sain viestin mieheltä melkein päivä treffien jälkeen "oli kiva nähdä, oot kiva :)" ööö, miten mulle tulee tuosta sellanen tunnet, että kuin kaverille kirjoittaisi...
kiva..miksei ihana, söpö..tms
kaverit on kivoja
"oot Kiva"
7
1561
Vastaukset
söpö on tarkoitettu lapsille / lutuisille eläintenpoikasille ja ihana aivan liikaa tuossa tilanteessa niin jäljelle jäi vaan oot kiva.
Me miehet harvemmin ollaan mitään verbaalivirtuooseja ja kulmien Casanovia :D
Ehkä siks. Ei haluu sanoa sua kullaksi tai rakkaaksi vielä joten rajallisesta sanavarastosta on poimittu kiva.
Ei sentään käyttäny sanaa "ihan" Miehille toi kielenkäyttö yleisesti on vähän ongelmallista, sanastossa ois meillä kaikilla parantamisen varaa.- on sanoja
joita käyttää vain teinit, naiset ja homot.
- jännittävää
Mun mies on sitten varmaan teini, nainen tai homo, koska sen mielestä mä olen ihana, söpö, hellunen ja se lässyttää mulle kuin vauvalle. Mutta mä tykkään siitä :)
- NevilleR
Siitä oli mukava olla sun kanssasi, se pitää susta. Älä ala skitsoilemaan adjektiivien kanssa. Sehän ei ole tyttö, siltä ei tule prinsessaviestejä.
/Nev - Poika/Mies20w
Yhdyn edellisiin vastauksiin. Jos itse joudun lähettämän vastaavan viestin, niin mietin hyvin tarkkaan, mitä adjektiiveja siihen kehtaa laittaa.
Tuollaiset "söpö"-jutut tuntuvat vähän lapsellisilta. Ihana taas saattaa tuntua liian paljastavalta tai riippuvaiselta :P.
Ei miesten viestejä kannata analysoida tuolla tavalla, ei niissä välttämättä mitään piilomerkityksiä ole. Jostain syystä te naiset etsitte niistä aina jotain syvällisempää merkitystä.- alkuperäinen2232
mä oon nainen..aina pitää arvuutella ja pohtia ja miettiä heh :) ihan totta et turhaan ei sais liian syvällisesti pähkiä..
kiitoksia vastauksista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273593- 412439
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362264Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131269
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255