Olen aikeissa ostaa Vichyn NeOVADIOLin yövoiteen.
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä voiteesta? Olisi mukava lukea, onko voide hyvä/huono, 30€ on kuitenkin aika iso summa...
Vichy NeOVADIOL
8
6987
Vastaukset
- Avon
itse kyllästyin näihin harha ostoksiin jun ei kuitenkaan kaupassa vaikka näkee tuotteen tiedä sopiiko se kuitenkaan.
Aloin käyttämään avonin tuotteita ja myyn niitä myös, tuotteet on hyviä ( ei tietenkään kaikille nekään sovi) ja edullisia, sekä parasta on niissä palautusoikeus, eli saat 3 kuukauden palautus oikeuden vaikka olisit tuotetta jo käyttänytkin.
Jos ei sovi, tuoksu, väri, tai tuote ei muuten vastaa odotuksia jälleenmyyjän kautta takaisin avonille ja saa rahat takaisin tai halutessaan voi vaihtaa toiseen tuotteeseen.
Jos asia kiinnostaa laita postia [email protected]- ap.
Kiitos, mutta ei kiitos. Ihan nyt halusin vain kokemuksia tuosta Vichyn voiteesta.
ap. kirjoitti:
Kiitos, mutta ei kiitos. Ihan nyt halusin vain kokemuksia tuosta Vichyn voiteesta.
Käy kysäisemässä apteekista näytettä/ kokeilemassa testeristä, sillähän se selviää.
- Vuosimalli-56
****----****** kirjoitti:
Käy kysäisemässä apteekista näytettä/ kokeilemassa testeristä, sillähän se selviää.
Itse olen käyttänyt Vichyn Neovadiol -päivävoidetta ja olen pitänyt siitä. Voidetta
täytyy käyttää säännöllisesti, eikä vain sillointällöin. Tuloksia alkaa näkyä n. 3:n kuukauden kuluttua. Voidetta tulee laittaa myös kaulan iholle. Imeytyy hyvin, eikä jätä ihoa rasvaiseksi. - Ruusuntuoksu1
Päivävoiteessa on uusi halvan näköinen purkki , valkoinen muovikorkki ja purkista on vaikeaa saada voiteen loput. Huonompi tuoksu myös, uskomatonta. En osta enää!
- Anonyymi
ap. kirjoitti:
Minä sain apteekista kyseisen voiteen näytepussin.Ja olen tosi positiivisesti yllättynyt,miten ihana voide on.Joten kipitän apoteekkiin osamaan voiteen,vaikkakin hintava onkin.
- Anonyymi
Tälläviikolla aloitin ensikertaa testailemaan päivävoidetta ja silm.ympärysvoidetta.
Miellyttävä tuoksu. Iho ei jää kiiltäväksi, nopeasti imeytyy. Riittoisan tuntuinen ja kyllä, hentoinen ruusuinen väri tulee iholle. Iho tuntuu tasaisemmalta ja silkkiseltä.
Toivottavasti ei tule mtn reaktioita, näppylöitä tai muutakaan. - Anonyymi
Tosi voimakas haju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337812Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213400Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_222382Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521620Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291457PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1831436- 1461315
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport521192Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1771086- 39996