksi. Tajusitko vai pitääkö vääntää *itun rautalangasta?


      • naisen ajatuksia
        valitettavasti (m) kirjoitti:

        "Jos olisi, niin silloinhan miehelle ei kelpaisi kuka tahansa, mutta kaikkihan me tiedetään, että kelpaa!"

        Niin, miehillä on monesti kriteerit alempana ku naisilla, koska miehet tykkää naisista niin paljon. Naiset on paljon nirsompia, koska niitä ei kiinnosta miehet vaan seksi. Tajusitko vai pitääkö vääntää *itun rautalangasta?

        Siis et ole tosissasi!!! Sehän on täysin päinvastoin!! Miehelle nainen on vain reikä, naiselle taas mies on yksilö, vaikkei sitä himoa olisikaan! Miehethän sen pelkän seksin perässä on, nainen useimmiten haluaa muutakin! Miehet tykkää seksistä, ei naisista, näkeehän sen näillä palstoillakin miten törkeästi naisista puhutaan. Sulle ei ilmeisesti riitä rautalankakaan!


      • Nettikatti
        naisen ajatuksia kirjoitti:

        Siis et ole tosissasi!!! Sehän on täysin päinvastoin!! Miehelle nainen on vain reikä, naiselle taas mies on yksilö, vaikkei sitä himoa olisikaan! Miehethän sen pelkän seksin perässä on, nainen useimmiten haluaa muutakin! Miehet tykkää seksistä, ei naisista, näkeehän sen näillä palstoillakin miten törkeästi naisista puhutaan. Sulle ei ilmeisesti riitä rautalankakaan!

        Kuulkaas nyt molemmat riitapukarit. Te olette kumpikin ihan hakoteillä. Naiset eivät suinkaan ole miehille vain reikiä. Joillekin häiriintyneille yksilöille ehkä, mutta useimmille eivät. Miehet ovat ihan yhtä kykeneviä täysipainoiseen tunne-elämään kuin naisetkin, vaikka ilmaisevat sitä ehkä hieman eri tavalla. Ja naiset kokevat seksuaalista himoa siinä kuin miehetkin. Sen himon herättää lähes aina nimenomaan joku tietty mies tai tietyt miehet, eihän sitä nyt jokaista vastaantulijaa himoita. Eivät miehetkään niin tee.

        Olisi hyvä muistaa, että vaikka miehet ja naiset ovat toki erilaisia, niin kaikki olemme kuitenkin ennen kaikkea yksilöitä. Typerät lokeroinnit ja yleistykset on syytä heittää romukoppaan, jos aikoo antoisia ihmissuhteita elämäänsä saada.


      • 97huhyuiuiu

        Tarvitsetko siis naisen himoa itseäsi (ulkonäköäsi) kohtaan jotta voit olla tyytyväinen? Tämänhän piti olla vain naisten synti...


      • Maikku -85
        97huhyuiuiu kirjoitti:

        Tarvitsetko siis naisen himoa itseäsi (ulkonäköäsi) kohtaan jotta voit olla tyytyväinen? Tämänhän piti olla vain naisten synti...

        Eikö jokaisella ole oikeus vaatia sitä? Itsekin haluan seksiä vasta, kun tunnen miehen pitävän minua seksikkäänä ja haluttavana, siis pantavana jos suoraan sanotaan. Miksei mies voisi vaatia samaa? Tosin itse en voisi seurustella sellaisen miehen kanssa, koska en kiihotu miesten vartaloista, vaikka siis hetero olenkin. Mutta nyt ei ollutkaan puhe minusta...


      • ehh ehhh
        Maikku -85 kirjoitti:

        Eikö jokaisella ole oikeus vaatia sitä? Itsekin haluan seksiä vasta, kun tunnen miehen pitävän minua seksikkäänä ja haluttavana, siis pantavana jos suoraan sanotaan. Miksei mies voisi vaatia samaa? Tosin itse en voisi seurustella sellaisen miehen kanssa, koska en kiihotu miesten vartaloista, vaikka siis hetero olenkin. Mutta nyt ei ollutkaan puhe minusta...

        Kukas se siellä kirjoitteleekaan... :D


      • ---------
        ehh ehhh kirjoitti:

        Kukas se siellä kirjoitteleekaan... :D

        Markku pisti mekon päälle ja ryhtyi Maikuksi.


