Tongue web- ja kielilävistys- kokemuksia!!!

Jonssu

Päätin, että kunhan täytän 16 eli siis parin kk:n päästä, otan joko kieleen tai kielen alle lävistyksen.. tietysti tuo kielenalla olevassa kieli ei turpois nii paljoo..

Mut oisko kellää kokemuksia tongue webistä tai kielestä??!! Tai oisko jollai molemmat??

49

9832

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhdsf

minulla on kokemus tuosta tongue webistä ja ei siinä kieli minusta turvonnut yhtään:P se alus vain hiukan mutta ei haitannut yhtään. kipeä se oli pari päivää ja syöminen oli sileen hankalaa että jos ruokaa joutui kielen alle :/ mutta todella kiva lävistys oli mutta otin sen päripäivää sitten pois:) heti olla minulla kyll 4kk :) tuli vain vähän kieäksi kun leikin sillä aina:D huomenna menen ottamaan kielikorun:P

• Jonssu

ite oon nyt enemmän kallistunu tohon kielee... Vai otit kielikorun??!! Onko miten pahasti turvonnu??!! Pystyykö puhumaan normaalisti, haittaako se pitkä tappi hirveesti ku jos kieli ei oo nii hirveesti turvonnu??

• aegt
        Jonssu kirjoitti:

ite oon nyt enemmän kallistunu tohon kielee... Vai otit kielikorun??!! Onko miten pahasti turvonnu??!! Pystyykö puhumaan normaalisti, haittaako se pitkä tappi hirveesti ku jos kieli ei oo nii hirveesti turvonnu??

tänään sitte otin sen:D aivan mahtava:D eikä mua haittaa syödessä kyl mitenkää:D no mitänyt vähän hipeä mutta turvotus ei tunnu kyllä vaikka kieli on selvästi turvonnut:)

• etetft7
        Jonssu kirjoitti:

hahaha niin ei se mun puhetta hirveest haittaa et ärrä menee iha normis mut ässä vähän sssuhisee:D

• Nöfö

Itselläni on kielikoru ja oma kokemukseni siitä on ollut pelkästään hyvä. Laittaminen ei sattunut yhtään vaikka sitä pelkäsin eikä se kielikään siitä juuri turvonnut laisinkaan. Omani parani tosi nopeasti ja jo neljän päivän jälkeen sain vaihdettua lyhyemmän tapin kieleen. Syöminen oli ekan päivän kaikista pahinta, mutta ei muuta. Enkä alkanut "sössöttämään" eli itselläni ei ole mitään kauhukokemuksia, mutta tietysti kaikki on niin yksilöllistä. :)

• hipdogg

Ei mitään kielen alle -juttuja. Kunnon kieliläväri, siitä on sentään muutakin iloa kuin silmäniloa...

Sen verran kyllä varoitan, että tuskallinen kokemus oli kaiken kaikkiaan. Ei niinkään se laittaminen, sehän vihlaisi vain kerran, mutta sit sen jälkeen viikko oli ihan kamalaa ja meni vielä toinen ennen kuin oli kieli ihan kunnossa.

Jos joutuisin ottamaan korun pois ja läväri paranis, niin en tiedä ottaisinko uudestaan, sen verran tukalaa oli kyllä. Tosin jälkeenpäin ovat naiset kiitelleet :D En tiedä tuntuuko se oikeasti niin paljon paremmalta, mutta ilmeisesti sitten.

Aika hyvin sen kanssa kyllä pärjää. Ei jää hampaiden väliin eikä mitään. Ihan tavallinen nuolaisu piti opetella uudestaan, kun koru meinasi jumittaa hampaisiin ;P

• kaaa

mulla on tongue web, eikä se kieli siitä niin turvonnu ollenkaa, pari ekaa päivää vaan oli vähän turvoksissa, mutta ei se haitannu ollenkaa.

• Jenns

onko tuossa webtonguen paikassa mittään ¨vaarallisia¨ suonia tai jtn että jos sen lävistää ite? Siis että onko vaaraa vaikka halvaantuu kieli jos lävistää sen webtonguen?

• tongueweb

jänteeseen vai sen taakse? ja jos sen tekee itse, millainen koru siihen kannattaa laittaa ja voiko kieli halvautua ;o

• Elina`

Oon tehny ite tongue webbini, eikä siinä mee ainakaan mulla mitään verisuonia, ja jos menee niin niin pieniä et niistä tuskin vuotaa edes sen vertaa jos pistäisit neulalla sormen päähän.
        Itse kieli ei oo turvonnu mut ne kielen alla menevät kaks juttua (en tiiä tajuaako kukaan) mut siis kuiteski ni ne mulla turpos aika reilusti. Ei oo haitannu syömistä eikä puhumistakaan muuten mutta ärrää ehkä vähän hankala aluks sanoa, voi tosin johtua myös liian pitkästä tapista. :D
        ja sori ku tuli tällane romaani.

• omistajawssdwefew

Kielikorua pistäessäni ihan tärisin, ja kylmä hiki valu, mutta ei sitten sattunut pisto yhtään, just tunsin kun se meni läpi. Korun paikoilleenlaitto oliki sitte vähän kivuliaampaa.
      Turpos aika pahasti, ei pystynyt syömään/puhumaan pariin päivään juuri ollenkaan.
      Kuukausi ollu, ja vieläkin hieman turvoksissa.

• mm0

kertokaa mulle , ku siin kielen alla , mihin tulee se koru on sisäkkäin kaks sellast juttuu , ni pistetäänks se läpi niist molemmist ? :D

• misuta

Itelläni on tongue web. Itse tehty noin vuos sitte. Kieli ei kyllä yhtään turvonnu. Syöminen oli aluksi hankalaa.

• lävistäjä

Jos tonguewebbiä meinaat. Tein äsken ittellini kanssa semmosen, mut laitoin ite siit kielen alapuoleisest jäntees läpi. Mistä sen kuulukin tietääkseni mennä. Kaikki webit menee jänteist tietääksein. =)

• 16v
        lävistäjä kirjoitti:

Jos tonguewebbiä meinaat. Tein äsken ittellini kanssa semmosen, mut laitoin ite siit kielen alapuoleisest jäntees läpi. Mistä sen kuulukin tietääkseni mennä. Kaikki webit menee jänteist tietääksein. =)

Ku ottaa ton tonguewebin nii sattuuks sit haukotteleminen ku se venyttää kuitenki sitä jännettä minkä läpi se pistetää :s jos se pelkästää sattuu aluks ku on ottanu sen ja sit syö nii onkse iha kuolemankipu ku haukottelee ? :s tietääks kukaa? nii ja onks siihe sit joku ikäraja? :s

• Phööh
        16v kirjoitti:

Ku ottaa ton tonguewebin nii sattuuks sit haukotteleminen ku se venyttää kuitenki sitä jännettä minkä läpi se pistetää :s jos se pelkästää sattuu aluks ku on ottanu sen ja sit syö nii onkse iha kuolemankipu ku haukottelee ? :s tietääks kukaa? nii ja onks siihe sit joku ikäraja? :s

Haukottelu voi hieman sattua aluksi, mutta mistään kuolemankivusta en puhuisi. Syömisessä voi myös vähän käydä kipeää, jos ruokaa menee kielen alle. Ikäraja on yleensä 15-16 vuotta ja tätä nuoremmilta henkilöiltä vaaditaan vanhemman kirjallinen suostumus, ja monet paikat vaativat myös vanhemman läsnäolon.

• Huudi ._.

No tein pari viikkoo sitte, ja nyt se on ihan ei mitään (: Ihan tavallinen, ei turvonnu, eikä ollu mitenkään erityinen kun sen ite tein. Jep, oon 13 vuotias :---D

• dihhvi

mullaki on tongue web, ite tehty ja ollu suunnilleen 1,5v jo =)
      se oli turvonneena 2-3 päivää ja niiden päivien aikana en pystyny mitenkää hallittee niitä sylkirauhasia vaan ne saatto 'suihkutella' kuolaa vähän miten sattu =D sen turvotuksen aikana myös ärrän ja ässän sanominen muuttu vähän häilyväksi, mutta kaikki normalisoitu sitte ko turvotus oli laskenu.

