Miksi palamme halusta kertoa Evankeliumin ilosanomaa?
Siksi että jokainen ihminen tulee tuntemaan totuuden Jumalan rakkaudesta ihmiskuntaa kohtaan.
Uskomalla Jeesukseen saa uuden elämän ja iankaikkisuuden Jumalan tykönä.
1.Aikakirja:
16:23 Veisatkaa Herralle, kaikki maa, julistakaa päivästä päivään hänen pelastustekojansa.
Psalmit:
3:1 Daavidin virsi, hänen paetessaan poikaansa Absalomia.
3:2 Herra, kuinka paljon minulla on vihollisia, paljon niitä, jotka nousevat minua vastaan!
3:3 Monet sanovat minusta: "Ei ole hänellä pelastusta Jumalassa." Sela.
3:4 Mutta sinä, Herra, olet minun kilpeni, sinä olet minun kunniani, sinä kohotat minun pääni.
3:5 Ääneeni minä huudan Herraa, ja hän vastaa minulle pyhältä vuoreltansa. Sela.
3:6 Minä käyn levolle ja nukun; minä herään, sillä Herra minua tukee.
3:7 En pelkää kymmentuhantista joukkoa, joka asettuu yltympäri minua vastaan.
3:8 Nouse, Herra, pelasta minut, minun Jumalani! Sillä sinä lyöt poskelle kaikkia minun vihollisiani, sinä murskaat jumalattomain hampaat.
3:9 Herrassa on pelastus; sinun siunauksesi tulkoon sinun kansallesi. Sela.
Mikä mahtava lupaus Hänen omilleen!
Miksi vastustaa rakkautta joka on annettu meille ojentaen lahjana joka ei maksa mitään. Jeesus kysyy tahdotko sinä seurata minua?
Suomi on etuoikeutettu maa jossa saa vielä evankeliumia kertoa vapaasti, monessa maassa ei tätä rakkauden sanomaa saa kertoa. Ihmiset ovatkin monessa maassa ahdingossa kun palvelevat kuolleita jumalia, pyhiä lehmiä palvotaan, mutta kansa nääntyy nälkään. Palvotaan hindujumalaa, jolle uhrataan ruokaa ja juomaa. Mutta mitään ei tapahdu. Ihmiset yrittävät ja yrittävät tehdä palvelusta jumalallensa, mutta he eivät saa sielunrauhaa.
Verenvuodatusta ei tarvita, kuten monet jumaliensa palvelijat uhraavat, uhraavat jopa lapsensa molokki jumalallensa.
Jeesus on kertakaikkinen uhri, jonka vesi ja veri vuosi meidän tähtemme.
Jeesus tuli että meillä olisi elämä ja yltäkylläisyys.
Hän meni valmistamaan meille sijaa jotka Häneen uskomme.
Uskotko sinä?
Miksi uskovat haluavat kertoa..
12
313
Vastaukset
saame olla onnelisia kun asumme suomessa,on monta syyttä kiittää Taivaan Isää.aamen
- Kurt Koff
työpaikallani oli useita helluntailaisia ja heistä yksikään ei puhunut mistään ilosanomasta ei uskosta ei synnistä ei parannuksen välttämättömyydestä vaan lahkojen opetuksista jotain mölisivät.
Jokainen heistä todistivat olevansa vain tyhjänpäiväisiä pässinpäitä joita ei vainottu "ilosanomansa" tähden mutta minua vainottiin.... - poikalapsi
Mitä konkreettisesti parempaa antaa kristinuskon Jumala verrattuna minkä tahansa uskonnon jumalaan?
Vieläkös teillä lahkolaiset saavat vietellä lapsia jopa koulussa? Minusta kaikenlainen käännytystoiminta tulee muuttaa laittomaksi. Eihän kauppiaskaan saa katteettomia lupauksia antaa, eikä lapsen ymmärtämättömyyttä saa millään lailla käyttää hyväksi. Se helluntailahkon ja (MUKA) OPH:n projekyi lasten viekottelemiseksi hellareiksi Etelä-Amerikassa lienee haudattu sentään. Ainakaan OPH ei tiedä asiasta mitään kotisivullaan edelleenkään.
Sananvapaus on hyvä asia, siitä olen samaa mieltä. Kuitenkin mm. tällä palstalla juuri kiihkeimmät lahkolaiset puhuvat sananvapautta vastaan. Halutaan rajoittaa asioita, joista saa vapaasti puhua.- hansutuulia
Sinulla ei ainakaan jutut ole sitten viime näkemän muuttuneet, kielenkäyttö edelleen siivoamisen tarpeessa. Sananvapaus on todellakin Suomessa joten jätä sinäkin se vaahtoaminen vähemmälle ja anna uskovien elää rauhassa.
