Kertokaa mulle hyviä suomalaisia arrtisteja/bändejä. Tyyliin irwin goodman, juliet jonesin sydän. :) ? ainiin.. haluaisin juliet jonesin sydämmenltä biisin : miksi naiset aina rakastuvat renttuihin, mutta se ei löydy limewirestä. Ei hyvä.
suomipop
1
462
Vastaukset
- löytyy ylen
arkistoista. Siellä on sadan vuoden biisit, siis yle.fi sisään, sieltä löytyy kohta radiot, koko 1900 luvun Suomessa levytetyt kipaleet jne...
Irwin tyyppistä kamaa ovat tehneet monet: Jösse Järvenpää, Hemmo Upas (Hemmo ja Vinopino), olisiko Bat ja Ryyd, Aarne Tenkanen, uusi hassu biisi oli Apinapop "Rahat menee kuitit jää" tai sinne päin kuulin hiljattain joltain kanavalta, Turos HeviGee on myös ehkä sitä mitä etsiskelet. Radioihin kannattaa lähetellä toivebiisejä (kohdista: palaute netistä yleensä pääsee sisään) tai suoraan joihinkin ohjelmiin, ainakin Ylen kanavat ja jotkut paikallisradiot kyllä soittaa harvinaisuuksiakin, kun joku niitä vaan toivoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017293
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524906- 794599
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?694370- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263188Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392458
- 472397
- 2092268