Olen vähän alle 180-senttinen mies, oon kahenkympin tietämillä. Oon tosi siro. Millaset vaatteet saavat hartiat näyttämään leveämmiltä, millaset paidat, puserot, takit? Entä jos ois semmonen kiusallinen ongelma että lantio on vähän muijamainen (siis leveä vyötäröön nähden), millasilla vaatteilla sitä vois peittää?
Kiitos jos jaksatte vastata. Ootte kaikki kauniita!
Siron jätkän huolia
6
857
Vastaukset
- stailisti
hei! tunnen monta kaltaistasi nuorta miestä. kaunis olet itsekin :) kaikilla meillä on tiettyjä kohtia kehossa joita haluaisi korostaa taikka peittää ja onneksi myös niksit ovat monet. Olkatoppauksista vitsaillaan, mutta vaatetusalan ammattilaisena olen havainnut, ettei perinteistä ryhdikkään miehekästä silhuettia ole olemassakaan ilman niitä. puvun takki, siis mikä hyvänsä irtotakki, ryhdistää kummasti olkalinjaa ja on kaiken lisäksi tyylikäs vaatekappale.
- homppeli h
tätäpäs viestiä oli kiva lukea. lisää vaan tällaista ..
- GayBoy1
Tekee susta...
- moudigas
Moi!
Vältä mustia paitoja, ne kaventavat. Valkoiset suurentavat. Lisäksi vaakaraidat leventävät. Eli pidä raidallisia neuleita tai vaaleita neuleita. Ei kovin ohuita paitoja.
Lantion voi peittää tummilla housuilla. Ostoksille vaan! Good luck!- Dhai
Vaaleita sopivankokoisia t-paitoja (siis istuvia ei sellaisia helma hulmuaa tuulessa). Riippuu tietysti millaiselta haluat näyttää, mutta sinun ikäisellesi voisi suositella myös jotain sporttiraitaa/raitoja tai isoja kuvioita paidan yläosaan. Villapaidoissa ja muissa päällipaidoissa myös istuvia vaihtoehtoja ja esim. yksityiskohtia olkapäissä.
Oikeankokoinen kauluspaita näyttää muuten hyvältä kaikenikäisillä. Tummat housut ja unohda pillit. Suorat lahkeet.
- PetjaJäppinen
On aika yleistä että miehen rintakehä kasvaa vielä tuossa iässä muutamankin vuoden. Rintakehän alueen luiden kasvuvyöhykkeet luutuvat toiseksi viimeisinä, ja vähän lihasharjoittelua, ei liikaa, päälle, niin voi tuossa iässä voi helposti saada vielä sen verran rotevuutta että huomio kiinnittyy pois lanteilta. Kaverin poika sai vuodessa rinnan ympärille 15 senttiä lisää, ilman että vyötäröön tuli kuin 2.
Mutta pikkutakit, joissa on selvä hartialinja ja tummat vyötäröhousut, jossa selkeä vyötärölinja vie huomiota ylöspäin avittavat.
Takit vähän tavallista pidempiä. Vaalea värit yläosassa.
Näin.
Petja
Vaatturi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819