Vichy NeOVADIOL

kokemuksia?

Olen aikeissa ostaa Vichyn NeOVADIOLin yövoiteen.
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä voiteesta? Olisi mukava lukea, onko voide hyvä/huono, 30€ on kuitenkin aika iso summa...

8

8787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avon

itse kyllästyin näihin harha ostoksiin jun ei kuitenkaan kaupassa vaikka näkee tuotteen tiedä sopiiko se kuitenkaan.

Aloin käyttämään avonin tuotteita ja myyn niitä myös, tuotteet on hyviä ( ei tietenkään kaikille nekään sovi) ja edullisia, sekä parasta on niissä palautusoikeus, eli saat 3 kuukauden palautus oikeuden vaikka olisit tuotetta jo käyttänytkin.

Jos ei sovi, tuoksu, väri, tai tuote ei muuten vastaa odotuksia jälleenmyyjän kautta takaisin avonille ja saa rahat takaisin tai halutessaan voi vaihtaa toiseen tuotteeseen.

Jos asia kiinnostaa laita postia [email protected]

• ap.

Kiitos, mutta ei kiitos. Ihan nyt halusin vain kokemuksia tuosta Vichyn voiteesta.

ap. kirjoitti:

Kiitos, mutta ei kiitos. Ihan nyt halusin vain kokemuksia tuosta Vichyn voiteesta.

Käy kysäisemässä apteekista näytettä/ kokeilemassa testeristä, sillähän se selviää.

• Vuosimalli-56
        ****----****** kirjoitti:

Käy kysäisemässä apteekista näytettä/ kokeilemassa testeristä, sillähän se selviää.

Itse olen käyttänyt Vichyn Neovadiol -päivävoidetta ja olen pitänyt siitä. Voidetta
        täytyy käyttää säännöllisesti, eikä vain sillointällöin. Tuloksia alkaa näkyä n. 3:n kuukauden kuluttua. Voidetta tulee laittaa myös kaulan iholle. Imeytyy hyvin, eikä jätä ihoa rasvaiseksi.

• Ruusuntuoksu1

Päivävoiteessa on uusi halvan näköinen purkki , valkoinen muovikorkki ja purkista on vaikeaa saada voiteen loput. Huonompi tuoksu myös, uskomatonta. En osta enää!

• Anonyymi
        ap. kirjoitti:

Minä sain apteekista kyseisen voiteen näytepussin.Ja olen tosi positiivisesti yllättynyt,miten ihana voide on.Joten kipitän apoteekkiin osamaan voiteen,vaikkakin hintava onkin.

• Anonyymi

Tälläviikolla aloitin ensikertaa testailemaan päivävoidetta ja silm.ympärysvoidetta.
      Miellyttävä tuoksu. Iho ei jää kiiltäväksi, nopeasti imeytyy. Riittoisan tuntuinen ja kyllä, hentoinen ruusuinen väri tulee iholle. Iho tuntuu tasaisemmalta ja silkkiseltä.

Toivottavasti ei tule mtn reaktioita, näppylöitä tai muutakaan.

• Anonyymi

Tosi voimakas haju.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      198
      5178
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      41
      4558
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      14
      3189
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      259
      3115
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      163
      3045
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      55
      2600
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27