• 95

Minulla oli tongue web muutama kuukaus sitten. Jouduin ottamaan sen pois, koska se repesi, ja kielen jänne meinasi katketa. Otin sen suosiolla pois ettei jänne olisi katkennu, en olis sen jälkeen pystyny käyttämään kieltä..Pari kuukautta sitten huomasin että heti kun otin korun pois, minulle tuli puhe onglemia, kieli ei ylettänyt sanomaan r-kirjainta kunnolla koska jänne oli liian lyhyt. Mutta eilen tein uudestaan tongue webin :) kielen alus turpoaa, mutta ei onneksi vaikuta puhumiseen paljookaan, epämääräiset ilmeilyt ja suun aukomiset koskee..

• Mnih.

Höpön pöpön, "en olis sen jälkeen pystyny käyttämään kieltä". Ihan hyvin olisit voinu kieltä käyttää. Itseasiassa hammaslääkärit jopa katkoo niitä jänteitä tarpeen vaatiessa. Siis jos asiakas haluaa, esim. kieli ei muuten tulee suusta tarpeeksi ulos tms vaikeuttavia asioita.

• luvit

ite kävin lävistäjällä ottamassa tongue webin kaks viikkoo sitten. ainakin tähän asti on ollu tosi vaivaton, ja lävistäminen tuntu lähinnä pieneltä nipistykseltä. jotkut sanoo et ''en pystyny syömään'' tai ''turpos paljon'' tms. mut ittelläni en oo ainakaan missään vaihees huomannu mitään turvotusta tai kipua, ihan pystyin hienosti syömään ja puhumaan heti seuraavanaki päivänä xd ainoot ongelmat tän kans varmaan on kiristäminen/pois ottaminen, koska mulla on ainakin niin pienet pallot vielä tos et tuntuu et ne luistaa koko ajan sormista ku yrittää kiristää tms.
      kannatan silti et jos sen käy ottaa, nii ottaa sitten lävistäjäl et tulee varmasti oikeeseen kohtaan ;s

• tiia1234

mikä ikäraja siinä on ku oon 14 vuotias ni pitääks siihe olla vanhempi mukana tai ees numero tai jotain ku haluisin tonguewebin mut en pysty ite tekee ku pelottaa et jänne menee poikki ja paljo se maksaa ? (:

• sibenahnoi

Laitoin just tänää tongue webi eikä sattunu yhtääääää.. ihana tää on =)
      vähä saattuu ku syö mut ei muute :))))))
      Kannattas ottaaa!

• tiia1234

teitkö ite vai kävit ottaa ? Jos teit ite ni mite ? :D

• Rezki

Ite hommasin tongue webbini n 5 kk sitten putka tattoossa tampereella. Palvelu ei kauheen kehuttavaa ollut :D arpoivat keskenään kuka osaisi tehdä kyseisen lävistyksen kun ei kaikissa liikkeissä niitä tehdä..

Pitdit oli se kivuliain osuus... niitten aikana en tuntenut neulaan juuri ollenkaan. Mutta sitten se korun laitto oli ohjelma sinänsä, hirveää tonkimista ja ongelmia. en tuntenut kieltä enää ollenkaan tai hahmottanut mitään suussa ja se vaan pyys "ojentaan" kieltä ulos suusta mutta vitut siitä mitään tullu.

Paraneminen oli tosi nopeeta. Heti lävistyksen jälkeen kävin hakemassa mukillisen jäitä ja ässät ja ärrät suhisi ihan kiitettävästi ja syljen eritys jotenkin lisäänty kun se koru on just tossa sylkirauhasen kohdalla, mutta nyttemmin ei mitään ongelmaa. viikossa täysin terve lävistys mun kohdallani. eikä mamma huomannut mitään :D

korun vaihto on kyllä operaatio erikseen, en itse pysty tai ylety sitä vaihtamaan eli liikkeeseen menen vaihdattamaan.

• asdfghhjhjbkjbl

Itelläni oli jonku 3 kk tongueweb, mutta ku liikuttelin sitä kielellä vähä liikaa nii pallot meni reiästä läpi. Tänä aamuna pesin hampaita ja sit se kielijänne katkes, ainaki osittain. Eihä oo mitenkää vaarallista tai haitallista :) ?

• ytdkuhbjnk

Laitoin ite tonguewebin hoitokorvakorulla läpi, hoitokorvis oli siinä noin viikon, kun laitoin oikean korun siihe.... se oli tosi kipeä pari viikkoa ja ärrä ja ässä oli vaikea sanoa. Kerkes lävistys olla kuukauden, nii jänne repes vaa yhtäkkiä.... Laitan varmasti takasin sen sitte ku jänne menee taas umpee(=

• anski_92

Itselläni on kielikoru ja pystyin melko normaalisti tokana päivänä jo syömään, Ei turvonnu melkeen yhtään kun söin jäitä tyyliin kokoajan, puhumiseen piti ekana päivänä hiukan keskittyä mutta kyllä sekin sujui, lävistäminen ei edes sattunu mut se on jokasella vähän erilainen kokemus ja itselläni on melko suuri kipukynnys. Mutta tyytyväinen oon että sen otin :)

• uhah

mun tuttu laittoi eilen mulle tonguewebin ja se neula ei tuntunu miltää ! mut sit ei saatu sitä palloa kiinni nii joutu kävelee ympäri kaupunkia saada se kii, nyt jos menee ruokaa poskii tai kielen alle nii sattuu pikkasen mutt hieno ja huomaamaton, suosittelen! :)

• ?

mitä kaikki selittää et se jänne katkes? :o eiks sattunu ja kauan siin kestää parantuu ja onks se vaarallist?

• mmmmmmmmmmmmmmm

ah tein eilen ittelleni tonguewebin, ei oo mitäää turvotusta, ei sattunu ihan normaalisti voi olla mutta ton kielen nyt liikuttaminen on hankalaa ku just tehny sen ni ei oo enää nii notkee. :D mut juu Suosittelen. :)

• ? :>

Oon jo pitkään ajatellut että vois laittaa/laitattaa tongue webin, nii tarviiko sen kielen alla olevan jänteen olla jotenki tarpeeks "iso" tms ? Ku oon parilta kaverilta kysynyt joilla on ollu tw, ja toiset on sanonut mulla sen jänteen olevan liian pieni ja toiset että just sopiva.
      Sitte toinen: onko siitä minkä verran haittaa laiton jälkeen ? Toki syöminen jne on vaikeeta ku se ei oo vielä parantunut, mutta sen jälkeen ?
      Ja olis kiva jos joku pystyis auttamaan

• rändööm

Itse tein tossa tonguewebin joku reilu viikko sitten ja mulla on vieläkin vähän kipeä, sattuuu esimerkiksi silloin ku koittaa laittaa kielen tuonne ylähuulen alla olevan jänteen kohalle, mutta se varmaan johtuu siitä että mulla on siinä webissä rengas. Eli itse tein ja kyllähän se tästä pikkuhiljaa on parantunut, mutta suosittelen kyllä tappia koska se on vähän helpompi sitten varmaan sen parantumisen kannalta.

• rändomm

mulla ehti tongueweb olee noin viikon nii si kasvo ulos .. mut ku se tehtii nii mua ei ainakaa sattunu ja oli kyl ihana lävistys :)

• vzbhjkl

otin thonguewebin viikko sitten ja ole hoitanut sitä hyvin. pallot meinaavat kasvaa reijjän sisään ja on todellakivulias ja erittää valkoista mönjää ei kiva kokemus.

• rändomm

rändomm
      15.4.2012 16:10
      0
      Avaa Sulje
      mulla ehti tongueweb olee noin viikon nii si kasvo ulos .. mut ku se tehtii nii mua ei ainakaa sattunu ja oli kyl ihana lävistys :)

toho viä jatkoo et tehtii se si uudestaa vähä vajaa viikko sen jälkee ku se kasvo ulos ja ny on ollu siitä asti hyväs kunnos :)

• just just

tonqueweb löytyy ja ollu jopa 4 vuotta. Kuulemma todella harvinaista koska on niin suuri uloskasvuvaara. Suun korut pitäisi vaihtaa vuoden välein mutta kukaan lävistäjä ei ole suostunut vaihtamaan koska se on ollu niin kauan että uusi koru voi tulla ulos samantien. Harvoissa paikoissa edes tehdään kyseisiä lävistyksiä, koska monien mielestä rahan tuhlausta, koska se ei kauaa pysyisi.

Aluksi oli tuskallista syödä mutta pari päivää ja sitten jo unohdin sen. En edes muista sitä enää. Lävistyksen ottaminen ei sattunut mutta se neula oli liian pitkä ja se repi jänteen ehkä vähän liian pitkälle suun ulkopuolelle ja se jos jokin nipisti! Kunhan sitä hoitaa hyvin ja ei leiki sille liikaa niin se pysyy. Kaveri leikki korullaan aika paljon ja siksi reikä venyi ja koru lipsahti ulos toisesta päästä.

Ainiin ja koru kannattaa vaihtaa ammattilaisen luona koska itse olen ainakin nielaissut pari palloa koska en saanut niitä hyvin kiinni tappiin :DD

• N0NN4

Ite kävin kolme päivää sitten ottamassa kielikorun Tampereen Putkatattoossa, ja sattui niin perkeleesti, en tuntenut niitä pihtejä ollenkaan, neulan pisto vaan sattui vitusti. Syömään pystyn jotenkuten, kiinteää ruokaa erittäin erittäin hitaasti ja nielemisen kanssa vähän ongelmaa... Kieli turvonnut, korun ympärillä tuollainen mukava keltainen mustelma ♥ Mutta ei silti kaduta (;

• girl97

itselläni ollut kohta puolitoista vuotta tongue webbi (kaverin tekemä) tekeminen ei sattunut, jänne oli tosi turvonnu aluksi mutta ei kipeä , jos liikaa liikutteli kieltä niin kirveli siitä reijästä, parani 1-2viikossa ja turvotus laski kokonaan 2kk? kielikorukin on nyt ollut sen 3kk, teko ei sattunu,ekat 3 päivää ei voinu syödä muutaku nuudeleita ja pilttiä jne, eikä voinu puhua ja oli helvetin kipiä, viikon jälkeen pysty jo puhuun jotenki ja siitä vielä parisen päivää niin loppu kaikki puhe vaikeudet, n 2-3vk päästä ei ollu enää ollenkaan missään tilanteissa kipeä, todella kiva ollut tämäkin , tykkään molemmista todella paljon :)

• kukkupöö

jos sen korun ite pistää nii onkse kuinka vaikeeta sit laittaa? puhun nyt tongue webistä. Oon aivan rakastunu niihin

• kukkupöö

Pistin eilen tongue webin ja aamulla heräsin kipuun xd ei oo enää niin kauheen kipee. turvonneelta se kyllä vaikuttais. onko varmasti normaalia?!:D

• itsetehty

Ite laitoin eilen kans tongue webin, eikä oo ollu paljoo ollenkaa kipeä! syöminen tuottaa vähä hankaluutta mutta ei paljoa:) tosi kiva läväri! (=

• Itselläni on tällähetkellä molemmat, tavallisen kielilävistyksen otin heinäkuussa, ja se paisu aika lailla, mutta laski nopeasti kun söi kylmiä jäänpalasia taikka mehujäätä ja söi soseruokia. ( Lävistäjällä ) Ja tämä todellakin kannattaa käydä ottamassa lävistysliikkeessä, ei missään nimessä tehdä itse.

Kielenalla oleva lävistys ( Tongue web ) parani n.viikossa ja se on tälläkin hetkellä minulla ja terve on ( Tein sen itse).

• väpäliini

Justiin lävistin itelleni kaks tongue webbiä :D ekan kun laitoin niin piti lävistää se kolme kertaa että meni suoraan .. toinen (alempi) meni ekalla ihan suoraan :) kaikkein vaikein oli laittaa pallot joka ehkä sattuki eniten :s ku piti hirveesti vekslata mutta sain ku vaan jakso yrittää.. ekan jälkeen kieli ei ollu yhtään kipee eikä turvonnu mutta tokan jälkeen kieli vähän paisu ja on vähä kipeempi.. paisu ehkä siks ku yritin siihen laittaa puolituntia sitä palloa kiinni.. lävistin ihan apteekista ostamilla steriileillä neuloilla. ja desinffioin kädet ennen kuin aloin tehdä mitään ettei mee turhia pöpöjä.. puhuminen on ihan normaalia ja s ja r tulee ihan normaalisti.. saa nyt sitten nähdä kuinka paranee tuosta :) ite yritin välttää lävistämästä niitä kohtia missä on se sylkirauhasen reikä.. alempi meni siihhen reijän takaa mutta eipä näytä syljen tuloo haittaavan.. ihan näppärät tykkään ;) ja ehkä sexikkäänkin näkönen :DD tietty ihan oma mielipide kullakin :D

• iina997

Mä kävin ottams eilen kielikorun

• juuuuuh

kävin ottamassa eilen tongue webin! eilisen päivän oli kipee ja turvoksissa mut tänään ei oo ollu yhtään mikä on aika ihmeellistä :D

• Erkku92

Itellä on kielikoru. Ei sattunut mut turvonnut oli, mut kyl pystyin ihan normaalisti puhumaan seuraavana päivänä. Keskiviikkona menossa ottamaan tongueweb lävistyksen eikä oikeestaan jännitä. Smileynkin haluaisin mut toi ylähuulen jänne nin olemattoman pieni et ei onnistu

• tongueweb

mä tein n. kuukausi sitten ite tongue webin:) ei sattunu paljoo, tosin ekalla yrityksellä neula osu johonki verisuoneen ja tuli verta jonku verrra:s otin sit neulan pois ja purskuttelin vettä nii vuoto loppu nopeesti:) ja ei turvonnu ollenkaa kieli! seuraavana päivänä ei ees tyylii tuntenu koko korua paitsi jos leikki sillä:)

• tongue wep<3

eli siis mulla on ollu tonguewep nyt 5 viikkoooo ja tein ite oon 13 .v ei oo lupaa ja ei oo huomattu. no siitähän tuli koulus hirvee hitti ja kaikki tekee niitä ja jään kohta kiinni :D mut siis se ihan riipppuu minkä lainen se jänne on..... et mihin sen laittaa ni kannattaa kattoo kuvia jonku lävistäjien sivuilta (: ja siihen käy kulmakorut ja melkee kaikki :D en nyt ehk mtn korviksia tai kielikoruja laittas jne....
      se ei turvonnu muutako ihan 0.01mm. syöminen ja juominen oli erittäin vaikeaa alkuun mut nyt jos otan korun pois en osaa syyä xD sitte kaikki kirjaimet missä toi kielenpää käy kitalaessa niin piti opetella uuellee ja haukottelu sattui ja kielen "venyttäminen" muuten ei ollu yhtää kipee :) laittaminenkaan ei sattunu yhtään en ees huomannu että se neula oli jo melkee sormen ihosta läpi xD ja korun laittaminen oli parilla ekalla kerralla ihan hemmetin vaikeaa mut siihenki taktiikka löytyy :) tänää aattelin tehä toisen toho taemmas/alemmas :3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      216
      6032
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      49
      2705
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2262
    4. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      41
      2102
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1779
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1414
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1397
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1321
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      35
      1281
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      1007
    Aihe