- hansutuulia
on mennyt eteenpäin ihan niinkuin sen pitikin.:)
Mikä on Jumalan suunnitelma sitä ei sinun vaahtoamisesi kaada.:) - poikalapsi
hansutuulia kirjoitti:
on mennyt eteenpäin ihan niinkuin sen pitikin.:)
Mikä on Jumalan suunnitelma sitä ei sinun vaahtoamisesi kaada.:)Jumalan suunnitelmia en vastusta. Sinä kuitenkin VALHEELLISESTI sanoit, että käännytysprojektinne on OPH:n kanssa tehtävää työtä. EI ole, eikä ole ollutkaan. Peru siis väärä tieto, kiitos.
OPH ei ole lahkojen asialla. - hansutuulia
poikalapsi kirjoitti:
Jumalan suunnitelmia en vastusta. Sinä kuitenkin VALHEELLISESTI sanoit, että käännytysprojektinne on OPH:n kanssa tehtävää työtä. EI ole, eikä ole ollutkaan. Peru siis väärä tieto, kiitos.
OPH ei ole lahkojen asialla.Väittelemään. Enkä ota haukkujasi vastaan.
Asia on edennyt ja uusi maa on taas menossa. Sinä et voi estää, sillä siinä ovat korkeammat koulun henkilöt päättämässä. Pelkäätkö jotain? - poikalapsi
hansutuulia kirjoitti:
Väittelemään. Enkä ota haukkujasi vastaan.
Asia on edennyt ja uusi maa on taas menossa. Sinä et voi estää, sillä siinä ovat korkeammat koulun henkilöt päättämässä. Pelkäätkö jotain?Valehtelet.
OPH ei ole mukana käännytystyössä, ja tiedät sen oikein hyvin. Mitään pelkäämistä ei ole muilla kuin sinun omalla lahkollasi, kun levittelette perätöntä juttua, jonka mukaan täysin riippumaton suomalainen viranomainen osallistuisi uskonnolliseen käännytykseen Etelä- Amerikassa.
Etkö käsitä, mistä on kyse silloin, jos pulueeton kouluviraniomainen olisi moisessa mukana?
- Tube..
evankelioinnissasi on sellainen ongelma, että innostuksessasi yrität nujertaa vastahakoiset ihmiset tahtoosi. Lopputuloksena saat vain entistä vastahakoisempia käännytettäviä.
Eikös ole niin, että ihmistä jota Jumala ei sillä hetkellä kutsu, on ihan turha yrittää käännyttää. Voit kyllä levittää ilosanomaa, mutta on turha odottaa ehdotonta vastaanottoa. Koska vastaanottoa ei ole, kommenttisi muuttuvat väittelemiseksi, jossa vain yrität vakuuttaa oikeassa olemistasi. Eihän se ole evankelioinnin tarkoitus.
Jos haluat väitellä ja olla oikeassa, niin väittele faktoista. Mutta usko on uskoa eikä faktoja. Jos taas evankelioit, tee se sellaiselle joka voi sen ottaa vastaan.- hansutuulia
tuossa aloituksessani toin ei ole väittelyä.
Kiitos vain huolenpidosta. Aina on joku joka lukee eikä vastaa näihin kirjoituksiin, kuten jotkut jotka välittömästi alkaa terrorisoida näitä kirjoituksia.
Etsiviä on joka paikassa. Ne väittelee jotka tahtovat. Minä haluan pitää Jeesuksen sanoman kirkkaana täällä esillä. - kerrankin joku
puhuu asiaa. Fanaattinen ihminen ei vaan voita mitään, entistä enemmän muut vaan loittonevat hänen luotaan. Siitä ei ole yksinkertaisesti apua eikä hyötyä mihinkään. Ja erittäin fanaattiseltahan jos ei jopa sekopäiseltä tämä hansutuulia kyllä vaikuttaa. Usko on hieno asia ja siitä on mukava puhua muiden kanssa, tyylejä vaan on kovin monia.
- ihmisiä täällä
kerrankin joku kirjoitti:
puhuu asiaa. Fanaattinen ihminen ei vaan voita mitään, entistä enemmän muut vaan loittonevat hänen luotaan. Siitä ei ole yksinkertaisesti apua eikä hyötyä mihinkään. Ja erittäin fanaattiseltahan jos ei jopa sekopäiseltä tämä hansutuulia kyllä vaikuttaa. Usko on hieno asia ja siitä on mukava puhua muiden kanssa, tyylejä vaan on kovin monia.
näyttäisi olevan enempi ei-uskovissa, he kiivastuvat välittömästi kun joku jotain Raamatusta laittaa, miksihän? Kyllä vihollinen tietää heti kehen iskeä, eihän häntä häiritse sellaiset ihmiset jotka puhuvat niitä näitä, mutta kun joku uskaltaa avata suunsa että pitäisi parannus tehdä, jo on kukkolauma täällä riekumassa fanaattisuudesta. Ei täällä ole kenenkään pakko lukea hansutuulian kirjoituksia, vaihda kanavaa niin ei tarvitse riemastua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2074476Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t833218Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881757Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131357Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181336Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241173Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101121- 501118
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2481109- 511016