vesijuoksusta ..

tuitui

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että vesijuoksu on hyväksi kaikille. Se kehittää monipuolisesti eri lihaksia ja kestävyyskin kohenee. Vesijuoksu on helppoa, joten vanhemmat ihmisetkin voivat pitää terveyttä yllään urheilemalla, vesijuoksemalla. Vesijuoksu voi olla jopa hauskempaakin kuin vain tavallinen uiminen, ainakin aluksi. Monen urheiluvamman kuntouttamiseen lääkärit suosittelevat vesijuoksua, minullekin. Vesijuoksun aloittamiseen on siis monta hyvää syytä, kaikki vesijuoksemaan !

16

3562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen samaa mieltä kanssasi sopii kaikille varsinkin ylipainoisille ja heikkokuntoisillekkin. Ite oon peruslaiska ja en oo mikää liikunnallinen ihminen. Tänäsyksynä aloin vasijumpan ja siinä käytetään tuota vyötä juoksuun ja jumppaan ja hurahdin heti kunnolla. Monipuolinen kun sen kanssa pääsee sinuiksi.

      • tuitui

        Mitäs muut ovat mieltä ? :)


      • HUOH
        tuitui kirjoitti:

        Mitäs muut ovat mieltä ? :)

        Vesijuoksu on mummojen laji !! Eihä siel hei ketää muit oo ku jotai mummoi hei !! hei cmoon ! VESIJUOKSU, HUOH.


      • tuitui
        HUOH kirjoitti:

        Vesijuoksu on mummojen laji !! Eihä siel hei ketää muit oo ku jotai mummoi hei !! hei cmoon ! VESIJUOKSU, HUOH.

        Kyllä, olet oikeassa. Väistämättä laji näyttää mummojen lajilta ja kaiken kruunaa ilman muuta se, kun suuri osa juoksijoista on vanhuksia. Mutta kerran tuntui siltä, että sen jälkeen kun uskaltauduin juoksemaan mummojen joukossa, allas täyttyikin nuorista. Heillä näytti olevan todella hauskaa. HUOH, oletko edes koskaan kokeillut lajia ? Luulenpa, että ensikokeilusi yllättää sinut!


      • HUOH
        tuitui kirjoitti:

        Kyllä, olet oikeassa. Väistämättä laji näyttää mummojen lajilta ja kaiken kruunaa ilman muuta se, kun suuri osa juoksijoista on vanhuksia. Mutta kerran tuntui siltä, että sen jälkeen kun uskaltauduin juoksemaan mummojen joukossa, allas täyttyikin nuorista. Heillä näytti olevan todella hauskaa. HUOH, oletko edes koskaan kokeillut lajia ? Luulenpa, että ensikokeilusi yllättää sinut!

        Nojoo. emmä kyl oo ikin kokeillu, mut jotenki sen ajattelemineki kuulostaa kauheelta. Sait mun mielen muuttuu sillee et voin koklaa, mut onks siin otai takuut ;D sori, mut jotenki tuntuu et ensikokeilu ei tuu yllättää ..


      • Kiva liikuntamuoto
        tuitui kirjoitti:

        Mitäs muut ovat mieltä ? :)

        Tehokas laji! Olen juossut maastossa erittäin paljon ja pitkään; sekä liikkunut muutenkin eritt. paljon ja monipuolisesti. Vesijuoksu on antanut paljon tehoja maastojuoksuun.


      • mie@isse
        tuitui kirjoitti:

        Mitäs muut ovat mieltä ? :)

        Minulla on joka nurkka kipeänä kaulasta alaspäin. Vesijuoksu on osoittautunut armeliaaksi liikuntamuodoksi!!


      • tuitui
        mie@isse kirjoitti:

        Minulla on joka nurkka kipeänä kaulasta alaspäin. Vesijuoksu on osoittautunut armeliaaksi liikuntamuodoksi!!

        Kiva kun ootte tota mieltä ! :) Ootan täs viel ton HUOH.hinki vastauksii


      • vesijuoksun ystävä
        tuitui kirjoitti:

        Kyllä, olet oikeassa. Väistämättä laji näyttää mummojen lajilta ja kaiken kruunaa ilman muuta se, kun suuri osa juoksijoista on vanhuksia. Mutta kerran tuntui siltä, että sen jälkeen kun uskaltauduin juoksemaan mummojen joukossa, allas täyttyikin nuorista. Heillä näytti olevan todella hauskaa. HUOH, oletko edes koskaan kokeillut lajia ? Luulenpa, että ensikokeilusi yllättää sinut!

        mummojen laji ole tuo vesijuoksu.Itse sitä harrastan ja kyllä vesijukoksua harrastaa nuoretkin ja siitä aina kovinkin vanhoihin ihmisiin.
        Itselleni ei uinti sovi niskavaivojen vuoksi.Vesijuoksua pystyn harrastamaan hyvin ja olen "hurahtanut" siihen täysin.
        Turhaan kukaan sitä sanoo pelkästään mummojen lajiksi.Se mahdotoman hyvä kuntoilumuoto kaikenikäisille.
        Ja painoaan pudottaville erittäin paljon kaloreita kuluttava laji.


    • tuitui

      Hei mut kertokaa kaikki mielipiteenne ! :) ois kiva kuulla.

      • os..

        Aikuisilla näyttää olevan sellainen pätemisen tarve, että täytyy näyttää tehokkaalta. Vesijuoksun sijaan voisi olla vesitanssia. Musiikki antaa rytmin, joka tahdissa voi liikkua. Pitäisi luopua työnteon tyylistä ja huvitella vedessä. Kyllä siinä silti jää mahdollisuus voimaharjoitteluunkin lisäämällä nopeutta.


      • tuitui
        os.. kirjoitti:

        Aikuisilla näyttää olevan sellainen pätemisen tarve, että täytyy näyttää tehokkaalta. Vesijuoksun sijaan voisi olla vesitanssia. Musiikki antaa rytmin, joka tahdissa voi liikkua. Pitäisi luopua työnteon tyylistä ja huvitella vedessä. Kyllä siinä silti jää mahdollisuus voimaharjoitteluunkin lisäämällä nopeutta.

        Hei toi oli hyvä idea ! Musiikki vesijuostessa antaisi rytmin. Tosin, jokaisella on oma makunsa musiikissa. Jos uimahallissa soitettaisiin jotain hard roch halleluujaa pää menisi sekaisin !!


      • pentsa1

        Vesijuoksua kerran viikossa noin tunti ja
        kun juoksee, millä tyylillä tahansa, vaihtelevalla rytmillä niin tietää liikkuneensa.
        Sopii myöskin miehille vauvasta vaariin.


      • ylipainoisille, siis
        pentsa1 kirjoitti:

        Vesijuoksua kerran viikossa noin tunti ja
        kun juoksee, millä tyylillä tahansa, vaihtelevalla rytmillä niin tietää liikkuneensa.
        Sopii myöskin miehille vauvasta vaariin.

        riittääkö vyö ?
        nimim en kehtaa mennä jos ei riitä :(


      • kyllä
        ylipainoisille, siis kirjoitti:

        riittääkö vyö ?
        nimim en kehtaa mennä jos ei riitä :(

        joo riittää , uskoisin . sitä voi säätää hyvin isosta aika pieneen


    • Pyh!Itse ainakin pidän tästä lajista koska se on rauhallista menoa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe