Gazoz farkut

ylläri--

Oisko kenelläkään näitä gazozin farkkuja,olen miehelleni ostamassa lahjaksi ja kokoa vaikea arvioida kun sivuilla ei minkäänlaista kokotaulukkoa....jos jollakin on näitä kyseisiä housuja niin olisko joku niin ystävällinen ja laittaisi minulle vaikka reiden leveimmän kohdan ja vyötärön ympäryksen ja minkä kokoiset housut on kyseessä?? osaisin vähän arvioida noiden koko luokkaa:) kiitos!

24

12981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cip8

      koko 34,vyötärö 90, lahkeen sisämitta 85 ja reisi 62

    • Vicky Jeans

      Gazozin farkkuja on kymmeniä erimalleja ja kokoja on vaikea verrata toisiinsa. Helsingissä Jeansroomissa kannattaa käydä kokeilemassa (suurin valikoima) Ei tarvitse olla "bodari" malleja tosiaan löytyy kaikille!

      • jamekset

        Missä tuo Jeansroom on?


      • hyvät jamekset
        jamekset kirjoitti:

        Missä tuo Jeansroom on?

        Jeansroom on Helsingissä, Porvoonkatu 15
        Löytyy laaja valikoima Gazoz farkkuja.


      • Zip hoodies
        hyvät jamekset kirjoitti:

        Jeansroom on Helsingissä, Porvoonkatu 15
        Löytyy laaja valikoima Gazoz farkkuja.

        Kävin siellä jeansroomissa, löyty hienoja huppareita.


      • Body Action
        Zip hoodies kirjoitti:

        Kävin siellä jeansroomissa, löyty hienoja huppareita.

        Jeansroom myy Porvoonkadun myymälässä street ja salihousuu 25 eurolla!!!! Pieni liike mutta yllättävän iso valikoima...tosin oli hajakokoja jäljellä


      • Gazoz 9010

        Juttelin Jeansroom myyjän kanssa Gazoz malleista ja kokotauluista, jotta jatkossa olisi helpompi tilata näitä vaikka netistä. Hän kertoi uudelle Jeansroomin nettisivulle tulevan kyseinen helpotus...koska jotkut farkut tosiaan ovat erimallisia - on kapeita ja taas jotkut esim. reisien kohdalta hyvinkin tilavia. Vyätärön tuumakoot pitää paikkansa.
        Joo, Gazoz farkku sopii niin isoille kuin pienemmillekin.
        Sattuipa muuten joku tyttö tulla samaan aikaan kokeilemaan naisten Gazoz farkkua...olisi pitänyt jäädä pidemmäksi aikaa - aika herkku, siis tyttö ja farkut :)


      • Kirsi123
        Gazoz 9010 kirjoitti:

        Juttelin Jeansroom myyjän kanssa Gazoz malleista ja kokotauluista, jotta jatkossa olisi helpompi tilata näitä vaikka netistä. Hän kertoi uudelle Jeansroomin nettisivulle tulevan kyseinen helpotus...koska jotkut farkut tosiaan ovat erimallisia - on kapeita ja taas jotkut esim. reisien kohdalta hyvinkin tilavia. Vyätärön tuumakoot pitää paikkansa.
        Joo, Gazoz farkku sopii niin isoille kuin pienemmillekin.
        Sattuipa muuten joku tyttö tulla samaan aikaan kokeilemaan naisten Gazoz farkkua...olisi pitänyt jäädä pidemmäksi aikaa - aika herkku, siis tyttö ja farkut :)

        Kävin koittamassa Jeansroomissa oli tullut naisten farkkuja ja oli pakko palata ostamaan parit farkut oli niin hienoja.


      • Alicia18
        Kirsi123 kirjoitti:

        Kävin koittamassa Jeansroomissa oli tullut naisten farkkuja ja oli pakko palata ostamaan parit farkut oli niin hienoja.

        Kirsi olit oikeassa, oli hienoja ja paljon parempia kuin ensin katsoin kuvista.


      • Gazoz farkut
        jamekset kirjoitti:

        Missä tuo Jeansroom on?

        www.jeansroom.fi


      • Louco
        Gazoz 9010 kirjoitti:

        Juttelin Jeansroom myyjän kanssa Gazoz malleista ja kokotauluista, jotta jatkossa olisi helpompi tilata näitä vaikka netistä. Hän kertoi uudelle Jeansroomin nettisivulle tulevan kyseinen helpotus...koska jotkut farkut tosiaan ovat erimallisia - on kapeita ja taas jotkut esim. reisien kohdalta hyvinkin tilavia. Vyätärön tuumakoot pitää paikkansa.
        Joo, Gazoz farkku sopii niin isoille kuin pienemmillekin.
        Sattuipa muuten joku tyttö tulla samaan aikaan kokeilemaan naisten Gazoz farkkua...olisi pitänyt jäädä pidemmäksi aikaa - aika herkku, siis tyttö ja farkut :)

        Mikäköhän on 9010 mallin koko 32 vyötärö, reiden ympäryys ja lahkeen pituus senteissä?????


      • ,.,.,,.,,.
        Louco kirjoitti:

        Mikäköhän on 9010 mallin koko 32 vyötärö, reiden ympäryys ja lahkeen pituus senteissä?????

        Täällä näyttää olevan tällä hetkellä laajin valikoima gazozia: http://www.sportheavy.fi/index.php?k=64


      • Gazoz
        ,.,.,,.,,. kirjoitti:

        Täällä näyttää olevan tällä hetkellä laajin valikoima gazozia: http://www.sportheavy.fi/index.php?k=64

        Epäilen että Jyväskylässä on suurin valikoima :) Eiköhän nuo Helsingin myymälöissä olene :D


      • gazoz 9125
        jamekset kirjoitti:

        Missä tuo Jeansroom on?

        Melko lähellä Linnanmäkeä. Kts. www.jeansroom.fi
        On varmasti laajin valikoima!


      • Louco
        ,.,.,,.,,. kirjoitti:

        Täällä näyttää olevan tällä hetkellä laajin valikoima gazozia: http://www.sportheavy.fi/index.php?k=64

        kesti ainakin pitkään tuon tilauksen saaminen...mutta tulihan ne lopulta :) Tyytyväinen kyllä pöksyihin!


      • Louco
        Louco kirjoitti:

        kesti ainakin pitkään tuon tilauksen saaminen...mutta tulihan ne lopulta :) Tyytyväinen kyllä pöksyihin!

        ...siis tilaus kesti pitkään tuolta sportheavystä(muista paikoista ei kokemusta..vielä)


      • Topmassjenas
        Louco kirjoitti:

        ...siis tilaus kesti pitkään tuolta sportheavystä(muista paikoista ei kokemusta..vielä)

        Topmassin kautta sain Gazoz farkut päivässä!!!
        Tilasin tiistaina ja tuli keskiviikkona JO!!!!(puhelimeen tuli keskiviikona viesti, että farkut on noudettavissa postista)

        Aika nopea toimitus.
        Kannattaa kokeilla www.topmass..fi


      • jei2
        Topmassjenas kirjoitti:

        Topmassin kautta sain Gazoz farkut päivässä!!!
        Tilasin tiistaina ja tuli keskiviikkona JO!!!!(puhelimeen tuli keskiviikona viesti, että farkut on noudettavissa postista)

        Aika nopea toimitus.
        Kannattaa kokeilla www.topmass..fi

        Niin on!! minäkin tilasin parit farkut ja hupparin - on tod nopea toimitus ja mahtava valikoima!


      • kylästynyt diivoihin
        Gazoz kirjoitti:

        Epäilen että Jyväskylässä on suurin valikoima :) Eiköhän nuo Helsingin myymälöissä olene :D

        jyväskylässä parit onnettomat farkut rekissä ja myyjä koittaa kokoajan kehua että on todella tyylikkäät osta pois hinta 99 toi mustahiuksinen naismyyjä ei todellakaan ole mikään asiantuntija surkeeta meininkiä!!!!


      • tahtoo sovittaa
        jei2 kirjoitti:

        Niin on!! minäkin tilasin parit farkut ja hupparin - on tod nopea toimitus ja mahtava valikoima!

        tietäälö kukaan myykö mikään liike turussa gazoz farkkuja ?


      • akkukaa
        tahtoo sovittaa kirjoitti:

        tietäälö kukaan myykö mikään liike turussa gazoz farkkuja ?

        tilasin gazoz farkut,koko 32"/32".. Oli ihanhirveen isot... vyötärön ympärys oli 94cm,vaikka kokotaulokossa lukee 85-88cm... Ihanpikkusen heittää mitotukset...


    • kattelin vaa

      Mielenkiintoista tuolla lonsdalin huppari 59 ku saa sportsdirectistä 14€ toim 10€ kotiovelle ;)

    • Jepposeppo

      Ihanaa,kun Gazoz liike tuli tänne Ouluunkin.Olen ollut tyytyväinen,kun tilaamani tuotteet sain vaihtaa liikkeessä,mukavia (ja kivaa katseltavaa) myyjiä,tulee käytyä muutenkin,vaikka tarkoitus ei aina ole ostaakkaan.

    • Anonyymi

      Mä en enään muita käytä koska 32/34 housut suoraan hyllystä jalkaan ei lyhennyksii ja jousto vyötäröllä erittäin miellyttävä,Hyvinkäällä ido myymälä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe