Vichy NeOVADIOL

kokemuksia?

Olen aikeissa ostaa Vichyn NeOVADIOLin yövoiteen.
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä voiteesta? Olisi mukava lukea, onko voide hyvä/huono, 30€ on kuitenkin aika iso summa...

8

8885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avon

itse kyllästyin näihin harha ostoksiin jun ei kuitenkaan kaupassa vaikka näkee tuotteen tiedä sopiiko se kuitenkaan.

Aloin käyttämään avonin tuotteita ja myyn niitä myös, tuotteet on hyviä ( ei tietenkään kaikille nekään sovi) ja edullisia, sekä parasta on niissä palautusoikeus, eli saat 3 kuukauden palautus oikeuden vaikka olisit tuotetta jo käyttänytkin.

Jos ei sovi, tuoksu, väri, tai tuote ei muuten vastaa odotuksia jälleenmyyjän kautta takaisin avonille ja saa rahat takaisin tai halutessaan voi vaihtaa toiseen tuotteeseen.

Jos asia kiinnostaa laita postia [email protected]

• ap.

Kiitos, mutta ei kiitos. Ihan nyt halusin vain kokemuksia tuosta Vichyn voiteesta.

ap. kirjoitti:

Kiitos, mutta ei kiitos. Ihan nyt halusin vain kokemuksia tuosta Vichyn voiteesta.

Käy kysäisemässä apteekista näytettä/ kokeilemassa testeristä, sillähän se selviää.

• Vuosimalli-56
        ****----****** kirjoitti:

Käy kysäisemässä apteekista näytettä/ kokeilemassa testeristä, sillähän se selviää.

Itse olen käyttänyt Vichyn Neovadiol -päivävoidetta ja olen pitänyt siitä. Voidetta
        täytyy käyttää säännöllisesti, eikä vain sillointällöin. Tuloksia alkaa näkyä n. 3:n kuukauden kuluttua. Voidetta tulee laittaa myös kaulan iholle. Imeytyy hyvin, eikä jätä ihoa rasvaiseksi.

• Ruusuntuoksu1

Päivävoiteessa on uusi halvan näköinen purkki , valkoinen muovikorkki ja purkista on vaikeaa saada voiteen loput. Huonompi tuoksu myös, uskomatonta. En osta enää!

• Anonyymi
        ap. kirjoitti:

Minä sain apteekista kyseisen voiteen näytepussin.Ja olen tosi positiivisesti yllättynyt,miten ihana voide on.Joten kipitän apoteekkiin osamaan voiteen,vaikkakin hintava onkin.

• Anonyymi

Tälläviikolla aloitin ensikertaa testailemaan päivävoidetta ja silm.ympärysvoidetta.
      Miellyttävä tuoksu. Iho ei jää kiiltäväksi, nopeasti imeytyy. Riittoisan tuntuinen ja kyllä, hentoinen ruusuinen väri tulee iholle. Iho tuntuu tasaisemmalta ja silkkiseltä.

Toivottavasti ei tule mtn reaktioita, näppylöitä tai muutakaan.

• Anonyymi

Tosi voimakas haju.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      251
      2274
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1694
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1339
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1045
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      836
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      820
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      800
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      778
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      766
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe