Olen ehdottomasti sitä mieltä, että vesijuoksu on hyväksi kaikille. Se kehittää monipuolisesti eri lihaksia ja kestävyyskin kohenee. Vesijuoksu on helppoa, joten vanhemmat ihmisetkin voivat pitää terveyttä yllään urheilemalla, vesijuoksemalla. Vesijuoksu voi olla jopa hauskempaakin kuin vain tavallinen uiminen, ainakin aluksi. Monen urheiluvamman kuntouttamiseen lääkärit suosittelevat vesijuoksua, minullekin. Vesijuoksun aloittamiseen on siis monta hyvää syytä, kaikki vesijuoksemaan !
vesijuoksusta ..
16
3588
Vastaukset
Olen samaa mieltä kanssasi sopii kaikille varsinkin ylipainoisille ja heikkokuntoisillekkin. Ite oon peruslaiska ja en oo mikää liikunnallinen ihminen. Tänäsyksynä aloin vasijumpan ja siinä käytetään tuota vyötä juoksuun ja jumppaan ja hurahdin heti kunnolla. Monipuolinen kun sen kanssa pääsee sinuiksi.
- tuitui
Mitäs muut ovat mieltä ? :)
- HUOH
tuitui kirjoitti:
Vesijuoksu on mummojen laji !! Eihä siel hei ketää muit oo ku jotai mummoi hei !! hei cmoon ! VESIJUOKSU, HUOH.
- tuitui
HUOH kirjoitti:
Vesijuoksu on mummojen laji !! Eihä siel hei ketää muit oo ku jotai mummoi hei !! hei cmoon ! VESIJUOKSU, HUOH.
Kyllä, olet oikeassa. Väistämättä laji näyttää mummojen lajilta ja kaiken kruunaa ilman muuta se, kun suuri osa juoksijoista on vanhuksia. Mutta kerran tuntui siltä, että sen jälkeen kun uskaltauduin juoksemaan mummojen joukossa, allas täyttyikin nuorista. Heillä näytti olevan todella hauskaa. HUOH, oletko edes koskaan kokeillut lajia ? Luulenpa, että ensikokeilusi yllättää sinut!
- HUOH
tuitui kirjoitti:
Kyllä, olet oikeassa. Väistämättä laji näyttää mummojen lajilta ja kaiken kruunaa ilman muuta se, kun suuri osa juoksijoista on vanhuksia. Mutta kerran tuntui siltä, että sen jälkeen kun uskaltauduin juoksemaan mummojen joukossa, allas täyttyikin nuorista. Heillä näytti olevan todella hauskaa. HUOH, oletko edes koskaan kokeillut lajia ? Luulenpa, että ensikokeilusi yllättää sinut!
Nojoo. emmä kyl oo ikin kokeillu, mut jotenki sen ajattelemineki kuulostaa kauheelta. Sait mun mielen muuttuu sillee et voin koklaa, mut onks siin otai takuut ;D sori, mut jotenki tuntuu et ensikokeilu ei tuu yllättää ..
- Kiva liikuntamuoto
tuitui kirjoitti:
Tehokas laji! Olen juossut maastossa erittäin paljon ja pitkään; sekä liikkunut muutenkin eritt. paljon ja monipuolisesti. Vesijuoksu on antanut paljon tehoja maastojuoksuun.
- mie@isse
tuitui kirjoitti:
Minulla on joka nurkka kipeänä kaulasta alaspäin. Vesijuoksu on osoittautunut armeliaaksi liikuntamuodoksi!!
- tuitui
mie@isse kirjoitti:
Minulla on joka nurkka kipeänä kaulasta alaspäin. Vesijuoksu on osoittautunut armeliaaksi liikuntamuodoksi!!
Kiva kun ootte tota mieltä ! :) Ootan täs viel ton HUOH.hinki vastauksii
- vesijuoksun ystävä
tuitui kirjoitti:
mummojen laji ole tuo vesijuoksu.Itse sitä harrastan ja kyllä vesijukoksua harrastaa nuoretkin ja siitä aina kovinkin vanhoihin ihmisiin.
Itselleni ei uinti sovi niskavaivojen vuoksi.Vesijuoksua pystyn harrastamaan hyvin ja olen "hurahtanut" siihen täysin.
Turhaan kukaan sitä sanoo pelkästään mummojen lajiksi.Se mahdotoman hyvä kuntoilumuoto kaikenikäisille.
Ja painoaan pudottaville erittäin paljon kaloreita kuluttava laji.
- tuitui
Hei mut kertokaa kaikki mielipiteenne ! :) ois kiva kuulla.
- os..
Aikuisilla näyttää olevan sellainen pätemisen tarve, että täytyy näyttää tehokkaalta. Vesijuoksun sijaan voisi olla vesitanssia. Musiikki antaa rytmin, joka tahdissa voi liikkua. Pitäisi luopua työnteon tyylistä ja huvitella vedessä. Kyllä siinä silti jää mahdollisuus voimaharjoitteluunkin lisäämällä nopeutta.
- tuitui
os.. kirjoitti:
Aikuisilla näyttää olevan sellainen pätemisen tarve, että täytyy näyttää tehokkaalta. Vesijuoksun sijaan voisi olla vesitanssia. Musiikki antaa rytmin, joka tahdissa voi liikkua. Pitäisi luopua työnteon tyylistä ja huvitella vedessä. Kyllä siinä silti jää mahdollisuus voimaharjoitteluunkin lisäämällä nopeutta.
Hei toi oli hyvä idea ! Musiikki vesijuostessa antaisi rytmin. Tosin, jokaisella on oma makunsa musiikissa. Jos uimahallissa soitettaisiin jotain hard roch halleluujaa pää menisi sekaisin !!
- pentsa1
Vesijuoksua kerran viikossa noin tunti ja
kun juoksee, millä tyylillä tahansa, vaihtelevalla rytmillä niin tietää liikkuneensa.
Sopii myöskin miehille vauvasta vaariin. - ylipainoisille, siis
pentsa1 kirjoitti:
Vesijuoksua kerran viikossa noin tunti ja
kun juoksee, millä tyylillä tahansa, vaihtelevalla rytmillä niin tietää liikkuneensa.
Sopii myöskin miehille vauvasta vaariin.riittääkö vyö ?
nimim en kehtaa mennä jos ei riitä :( - kyllä
ylipainoisille, siis kirjoitti:
riittääkö vyö ?
nimim en kehtaa mennä jos ei riitä :(joo riittää , uskoisin . sitä voi säätää hyvin isosta aika pieneen
Pyh!Itse ainakin pidän tästä lajista koska se on rauhallista menoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984