    • Naisen mielipide

      Jos olen rakastunut mieheen, niin kyllä häntä himoitsen, mutta seksiin antaudun vain, jos hän aidosti tuntee samoin. Näpit pystyy pitämään irti itsekurilla. Toivon tavallisia rakkaudenosoituksia siis ensin mieheltä, pelkät sanat eivät riitä. Jos ihastukseni kohde alkaa suorastaan vaatimaan seksiä eikä osoita muuten hellyyttä, haalistuu himonikin todella nopeasti, koska silloin mies osoittaa, ettei muuta kuin seksiä haluakaan ja sen hän voi tehdä ilman rakastumistakin. Molemminpuolinen rakastumiseen/rakkauteen perustuva nautinto ja himo on se, mitä itse haen ja toivon löytäväni.

    • Nainen 29v.

      Kyllä minä ainakin himoitsen ihan useampaakin miestä kuin omaani, joten kyllä se vaan on mahdollista! Vielä tässä on suuremmilta ongelmilta vältytty... Oma mieheni tietää tämän, ja ymmärtää sen niin, että on olemassa naisia jotka kykenevät himoitsemaan miestä (useampaakin) ja naisia, jotka eivät kykene himoitsemaan miestä.

      Minä haluaisin tietää kumpaa lajia sellaiset naiset ovat, jotka yrittävät tietentahtoen viedä toiselta naiselta miehen. Sen minä ymmärrän, jos omissa "himotuksissaan" mennään vahingossa rikkomaan rajoja, mutta jos kyse on enemmästä, että halutaan ihan suhteeseen ja kenties kaapata joku mies pois toisesta suhteesta, niin silloin minun mielestäni ei ole kyseessä himoitseva nainen vaan joku tyranni, joka käyttää seksiä vain aseena. Eli sellainen tyrannius ja puhdas himo pitää kans erottaa toisistaan - toinen nauttii, toinen vaan esittää nauttivansa.

    • Ninnimimmi

      Olen jo ihan pikkuteinistä lähtien himoinnut hyvännäköisiä miehiä. Voin kostua miestä tai miehen kuvaa katsellessani. Mutta kukin tyylillään, kaikki me olemme erilaisia ja nautimme asioista eri tavalla.

      • Maikku -85

        saa sinut innostumaan? Itse en tiedä tästä mitään, kun en miehistä kiihotu heidän vartalonsa perusteella vaan luonteen perusteella. En ole ikinä ymmärtänyt joidenkin naisten vouhotusta jostain "pantavan" näköisestä miehestä. Minun silmääni vain naiset ovat pantavia, vaikka en seurustelusuhdetta naisen kanssa haluaisikaan vaan olen hetero ja haluan suhteen ihan miehen kanssa. :)


    • Maikku -85

      jonkinlainen poikkeus heteronaiseksi, mutta olen aina kiihottunut yksinomaan naisvartalosta, vaikka en koskaan haluaisikaan parisuhdetta naisen kanssa. Seksiä voisin naisen kanssa harrastaa ja ajatus kiihottaa kyllä paljon, mutta kyllä minä haluan omia lapsia ja siten haluan rakentaa parisuhteen miehen kanssa. Voisi siis sanoa, että tunnen fyysistä himoa naisia kohtaan ja henkistä vetovoimaa miehiä kohtaan. Olenkohan harvinaisuus heteronaiseksi?

      • et ole

        heteronainen, vaikka kovasti haluaisit olla?


      • sanoisin .........


      • Maikku -85
        sanoisin ......... kirjoitti:

        mielenkiintoiseksi. Sinä et kiihotu naisen vartalosta mutta olet silti kokeillut seksiä naisen kanssa? Mulla ei ole kiinnostusta siihen vaikka naisen vartalosta kiihotunkin ja yksinomaan siitä.. ööh..


      • selistyksen makua?
        Maikku -85 kirjoitti:

        mielenkiintoiseksi. Sinä et kiihotu naisen vartalosta mutta olet silti kokeillut seksiä naisen kanssa? Mulla ei ole kiinnostusta siihen vaikka naisen vartalosta kiihotunkin ja yksinomaan siitä.. ööh..

        sanoisin, että olen utelias

        olen kokeillut kimppaa, ja kahdessa niistä oli toinen nainen mukana - ei se nyt minua ällötäkään, mutta kyllä mä hetero näköjään olen :-)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe