Siron jätkän huolia

olenmiesjaolensiro

Olen vähän alle 180-senttinen mies, oon kahenkympin tietämillä. Oon tosi siro. Millaset vaatteet saavat hartiat näyttämään leveämmiltä, millaset paidat, puserot, takit? Entä jos ois semmonen kiusallinen ongelma että lantio on vähän muijamainen (siis leveä vyötäröön nähden), millasilla vaatteilla sitä vois peittää?
Kiitos jos jaksatte vastata. Ootte kaikki kauniita!

6

863

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stailisti

hei! tunnen monta kaltaistasi nuorta miestä. kaunis olet itsekin :) kaikilla meillä on tiettyjä kohtia kehossa joita haluaisi korostaa taikka peittää ja onneksi myös niksit ovat monet. Olkatoppauksista vitsaillaan, mutta vaatetusalan ammattilaisena olen havainnut, ettei perinteistä ryhdikkään miehekästä silhuettia ole olemassakaan ilman niitä. puvun takki, siis mikä hyvänsä irtotakki, ryhdistää kummasti olkalinjaa ja on kaiken lisäksi tyylikäs vaatekappale.

• homppeli h

tätäpäs viestiä oli kiva lukea. lisää vaan tällaista ..

• GayBoy1

Tekee susta...

• moudigas

Moi!

Vältä mustia paitoja, ne kaventavat. Valkoiset suurentavat. Lisäksi vaakaraidat leventävät. Eli pidä raidallisia neuleita tai vaaleita neuleita. Ei kovin ohuita paitoja.

Lantion voi peittää tummilla housuilla. Ostoksille vaan! Good luck!

• Dhai

Vaaleita sopivankokoisia t-paitoja (siis istuvia ei sellaisia helma hulmuaa tuulessa). Riippuu tietysti millaiselta haluat näyttää, mutta sinun ikäisellesi voisi suositella myös jotain sporttiraitaa/raitoja tai isoja kuvioita paidan yläosaan. Villapaidoissa ja muissa päällipaidoissa myös istuvia vaihtoehtoja ja esim. yksityiskohtia olkapäissä.

Oikeankokoinen kauluspaita näyttää muuten hyvältä kaikenikäisillä. Tummat housut ja unohda pillit. Suorat lahkeet.

• PetjaJäppinen

On aika yleistä että miehen rintakehä kasvaa vielä tuossa iässä muutamankin vuoden. Rintakehän alueen luiden kasvuvyöhykkeet luutuvat toiseksi viimeisinä, ja vähän lihasharjoittelua, ei liikaa, päälle, niin voi tuossa iässä voi helposti saada vielä sen verran rotevuutta että huomio kiinnittyy pois lanteilta. Kaverin poika sai vuodessa rinnan ympärille 15 senttiä lisää, ilman että vyötäröön tuli kuin 2.

Mutta pikkutakit, joissa on selvä hartialinja ja tummat vyötäröhousut, jossa selkeä vyötärölinja vie huomiota ylöspäin avittavat.

Takit vähän tavallista pidempiä. Vaalea värit yläosassa.

Näin.

Petja
      Vaatturi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe