Vichy NeOVADIOL

kokemuksia?

Olen aikeissa ostaa Vichyn NeOVADIOLin yövoiteen.
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä voiteesta? Olisi mukava lukea, onko voide hyvä/huono, 30€ on kuitenkin aika iso summa...

7

6412

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avon

      itse kyllästyin näihin harha ostoksiin jun ei kuitenkaan kaupassa vaikka näkee tuotteen tiedä sopiiko se kuitenkaan.

      Aloin käyttämään avonin tuotteita ja myyn niitä myös, tuotteet on hyviä ( ei tietenkään kaikille nekään sovi) ja edullisia, sekä parasta on niissä palautusoikeus, eli saat 3 kuukauden palautus oikeuden vaikka olisit tuotetta jo käyttänytkin.

      Jos ei sovi, tuoksu, väri, tai tuote ei muuten vastaa odotuksia jälleenmyyjän kautta takaisin avonille ja saa rahat takaisin tai halutessaan voi vaihtaa toiseen tuotteeseen.

      Jos asia kiinnostaa laita postia [email protected]

      • ap.

        Kiitos, mutta ei kiitos. Ihan nyt halusin vain kokemuksia tuosta Vichyn voiteesta.


      • ****----******
        ap. kirjoitti:

        Kiitos, mutta ei kiitos. Ihan nyt halusin vain kokemuksia tuosta Vichyn voiteesta.

        Käy kysäisemässä apteekista näytettä/ kokeilemassa testeristä, sillähän se selviää.


      • Vuosimalli-56
        ****----****** kirjoitti:

        Käy kysäisemässä apteekista näytettä/ kokeilemassa testeristä, sillähän se selviää.

        Itse olen käyttänyt Vichyn Neovadiol -päivävoidetta ja olen pitänyt siitä. Voidetta
        täytyy käyttää säännöllisesti, eikä vain sillointällöin. Tuloksia alkaa näkyä n. 3:n kuukauden kuluttua. Voidetta tulee laittaa myös kaulan iholle. Imeytyy hyvin, eikä jätä ihoa rasvaiseksi.


      • Ruusuntuoksu1

        Päivävoiteessa on uusi halvan näköinen purkki , valkoinen muovikorkki ja purkista on vaikeaa saada voiteen loput. Huonompi tuoksu myös, uskomatonta. En osta enää!


      • Anonyymi
        ap. kirjoitti:

        Kiitos, mutta ei kiitos. Ihan nyt halusin vain kokemuksia tuosta Vichyn voiteesta.

        Minä sain apteekista kyseisen voiteen näytepussin.Ja olen tosi positiivisesti yllättynyt,miten ihana voide on.Joten kipitän apoteekkiin osamaan voiteen,vaikkakin hintava onkin.


    • Anonyymi

      Tälläviikolla aloitin ensikertaa testailemaan päivävoidetta ja silm.ympärysvoidetta.
      Miellyttävä tuoksu. Iho ei jää kiiltäväksi, nopeasti imeytyy. Riittoisan tuntuinen ja kyllä, hentoinen ruusuinen väri tulee iholle. Iho tuntuu tasaisemmalta ja silkkiseltä.

      Toivottavasti ei tule mtn reaktioita, näppylöitä tai muutakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe