Vichy NeOVADIOL

kokemuksia?

Olen aikeissa ostaa Vichyn NeOVADIOLin yövoiteen.
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä voiteesta? Olisi mukava lukea, onko voide hyvä/huono, 30€ on kuitenkin aika iso summa...

8

8885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avon

itse kyllästyin näihin harha ostoksiin jun ei kuitenkaan kaupassa vaikka näkee tuotteen tiedä sopiiko se kuitenkaan.

Aloin käyttämään avonin tuotteita ja myyn niitä myös, tuotteet on hyviä ( ei tietenkään kaikille nekään sovi) ja edullisia, sekä parasta on niissä palautusoikeus, eli saat 3 kuukauden palautus oikeuden vaikka olisit tuotetta jo käyttänytkin.

Jos ei sovi, tuoksu, väri, tai tuote ei muuten vastaa odotuksia jälleenmyyjän kautta takaisin avonille ja saa rahat takaisin tai halutessaan voi vaihtaa toiseen tuotteeseen.

Jos asia kiinnostaa laita postia [email protected]

• ap.

Kiitos, mutta ei kiitos. Ihan nyt halusin vain kokemuksia tuosta Vichyn voiteesta.

ap. kirjoitti:

Kiitos, mutta ei kiitos. Ihan nyt halusin vain kokemuksia tuosta Vichyn voiteesta.

Käy kysäisemässä apteekista näytettä/ kokeilemassa testeristä, sillähän se selviää.

• Vuosimalli-56
        ****----****** kirjoitti:

Käy kysäisemässä apteekista näytettä/ kokeilemassa testeristä, sillähän se selviää.

Itse olen käyttänyt Vichyn Neovadiol -päivävoidetta ja olen pitänyt siitä. Voidetta
        täytyy käyttää säännöllisesti, eikä vain sillointällöin. Tuloksia alkaa näkyä n. 3:n kuukauden kuluttua. Voidetta tulee laittaa myös kaulan iholle. Imeytyy hyvin, eikä jätä ihoa rasvaiseksi.

• Ruusuntuoksu1

Päivävoiteessa on uusi halvan näköinen purkki , valkoinen muovikorkki ja purkista on vaikeaa saada voiteen loput. Huonompi tuoksu myös, uskomatonta. En osta enää!

• Anonyymi
        ap. kirjoitti:

Minä sain apteekista kyseisen voiteen näytepussin.Ja olen tosi positiivisesti yllättynyt,miten ihana voide on.Joten kipitän apoteekkiin osamaan voiteen,vaikkakin hintava onkin.

• Anonyymi

Tälläviikolla aloitin ensikertaa testailemaan päivävoidetta ja silm.ympärysvoidetta.
      Miellyttävä tuoksu. Iho ei jää kiiltäväksi, nopeasti imeytyy. Riittoisan tuntuinen ja kyllä, hentoinen ruusuinen väri tulee iholle. Iho tuntuu tasaisemmalta ja silkkiseltä.

Toivottavasti ei tule mtn reaktioita, näppylöitä tai muutakaan.

• Anonyymi

Tosi voimakas haju.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1179
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      326
      657
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75