Naiset ja ruotsinristelyt

Epäilevä Eetu

Hei !

Kertokaas miks vaimollani (28v.) on niin kauhea hinku laivalle tyttöporukassa? (Kotona pitäis kaiken olla kunnossa.)
Jo toinen reissu parin kuukauden sisällä !
Väittää että ei lähde pettämään, mutta kukapa sitä myöntäisikään.
Ei "usko"/myönnä, että naiset yleisesti pettävät laivoilla.

Varsinkin naiset kertokaa oletteko "valmiimpia pettämään" laivalla?

199

119791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      Laivalla sattuu ja tapahtuu. Tilaisuuksia vaikka kuinka paljon, alkoholia, tunnelmaa. En tiedä, mistä se johtuu, mutta näin siellä käy, monelle. Valitettavan yleistä, väittäisin.

      • myyntimies

        Työni luonteen vuoksi olen paljon reissannut
        näillä "porauslautoilla", niin voin kertoa että
        onnistumisprosentti pillun saannissa on 92%.
        Ja takana on noin 100 risteilyä 10 vuoden aikana.
        Ja poikkeuksia lukuunottamatta naiset ovat olleet varattuja, itsekkin tosin olen ukkomies.


      • jarkko

        Itse olen käynnyt risteilyllä n.120 kertaa
        ja aina saannut pesää varatulta naiselta.
        Olen itsekkin naimisissa.


      • kolmikymppinen mies

        mielenkiintoisia prosentteja. mutta totuutta hieman..itse olen käynyt kuusi kertaa risteilyllä, pesää olen saanut kolmella risteilyllä, ja kerran varatulta...että prosentti on niinkin heikko kuin 50%..varmaan aika likellä yleistä onnistumisprosenttia...olen tällä hetkellä varattu ja kerran olen pettänyt laivalla varattuna ollessani..


      • nainen
        kolmikymppinen mies kirjoitti:

        mielenkiintoisia prosentteja. mutta totuutta hieman..itse olen käynyt kuusi kertaa risteilyllä, pesää olen saanut kolmella risteilyllä, ja kerran varatulta...että prosentti on niinkin heikko kuin 50%..varmaan aika likellä yleistä onnistumisprosenttia...olen tällä hetkellä varattu ja kerran olen pettänyt laivalla varattuna ollessani..

        Olen käynyt muutaman kerran laivalla, näillä porauslautoilla. Naisporukassakin. Ja naisporukassa olen ollutkin. En ole löytänyt itseäni sen enempää omasta kuin vieraankaan hytistä, tuntemattoman kanssa naineena tai muutakaan vastaavaa...
        En ole ryypännyt itseäni lähes tiedottomaan tilaan, vaikka otettua on tullutkin.
        Ei ole ollut edes vonkaamista. En tanssi huppapaata, tenkondiskoon olen liian vanha. Karaokea seuraan mutta en laula. Muutahan ohjelmaa laivalla ei olekaan.
        Siis miksi minä olen saanut olla rauhassa, en ole sortunut petäämään? Olenko jotenkin poikkeava? Enkö olekaan tyypillinen iskukohde laivamaailmassa? Millainen on se nainen, jonka laivalla reissaava ukkomies iskee panopuukseen? Vai onko moraalini vain jotenkin harvinainen korkea, kun en petä enkä suostu ukkomiesten petiin edes sinkkuna? Onko itsetuntoni keskitasoa parempi, kun sitä ei tarvitse pönkittää irtosuhteilla, -seksillä tai ukkomiesten huomiollà?

        Ja jos vastaukset ovat että pitää olla jumalainen kaunotar ja mannekiinivartaloinen, niin silloin valtaosa suomalaisista naisista jäisi vaille miestä.. vastaavailla miehisemmillä adjektiiveillä myös miehet saisi tyytyä omaan kouraansa..


      • Dr. Love
        myyntimies kirjoitti:

        Työni luonteen vuoksi olen paljon reissannut
        näillä "porauslautoilla", niin voin kertoa että
        onnistumisprosentti pillun saannissa on 92%.
        Ja takana on noin 100 risteilyä 10 vuoden aikana.
        Ja poikkeuksia lukuunottamatta naiset ovat olleet varattuja, itsekkin tosin olen ukkomies.

        Varo ettei molo tipu!


      • myyntimies
        nainen kirjoitti:

        Olen käynyt muutaman kerran laivalla, näillä porauslautoilla. Naisporukassakin. Ja naisporukassa olen ollutkin. En ole löytänyt itseäni sen enempää omasta kuin vieraankaan hytistä, tuntemattoman kanssa naineena tai muutakaan vastaavaa...
        En ole ryypännyt itseäni lähes tiedottomaan tilaan, vaikka otettua on tullutkin.
        Ei ole ollut edes vonkaamista. En tanssi huppapaata, tenkondiskoon olen liian vanha. Karaokea seuraan mutta en laula. Muutahan ohjelmaa laivalla ei olekaan.
        Siis miksi minä olen saanut olla rauhassa, en ole sortunut petäämään? Olenko jotenkin poikkeava? Enkö olekaan tyypillinen iskukohde laivamaailmassa? Millainen on se nainen, jonka laivalla reissaava ukkomies iskee panopuukseen? Vai onko moraalini vain jotenkin harvinainen korkea, kun en petä enkä suostu ukkomiesten petiin edes sinkkuna? Onko itsetuntoni keskitasoa parempi, kun sitä ei tarvitse pönkittää irtosuhteilla, -seksillä tai ukkomiesten huomiollà?

        Ja jos vastaukset ovat että pitää olla jumalainen kaunotar ja mannekiinivartaloinen, niin silloin valtaosa suomalaisista naisista jäisi vaille miestä.. vastaavailla miehisemmillä adjektiiveillä myös miehet saisi tyytyä omaan kouraansa..

        Susta puuttuu ilmeisesti se jokin!!!


      • Ambrocia
        myyntimies kirjoitti:

        Susta puuttuu ilmeisesti se jokin!!!

        Tai sitten miehet näkee jo heti päälle päin, että he eivät voi millään ylettyä tämän terveen itsetunnon omaavan naisen tasolle, joten he etsivät niitä, jotka ovat yhtä alhaalla ;)


      • Myyntimies
        Ambrocia kirjoitti:

        Tai sitten miehet näkee jo heti päälle päin, että he eivät voi millään ylettyä tämän terveen itsetunnon omaavan naisen tasolle, joten he etsivät niitä, jotka ovat yhtä alhaalla ;)

        sitä mieltä että terveellä itsetunnolla varustettu
        nainen ei kaipaa seksiä?


      • Ambrocia
        Myyntimies kirjoitti:

        sitä mieltä että terveellä itsetunnolla varustettu
        nainen ei kaipaa seksiä?

        En, en todellakaan ole sitä mieltä!!! Mutta en vaan ymmärrä tätä nykyistä moraalia mikä ihmisillä on. Pitää laivalle mennä naimaan!! Kyllä mullakin on yhdenillan juttuja ollu, mutta aina olen huolen pitänyt,että mies ei ole tuntematon eikä mikään eri naista joka päivä naiva eikä etenkään varattu!!!!!

        Meitä ihmisiä on niin moneen junaan, jokainen valitsee ne itselleen sopivat. Mulle on pääasia, että ite ja se joka mun kans on saa hyvää seksiä, muiden seksielämille ihan sama!


      • Gay
        myyntimies kirjoitti:

        Työni luonteen vuoksi olen paljon reissannut
        näillä "porauslautoilla", niin voin kertoa että
        onnistumisprosentti pillun saannissa on 92%.
        Ja takana on noin 100 risteilyä 10 vuoden aikana.
        Ja poikkeuksia lukuunottamatta naiset ovat olleet varattuja, itsekkin tosin olen ukkomies.

        myyntimies, joka otti suihin minulta...


      • Kauniiksi väitetty
        nainen kirjoitti:

        Olen käynyt muutaman kerran laivalla, näillä porauslautoilla. Naisporukassakin. Ja naisporukassa olen ollutkin. En ole löytänyt itseäni sen enempää omasta kuin vieraankaan hytistä, tuntemattoman kanssa naineena tai muutakaan vastaavaa...
        En ole ryypännyt itseäni lähes tiedottomaan tilaan, vaikka otettua on tullutkin.
        Ei ole ollut edes vonkaamista. En tanssi huppapaata, tenkondiskoon olen liian vanha. Karaokea seuraan mutta en laula. Muutahan ohjelmaa laivalla ei olekaan.
        Siis miksi minä olen saanut olla rauhassa, en ole sortunut petäämään? Olenko jotenkin poikkeava? Enkö olekaan tyypillinen iskukohde laivamaailmassa? Millainen on se nainen, jonka laivalla reissaava ukkomies iskee panopuukseen? Vai onko moraalini vain jotenkin harvinainen korkea, kun en petä enkä suostu ukkomiesten petiin edes sinkkuna? Onko itsetuntoni keskitasoa parempi, kun sitä ei tarvitse pönkittää irtosuhteilla, -seksillä tai ukkomiesten huomiollà?

        Ja jos vastaukset ovat että pitää olla jumalainen kaunotar ja mannekiinivartaloinen, niin silloin valtaosa suomalaisista naisista jäisi vaille miestä.. vastaavailla miehisemmillä adjektiiveillä myös miehet saisi tyytyä omaan kouraansa..

        ...sisko, vaikket verisukulainen olekaan. Pistit tyypit, jotka luulevat seksin olevan ainoa mikä maailmaa liikuttaa, 5-0 häviöön. Sisäinen kauneus ja henkiset arvot on unohdettu, onneksi on sinunlaisiasi. Lohduttavaa, että en ole yksin...


      • Kulkumulkku
        Gay kirjoitti:

        myyntimies, joka otti suihin minulta...

        Sori...sait sä sen taudin?


      • nainen
        myyntimies kirjoitti:

        Susta puuttuu ilmeisesti se jokin!!!

        Mieheni mielestä minussa on "sitä jotakin" aivan valtavasti :) niin seksielämän kuin arkipäivänkin puolella.
        Sen verran "siitä jostakin", että sinkkuaikana kyllä vientä oli ihan riittämiin, iskuyrityksiä sekä yhden illan seikkailuhin kuin myös tavoitetta vakavampaan suhteeseenkin. Jotkut johtivat johonkin, kaikki ei. Riippui minusta itsestäni ja miehestä.

        Kun katselen niitä naisia, joiden ympärillä miehet pörrää... ja muistelen ja mietin miten itse toimin kapakassa, niin totta, sitä jotakin minulta puuttuu:
        En ole helppo nakki, tusinatyttö, en ole hempsankeikka.
        En jaksa keikistellä, kikattaa, mennä mukaan siihen pinnalliseen baaritiskikeskusteluun vaan siirryn hetipian vakavampiin oikeisiin keskustelun aiheiisiin. Minua ei kiinnosta kuulla "ai ku sulla on ihanat silmät, sullon tosi upee kroppa" tai se, jonka KAIKKI sanoo, muutaman sananvaihdon jälkeen: "ei mut sähän oot TOSI mielenkiintonen nainen! sä oot ERILAINEN. ootsa ihan tosi vapaa - siis sulla TÄYTYY olla jossakin mies.."
        Heitän takaisin jonkun kommentin, joka kertoo tyhjentävästi että kaverin puheet on kuultu satoja kertoja eikä ne minua kiinnosta. Ulkonäkö on tärkeää ym, siisteys, että pitää itsestään huolta jne, mutta tärkeämpää on se mitä ihminen todella on. Arvot, asenteet.
        Olen käynyt kiivaita väittelyitä mm. aiheesta, miksi "miesten oma ilta" on ryyppyilta kapakassa, miksi ei mennä vaikka miesporukalla kalaan tai jotain muuta - miksi ryyppäämään ja naisia iskemään???

        Niinpä. Mitä on se jokin, joka vetää naimisen kipeitä miehiä joidenkin naisten kylkeen? Miksi mies hakee vierasta, miksi ei arvosteta ja kunnioiteta toista ihmistä, omaa vaimoaan, edes sen vertaa että kun ruoho aidan takana vihertää noinkin voimallisesti, niin lähtee reilusti sinkuksi ja sitten saa ihan luvan kanssa naida ketä lystää ja miten paljon lystää.? Siksikö, että kielletty viehättää? Kotona huolto pelaa?

        voi teitä onnettomia ressukoita! en minä tommosille antaisi edes sinkkuna.


      • Arska
        nainen kirjoitti:

        Mieheni mielestä minussa on "sitä jotakin" aivan valtavasti :) niin seksielämän kuin arkipäivänkin puolella.
        Sen verran "siitä jostakin", että sinkkuaikana kyllä vientä oli ihan riittämiin, iskuyrityksiä sekä yhden illan seikkailuhin kuin myös tavoitetta vakavampaan suhteeseenkin. Jotkut johtivat johonkin, kaikki ei. Riippui minusta itsestäni ja miehestä.

        Kun katselen niitä naisia, joiden ympärillä miehet pörrää... ja muistelen ja mietin miten itse toimin kapakassa, niin totta, sitä jotakin minulta puuttuu:
        En ole helppo nakki, tusinatyttö, en ole hempsankeikka.
        En jaksa keikistellä, kikattaa, mennä mukaan siihen pinnalliseen baaritiskikeskusteluun vaan siirryn hetipian vakavampiin oikeisiin keskustelun aiheiisiin. Minua ei kiinnosta kuulla "ai ku sulla on ihanat silmät, sullon tosi upee kroppa" tai se, jonka KAIKKI sanoo, muutaman sananvaihdon jälkeen: "ei mut sähän oot TOSI mielenkiintonen nainen! sä oot ERILAINEN. ootsa ihan tosi vapaa - siis sulla TÄYTYY olla jossakin mies.."
        Heitän takaisin jonkun kommentin, joka kertoo tyhjentävästi että kaverin puheet on kuultu satoja kertoja eikä ne minua kiinnosta. Ulkonäkö on tärkeää ym, siisteys, että pitää itsestään huolta jne, mutta tärkeämpää on se mitä ihminen todella on. Arvot, asenteet.
        Olen käynyt kiivaita väittelyitä mm. aiheesta, miksi "miesten oma ilta" on ryyppyilta kapakassa, miksi ei mennä vaikka miesporukalla kalaan tai jotain muuta - miksi ryyppäämään ja naisia iskemään???

        Niinpä. Mitä on se jokin, joka vetää naimisen kipeitä miehiä joidenkin naisten kylkeen? Miksi mies hakee vierasta, miksi ei arvosteta ja kunnioiteta toista ihmistä, omaa vaimoaan, edes sen vertaa että kun ruoho aidan takana vihertää noinkin voimallisesti, niin lähtee reilusti sinkuksi ja sitten saa ihan luvan kanssa naida ketä lystää ja miten paljon lystää.? Siksikö, että kielletty viehättää? Kotona huolto pelaa?

        voi teitä onnettomia ressukoita! en minä tommosille antaisi edes sinkkuna.

        kerrankin mielenkiintoista luettavaa .. mut taitaa vaan olla harvassa kaltaisesi naiset ikävä kyllä


      • Kulkumulkku
        Arska kirjoitti:

        kerrankin mielenkiintoista luettavaa .. mut taitaa vaan olla harvassa kaltaisesi naiset ikävä kyllä

        Tuo oli varmaan miehen kirjoittama teksti. Mun kokemus on että tuollaiset naiset feikkaavat vaikeasti tavoilteltavaa, mutta keskustelun tuoksinnassa alkaa jo havaita vietteleviä eleitä ja sitten taas mennään punkaan tukka takana eikä malteta edes miestä riisua...tänään taas radalle viettelemään ja lopunhan arvaatte...

        Kuumaa vkl kaikille pimuille!


      • Kulkumulkku
        Arska kirjoitti:

        kerrankin mielenkiintoista luettavaa .. mut taitaa vaan olla harvassa kaltaisesi naiset ikävä kyllä

        Tuo oli varmaan miehen kirjoittama teksti. Mun kokemus on että tuollaiset naiset feikkaavat vaikeasti tavoilteltavaa, mutta keskustelun tuoksinnassa alkaa jo havaita vietteleviä eleitä ja sitten taas mennään punkaan tukka takana eikä malteta edes miestä riisua...tänään taas radalle viettelemään ja lopunhan arvaatte...

        Kuumaa vkl kaikille pimuille!


      • Lilli
        Myyntimies kirjoitti:

        sitä mieltä että terveellä itsetunnolla varustettu
        nainen ei kaipaa seksiä?

        Eihän tuossa viestissä missään sanottu ettei hyvällä itsetunnolla varustettu nainen seksiä kaipaa. Terveen itsetunnon omaava nainen vain ei tarvitse sitä pönkittääkseen huonoa itsetuntoaan. Hän haluaa seksiä siltä kuka kiinnostaa häntä, ei siltä kuka on kiinnostunut hänestä. Vissi ero!


      • myös nainen
        Myyntimies kirjoitti:

        sitä mieltä että terveellä itsetunnolla varustettu
        nainen ei kaipaa seksiä?

        Kyllähän terveellä itsetunnolla varustettu nainen tarvitsee seksiä.Mutta ero on siinä ettei tarvitse sitä sellaisilta miehiltä, joilla on huono itsetunto.Eli,jotka luulevat itsetunnon kohoavan, kun joku lumppu vie sänkyynsä joille kelpaa kuka tahansa.Kun itse menen johonkin alkavat miehet heti piirittämään, se suorastaan oksettaa.Arvostan miehiä,jotka ovat vaikeasti saavutettavia, jotka eivät lumppujen perässä juokse.


      • myös nainen
        Kulkumulkku kirjoitti:

        Tuo oli varmaan miehen kirjoittama teksti. Mun kokemus on että tuollaiset naiset feikkaavat vaikeasti tavoilteltavaa, mutta keskustelun tuoksinnassa alkaa jo havaita vietteleviä eleitä ja sitten taas mennään punkaan tukka takana eikä malteta edes miestä riisua...tänään taas radalle viettelemään ja lopunhan arvaatte...

        Kuumaa vkl kaikille pimuille!

        Olet sitten tavannut niitä helppoja nakkeja, jotka ovat leikkineet vaikeasti tavoiteltavaa.Voi sinua hölmöä.Olet luullut olleesi varmaan suurikin sankari.


      • myyntimies
        Dr. Love kirjoitti:

        Varo ettei molo tipu!

        Sillä minä tuln ja työnnön mulkkuni juuria myöten sun kurkkuun. Ruikin spermani suoraan mahalaukkuusi. :)))


      • Näin se vaan on
        myös nainen kirjoitti:

        Olet sitten tavannut niitä helppoja nakkeja, jotka ovat leikkineet vaikeasti tavoiteltavaa.Voi sinua hölmöä.Olet luullut olleesi varmaan suurikin sankari.

        jos nainen ei saa orkkua.


      • pelitär
        Näin se vaan on kirjoitti:

        jos nainen ei saa orkkua.

        mistä moisen olet kehitellyt, että pettäminen ja orkku kuuluvat välttämättä yhteen? Omasta päästäsi, et mistään muusta tosi elämästä. Entäs, jos mieskään ei saa orkkua....


      • näin se vaan on
        pelitär kirjoitti:

        mistä moisen olet kehitellyt, että pettäminen ja orkku kuuluvat välttämättä yhteen? Omasta päästäsi, et mistään muusta tosi elämästä. Entäs, jos mieskään ei saa orkkua....

        niin kyseessä on TUHKAMUNA!


      • myyntimiesNainen
        myyntimies kirjoitti:

        Sillä minä tuln ja työnnön mulkkuni juuria myöten sun kurkkuun. Ruikin spermani suoraan mahalaukkuusi. :)))

        varsinaiset myyntimiehelle sopivat heitot, joihin olen vuosien varrella törmännyt liikaakin niin laivoilla kuin kapakissakin.:))


      • pelitär
        näin se vaan on kirjoitti:

        niin kyseessä on TUHKAMUNA!

        ei saa orkkua, VOI kyseessä olla myös frigidi-nainen vastapelurina.


    • kokenut

      Aikoinaan morsiammellani oli samavika. Ehdottomasti laivalle tyttöporukassa.
      Harmittaa jälkenpäin, että kattelin sitä niin kauan. Enkä älynnyt antaa kenkää heti. Mutta sellainen ei koskaan enää kohdalani toistu! Mono heilahtaa heti!

    • Piru

      Kyllä sitä kuulee vaan joka toisen naisen suusta, että kylläpä sai taas mahtavaa seksiä laivalla. Toisia taas vaan imartelee ne miesten vonkaukset ja kiva irrotella tyttöjen kesken. Se nyt on ihan naisesta ja hänen arvoistaan kinni, että mitä tulee tehtyä.

      Minusta toisaalta ihan turha olla edes ihmisen kanssa, jota ei voi päästää minnekään. Jos luottamus on jo menetetty, niin miks helvetissä edes olla yhdessä.

      • SCLA

        Laivoilla on kummallinen vaikutus; estot katoavat täysin. Eräät tutut naiset kävivät ennen vanhaan aina porulla laivalla ja meno oli kuulema aika villiä. Koko sakki nai samassa hytissä yhtäaikaa. Maissa ei moista olisi koskaan tapahtunut.

        Minua ei ole laivoilla panettanut sen enempää kuin maissakaan, joten en ymmärrä, miksi niin monet muuttuvat siellä eläimiksi. Kai se on älyn puutetta, että ihminen taantuu apinan tasolle jonkun hikisen risteilyn vuoksi.


      • Piru
        SCLA kirjoitti:

        Laivoilla on kummallinen vaikutus; estot katoavat täysin. Eräät tutut naiset kävivät ennen vanhaan aina porulla laivalla ja meno oli kuulema aika villiä. Koko sakki nai samassa hytissä yhtäaikaa. Maissa ei moista olisi koskaan tapahtunut.

        Minua ei ole laivoilla panettanut sen enempää kuin maissakaan, joten en ymmärrä, miksi niin monet muuttuvat siellä eläimiksi. Kai se on älyn puutetta, että ihminen taantuu apinan tasolle jonkun hikisen risteilyn vuoksi.

        No siellä on varmaan joku "pakko" tehdä jotain, kun kerta matkakin on maksettu. Se risteily ei ole niin triviaali asia kuin normaali baari-ilta.

        Toiseksi siellä miehet just käy iholle paljo herkemmin, yöpaikka on tiedossa, ei varmaan eksy oma mies paikalle, ei tartte aamulla selittää missä yö meni.


      • SCLA
        Piru kirjoitti:

        No siellä on varmaan joku "pakko" tehdä jotain, kun kerta matkakin on maksettu. Se risteily ei ole niin triviaali asia kuin normaali baari-ilta.

        Toiseksi siellä miehet just käy iholle paljo herkemmin, yöpaikka on tiedossa, ei varmaan eksy oma mies paikalle, ei tartte aamulla selittää missä yö meni.

        Niin, ehkä se on joku "pakko". Eräs naistuttavani oli Espanjassa töissä kesän. Havaitsi sitten, kun poislähdön aika oli, että eipä ole paikallisten miesten kanssa tullut pelehdittyä. Oli sitten väkipakolla viimeisenä iltana jonkun "Luigin" mukaansa ottanut. Aika outoa.


      • Pulleat purjeet
        Piru kirjoitti:

        No siellä on varmaan joku "pakko" tehdä jotain, kun kerta matkakin on maksettu. Se risteily ei ole niin triviaali asia kuin normaali baari-ilta.

        Toiseksi siellä miehet just käy iholle paljo herkemmin, yöpaikka on tiedossa, ei varmaan eksy oma mies paikalle, ei tartte aamulla selittää missä yö meni.

        Hyttejä siivonneet tietävät miten kuvottavaa on keräillä käytettyjä spermantäyteisiä kondomeja. Yleensä näitä löytyy eniten niistä hyteistä joissa on pelkästään naisia tai miehiä??!?


      • Maikki

        Siellä vain naivatkin? Siis ovatko he lesboja kaikki?


      • Maikki
        SCLA kirjoitti:

        Laivoilla on kummallinen vaikutus; estot katoavat täysin. Eräät tutut naiset kävivät ennen vanhaan aina porulla laivalla ja meno oli kuulema aika villiä. Koko sakki nai samassa hytissä yhtäaikaa. Maissa ei moista olisi koskaan tapahtunut.

        Minua ei ole laivoilla panettanut sen enempää kuin maissakaan, joten en ymmärrä, miksi niin monet muuttuvat siellä eläimiksi. Kai se on älyn puutetta, että ihminen taantuu apinan tasolle jonkun hikisen risteilyn vuoksi.

        Taisivat sua höynäyttää,kiusatakseen?


      • Hyttisiivooja
        Pulleat purjeet kirjoitti:

        Hyttejä siivonneet tietävät miten kuvottavaa on keräillä käytettyjä spermantäyteisiä kondomeja. Yleensä näitä löytyy eniten niistä hyteistä joissa on pelkästään naisia tai miehiä??!?

        En ole vielä yhtään tyhjää saati täyttä siivonnut.21 vuotta hyttisiivoojana.


      • Piru
        Maikki kirjoitti:

        Taisivat sua höynäyttää,kiusatakseen?

        Epäilen kyllä sitä, että oliko se seksi niin mahtavaa siinä 40cm leveessä sängyssä.

        Vastaksena tuohon sun toiseen kysymykseen, niin kyllä ne vissiin pääasiassa naivat miesten kanssa. Sun pitää alottaa uus ketju otsikolla miehet ruotsinlaivalla, niin voidaan jatkaa miehistä.


      • SCLA
        Maikki kirjoitti:

        Taisivat sua höynäyttää,kiusatakseen?

        Millä perusteella noin ajattelit? Mitäs kiusaamista minussa, varatussa miehessä, olisi heille ollut? Eivätkä nämä naiset mitään valehtelijoita olleet silloinkaan, kuten eivät nykyäänkään.


    • kokemusta

      Olen ollut varatun kanssa laivalla. ja onko monta joka ei olisi? Jossakin vaiheessa iltaa tuntuu siltä, että kaikki hakee vain sitä yhtä ja samaa. Ja tuollaiset tyttöporukat on yleensä kaikkein helpoimpia tapauksia, siellä tuntuu tyhmyys tiivistyvän. Ja yleensä varatun naiset iskeminen on helpoin juttu. Luulen että vaimoosi on iskenyt laivalla vieraan himo, kun se on siellä niin helppo saada.

    • SCLA

      Ei risteilylaivoja suotta porauslautoiksi kutsuta! Laivoilla meno on monin verroin villimpää kuin maissa. Laivoilta ei kukaan jää roikkumaan perään, eikä kiinnikään jää yhtä helposti kuin maissa. Totuus on, että laivat ovat pettäjän paratiisi.

      • pettäjä

        Olen pettänyt miestäni ja petän varmasti vielä uudestaankin.
        Olen myös ollut monta kertaa risteilyllä tyttöporukassa enkä näillä reissuilla ole pettänyt kertaakaan, olenhan ollut siellä nimenomaan viihtymässä ystävieni seurassa. Miehiä saa muualtakin.


      • hehh
        pettäjä kirjoitti:

        Olen pettänyt miestäni ja petän varmasti vielä uudestaankin.
        Olen myös ollut monta kertaa risteilyllä tyttöporukassa enkä näillä reissuilla ole pettänyt kertaakaan, olenhan ollut siellä nimenomaan viihtymässä ystävieni seurassa. Miehiä saa muualtakin.

        Siellä kyllä munasta käydään kovaa kisaa. Et ole kaksinen, kun ilman olet jäänyt..


      • SCLA
        pettäjä kirjoitti:

        Olen pettänyt miestäni ja petän varmasti vielä uudestaankin.
        Olen myös ollut monta kertaa risteilyllä tyttöporukassa enkä näillä reissuilla ole pettänyt kertaakaan, olenhan ollut siellä nimenomaan viihtymässä ystävieni seurassa. Miehiä saa muualtakin.

        Ainahan sitä saa fantasioida.


      • pettäjä
        SCLA kirjoitti:

        Ainahan sitä saa fantasioida.

        Kun on maissa vakipano, niin laivalla voi keskittyä ystävien kanssa seurusteluun. Risteilyllä on erittäin virkistävä käydä, mutta känniset laivapanot ei kyllä paljoa houkuttele.


      • heh
        pettäjä kirjoitti:

        Kun on maissa vakipano, niin laivalla voi keskittyä ystävien kanssa seurusteluun. Risteilyllä on erittäin virkistävä käydä, mutta känniset laivapanot ei kyllä paljoa houkuttele.

        Kukaan ei lähde laivalle muuta kuin naimaan ja kännissä. Kuka menisi humiseviin vetosiin hytteihin selvinpäin. Kerro lisää satuja.
        Kaikki kaatuu, sano panomies. Jonku kanssa vähän enemmän töitä?!


      • pettäjä
        heh kirjoitti:

        Kukaan ei lähde laivalle muuta kuin naimaan ja kännissä. Kuka menisi humiseviin vetosiin hytteihin selvinpäin. Kerro lisää satuja.
        Kaikki kaatuu, sano panomies. Jonku kanssa vähän enemmän töitä?!

        Ehkä tuo tyyli sopii sinulle. Itse en kyllä laivalla paljoa aikaa hytissä vietä.


      • tietäjä
        pettäjä kirjoitti:

        Olen pettänyt miestäni ja petän varmasti vielä uudestaankin.
        Olen myös ollut monta kertaa risteilyllä tyttöporukassa enkä näillä reissuilla ole pettänyt kertaakaan, olenhan ollut siellä nimenomaan viihtymässä ystävieni seurassa. Miehiä saa muualtakin.

        petollisena huorana olo tuntuu?


      • nainen
        heh kirjoitti:

        Kukaan ei lähde laivalle muuta kuin naimaan ja kännissä. Kuka menisi humiseviin vetosiin hytteihin selvinpäin. Kerro lisää satuja.
        Kaikki kaatuu, sano panomies. Jonku kanssa vähän enemmän töitä?!

        Kaikki viksut ihmiset lähtevät laivalle yksinkertaisesti vain pitämään hauskaa. Siihen hauskanpitoon ei panot kuulu.


      • (.)
        nainen kirjoitti:

        Kaikki viksut ihmiset lähtevät laivalle yksinkertaisesti vain pitämään hauskaa. Siihen hauskanpitoon ei panot kuulu.

        pipoinen!


      • heh
        nainen kirjoitti:

        Kaikki viksut ihmiset lähtevät laivalle yksinkertaisesti vain pitämään hauskaa. Siihen hauskanpitoon ei panot kuulu.

        Panemaan ja ryyppäämään sinne lähdetään. Kaksnaista samallalipulla.. Miehiä panemaan laiva täyteen.
        Tupakansavua, meteleliä ,surkea äänekäs ilmastointi. Jos ei paneta menee muualle, varmasti!


      • nainen
        (.) kirjoitti:

        pipoinen!

        Jos on uskollinen, pipo kiristää.


      • urho
        heh kirjoitti:

        Panemaan ja ryyppäämään sinne lähdetään. Kaksnaista samallalipulla.. Miehiä panemaan laiva täyteen.
        Tupakansavua, meteleliä ,surkea äänekäs ilmastointi. Jos ei paneta menee muualle, varmasti!

        Ei ne laivat mitään hauskoja paikkoja tosiaan ole, en tiedä lähtisinkö vaikka olisi pillua tiedossa. No, jos ihan varmasti saisi niin menisin, muuten en. Mutta naisillahan se tuppaa oleen saanti varmaa.


      • Fistaaja
        heh kirjoitti:

        Kukaan ei lähde laivalle muuta kuin naimaan ja kännissä. Kuka menisi humiseviin vetosiin hytteihin selvinpäin. Kerro lisää satuja.
        Kaikki kaatuu, sano panomies. Jonku kanssa vähän enemmän töitä?!

        Maissa harvemmin onnistuu fistaaminen mutta laivalla kylläkin. Ja taas tänään risteilylle, nyrkki rasvassa!


      • Ambrocia
        pettäjä kirjoitti:

        Olen pettänyt miestäni ja petän varmasti vielä uudestaankin.
        Olen myös ollut monta kertaa risteilyllä tyttöporukassa enkä näillä reissuilla ole pettänyt kertaakaan, olenhan ollut siellä nimenomaan viihtymässä ystävieni seurassa. Miehiä saa muualtakin.

        Pitäskö sulle oikeen antaa mitalli?

        Kyllä sitä sitten itketään kun mies saa tietää =D


      • huh huh!!

        -jos hurjaa on meno laivoilla,niin paljon hurjempaa se on esim.levillä siellä rouvat villiintyvät aivan mahdottomiksi...


      • kokemusta on
        Fistaaja kirjoitti:

        Maissa harvemmin onnistuu fistaaminen mutta laivalla kylläkin. Ja taas tänään risteilylle, nyrkki rasvassa!

        täysin


    • mira

      jospa naisesi käy lataamassa itseään siellä? ei siis mulkun perässä, vaan ryyppäämässä, shoppailemassa ja viihtymässä.
      ollaan mieheni kanssa käyty aika paljon laivalla ja viikon päästä mennään taas, niin aina me jaksetaan ihmetellä kuinka hyvin arkiaherrus unohtuu siellä...
      se on ollut meidän yhteinen juttu, ja on loistavaa parisuhteen hoitoa.
      eli jos naisesi hakee nimenomaan omaa aikaa itselleen. ja se että on hinku heti uudestaan, kenelläpä ei olisi?

      mutta totta kyllä...itse olen huomannut jo terminaalissa nämä varatut naiset...HUHHUH!mitä meininkiä...mä katselen sitä menoa aina yhtä huuli pyöreänä, että mitä vittua...
      niin naiset, miksi....

    • Don

      Jos vaimosi änkeää jatkuvasti tyttöporukassa pohjoisen hiihtokeskuksiin tai etelän lomarannoille, on tilanne myös hälyttävä.

      Toisaalta, kuten tuo pirulainen jo mainitsikin, jos ei kumppanien välillä ole keskinäistä luottamusta näissä jutuissa, miksi silloin edes jatkaa yhdessäoloa ?

    • Otus

      En minä ainakaan ole sen "valmiimpi pettämään" laivalla kuin maissakaan. Omituinen ilmaisu..
      Jos haluaa pettää, niin pettää. Toki se on laivalla helppoa ja kai monet risteilyjä yhden yön juttujen hakuun käyttävätkin - miehetkin. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki kävisivät risteilyillä vain pettääkseen.

      Onko sinulla jotain muuta syytä epäillä vaimoasi, kuin risteilyillä käynnit? Jos ei ole, niin älä turhaan tuhoa luottamusta väliltänne epäilemällä ja syyttämällä vaimoasi.

    • Pena

      Laivalla on tullut käytyä kerran jos toisenkin. Vuosien mittaan on tullut nähtyä monenlaista tablaajaa, yhteistä näille naikkosille on ollut suorastaan pakonomainen tarve päästä yhdyntään kanssani. En tiedä johtuuko se kermalikööreistä vai mistä, mutta erityisesti parisuhteessa elävät hakevat laivoilta näitä yhden yön juttuja. Eivät joko saa kotona melaa tai hakevat jännitystä elämään? Niin tai näin, rumakin mies pääsee laivalla harrastamaan vaaka-mamboa...

      • Gallup

        Olen 34v eronnut mies, ja olen huomannut että laivalla paras flaksi on ollut kun olen pistänyt vanhan kihlasormuksen sormeen. Rouvat pitää varattua miestä terveempänä. Ei edes kumia oo tarvinnu käyttää. Alkoholia ei kannata paljoa juoda.


    • Hubaa

      Niin ymmärrän hyvin naistasi. On vaikea järjestää maissa sellaista aikaa, että vois rauhassa pidempää viettää aikaa ja höpöttää "akkojen" juttuja. Enkä toki kiellä etteikö siellä ole hyvää ruokaa, alkoholia, tanssia ja miehiä ...

      Hauska oli edeltä lukea rakkaiden miesten kommentteja, kunka naiset siellä pettää ... Heh heh kauhea eläin nimeltä nainen tulee ja raiskaa kaikki viattomat mies parat (jopa rumat).
      Hei oikeesti on aika naivia ett kaikki te miehet tiedätte, että asia on näin (kokemusta tuntuu löytyvän)mutta ikään kuin naiset sen tekevät.

      Itse voin sanoa, että kokemusta on parista kymmenestä risteilystä vuosien aikana. Enkä koe, että laiva olisi minua mitenkään saanut pettämään.
      Sen tunnustan, että monta risteilyä on mennyt nukkumatta ; )

      Mutta kyllä kyse on luottamuksesta, sitä joko on tai ei ole ... mieti sitä. Jos luotat älä turhaan
      vahtaa ! Jos et luota, niin kannattaa vetää johtopäätökset. Et sitomalla itselläsi kuitenkaan ketään pidä.

      Hyvää kesää !

    • nainen

      Jos pettää risteilyllä pettää varmasti maissakin. Ihan turha höpistä, että risteily altistaa pettämiselle. Tai pohjoisen hiihtoloma tai etelänmatka. Toiset matkustavat ja pettävät, toiset taas ei. Luonteesta ja moraalista kiinni tämä asia.

      • urho

        toiset saa ja toiset ei.


    • mies

      ...eli otsikon mukaisesti risteilyillä yleensä toimitaan. Olin itse just viikko sitten laivalla ja sain huomata ettei siellä seurusteleville, ja nimenomaan uskollisille, mitään ole. Kaikilla kauhee jahti päällä, ikäänkuin olisi elämän viimeinen mahdollisuus harrastaa seksiä. Tuntui monella olevan sellanen (pakko saada)-fiilis päällä. Luulisin, että tilaisuus tekee varkaan ja porukassa tyhmyys tiivistyy. Olin hiukan pettynyt "muutamiin" meidänkin porukassa, jotka oli juuri ennen risteilyä hyvästelleet rakkaansa suukottelemalla ja vakuuttelemalla "kilttinä" oloa. Sinne jäi moni hyväuskoinen rannalle, kun vain muutamia tunteja myöhemmin heidän oma viaton kulta harrasti seksiä vieraan kanssa. Tuli ihan paha olo kattoo sitä touhua.

      Itse en näe kyllä risteilyissä mitään pointtia, jos seurustelee ja on uskollinen. Mennä nyt muka sinne sit kädet ristissä istumaan baarin nurkkaan ja kattelemaan, kun muut jahtaa toisiaan... Aika epätodennäköistä. Mut toivotaan nyt, että vaimosi kuuluu siihen minimaaliseen prosenttiin, jotka ei petä laivalla.

      • Mea Culpa

        ole pettämistä jos ei pohjaan asti työnnä


      • pelitär
        Mea Culpa kirjoitti:

        ole pettämistä jos ei pohjaan asti työnnä

        otsaa väittää provona moista törkyä, voi tautien jyräys!


    • NAINEN -68

      Meillä on jo monta vuotta ollut tapana käydä tyttöporukalla pikkujouluristeilyllä. Kaikenlaista on tullut laivalla koettua, mutta kertaakaan en seurustellessani ole sekaantunut minkäänlaiseen miehenpuolikkaaseen. Bailattu on ja tanssittu pikku tunneille saakka, mutta könytty kuitenkin omaan hyttiin nukkumaan. Ja yksin. Kyllä se vaan niin on, että jos laivalla pettää, samallalailla se maissakin onnistuu.

      • sama

        Näin on toimittu minunkin kaveripiirissä. Laivalle lähdetään naisissa kerran vuodessa juuri sen takia, että kenekään ei tarvitse lähteä kotiin kesken illan jonkun asian takia (lasten, miehen, töiden, vikan bussin tms). Hauskaa todella ollaan pidetty. Ja mikä muuten välillä erittäin ärsyttävää, joku miestyöporukka ei kykene tajuamaan, että me saatamme haluta pitää hauskaa ihan omassa naisporukassamme (koska harvoin nähdään)emmekä kaipaa siihen aina ulkopuolisia. Näillä menee herne nenään, kun joutuvat ulkopuolelle. Huhhuh.


    • Orkidea

      Olen ollut tyttöporukassa risteilyllä muutaman kerran vuodessa ja monen vuoden aikana ja kertaakaan en ole pettänyt. Nämä risteilyt on sellasta arjesta irtiottoa ja omaa aikaa itselle ja ystäville, niinkuin joku täällä mainitsikin. Ja onneksi mieheni luottaa, olis järkyttävää jos hän rajoittaisi liikkumistani.
      Tanssinu olen useasti aamuyöhön asti ja miesten kanssa juttua heittänyt, mutta sänkyyn en siellä mene. Eikä ole menneet mun matkaseuralaisetkaan. Kaikki vetävännäkösiä naisia. Että tämmösiäkin tapauksia löytyy. Miehet siellä kyllä vonkaa kuin viimesessä hädässä. Onkohan tämän viestiketjun miehet saaneet pakkeja kun niin pitää rehvastella sänkyhommilla.

      • röhönauru

        Syötä tota pajunköyttä aisankannattaja ukollesi.
        Alanmiehissä se aiheuttaa hilitöntä röhönaurua..
        Kuten yksi alnharrastaja sanoi: risteilylippu on mennyt hukkaan, jos ei ole vähintän kolmea rouvaa pannut!


    • Male

      Miehenä olen saanut sellaisen mielikuvan, että naiset ovat ajaneet jo miesten ohi tässä tasavertaisuus vouhotuksessa ja tekevät nyt kaikkia niitä typeriä juttuja mistä he miehiä ovat syyllistäneet iät ja ajat. Tämä kyllä näkyy hyvin niin etelän- kuin ruotsinristeilyilläkin -valitettavasti.

    • laiva

      100%miehistä ja 99% naisista haluaa sexsiä risteilyllä. Sitten se yksi% valehtelee....

      • potenssin

      • seisoi tai ei
        potenssin kirjoitti:

        Laivalla vedetään niin sikana viinaa ja olutkin on nelosolutta, että tosiasiassa miehiltä ei seksi onnistu tämän takia. Näin on.

        http://netti.nic.fi/~populus1/b/potens.html
        Viinan vaikutus

        No sehän ei ole pettämistä jos vaan kädestä pitelee ja makaa samassa punkassa?


      • Mila
        potenssin kirjoitti:

        Laivalla vedetään niin sikana viinaa ja olutkin on nelosolutta, että tosiasiassa miehiltä ei seksi onnistu tämän takia. Näin on.

        http://netti.nic.fi/~populus1/b/potens.html
        Viinan vaikutus

        Viina vie myös naisilta kyvyn saada orgasmi.


      • onko näin?
        Mila kirjoitti:

        Viina vie myös naisilta kyvyn saada orgasmi.

        eli jos nainen siis ei saa orkkua niin eipä ole pettänytkään?


    • Cage

      Kyllä mun omat kokemukset viittaa ainakin siihen suuntaan, että varatut naiset ovat aika villeinä laivalla.

      Tietenkään ei pitäis yleistää, mutta kyllä se jotain kertoo, kun reilu parikymppisenä oltiin kaveriporukalla sain samana yönä kahta naimisissa olevaa reilu 30 -kymppistä rouvaa ja vieläpä samassa hytissä. Oltiin seilaamassa Itämerellä ja opiskelijana kauhistelin baarinhintoja, ja kun oli hytti täynnä taxfree -viinaa, lähdin hyttiini juomaan parit terävät yksin joskus puolen yön aikaan. Sattuikin niin, että toinen näistä em. rouvista etsi oman hyttinsä ovea käytävältäni ja huomasin heti ettei se ollut lähelläkään hänen sen hetkistä olinpaikkaansa. Niinpä opastin hänet laivan toiselle puolen häneen omaan hyttiinsä ja hän kutsui minut sisään "parille paukulle", kun olin ollut muka niin kiltti ja kohtelias nuorimies. No mikäpäs siinä, kyllä viina aina maistuu, ajattelin ja rouvakin oli ihan hehkeän näköinen, joten ei muutakuin sisään. Yllätykseksi hytissä oli hänen kaverinsakin, tosin vain pikkuhousut jalassa ja pyjama päällä. No vedettiin siinä paukkuja ja rouva alkoi tehdä lähempää tuttavuutta välittämättä yhtään toisesta rouvasta viereisessä pedissä. No itseluottamus oli siinä vaiheessa huipussaan, joten näytin korttini heti ja sanoin, että paneminen onnistuu, jos saan nussia teitä molempia muuten lähden jatkamaan iltaa baariin kavereideni luokse. Ensin toinen katsoi minua hieman oudosti johtuen yllättävästä juonen käänteestä, mutta lopulta hänkin suostui tosin niin, että homma tapahtuisi kummankin omassa sängyssä. Niinhän se yö sitten meni nussiessa ja hieman selvittyäni, aamuyöllä vaatteita pukiessani huomasin, että myös jälkimmäisellä "hoidolla" on sormus sormessa. Kassit tyhjinä jätin molemmat rouvat nukkumaan ja hipsin kavereideni hyttiin, jossa yllätys, yllätys, oli kolme ylimääräistä tyttöstä nukkumassa. Niistä en tosin tiennyt olivatko varattuja vai ei, mutta kyllä siellä pillua piisaa, jos vain haluaa antaa. Sellaisia kokemuksia minulla on.

      • mies

        luonnonlapset vauhdissa
        näin se on


    • aapee

      selvittämään asiaa vähän tarkemmin. Taitaa olla, että vaimosi käy siellä jonkun toisen miehen kanssa. Merkit viittaa ikävä kyllä siihen suuntaan. Eihän siellä laivoilla nyt oikein muutakaan tekemistä ole, noin niinkun "tyttöporukassa".

    • Afrodite

      ollut sekä naisporukalla että sekaryhmässä (hytissä mukana myös miehiä)risteilyllä enkä oo pettäny. Eikä kukaan muukaan.

    • Nainen

      KEIDEN KANSSA NÄMÄ NAISET SIELLÄ OVATKAAN!!!!

      UKKOMIESTEN!! EIKÄ KUKAAN NIITÄ MOLLAA!!

      ON TAAS KIVA OLLA N A I N E N!!

      • lue tämä

        Totuus on että nainen antaa ja mies ottaa. Jos siis joku pettää niin se on nainen, mieshän ainoastaan ottaa vastaan mitä annetaan.


      • Aaron Harkon
        lue tämä kirjoitti:

        Totuus on että nainen antaa ja mies ottaa. Jos siis joku pettää niin se on nainen, mieshän ainoastaan ottaa vastaan mitä annetaan.

        Tätä asiaan naiset eivät sitten millään halua tuntustaa.Uros saa vain jos naaras antaa ja naaras valitsee sen kenellee antaa.

        Mies ei voi siis pettää ilman, että nainen edes auttaa asiaa vinkaamalla, että täällä olisi pillua tarjolla.



        Epilogi.

        Nainen on kaiken pahan alku ja juuri.

        En ole uskovainen, mutta täytyy myötää että raamatussa annetaan kovin yksipuolinen kuva naisesta.

        Raamatussa mainitulla ilmestyskirjan pedolla ratsastaa naisen, joka on portto.

        Vanhassa testamentissä mainitaan siitä kuinka kaksi tyttöä juottaa isänsä humalaan ja harrastavat tämän kanssa seksiä.Naiset siis "keksivät" insestin.

        Eeva ottaa tiedon puusta omenan ja antaa sen Aatamille.Minkä seurausena ihmiset joutuivat pois paratiisista.

        Jeesus kävi Maria Magdaleenan ja erään toisen naisen luona, jotka olivat maksullisia naisia.Täytyihän jeesuksenkin jossain käydä paineita purkamassa.Jeesuksellahan ei ollut naista vierellään, vaan 12 miespuolista opetuslasta.

        Ja Jeesus Itse on Marin poika, mutta ei isänsä poika.Missä lieneen Äiti käynyt.Juutalaisen mielestähän Jeesus on Marian huorakakara.

        Nämä tuli nyt äkkiä mieleen, vastaavia löytyy vaikka kuinka paljon.

        Kumma opus tuo raamattu, ei sieltäkään lyödy kunnollisia naisia.


      • mies

        Avaa uusi keskustelu miehen menemisistä. Tässä keskustelussa on kyse naisen ristelylle lähdöstä!


      • höh

        poikamiehet tarvisi pillua myös.


      • Maikki
        höh kirjoitti:

        poikamiehet tarvisi pillua myös.

        Sulla kaksi tervettä kättä ja vähän mielikuvitusta.

        Miehenikin kerran väitti naama vakavana että porno on taidetta.

        Ihmispolo luuli etten tiernnyt hänen touhuiluistaan eikä siihen välttämättä laivaa tarvittu mutta usein kylläkin.


      • Otus
        Aaron Harkon kirjoitti:

        Tätä asiaan naiset eivät sitten millään halua tuntustaa.Uros saa vain jos naaras antaa ja naaras valitsee sen kenellee antaa.

        Mies ei voi siis pettää ilman, että nainen edes auttaa asiaa vinkaamalla, että täällä olisi pillua tarjolla.



        Epilogi.

        Nainen on kaiken pahan alku ja juuri.

        En ole uskovainen, mutta täytyy myötää että raamatussa annetaan kovin yksipuolinen kuva naisesta.

        Raamatussa mainitulla ilmestyskirjan pedolla ratsastaa naisen, joka on portto.

        Vanhassa testamentissä mainitaan siitä kuinka kaksi tyttöä juottaa isänsä humalaan ja harrastavat tämän kanssa seksiä.Naiset siis "keksivät" insestin.

        Eeva ottaa tiedon puusta omenan ja antaa sen Aatamille.Minkä seurausena ihmiset joutuivat pois paratiisista.

        Jeesus kävi Maria Magdaleenan ja erään toisen naisen luona, jotka olivat maksullisia naisia.Täytyihän jeesuksenkin jossain käydä paineita purkamassa.Jeesuksellahan ei ollut naista vierellään, vaan 12 miespuolista opetuslasta.

        Ja Jeesus Itse on Marin poika, mutta ei isänsä poika.Missä lieneen Äiti käynyt.Juutalaisen mielestähän Jeesus on Marian huorakakara.

        Nämä tuli nyt äkkiä mieleen, vastaavia löytyy vaikka kuinka paljon.

        Kumma opus tuo raamattu, ei sieltäkään lyödy kunnollisia naisia.

        Kumma opushan tuo raamattu on - ja MIESTEN sepittämä/kirjoittama. Olisikos nuo pahat naiset sen ajan miesten päiväunia ;)


      • Jani
        Otus kirjoitti:

        Kumma opushan tuo raamattu on - ja MIESTEN sepittämä/kirjoittama. Olisikos nuo pahat naiset sen ajan miesten päiväunia ;)

        Sen ajan päiväuni,nykyajan vitsaus.


      • Otus
        Jani kirjoitti:

        Sen ajan päiväuni,nykyajan vitsaus.

        Jo silloin, niin kuin nykyäänkin, miehet syyllistivät naiset etteivät joutuisi ottamaan vastuuta omista teoistaan.
        Eiväthän miehet pettäisi elleivät naiset antaisi :) Niinhän se kai sitten on, että miehet ovat tahdottomia, päätöksentekoon kykenemättömiä organismeja, joita me naiset ohjailemme halujemme mukaan, etenkin risteilyillä ;)


      • Mieheke

        No niinpä niin, naisetkin sen jo kohta myöntää:

        Tosiasia tässä eläimellisessä yhteiskunnassamme on se, että mies metsästää. Miehen geneettisenä tarpeena on levittää omaa perimäänsä niin moneen naaraaseen kuin mahdollista, jotta oma sukuperimä jatkuisi mahdollisimman monella taholla.

        Moni tosin on onnistuneesti pystynyt tukahduttamaan kyseisen tarpeen ja osaa löytää onnen luottamuksellisessa parisuhteessa. Uskoisin kuitenkin, että useamman miehen on vaikea sydämmessään väittää etteikö koskaan tekisi mieli "vierasta".

        Ne geenit ;)

        -A-


      • Näin on
        Otus kirjoitti:

        Jo silloin, niin kuin nykyäänkin, miehet syyllistivät naiset etteivät joutuisi ottamaan vastuuta omista teoistaan.
        Eiväthän miehet pettäisi elleivät naiset antaisi :) Niinhän se kai sitten on, että miehet ovat tahdottomia, päätöksentekoon kykenemättömiä organismeja, joita me naiset ohjailemme halujemme mukaan, etenkin risteilyillä ;)

        Olet oikeassa!


      • Ambrocia
        lue tämä kirjoitti:

        Totuus on että nainen antaa ja mies ottaa. Jos siis joku pettää niin se on nainen, mieshän ainoastaan ottaa vastaan mitä annetaan.

        Sinua on nyt kyllä huijattu =D

        Voi kuule, mikään ei ole niin hauskaa, kun nauraa miehille, jotka yksinkertaisesti ovat niin helppoja!!! Kaikenlisäksi ne kuvittelevat olevansa jotain seksin jumalia, kun ovat käyneet höyläämässä kaikkea mikä liikkuu! Baarissa miehet on aina niin tarjottimella kun olla voi. Joka ikinen kerta on ollut näin ja parhaimmat ovat vielä ruinanneet, että "eikö voitas mitenkään...?" Ja nämä pahimmat miehet ovat yleensä varattuja!!!!!!

        Että kyllä sinä minusta mies... tai ajatustesi tasolta ainakin POIKA! olet pahasti hakoteillä tämän jutun kanssa... Sitä paitsi,jos nyt laskeudutaan sinun ajatustesi tasolle niin mieshän se siinä hommassa yleensä tökkii menemään, että eikö se ole ihan päivän selvää, että nainen se siinä on vastaan ottavassa asemassa =D HAAHAA!!!!!!!!!!


      • Ambrocia
        Otus kirjoitti:

        Jo silloin, niin kuin nykyäänkin, miehet syyllistivät naiset etteivät joutuisi ottamaan vastuuta omista teoistaan.
        Eiväthän miehet pettäisi elleivät naiset antaisi :) Niinhän se kai sitten on, että miehet ovat tahdottomia, päätöksentekoon kykenemättömiä organismeja, joita me naiset ohjailemme halujemme mukaan, etenkin risteilyillä ;)

        Paras oivallus pitkään aikaan =D

        Voi mies parat, kun me naiset ollaan niin pahoja =)

        Mutta miksi ihmeessä miehet sitten valittavat, jos nainen määräilee tai pompottaa tai käyttää hyväksi, jos he kerta itse siihen alistuvat ja sitä haluavat... Päättäsivät jo, että mikä on hyvä!!!

        Ja vielä, miksi sitä seksin harrastamista pitää analysoida niin helvetisti?! Jokainen taplaa tyylillään, mun mielestä ois kuitenkin paras, ettei ketään satutettaisi. NAUTITAAN NYT SIITÄ SEKSISTÄ HYVÄNEN AIKA!!!!!!!!


      • tyypillistä

        Naista taas. Ei pystytä keskustelemaan asiasta sen oikealla nimellä vaan pitää osoittaa aina sitä sormea miehiä kohtaan. T_o_d_e_l_l_a i_t_s_e_k_e_s_k_e_i_s_t_ä ja halpamaista sanoisin. Sanokaa nyt. Miksi naiset eivät voi puhua aiheesta kritisoimatta? Miksi naiset eivät voi tunnustaa suoraan mitä ovat tehneet?


      • Hevosmies
        Ambrocia kirjoitti:

        Paras oivallus pitkään aikaan =D

        Voi mies parat, kun me naiset ollaan niin pahoja =)

        Mutta miksi ihmeessä miehet sitten valittavat, jos nainen määräilee tai pompottaa tai käyttää hyväksi, jos he kerta itse siihen alistuvat ja sitä haluavat... Päättäsivät jo, että mikä on hyvä!!!

        Ja vielä, miksi sitä seksin harrastamista pitää analysoida niin helvetisti?! Jokainen taplaa tyylillään, mun mielestä ois kuitenkin paras, ettei ketään satutettaisi. NAUTITAAN NYT SIITÄ SEKSISTÄ HYVÄNEN AIKA!!!!!!!!

        Tamman astuttaminen on sen verran mieluisaa puuhaa että aina pitää polkaista kun vain saa.


      • v+o
        Maikki kirjoitti:

        Sulla kaksi tervettä kättä ja vähän mielikuvitusta.

        Miehenikin kerran väitti naama vakavana että porno on taidetta.

        Ihmispolo luuli etten tiernnyt hänen touhuiluistaan eikä siihen välttämättä laivaa tarvittu mutta usein kylläkin.

        ne tarvis päästää eläkkeelle


    • Maikki

      Keskustele vaimosi kanssa asiallisesti ja kerro miltä sinusta tuntuu,älä syyttele jollei ole mistä syyttää.Se vain pahentaa asiaa.

      Itse en ymmärrä naisia jotka niin hanakasti käy risteilyillä.Tuolla joku sanoi "että joka toinen jne." Tuota en usko.Olen senverran joutunut laivalla liikkumaan että tiedän jotakin siitäkin.

      Suurin osa noista tyttöporukoista on vain kiltisti pitämässä hauskaa mutta ainahan joukkoon mahtuu myös estottomampiakin mutta kyllä niitä harvemmassa on.

      Älä tuomitse pelkän kuulo/luulopuheiden perusteella mutta kyllä sinuna tekisin selväksi ettei noin tiheät risteilyt sovi teidän elämäntapaanne jollet itsekään käy.

    • Urkki

      Millähän laivalla on teidän mielestä paras meno, vai ovatko ne kaikki samanlaisia. Eli miltä laivalta saa tällainen suhteellisen komea hieman yli kolmikymppinen parhaiten naista ?

      • kokenut

        Cinderella 24 tunnin risteilyt parhaita!
        Laiva pyörii ympyrää merellä joten mukana on ainoastaan bailujengiä!


      • nainen

        Kun olet komea niin etköhän saa mistä vaan. Heti kun ovesta ulos menet on liuta perässäsi.Ei kai sitä laivalle komean tarvitse lähteä.Vai että komean täytyy vielä kysellä mistä saa naisia.


      • Emma34
        kokenut kirjoitti:

        Cinderella 24 tunnin risteilyt parhaita!
        Laiva pyörii ympyrää merellä joten mukana on ainoastaan bailujengiä!

        ...vaan myös yksinäisiä naisia ja minunlaisia varattuja naisia, joilla kihisee ja kutkuttaa jalkovälissä ; )

        Se on totta että risteilylle pitää päästä purkamaan arjen paineita, ja mikäs sen mukavampi tapakuin ottaa hieman etäisyyttä omasta sohvaperunasta ja tuulettautua vieraan komistuksen sylissä.

        Ah...odotan jo kahden viikon päässä odottavaa uutta risteilyä!!!


      • Martti
        Emma34 kirjoitti:

        ...vaan myös yksinäisiä naisia ja minunlaisia varattuja naisia, joilla kihisee ja kutkuttaa jalkovälissä ; )

        Se on totta että risteilylle pitää päästä purkamaan arjen paineita, ja mikäs sen mukavampi tapakuin ottaa hieman etäisyyttä omasta sohvaperunasta ja tuulettautua vieraan komistuksen sylissä.

        Ah...odotan jo kahden viikon päässä odottavaa uutta risteilyä!!!

        Tulossa ollaan me myös! Meitä on 3 jalkapalloilijaa iät 29, 33, 35. Saat vapaasti valita, ken kutkan poistaa...


    • Mies

      Onhan nuista kuullut emännältä, kun työkaverit ovat käyneet ruotsin laivalla (Sairaanhoitajat) Kuulemma hurjaa menoa. Tässä päivänä eräänä hän sitte meinas, että lähtee mukaan seuraavalle yhteiselle reissulle, mutta ei taida tulla kauppoja. Yhdistelmä Sairaanhoitajat ruotsin laiva ja kun on vielä kuullut niiden menosta siellä laivalla niin ei oikein houkuttele ajatus. Ikävä kyllä näin on..

      Mutta kyllähän se on silleen, että ei ne naiset oo ainoita jotka siellä pettää miehet tekee sitä just samanlailla ikäväkyllä. Kävimme emannuuen kans toukokuun alussa laivalla ja samanlainen meno siellä oli sekä varatuilla miehillä että naisilla. Kurja homma

    • Naisristeilijä

      Tottahan se on että risteilyllä on helppo pettää mutta kyllähän se niin on että se joka siellä vonkaa on yleensä aina UKKOMIES. Niitähän siellä on samalla lailla matkassa kuin varattuja naisia. Kyllä se on turha kieltää keneltäkään risteilylle menoa. Jos haluaa pettää niin ei siihen risteilyä tarvita. Keneltä se sitten on pois jos siellä pitää hauskaa ja se jää siihen?

      • Rockhard

        Jos naisesi haluaisikin kokeilla vierasta ja pitää hauskaa sängyssä toisen kanssa, niin mitä sitten? Eihän se käytöstä kulu...

        Jos naisesi saa kotona riittävästi tyydyttävää seksiä, niin ei varmaan ole tarvetta lähteä laivalle naimaan. Katso siis peiliin ensin.

        Jos hän ei ole koti seksiin tyytyväinen, niin eikö ole hyvä, että hän tekee asialle jotain?
        Jos hän on varovainen, eikä tule raskaaksi tai saa tautia, niin eihän se ole sinulta pois...


      • Ori
        Rockhard kirjoitti:

        Jos naisesi haluaisikin kokeilla vierasta ja pitää hauskaa sängyssä toisen kanssa, niin mitä sitten? Eihän se käytöstä kulu...

        Jos naisesi saa kotona riittävästi tyydyttävää seksiä, niin ei varmaan ole tarvetta lähteä laivalle naimaan. Katso siis peiliin ensin.

        Jos hän ei ole koti seksiin tyytyväinen, niin eikö ole hyvä, että hän tekee asialle jotain?
        Jos hän on varovainen, eikä tule raskaaksi tai saa tautia, niin eihän se ole sinulta pois...

        Se ei käytössä kulu. Kuten joku aiemmin mainitsi se ei ole tosi mies joka ei saa kolmea vierasta misua matkallansa lipun vastineeksi.

        Itse saalistan niitä kiltin näköisiä ujoja kissoja jotka ovat loppujenlopuksi kaikin helpoimpia saaliita...*häh häh hää*

        Kokemuksen syvällä rintaäänellä: "Kyllä irtoo..."


      • eli
        Ori kirjoitti:

        Se ei käytössä kulu. Kuten joku aiemmin mainitsi se ei ole tosi mies joka ei saa kolmea vierasta misua matkallansa lipun vastineeksi.

        Itse saalistan niitä kiltin näköisiä ujoja kissoja jotka ovat loppujenlopuksi kaikin helpoimpia saaliita...*häh häh hää*

        Kokemuksen syvällä rintaäänellä: "Kyllä irtoo..."

        Toisinsanoen niitä kaikkein säälittävimpiä/rumimpia rullatuolilla liikkuvia tapauksia? Tosi kehunaihe juu :D


      • Rock n roll
        eli kirjoitti:

        Toisinsanoen niitä kaikkein säälittävimpiä/rumimpia rullatuolilla liikkuvia tapauksia? Tosi kehunaihe juu :D

        Mieti sitä?


    • minä

      parisuhde perustuu luottamukseen. jos vaimosi on sellainen, ota uusi. ehkäpä kuitenkin olet näitä idioottimaisia ylimustasukkaisia suomalais miehiä... vaimosi ehkä haluaa tyttöporukassa koska kun se menee sun kanssa sä varmaan riehut örvellät ja haastat riitaa kännipäissäsi...maybe...tai ehkä siksi että on myös mukavaa viettää aikaa ystävien kanssa.

      • ~n-86~

        Enpäs tiennytkään,että Cinderellalla on tämmönen meno!Olen itse menossa tälle samalle laivalle risteilylle 17.6 ja aion kyllä tarkailla paikan päällä,onko meno samanlaista,kuin mitä täällä kerrotaan..En kuitenkaan tarkoita,että menisin sieltä seksiä hakemaan!Hauskaa voi pitää siellä muullakin tavalla,kuten itse ajattelin mennä ainakin tanssimaan..


    • höpö

      ota valepuku ja ujuttaudu laivalle messiin ja kyttää sitä akkaas!

      • Make

        Mikset itse petä eukkua kun kerran kämppäkin on vapaana?


      • erika
        Make kirjoitti:

        Mikset itse petä eukkua kun kerran kämppäkin on vapaana?

        Oletko ihan terve?
        Parisuhde on parempi lopettaa heti, jos toinen on lähdössä laivalle, ja itsekkin ajattelit pettää.


      • Erika
        Make kirjoitti:

        Mikset itse petä eukkua kun kerran kämppäkin on vapaana?

        Oletkohan aivan terve? Miksi aloittaa parisuhde, jos ajatuksena on heti pettää eka laivareissun aikana?


    • hot6

      Naisellas on nyt ihastus!!
      Ja ne nai laivalla.. ilmeisesti ukkomies.

    • nepukka

      Mitä täällä oikein meuhkataan siitä kuka antaa kenellekkin ja kuka pettää ketäkin. Laivalle lähdetään bailaamaan ja rentoutumaan…ja seksi kuuluu rentoutumiseen. Myös parisuhteessa olevalle on suotu oikeus nauttia ruumiin kulttuurista, ja ei ne vehkeet siitä kulu jos hakee hieman jännitystä elämään ja tyydyttää tarpeitaan jotka illan aikana on syntyneet. Kummallista moralisointia, antakaa ihmisten tehdä niin kuin ne haluaa. vastauksena kysymykseen...olen valmis pettämään laivalla, jos tuntuu siltä.

      • Make

        Älä sitten ihmettele ja tuu tänne ruikuttamaan, kun elämä potkii päähän ja parisuhde ei oikein toimi!


    • Boat

      Moni ystäväni kutsuu sitä Laivailmaksi - kun naiset saa sitä keuhkoihinsa niin kiltimpikin tyttö levittää haaransa laivalla - ikävä homma kotona odottavalle miehelle. Laivalta kun ei pääse kotin...on niin helppo mennä hyttiin drinkille eikä ole naapureita näkemässä. Vika on myös kulttuurissa, suomalaiset naiset levittävät haaransa todella helpolla ensi tapaamisella..asiaa helpottaa tietoisesti haettu humalatila jota muut eurooppalaiset naiset eivät hae, varsinkaan katolilaisissa maissa. Kaikki on perinteistä, kasvatuksesta uskonnosta kiinni.Harvaan asutun maan merkkejä joissa nuori kulttuuri ja kaupunkilaistuminen vasta toisessa polvessa sekä pitkä talvi ja pimeys edesauttaa asiaa. Briteissä asia aivan toisin, siellä pitää viedä nainen 10 kertaa ulos ennen kuin saa koskea tisuihin (jos uskaltaa, meinaan maailman rumimpia naisia). Mikä sitten parasta? Hyvä muija ei petä kun pari kertaa 20 vuoden aikana keskimäärin. Seurusteleva nainen joka ei ole saanut pienenä rakkautta vanhemmiltaan pettää 8 kertaisella todennäköisyydellä useammin - kasvatuksella myös suuri vaikutus julkaistuihin tilastoihin sekä vanhempien taustalla, toki olemme yksilöitä mutta puhunkin keskiarvosta. (Netherlands-Scandinavia tutkimus).

    • uskollinen

      Parahin Eetu!
      Minulla on likkaporukan kanssa tapana käydä Cinderellalla pari kertaa vuodessa. Tavoitteenamme on pitää hauskaa. Eli syödä hyvin, mennä hyttiin ottamaan pohjia...ihanaa nousuhumalan tuntua. Jutellaan paskaa ja muistellaan menneitä. Sitten suunnistamme yökerhoon. Ei kauan tarvitse notkua kun tanssiseuraa löytyy. Ja me vaan tanssimme. Heti kerrotaan, että olemme naimisissa onnellisesti, että todellakaan emme aio miehiämme pettää. Tanssia voi ja ehkä hyvänyönsuukon antaa ja se siitä. Onhan se imartelevaa kun miehet hakevat tanssiin ym.
      He kuitenkin arvostavat meitä kun emme lähde mukaan hyttiin.
      Tällaisen matkan jälkeen on ihana palata hyvillä mielin kotiin.
      Toivon, että vaimosi on uskollinen.

    • Heppu

      Eihän kaikista asioista puhuta niiden oikeilla nimillä. Kyllähän se on pikemminkin sääntö kuin poikkeus, että laivalle mennään nimenomaan hakemaan seksikokemuksia.
      Onpa minullekin moni varattu nainen kehunut laivaseikkailujaan ja yleensä ne on aika irstasta kuultavaa. Selvästi laivalta ei haeta hellyyttä tai romantiikkaa, vaan raakaa panoa.
      Samaa toki pätee miehiinkin. Kaveriporukassa ollaankin mietitty, että laivalla sen seksikumppanin valintakaan ei tunnu olevan niin tarkkaa, koska tietää että juttu jää yhteen yöhön ja laivalla tapahtuneestahan ei pahemmin puhella jälkeenpäin. Ei ainakaan omalle kumppanille.

    • Yksityisetsivä

      Jos haluat varmuuden asiasta ja ehkäpä todeta parisuhteenne luottamuksen hanki yksityisetsivä tai hyvä ystävä, tuttu joka seuraa vaimosi menoa laivalla. Ei luulisi olevan vaikeaa hommaa kokemattomaltakaan "etsivältä"?
      Sillä selviää taatusti ja ammatti etsivä ei mokaa hommaa satavarmasti.

    • Tintti

      Meillä on sellainen 12 typyn porukka ja käydään aika säännöllisesti laivalla bilestää. Toisinaan jopa 3kertaa kuukauden sisällä (mikä on liikaa). Mutta ne jotka seurustelee, minä myös mukaan luettuna ei ole kertaakaan käynyt vieraissa!!!
      Aluksi siippani ei voinut ymmärtää, miksi pitää lähtee typyjen kanssa laivalle juhlii, mutta nyttemmin luottamusta on tullut niin paljon lisää, ettei enää asiasta tartte keskustella. Kuitenkin parisuhteessa on niitä juttuja mihin toinen ei pääse mukaan.

      Mitäkö me sit laivalla... syödään, juodaan, tanssitaan ja flirttaillaan. Tietenkin reisulla on tullut paljon ehdotuksia, mutta jokainen oman moraalinsa mukaan ne arvioikoon.

      Jos olisit poikaystäväni, niin ei kannattaisi olla huolissaan. Pitäähän sitä joskus irroitella. Luottamusta

      • The Mies

        En tajua...olen seurustellut 3 krt pitkään(yli 5 v), koskaan naisellani ei ole ollut tarvetta lähteä yksin laivalla...aina halunneet minut mukaani...Jos parisuhde toimii, niin on yhdessä hauskaa myös...nykyinen jo 8 v kestänyt parisuhteeni ei ole poikkeus...


      • Ukkomies

        No eihän tuossa jää omalle ukolle kuin yksi viikonloppu kuukaudessa, jos kolmekin kertaa olette laivalla kuukauden aikana. Kannattaakohan sinun seurustella ollenkaan ?


      • Erppa

        ei ole välttämättä tullut lisää luottamusta, vaan ukkosi ei vain enää välitä sinusta, vaan ajattelee vain että aivan sama...

        Jotkut voivat pitää tätä myös rakkauden hiipumisena!?


      • Tuohon

        sinä et usko itsekkään. Itse taas tiedän monta naista joilla on ollut seksisuhde vieraaseen mieheen monta vuotta. Kuin myös tiedät itsekkin taatusti. On turha taistella tuulimyllyjä ja tilastoja vastaan :) Ennemmin tai myöhemmin heräät itsekkin siihen tosiasiaan että "mitäs nyt tuli tehtyä" ja taatusti se miehinen osapuoli jää sen sanoman ulkopuolelle.

        Mottoni:

        *kaikki naiset ovat pohjimmiltaan huoria. Mitä enemmän miehellä on rahaa. Sitä enemmän siitä ollaan kiinnostuneita*

        ja tää on faktaa.


      • Richie
        Tuohon kirjoitti:

        sinä et usko itsekkään. Itse taas tiedän monta naista joilla on ollut seksisuhde vieraaseen mieheen monta vuotta. Kuin myös tiedät itsekkin taatusti. On turha taistella tuulimyllyjä ja tilastoja vastaan :) Ennemmin tai myöhemmin heräät itsekkin siihen tosiasiaan että "mitäs nyt tuli tehtyä" ja taatusti se miehinen osapuoli jää sen sanoman ulkopuolelle.

        Mottoni:

        *kaikki naiset ovat pohjimmiltaan huoria. Mitä enemmän miehellä on rahaa. Sitä enemmän siitä ollaan kiinnostuneita*

        ja tää on faktaa.

        Sen takia olen mikä olen...hetken hubaa nyörit tiukalla. Olen vieläkin ovelampi, juuri kun luulevat saavansa saaliin, se on goodbye girl! : )))

        T. Rahamies


      • niin...
        Richie kirjoitti:

        Sen takia olen mikä olen...hetken hubaa nyörit tiukalla. Olen vieläkin ovelampi, juuri kun luulevat saavansa saaliin, se on goodbye girl! : )))

        T. Rahamies

        Kuka tahansa nainen suomessa olisi valmis jättämään avioliittonsa, miehensä, lapsensa ja koko perheidyllinsä jos tulisi vain tarpeeksi rahaa omistava mies vastaan. Jälkikäteen sitten keplotellaan lapset itselle vedoten miehen psyykkisiin oireisiin ja kyvyttömyyteen hoitaa perhettään.


    • olen oikeassa

      Ihminen ei ole yksiavioinen luonnostaan.Jos panettaa niin panettaa.Ei järvi soutamalla kulu.Itsetunnossa vikaa?

      • Ambrocia

        Eiköhän se ole niin, että ihmisen jonka pitää joka paikassa olla vaan naimassa, on itsetunnossa vikaa....? Naisilla kun yläpää johtaa, niin miehillä se on alapää =D





        Ei yleistetä, mutta niin se vaan joskus on =)


    • jamppe

      No jos suoraa kiertelemättä sanon,niin pettämään sinne mennää.Voihan sen hauskanpidoksikin sanoa..Itse olen ollut monesti "porauslautalla" ja mukavaa on ollu.

    • oi voi...

      Maksa joku tuttu tsekkaamaan tilanne. Siis henkilö jota vaimosi ei tunne. Pahasti haiskahtaa ettei vaimollasi ole puhtaat jauhot pussissa. :-/

    • Blind

      Voi helevetti, älä mieti.
      Jos molemmat rakastatte toisianne, niin myös luotatte toisiinne. Kyllä sitä voi kavereiden kanssa lähteä laivalle, baariin tms. Ei sitä voi toista kahlita.
      Itse kannustan kumppaniani lähtemään aina joskus "baanalle" ihan vaan mielenterveydellisistä syistä.

      Anna mennä, toivon mukaan käyt itsekin kavereiden kanssa ulkona silloin tällöin.

      • Elle

        vai oletko epäileväinen ainoastaan naisten risteilyjä kohtaan vai kaikkia muistakin naisten reissuja kohtaan?

        Meillä tilanne juuri sama kuin 'Blind'illä eli kyllä molemmat tarvitsee aika ajoin sitä oman sukupuolen porukkaa hauskanpitoon. Tosin risteilyjen määrä vuodessa on 1-2, kun on aikoinaan tullut liiaksi siellä oltua eikä enää sinänsä risteily maistu mutta kun tarpeeksi hyvä porukka mukana niin...

        Joku aikaisemmin mainitsi naisten kaavan laivalla: ostoksille (voiteet yms.), syömään hyvin, hyttiin laittautumaan samalla napsimaan alkomaholia ja höpötellään tapahtuneita asioita(naismäärästä riippuen siihen menee hyvinkin kolmisen tuntia kun kukin vuorollaan käy suihkussa ahtaassa hytissä, meikkaa jne), sitten yökerhoon jossa kylläkin usein tanssitaan (miestenkin kanssa), mutta sitähän vasten paikka on. Ei siinä tarvitse aina olla pettämistä mukana joka -vetin hauskanpidossa.

        Eli anna naisesi mennä ja pidä itse miesten saunailta tms. kun kämppä tyhjänä!


    • Ambrocia

      Jooh.. Olen sellaista tyyppiä, että tykkään mennä esim baariin yksin, ilman miestä. En todellakaan siksi ,että haluaisin pettää, mutta siksi, että miehet eivät esimerkiksi yleensä tanssi!! Jotku tanssii toiset ei, meidän porukkaan ei tanssivia on lyöttäytynyt monta =/ =) Minä kun tykkään jorata koko illan, ni ois tosi tylsää katella, kun mies istuu pöydässä ja oottelee, että onkohan mulla koko iltana aikaa. Ja minä en henk.koht. ymmärrä, että miksi se laiva olisi sen kummempi paikka pettää?! Saahan sit munaa mistä vaan!!! Ainakin ihmisten nykymoraalilla tuntuu, että menetpä keskellä päivää vaikka ruokakauppaan ni sieltä lähtisi helposti mukaan joku, ja baareissa se on vielä helpompaa. Ei tietenkään pidä yleistää!

      Voihan olla, että naisellasi on joku villitys nyt, että haluaa mennä. Se voi kestää vain vähän aikaa ja sen jälkeen hän on taas tyytyväinen luonasi. Toista ei pidä rajoittaa liikaa. Voihan olla, että hän vain pitää hauskaa tyttöjen kanssa. Voi tuntea turhaantuneisuutta ja haluaan ottaa sinuun vähän etäisyyttä, jotta taas voisi huomata, että oma kulta on paras kulta =) Ja se selviää ilman pettämistäkin. Hän voi yhtähyvin katsoa, muttei koskea. Nauttia miesten huomiosta, mutta antaa senkin jäädä vain katseluun.

      Asioilla on aina kaksi puolta. Never know, miten tämäkin todellisuudessa on. Mutta jos naisesi menee laivalle vain pettämään, sanoisin, että hänellä on isoja onkelmia... =/ Sellaista ei pidä katella, eikä ymmärtää!!!!!!

      Että tämmöstä mulla =)

      • aapee

        se peti mihin kellahtaa niin kovin helposti. kotikaupungissa tai kylässä kutupaikan järjestely on ainakin vähän vaikeampaa.


      • Ambrocia
        aapee kirjoitti:

        se peti mihin kellahtaa niin kovin helposti. kotikaupungissa tai kylässä kutupaikan järjestely on ainakin vähän vaikeampaa.

        Kyllä jos pettää haluaa voi pettää halvemmallaki. Ei siihen laivoja tarvita. Ja musta on ihan hassua, kun täällä nyt puhutaan, et ku naiset on niin haku päällä ja ku miehet on niin haku päällä. Sitähän tämä elämä on, seksiä! Siitä se alkaa ja luojan lykky jos se siihen myös loppuu =D Toiset vaan osaavat arvostaa itseään, eivätkä tarjoa itseään jokaiselle... Vain niille, jotka ehkä ovat sen arvoisia ;) Se jos pitää juosta joka puolella nussimassa on mun mielestä vaan itsetunnon puutetta ja sitä että haluaa todistaa jotain. Eihän kaikkia tarvitse miellyttää hyvänen aika!!!! Jos on hyvän seksikumppanin löytäny, ni miksi ihmeessä pitäis mennä jonku kännikalan kans häsläämään... Ihmisluonto on hassu =)


      • jippo
        Ambrocia kirjoitti:

        Kyllä jos pettää haluaa voi pettää halvemmallaki. Ei siihen laivoja tarvita. Ja musta on ihan hassua, kun täällä nyt puhutaan, et ku naiset on niin haku päällä ja ku miehet on niin haku päällä. Sitähän tämä elämä on, seksiä! Siitä se alkaa ja luojan lykky jos se siihen myös loppuu =D Toiset vaan osaavat arvostaa itseään, eivätkä tarjoa itseään jokaiselle... Vain niille, jotka ehkä ovat sen arvoisia ;) Se jos pitää juosta joka puolella nussimassa on mun mielestä vaan itsetunnon puutetta ja sitä että haluaa todistaa jotain. Eihän kaikkia tarvitse miellyttää hyvänen aika!!!! Jos on hyvän seksikumppanin löytäny, ni miksi ihmeessä pitäis mennä jonku kännikalan kans häsläämään... Ihmisluonto on hassu =)

        Siinä se jippo onkin. Uskollisille ei tulisi mieleenkään lähteä risteilylle...


      • Ambrocia
        jippo kirjoitti:

        Siinä se jippo onkin. Uskollisille ei tulisi mieleenkään lähteä risteilylle...

        Niimpä niin... Mä nyt en ylipäätänsä mene minnekkään ajatellen, että "täällä minä sekstaan" Sekstaan siellä missä huvittaa ja milloin huvittaa, siksi olen sinkku =) Kun en enää niin halua tehdä, aloitan parisuhteen. Ja sitä paitsi, voihan sitä vakkarinki kanssa niin tehdä. Niin minä olen ainakin tehnyt. Pääasia, että saa hyvää seksiä, vähemmällä vaivalla pääsee, kun sitä harrastaa vaan yhden kanssa, mutta vaihtelu virkistää. Osaan kuitenkin ajatella toisten tunteita siinä määrin, että en mene pettämään, koska en toivo, että minua petettäs. Siinä sinulle jippo!! Mutta jokainen taplaa tyylillään. Tämä on minun mielipide asiasta ja olen iloinen että muilla on omansa. Mulle on ihan sama, mitä muut elämällään tekee, pääasia että itse teen elämästäni selliasta, että ite ja läheiseni on tyytyväisiä =) *aurinkoinen hymy*


    • Matkailu avartaa

      Laivalla tapahtuvat pikapanot ymmärrän mutten sitä kun suomalaiset naiset käyvät Türkissa panettamassa itseään.

      Eräskin työkaveri tuli 2 viikon lomalta naama kalpeana, oli kuulemma viettänyt valtaosan lomastaan hotellilla, haarat auki. Totesin hänelle että: "niin se matkailu avartaa".

    • nainen

      Olen ollut naisporukassa Ruotsin- ja Tallinnan risteilyillä noin 30 kertaa.
      Yhtään kertaa en minä, eikä kukaan muukaan porukastamme, ole eksynyt kenenkään kanssa samaan sänkyyn. Liioittelua kaikki panohöpinät!!!!

      • JUST

        Ehkä siellä pattijoen vammaisurheilijoiden tukisukka ry:n jäsenillä ei ehkä niin vientiä ole. Vaikka kuinka veivaisit sen rullaattorin kanssa perässä niin kyl ne papatkin kepeillä pääsee pakoon vielä :D


      • leena
        JUST kirjoitti:

        Ehkä siellä pattijoen vammaisurheilijoiden tukisukka ry:n jäsenillä ei ehkä niin vientiä ole. Vaikka kuinka veivaisit sen rullaattorin kanssa perässä niin kyl ne papatkin kepeillä pääsee pakoon vielä :D

        Puheistapäätellen olet lapsi,joka on ensimmäistä kertaa päässyt laivalle ja nähnyt naisen.Kasva aikuiseksi ensin.


    • Monica

      Tollaset panoristelyt on ihan perseestä. sitä paitsi halvoilla viking linen risteilyillä on miestarjonta ihan perseestä. muutenkin vituttaa kun kaikki miehet mulkkaa, kun varmaan suurin osa sinne tulleista miehistä on pillun hakumatkalla. Jätä eukkosi, semmonen kuppanen lutka joka ei osaa arvostaa miestään.

      • Nanna

        Miestarjonta laivoilla tosiaan on surkea!
        Onnettomia, kännisiä, itsestään liikoja luulevia juntteja täynnä koko paikka!


      • Rauli
        Nanna kirjoitti:

        Miestarjonta laivoilla tosiaan on surkea!
        Onnettomia, kännisiä, itsestään liikoja luulevia juntteja täynnä koko paikka!

        Miksi misut väkisin haluu ottaa suikerot kuitenkin??? Kauhia vietti niillä on...


      • aapee
        Nanna kirjoitti:

        Miestarjonta laivoilla tosiaan on surkea!
        Onnettomia, kännisiä, itsestään liikoja luulevia juntteja täynnä koko paikka!

        vähän tavallista fiksumman oloisella kaverilla onkin sitten aivan mahtavat saumat laivalla.


    • jone

      Kyllä se on niin että jos kumppani haluaa pettää se pettää ja ei siihen tarvita risteilyä vaan hän tekee sen ihan missä vaan. Viime viikonloppuna tukholman risteilyn perusteella voin sanoa että miehet vetää juomaa niin paljon että ei heistä mitään iloa vaikka he pääsisivät saatolle. Lisäksi siellä oli aika vähän miehiä(lue ilman seuraa olevia)Suurin osa oli risteilyllä puolisonsa kanssa. Luottamus on tärkein asia parisuhteessa ja jos sattuu jotain tapahtumaan niin niistä pitää pystyä keskustelemaan. Kerranhan täällä eletään niinpä annetaan siihen mahtua mahdollisimman paljon virikkeisiä tilanteita kummallekkin ja muisteltavaa sitten vanhempana.

      • Ambrocia

        NÄIMPÄ!!!!!!!!! =)


      • tero

        olen samaa mieltä. ei siihen tarvita laivoja, itse kun olen päässyt laivalle,tai johonkin muualle, olen rentoutunut täysillä,,,? taju pois ja nukkumaan.kotona hommat hoidetaan!
        kaveriporukassa on kivaa. ei lapsia eikä vaimoa paimentamassa.. (älä nyt enää ota...!!)
        eletään kerran tämäkin hetki ! ei tiedä koskaan milloin se loppuu..........................


    • Tiedän

      Ainahan on puhuttu, että miehet siellä laivalla pettää. Mutta tietääkseni sillä laivailla ei matkusta, vain sinkku naisia. Olisihan se, aika ihmeellistä...???

      Se mitä minä voin kokemuksesta sanoa, ihan tasan menee pettämisien prosentit!

      Ugh! olen puhunut:-)

    • kokenut mies

      on helppo harrastaa pienessä hytissä. Olen ollut kaksi kertaa kunnon orgioissa. 3 miestä ja neljä naista sekä 2 2. Vieläkin seisoo kun muistelen. Osa oli naimisisaa olevia naisia, osa sinkkuja.

      • Kale

        Totta on että kun laivalla kukaan ei tunne niin on helpompi toteuttaa fantasioitaan. Naisetkin ovat vapaammin liikkeellä ja antavat panna peppuun ja suostuvat kimppakivaan.


    • Musta enkeli

      Kun lapset olivat pienempiä, kävin usein ilman miestä risteilyllä, yksinkertaisesti siitä syystä, että mies ei halunnut mukaan. Usein minulla oli lapset mukana, muksut kun tykkää laivoista!!! Kertaakaan en ukkoani pettänyt. Mutta sitten kun tää urho itse alkoi käydä laivoilla kavereiden kanssa alkoikin vaihtelu virkistää eli sillä tiellään on virkistynyt ukko. Jotenkin vaikuttaa, että sullakin on siitä puhe, mistä puute:HALUAISIT PETTÄÄ VAIMOASI!!!

    • skd

      Maksa joku tuttavasi samalle risteilylle ja pyydä tarkkailemaan naistasi. Saa varmaan aika nopeasti käsityksen mitä siellä tapahtuu jos on tapahtuakseen. Sen jälkeen et elä epätietoisuudessa. Ehkä pettää ehkä haluaa vain viettää aikaa ystäviensä kanssa.

    • Kyrpä

      se haluaa KYRPÄÄ JOKA REIKÄÄN JOKAISELTA. Se on tautinen portto. Heitä ulos, ennen kuin saat taudin.

    • Jami

      Mä oon kans joskus miettiny tota omasta puolisostani, koska itselläni on aina onnistunu risteilyllä "tavaran"saanti (anteeksi naiset tökerö nimike ;) ) Sekä varatuilta että sinkuilta, esim pari edellistä ovat molemmat olleet naimisissa olevia kahden ja kolmen pienen lapsen äitejä, jotka eivät koskaan olisi kuvitelleetkaan tuollaista tapahtuvan!! Eli jos mies vaan osaa puhua niin kuka tahansa on iskettävissä (IKÄVÄ KYLLÄ)!!
      Ja mikäli puolisoani joku laivalla nai niin minähän en sille mitään voi, mutta en myös halua sitä tietääkkään!!!
      Se mitä ei tiedä,se ei satuta!

      • Rauli

        Sepä se! Hieman lirkutat variksenpelättimelle, niin tiukkakin täti heltyy...tämähän on meidän rumien miesten valttikortti * buahahhahhaa*
        Tästä syystä ns. komeat jäävät aina ilman kun meikäläinen jyystää kahta tai kolmea böönaa per risteily!


      • ja muuta mukavaa
        Rauli kirjoitti:

        Sepä se! Hieman lirkutat variksenpelättimelle, niin tiukkakin täti heltyy...tämähän on meidän rumien miesten valttikortti * buahahhahhaa*
        Tästä syystä ns. komeat jäävät aina ilman kun meikäläinen jyystää kahta tai kolmea böönaa per risteily!

        Aina sattuu kun tapahtuu, jottei aamulla hävettäisi niin kannattaa poistua pelipaikalta omaan koppiin...


    • Linda

      Vaihtelu virkistää, eikä naisesi käytössä kulu.
      Kyllähän näytät itsekin tietävän mitä siellä laivalla tehdään, joten kannattaisi varmaan sinunkin hoitaa itsellesi seuraa rakkaasi matkan ajaksi.
      Kerranhan täällä vaan eletään.

    • iVE

      Ei näitä tarinoita ihan tuulestatemmata!

      Kolme miestä jutteli oluttuopposen ääressä vaimojensa älyn köyhyydestä:

      Ensimmäinen kertoi : "Meidän vaimo ei ajattele kaikkea ihan loppuun asti...
      se osti alennusmyynnistä 3 kiloa jauhelihaa ja me ollaan molemmat
      vegetaristeja! Halpaa kun oli niin piti ostaa..." Miehet naureskelivat ja
      puistelivat päitään.

      Toinen innostui kertomaan omasta vaimostaan: "No tuo nyt oli vasta pieni
      menoerä, meidän vaimo osti meille auton kun ajatteli että sitä tarvitaan.
      No, tarvittaisihan sitä mutta kun kummallakaan ei ole ajokorttia!"
      Naurunremakasta ei meinannut tulla loppua, naisen logiikkaa ihmeteltiin.

      Kolmas mies ei malttanut pitää hänkään suutaan kiinni, niin maukas tarina
      oli huulilla. "No jätkät, ette arvaa mitä meidän muija teki tänään." No,
      kerro kerro, huuteli kaverit. "No, se lähti tänään laivalle
      viikonloppuristeilylle ja osti paketin kondomeja mukaan vaikka eihän sillä
      edes ole munaa!"

      • Näin On

        Sinnehän lähdetään pitään hauskaa ja joskus ei ole riemulla rajaa. Mieti itseäsi jos olisit laivalla ja joku nainen tukisi hinkkaan kylkeesi ja tahtois kiihkeetä vaaka mamboa kanssasi... KYSYMYS MENISITKÖ HÄNEN HYTTIIN ????

        JOS JOKU MIES KYSYY SAMAA VAIMOLTASI SALLI HÄNEN VASTATA SAMALLA TAVALLA.


    • entäs...

      on se meno rouvilla vielä paljon hurjempaa esim.levillä,tuntuu että jokaisen velvollisuus on pettää miehiänsä.laivalla siistiä pehmoilua siihen verrattuna.

    • Herrra ja Rouva

      Risteilyillä on ihan oma fiiliksensä. Juhlallista, eroottista, intiimiä, ja paljon iloisia ihmisiä.
      Olemme käyneet risteilyillä useamman kerran, niin yhdessä kuin erikseenkin. Tapahtui se sitten kummalla tapaa hyvänsä, voin riemulla todeta että erotiikkaa niiltä ei ole puuttunut.
      Aivan rehellisesti sanottuna, voi varmasti yhden käden sormilla laskea ne kerrat kun vieras mies ei olisi päässyt tutustumaan vaimoni herkkuihin.
      Seksikäs paljastava pukeutuminen, sukkanauhaa, stay´upeja ja miniä..... flirttiä... ja lopuksi kiihottavia kokemuksia.
      Totta ovat myös aiempana kerrotut tapaukset "tyttöjenristeilyillä", joissa samassa hytissä voi olla naitavana useampikin rouva kerralla..... ja tuntuu, että vain risteilyllä se on mahdollista... ja oikeastaan kuuluu asiaankin.

      Jotenka ....hyvät ihmiset... hieman vapautta ja nautitte elämästä enemmän.

      • Rauli

        Herkkua saa ja pitää maistaa risteilyllä, tunturissa, kirjaston takahuoneessa tai työpaikalla oli sitten herrra mukana tai ei. Aikuinen ihminen tietää ettei toista voi omistaa, ettei herkku käytössä kulu ja se ettei rakkaus ja porno ole synonyymeja.


      • Herra ja Rouva
        Rauli kirjoitti:

        Herkkua saa ja pitää maistaa risteilyllä, tunturissa, kirjaston takahuoneessa tai työpaikalla oli sitten herrra mukana tai ei. Aikuinen ihminen tietää ettei toista voi omistaa, ettei herkku käytössä kulu ja se ettei rakkaus ja porno ole synonyymeja.

        näin se vaan on kuten sanoitkin. "Se" ei siitä mihinkään kulu.... itseasiassa vaan paranee ;-)

        Meillä ainakin tuo on tuonut aivan uutta "säpinää" omaan "makuuhuoneeseenkin"


      • EPÄILEVÄ EMMA

        Hyi kun oli kauheaa tekstiä. Enpä usko, että sellaisena ihmisenä pidät kovin paljon itsestäsi tai vaimostasi, jota tiedät kähmivän muidenkin. Pötypuhetta tämä tällainen, että et muka piittaa siitä uskollisuuspuolesta laisin. Enpä usko.


      • rakkaus?

        Voin lukea heti rivien välistä että teidän elämänne keskittyy neljän seinän sisällä elämiseen tietämättä sanasta rakkaus tuon taivaallista. Aitoa se ei ole. Yhtä kuin kämppäkaveri kävisi vieraissa? Mitä väärää sellaisessa on? Ehkä olisi kuitenkin hyvä syventä siihen näkökantaan jossa ihmiset rakastavat toisiaan ja suhteessa on tunteet mukana. Niiden poislakaiseminen sattuu. Ei kämppäkaverin toilailut.


    • EPÄILEVÄ EMMA

      Et varmaan ole ainoa, joka alkaa epäillä, jos puolisolla on kova hinku usein tyttöjen/poikien kesken sinne lautoille tai muihin huveihin mennä. Itse olen risteillyt niin vähän, että en osaa vastata syytä, miksi juuri risteilyt. Mutta hinkua sinne on myös miehillä. Ja eihän nainen yksin siellä petä, yleensä se partneri on mies. MUTTA: tosiaankaan, kaikki naiset eivät petä, eivätkä edes mene sinne siksi. Sekin pitää voida uskoa, ettei seksi ole sellainen asia, jota pystyy harrastamaan kenen kanssa vaan. Vaikka olisi humalassakin. Silloin tietenkin erehdyksiä voi sattua helpommin. Mutta tapa, enpä usko. Mutta Eetun kannattee ihan rauhassa suhtautua asiaan, ei kaikki naiset ole valmiita pettämään laivalla eikä muuallakaan. Se on se OMATUNTO kun kolkuttaisi sen jälkeen.

      • ????

        "Ja eihän nainen yksin siellä petä, yleensä se partneri on mies"

        Ihanko totta? Jääkö siihen montakin muuta vaihtoehtoa? Pointtihan tässä kaikessa olikin se että se nainen joka siellä pettää on varattu. Mies joka siellä sitä naista höylää on toden näköisesti kuitenkin sinkku kuin varattu.

        Naisilla on jännä tapa olla pysymättä aiheessa. Vaikka väkisin siihen pitää tuoda se toinen osapuoli (mies) mukaan syyllisyyteen (niin niin mutta entäs miehet....) Onko totta että asioista ei voi keskutella naisten kanssa niiden oikeilla nimillä?

        Aina tämä jännä toverimme alkoholi tulee turvaksi naisilla. Aika jännää.

        "MUTTA: tosiaankaan, kaikki naiset eivät petä, eivätkä edes mene sinne siksi" Koska pettäisivät?

        Lyön vetoa että kuulut tähän kyseiseen valveksittavaan ryhmään ja vielä yrität valehdella ja puolustella. Se on juuri kaikkein halpamaisinta. Tunnustaisivat edes suoraan.


      • EPÄILEVÄ EMMA
        ???? kirjoitti:

        "Ja eihän nainen yksin siellä petä, yleensä se partneri on mies"

        Ihanko totta? Jääkö siihen montakin muuta vaihtoehtoa? Pointtihan tässä kaikessa olikin se että se nainen joka siellä pettää on varattu. Mies joka siellä sitä naista höylää on toden näköisesti kuitenkin sinkku kuin varattu.

        Naisilla on jännä tapa olla pysymättä aiheessa. Vaikka väkisin siihen pitää tuoda se toinen osapuoli (mies) mukaan syyllisyyteen (niin niin mutta entäs miehet....) Onko totta että asioista ei voi keskutella naisten kanssa niiden oikeilla nimillä?

        Aina tämä jännä toverimme alkoholi tulee turvaksi naisilla. Aika jännää.

        "MUTTA: tosiaankaan, kaikki naiset eivät petä, eivätkä edes mene sinne siksi" Koska pettäisivät?

        Lyön vetoa että kuulut tähän kyseiseen valveksittavaan ryhmään ja vielä yrität valehdella ja puolustella. Se on juuri kaikkein halpamaisinta. Tunnustaisivat edes suoraan.

        Vedon lyöntisi meni kyllä pahasti nyt harhaan. Risteilyjä tai muita reissuja en harrasta ollenkaan ilman sitä rakasta aviosiippaa. Sen verran aikaa olen tallannut näitä maailman polkuja, että yhä useammat ikäiseni ovat eronneet sen takia, että toinen tai molemmat on käynyt vieraissa. Ja useinpa se käynti on liittynyt siihen alkomahoolin käyttöön. Ja pettäjä voi olla sekä nainen että mies. En syytä miehiä sen enempää, mutta itse olen nainen.Tilaisuuksia tosin olisi ollut itsellänikin, mutta ikäväksesi en voi sellaista valehdella tapahtuneen, koska järki on päässä ollut. Ei se kuule vaihtamalla parane, meinaan, on ihan hyvä, kun se vierailija asuu saman katon alla, ja on yhtä uskollinen kuin minäkin. Miksi pitäisi lähteä seikkailemaan, jos onni asuu kotona´? Voiko sellainen ärsyttää jota kuta, jos tarvetta pettämiseen ei ole? Toivon sinullekin sellaista rakkautta elämääsi, ettei tarvitse suhtautua agressiivisen tuomitsevasti naisiin, jotka ajattelevat kuten minäkin. Sairasta hommaa järjestää panoreissuja ja ryhmäseksiä. Se on miun mielipide. Mutta meitähän on joka junaan ja asemillekin.


      • arkea karumpi
        EPÄILEVÄ EMMA kirjoitti:

        Vedon lyöntisi meni kyllä pahasti nyt harhaan. Risteilyjä tai muita reissuja en harrasta ollenkaan ilman sitä rakasta aviosiippaa. Sen verran aikaa olen tallannut näitä maailman polkuja, että yhä useammat ikäiseni ovat eronneet sen takia, että toinen tai molemmat on käynyt vieraissa. Ja useinpa se käynti on liittynyt siihen alkomahoolin käyttöön. Ja pettäjä voi olla sekä nainen että mies. En syytä miehiä sen enempää, mutta itse olen nainen.Tilaisuuksia tosin olisi ollut itsellänikin, mutta ikäväksesi en voi sellaista valehdella tapahtuneen, koska järki on päässä ollut. Ei se kuule vaihtamalla parane, meinaan, on ihan hyvä, kun se vierailija asuu saman katon alla, ja on yhtä uskollinen kuin minäkin. Miksi pitäisi lähteä seikkailemaan, jos onni asuu kotona´? Voiko sellainen ärsyttää jota kuta, jos tarvetta pettämiseen ei ole? Toivon sinullekin sellaista rakkautta elämääsi, ettei tarvitse suhtautua agressiivisen tuomitsevasti naisiin, jotka ajattelevat kuten minäkin. Sairasta hommaa järjestää panoreissuja ja ryhmäseksiä. Se on miun mielipide. Mutta meitähän on joka junaan ja asemillekin.

        Kun se sinunkin idyllisi muuttuu huomaat herääväsi ihan eri paikasta kuin aamulla nousit.

        Naisiin, jotka ajattelevat kuten sinä. Saa tuskin koskaan mitään järkevää kontaktia. Jutuissasi kun ei tuntunut olevan edes sitä naisellista logiikkaa.


      • Epäilevä Emma
        arkea karumpi kirjoitti:

        Kun se sinunkin idyllisi muuttuu huomaat herääväsi ihan eri paikasta kuin aamulla nousit.

        Naisiin, jotka ajattelevat kuten sinä. Saa tuskin koskaan mitään järkevää kontaktia. Jutuissasi kun ei tuntunut olevan edes sitä naisellista logiikkaa.

        Naisen logiikkaa tai miehen. Idyllit muuttuu toisilla, kaikilla ei koskaan. Toivottavasti minulla ei ainakaan huonompaan suuntaan. "Lähikontaktia tuskin laisiisi haluaisin". Ystävistä ei ole koskaan ollut pulaa.


    • tommy

      Menin Cinderellan risteilylle. Heti kun tax-free avautui, hain sieltä viinat ja menin hyttiin, hieman maistelemaan. Syömään osasin just ja just ja kl. 23 hoipuin takaisin hyttiin, minne sitten sammuinkin. Heräsin kl. 11 ja kohta oltiinkin jo satamassa takaisin. Oli mukava risteily.

      • Rauli

        Ei olisi eka kerta, jos kaltaisesi miesten nainen päätyisi yöksi hyttiini. Mies menee nukkumaan tai sammuu alkuyöstä niin loppuyön hänen daaminsa onkin tyydytettävänä hytissäni...tällainen flaksi vähän alkoholia ja paljon puhetta miehellä on!


      • Valtteri

        Menin kavereiden kanssa risteilylle. Heti kun tax-free aukesi haimme sieltä porukalla viinat ja hyttiin maistelemaan. Otin aika reippaasti ja ilo tietty ylimmillään. Syömään selvisin, mutta sammuin jo á la carte ravintolan pöytään snapsien jälkeen, joka kieltämättä oli hieman noloa näin jälkeenpäin. Kaverini kantoi minut sylissä hyttiin nukkumaan. Heräsin myös noin 11 aikoihin ja olimme pian maissa. Risteily meni näin ja naisista ei tietoakaan, eikä kyllä olisi kiinnostanutkaan!


    • Hertta-sarja

      Moni valehtelee nimensä ja asuinpaikkansa, ehkä nämä laivaseikkailut tuovat jännitystä muuten niin tylsään elämään?

      • Petetty

        Eikö naisen mielikuvitus jännityksen luomiseen kulje muun kuin miehen kullin kautta?


    • auttavaa aatu

      Miksi luulet, että vaimosi valehtelee? Onko hän pettänyt sinua aikaisemmin?

      Minä en pettäisi miestäni, en laivalla tai muuallakaan. Uskon, että se on pelkkä myytti, että naiset yleisesti pettävät laivareissuilla.

      Kysypä itseltäsi, mitä teet/tekisit poikaporukalla ollessasi laivalla? Pettäisitkö vaimoasi? Tekisikö tilaisuus sinusta varkaan? Uskonpa, että vaimosi tekee siellä juuri samoja asioita kuin itse tekisit/teet: pidät hauskaa kavereiden kanssa (hieman väkeviä ja tanssia, pelikoneita ja hyvää ruokaa..)

      Jos asia kuitenkin vaivaa noin paljon, eihän se ole kuin kysyä vaimoltasi suoraan. Jos hänellä ei ole mitään salailtavaa, hän vastannee suoraan ja rehellisesti.

    • laivalla ollut

      kyllähän laivalla on helpompi pettää kuin ravintelissa, sieltä tullaan kotia laivalle jäädään yöksi...jos naisella on virtaa yli oman miehen houkutus suuri. toivotaan että näin ei kohdallanne ole, vaan kysymys on viattomasta hauskanpidosta!

    • petti minua

      Niin uskollisena kuin häntä aina pidinkin. Niin siinä vain kävi. Kyllähän se pisti vähän miettimään asioita uudessa valossa. Jutussa on kuitenkin se pointti että hän itse tunnusti tämän. Ehkä siksi kun asiasta tiesi noin 20 muutakin ihmistä sen jälkeen, kun hän oli yönsä poissa hytistään. Asioissa on aina kaksi puolta. Niin tässäkin. Ei ole kivaa kun vaimon ystävät ajattelevat, että tuon miehen vaimo on kiertopalkinto ja että häntä petetään. Olen kuitenkin suvaitsevainen ja ymmärtäväinen ihminen. Mutta kyllä se vie hetkeksi jalat alta. Eikä se "rakas" vaimo enää näytä niin rakkaalta. Herää vain kysymys. Oliko se sen arvoista?

      • tietäjä

        jatkaa moisen petturin kanssa? Luottamus toiseen ei kuitenkaan enää palaa ennalleen, ja vaimosi voi tehdä sen vielä uudelleenkin...


      • petti minua...
        tietäjä kirjoitti:

        jatkaa moisen petturin kanssa? Luottamus toiseen ei kuitenkaan enää palaa ennalleen, ja vaimosi voi tehdä sen vielä uudelleenkin...

        Ja varmaan tekeekin. Kaikkein ällöttävintä siinä onkin se kun hän vihjailee mitä on ehkä odotettavissa. En tiedä. Ei se niin helppoa ole lähteä lapsiperheestä. Ehkä siinä ajattelee montaa muutakin tekijää. Ilman lasta olisin jo kaukana. :/ Sekin vielä että hän on treffaillut muutamia muita miehiä. Onko se enään avioliittoa, vai parisuhdetta, vai pari suhdetta? Tunne ihmiselle tämä on kyllä kova pala. Vaikka kuinka sen yrittää unohtaa niin ne kertomiset yhdynnän yksyiskohdista kulkee kyllä verkkokalvollani ja pitkään.


      • petti minua..
        tietäjä kirjoitti:

        jatkaa moisen petturin kanssa? Luottamus toiseen ei kuitenkaan enää palaa ennalleen, ja vaimosi voi tehdä sen vielä uudelleenkin...

        Ja varmaan tekeekin. Kaikkein ällöttävintä siinä onkin se kun hän vihjailee mitä on ehkä odotettavissa. En tiedä. Ei se niin helppoa ole lähteä lapsiperheestä. Ehkä siinä ajattelee montaa muutakin tekijää. Ilman lasta olisin jo kaukana. :/ Sekin vielä että hän on treffaillut muutamia muita miehiä. Onko se enään avioliittoa, vai parisuhdetta, vai pari suhdetta? Tunne ihmiselle tämä on kyllä kova pala. Vaikka kuinka sen yrittää unohtaa niin ne kertomiset yhdynnän yksyiskohdista kulkee kyllä verkkokalvollani ja pitkään.


      • miehen logiikkaa
        petti minua.. kirjoitti:

        Ja varmaan tekeekin. Kaikkein ällöttävintä siinä onkin se kun hän vihjailee mitä on ehkä odotettavissa. En tiedä. Ei se niin helppoa ole lähteä lapsiperheestä. Ehkä siinä ajattelee montaa muutakin tekijää. Ilman lasta olisin jo kaukana. :/ Sekin vielä että hän on treffaillut muutamia muita miehiä. Onko se enään avioliittoa, vai parisuhdetta, vai pari suhdetta? Tunne ihmiselle tämä on kyllä kova pala. Vaikka kuinka sen yrittää unohtaa niin ne kertomiset yhdynnän yksyiskohdista kulkee kyllä verkkokalvollani ja pitkään.

        Raastat itsesi noilla pohdinnoilla loppuun.
        Sukulaismiehelle kävi presiis samalla tavalla, kun oli nykyään ex-eukko pitänyt suhdetta toiseen paneskelijaan ties kuinka kauan. Oli ämmä ollut mukamas Lapissa hiihtämässä työkavareiden kanssa. Ja sehän tapahtui toistuvasti.
        Lopputulos oli tietysti ero, vaikka sukulaismies edelleen oli lätkässä siihen ämmään. Ämmä jätti perheen ja yksi kolmesta lapsesta sitten lähti sen mukana siihen "uuten" suhteeseen.
        Ei ole ämmä hoitanut edes velvoitteitaan lapsiaan kohtaan. Ei ole kuulemma varaa, eikä jaksa. Rahaa silti riittää golfaamiseen ja matkustamiseen joka vuosi Lappiin on sekin yleinen nainen menossa.

        Jätä helvetissä tuollainen paska-aivoinen akka ja koeta ponnistella eteenpäin. Huoltajuuden voit jakaa, jos sen katsot taloudellisesti olevan järkevää, mutta pane akka maksamaan oman osansa aina, jokaisena kuukautena.


    • Pate

      Vaikka tämä ei olekaan vastaus Eetun alkuperäiseen kysymykseen en malta olla kommentoimatta. Olen aviomies ja joskus joudun osallistumaan kaikenlaisiin "seminaariristeilyihin" työn puolesta. Illalla aina on ollut hauskaa. Ollaan ruokailtu, pidetty hauskaa baarissa ja tanssilattialla myöhemmin. Hienoja karaoke-esityksiä on nähty ja kannustettu artisteja. Seksistä pidän sen verran, että en usko nauttivani yhden illan panojutusta juopuneen naisen kanssa. Mutta iloisia juhlivia naisia laiva on täynnään ja joitakin kertoja on joku nainen selvästi loukkaantunut, kun en ole lähtenyt hyttiin panohommiin. Eli alkoholin vapauttamia perheenäitejä ja kotirouvia siellä on hakemassa vaihtelua arkeen! Miksi se arki onkaan niin ankeaa?

      • Petetty

        Ehkä vastausta tähän kannattaisi hakea jostain muualta. Ehkä vaimojen olisi hyvä käydä se keskustelu lävitse kotona ensin, kuin että joku tuttavapiirin silmäpari sen viestin tuo kotiin. Uskon että moni asia olisi kirkkaammissa valoissa jos niistä sovittaisiin yhdessä.


    • K J A

      Jos et luota muijaas ,,,,,niin et myöskään itteesi
      Mitäs itte teet mies porukassa,,,,Äläkä selitä mitään paskaa

    • Dee

      Tuli vaan mieleen että monelle laivalle lähtö on niin "ulkomailla" ja asennoituminenkin valmiiksi "aivan sama" että (hmm) "mielenkiintoisia" päätöksiä tulee tehtyä helpommin kun oman kulmakunnan kuppilassa.
      Laivoilla on jo semmoinen maine että siellä joko täytyy saada tai antaa. Kun laivaan on mahdutettu se koko illanvieton kaari (aloitus paikka, matka, juottola, jatkopaikka, yöjalkapaikka ja oma peti)
      niin "mielenkiintoisten" päätösten teko helpottuu huomattavasti. "Aloittelu" pullo(je)n hankinta on helppoa, lisää saa ja jatko pullokin on odottamassa. Minnekkään ei ole pitkä matka. Kaikenlaisen toiminnan suorittaminen on helppoa. Aina on paikka minne mennä ja harvoin on naapuri viereisessä pöydässä. Laivalta poistuttaessa kaikki "mielenkiintoiset" ratkaisut jäävät laivaan ja matkustavat ruotsiin ja sinä kotiin.
      Eli lopputulos kai on että laivalla se vaan on niin helppoa (joillekkin).
      Itse en ole laivalla (tai muuallakaan) puolisoani pettänyt koska hän on minun aarre.

    • Kokenut

      Voi hyvä Eetu, älä ihmeessä kiusaa itseäsi asialla enempää. Keskustele vaimosi kanssa enemmän ja jätä tämän palstan "tohtorit" puoskaroimaan omiaan.
      Höpöpönhöpöjä lähes kaikki vastaukset!!!

    • Epäilevä Eetu

      HEI !

      Kiitos ensinnäkin kaikille jotka olette lukeneet ja jopa vastanneet kysymykseeni.
      Asia on ilmeisen kiinnostava lukijämäärästä päätellen.

      Olen lukenut jokaisen vastauksen, osa lähti hakoteille, mutta se johtunee vain siitä että asiat käätyivät joissakin alakeskusteluissa nurinkurisiksi eivätkät enää vastanneet kysymystäni/aihettani.
      Osa vastauksista oli erittäin törkeitäkin, mutta ymmärrän toki nekin mikäli taustalla ovat omakohtaiset pettymykset.
      Eräät syyllistivät minut? Miksi, en minä siellä risteilyillä hyppää?

      Sain kuitenkin erittäin hyviä argumentteja keskustelumme pohjalle, jonka kävimme ISOIN KIRJAINMIN.

      Lopputuloksena keskustelusta minulle syntyi olo, että vaimoni todellakin rakastaa minua eikä todellakaan ole halukas pettämään minua. Voin olla väärässä ja toisaalta haluaisinkin omata kyvyn ajatella asiaa kuten eräs täällä minulle vastasi; " ei järvi soutamalla kulu."
      Kerroin tämäkin hänelle, hän ei halunnut minun ikinä sisäistävän tuota ajatustapaa.

      Voi olla, että olen sinisilmäinen mutta uskon vaimoani. En tosin pidä ajatuksesta, että hän tekee noita reissuja. Kahlita en voi/halua, jos hän on niin tyhmä että haluaa panna suhteemme vaakalaudalle jonkun yhden illan kokemuksen takia niin sille en voi mitään. Hän tietää seuraukset.

      Keskustelussamme vaimoni sanoi myös, että hän SAA kotona niin paljon mun.., kuin vaan haluaa. Miksi hakea muualta?!
      Kauniita sanoja, tehosivat ainakin minuun.

      Mutta kaikesta huolimatta, uskon että laivoilla sattuu ja tapahtuu mutta en halua enää uskoa sitä omasta vaimostani.

      Toivon kaikille teillekin luottavaisia suhteita.

      Hyvää kesää,
      T: Epäilevä Eetu

      PS. Kylläpäs tämä aihe keräsi paljon lukijoita. En ikinä uskonut, että kirjoitukseni nousisi noin suuriin lukijamääriin. Aihetta löytyy ?!

      • bansku

        onpas ihmisillä pakottava tarve hyppiä vieraissa jos lähes jokainen aikuinen (ja ehkä nuorempikin) harrastaa toisen aikuisen kanssa siellä seksiä. epäilen vahvasti tämän paikkansapitävyyttä. tai ainakin siinä on liioittelua, kuten lähestulkoon kaikessa muussakin asiassa, mihin tässä maailmassa törmää. itse en oikeestaan oo perustanut koskaan laivaristeilyistä, vaan käytän laivaa lähinnä siirtymään maasta toiseen. noh, todellakin laivassa iltasin lojuu jo kaikenkarvaista örisijää vähemmän tai enemmän kännissä. se on lähinnä aika huvittavaa miten ihmiset saattaa ittensä siihen kuntoon. on varmaan jälkikäteen kiva risteilymuisto? noh. veikkaanpa, että suurin osa noista miehistä tai naisista on siinä kunnossa, ettei pysty keskenään juuri pettämään. loput, jotka ei juo itseään siihen kuntoon, tajuavat lähes sokeinakin, ettei tollasia kännikaloihin kannata yhtyä...saati sitte ilkeis. hyvää kesää sullekki Eetu ja jos vähänkin ootte normaaleja ihmisiä, ettekä dokaa tajuttomaks heti ekan tilaisuuden tullen, ei ole varmaankaan mitään syytä huoleen?


      • elle

        ketään ei voi kahlita, kuten sanoit. Meitä naisporukalla kulkijoitakin on, jotka lähtee laivalle vaan ja ainoastaan viettääkseen aikaa keskenään (tanssiminenhan on luvallista). Ei heti kannata ajatella sitä pahinta.

        Toivotan teille molemmille hyvää kesää!


    • Oppinut

      Jos olet herkkä ja oppinut, paras tapa on viettää loppuelämä sinkkuna/yksin.

      Näin säästyt aivovaivoilta ja saat tehdä mitä lystäät.

      En suosittele hajottamaan omaa päätä, ainakaan useita kertoja. Parisuhde yleensä kun ei toimi, etenkin jos olettaa sen toimivan vuosikymmeniä ilman ongelmia/aviorikoksia,ym.

      • nainen

        Totta puhut.


    • Anonyymi

      Sain iso rintasa kotirouvaa oli upea nainen

    • Anonyymi

      Naiset kun lähtevät naisporukassa ikävä kyllä usein tapahtuu pettämistä, alkoholi saa naimaan ei siinä sen enempää ei vähempää ja mies saa selityksiä kotona.

      • Anonyymi

        Eilen sain taas varattua naista laivalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen sain taas varattua naista laivalla!

        Mikä laiva?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      436
      3195
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2662
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      394
      2616
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2096
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1917
    6. 173
      1325
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1317
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1143
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1000
    Aihe