Kauniita sanoja

Emmanuele

Mikä on kauneinta mitä sulle on koskaan sanottu?
Kuka sen sinulle sanoi ja millaisessa tilanteessa?

Millaisia kohteliaisuuksia kuulet useimmiten?

Mitkä sanat ovat takuuvarmoja kylmettäjiä?

67

3440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinko79-

Kauneinta mitä mulle on koskaan sanottu on yksinkertaisesti "mä rakastan sua enemmän kuin mitään muuta" ja se tuli rakastamaltani mieheltä useassakin tilanteessa.

Muita kauniita asioita mitä mulle on sanottu on että oon enkeli (en tiedä sanooko miehet tuota paljonki lämpimikseen mutta sitä on sanonut useampi), musta tulis hyvä äiti, mä oon ihailtavan vahva tms. Useimmiten kai sitä kuitenkin kuulee ulkonäköön liittyviä positiivisia asioita. Töissä kommentoidaan yllättävän paljon, mun hiuksista, vaatteista ja "ootpa sä nätti tänään"-kommentteja on tullu viime aikoina hämmentävän paljon. Mikähän niitä vaivaa...

Täydellinen kylmettäjä on jos toinen ihminen arvostelee julmasti tai sanoo loukkaavaa rakkaistani. Onneks sellasta tapahtuu aika harvoin, ei nyt tuu mieleen edes koska sellasta olis tapahtunut.

• Emmanuele

Mä mietin onko kukaan mies koskaan sanonut rakastavansa mua...Enemmän se on ollut sellaista kiertelemistä, ja muita ilmauksia, muttei rakkaus-sanaa ole käytetty. Eipä sen puoleen, itsekään en ole kova käyttämään sitä.

Enkeliksikään ei ole kukaan koskaan sanonut, eikä potentiaaliseksi hyväksi äidiksi :P
        Toi enkeli on aika jännä kohteliaisuus. Oletko sä tehnyt silloin jotain kilttiä, vai hohkaako sun sädekehä?

• Aurinko79-
        Emmanuele kirjoitti:

Mä mietin onko kukaan mies koskaan sanonut rakastavansa mua...Enemmän se on ollut sellaista kiertelemistä, ja muita ilmauksia, muttei rakkaus-sanaa ole käytetty. Eipä sen puoleen, itsekään en ole kova käyttämään sitä.

Enkeliksikään ei ole kukaan koskaan sanonut, eikä potentiaaliseksi hyväksi äidiksi :P
        Toi enkeli on aika jännä kohteliaisuus. Oletko sä tehnyt silloin jotain kilttiä, vai hohkaako sun sädekehä?

Me ollaan siskon kanssa joskus mietitty tuota enkeli-sanan käyttöä ku ollaan molemmat kuultu sitä et käyttääkö miehet sitä enemmänkin vai mistä se johtuu. Yleensä se on sanottu ihan arkipäiväisissä tilanteissa, esim. yhdelle miehelle kerroin jotain tapahtunutta ja mielipidettäni siitä ja se sano et "sä oot nii tommonen... enkeli...". Se on jääny mun mieleen jotenki tosi syvästi. Ehkä sen takia miten se mies katto mua sen jälkeen, mä menin ihan sanattomaks. Hui, nytki kirpas vatsanpohjasta... :)

• Emmanuele
        Aurinko79- kirjoitti:

Me ollaan siskon kanssa joskus mietitty tuota enkeli-sanan käyttöä ku ollaan molemmat kuultu sitä et käyttääkö miehet sitä enemmänkin vai mistä se johtuu. Yleensä se on sanottu ihan arkipäiväisissä tilanteissa, esim. yhdelle miehelle kerroin jotain tapahtunutta ja mielipidettäni siitä ja se sano et "sä oot nii tommonen... enkeli...". Se on jääny mun mieleen jotenki tosi syvästi. Ehkä sen takia miten se mies katto mua sen jälkeen, mä menin ihan sanattomaks. Hui, nytki kirpas vatsanpohjasta... :)

sä kyllä vaikutat tosi lämpimältä ihmiseltä, että en mä ihmettele :)

• Aurinko79-
        Emmanuele kirjoitti:

sä kyllä vaikutat tosi lämpimältä ihmiseltä, että en mä ihmettele :)

Kivasti sanottu :)

• kauneinta...

"Mikä on kauneinta mitä sulle on koskaan sanottu?"
      V: On sinussa niin paljon äidin perintöä, että varmasti pärjäät elämässä.

"Kuka sen sinulle sanoi ja millaisessa tilanteessa?"
      V: Isä sanoi ton edellisen.

"Millaisia kohteliaisuuksia kuulet useimmiten?"
      V: Olet positiivinen ja hauska ihminen ja jostakin muustakin kuulen usein, mutta jääköön sanomatta.

"Mitkä sanat ovat takuuvarmoja kylmettäjiä?"
      V: Jos sanotaan olevan ulkonäkökeskeinen ja pinnallinen, niin mittari losahtaa välittömästi pakkaselle.

Emmalle: Anteeksi, että eilen sekaannuin teidän keskusteluun provosoimaan. *Anteeksipyyntöhali*

• Emmanuele

minkäs sille voi jos on utelias ja tykkää puuttua muitten juttuihin :P

Voin kuvitella sen asian mistä sua kehutaan mutta mitä et maininnut.

Oups, on tullut haukuttua tiettyjä miehiä pinnallisiksi ja ulkonäkökeskeisiksi. Mutku ne on ollut sitä... :D Heh, ja kun mähän itse en ikinä ole...

• Emmanuele kirjoitti:

minkäs sille voi jos on utelias ja tykkää puuttua muitten juttuihin :P

Voin kuvitella sen asian mistä sua kehutaan mutta mitä et maininnut.

Oups, on tullut haukuttua tiettyjä miehiä pinnallisiksi ja ulkonäkökeskeisiksi. Mutku ne on ollut sitä... :D Heh, ja kun mähän itse en ikinä ole...

"minkäs sille voi jos on utelias ja tykkää puuttua muitten juttuihin :P"

Täähän on viihdekanava =)

• bebs

Mun elämään on suotu muutama sellanen ihminen jotka sanoo asioita niin kauniisti ja vilpittömästi,että mä en kyllä osaa niistä valita kaikista kauneimpia. Usein ne sanat on niin tilanne- ja tunnesidonnaisia ettei ne tässä edes välttämättä niin herkiltä kuulostais kuin silloin kun ne itse kuuli.

Mä en välitä mistään siirappi-imelyyksistä ja mua ällöttää muutenkin sellanen joutava imartelu. Silloin kun sanat tulee suoraan sydämestä niin,että silmistä näkee kuinka toinen todella ajattelee niinku sanoo..se on kaunista,se saa sydämen pakahtuun onnesta vaikka sanat oliskin arkipäiväisempiä kuin ikuiset rakkauden tunnustukset.

Useimmiten kuulen kohteliaisuuksia..ulkonäöstä kun puhutaan niin silmistä kun ne on kai tuollaset kirkkaan vihreet oikeesti. Luonteenpiirteistä tulee kai empaattisuudesta useimmiten "kiitoksia".

Takuuvarmoista kylmettäjistä en osaa sanoa..kaikki riippuu aina siitä kuka sanoo ja miten sanoo,ei niinkään siitä mitä sanoo.

• Emmanuele

sellainen lipevä imartelu ei iske.

Mut jos sellainen ihminen josta oikeasti tykkää rutistaa mut syliin ja sanoo "sä olet tajuttoman ihana" niin mahtavalta tuntuu se.

• sarvikuonokas

"Osaat pukea tunteesi hyvin sanoiksi"

en muista tilannetta. sanoi eräs välittämäni henkilö

Jaa-a... enpä osaa sanoa

"Ollaan mietitty että miten sä voit olla vielä sinkku"

• Aurinko79-

Tuo siis miten ihmiset aina välillä ihmettelee et miks sä oot sinkku, miksei sulla oo ketään, mee ny baariin ja hanki joku, eikö sunki ois aika jo hankkia lapsia... Jotenki se on sellasta omalle alueelle tunkeutumista jota mä en arvosta ainakaan jos ihmettelijöinä on sellaset hyvän päivän tutut jotka ei tiedä mun tilanteesta yhtään mitään. Onneks sitä tapahtuu suht harvoin ja oon oppinu laittamaan pisteen tuolle hyvin nopeasti.

• Emmanuele

joskus joku mies baarissa sanoi " kuinka sä voit olla jäänyt sinkuksi?" JÄÄNYT sinkuksi, ikäänkuin siinä olisi jotain "jäämistä". Mut kohteliaisuutena se kai sen tarkoitti.

• sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

Tuo siis miten ihmiset aina välillä ihmettelee et miks sä oot sinkku, miksei sulla oo ketään, mee ny baariin ja hanki joku, eikö sunki ois aika jo hankkia lapsia... Jotenki se on sellasta omalle alueelle tunkeutumista jota mä en arvosta ainakaan jos ihmettelijöinä on sellaset hyvän päivän tutut jotka ei tiedä mun tilanteesta yhtään mitään. Onneks sitä tapahtuu suht harvoin ja oon oppinu laittamaan pisteen tuolle hyvin nopeasti.

Tuo aiheuttaa mussa ärsytystä.. Varsinkin tutun naisen suusta tulemana..

tekee mieli sanoa että "Sinähän sen tiedät kun ei näytä kiinnostusta olevan".

Muutenkin tuossa alkaa heti etsimään vaan lisää vikoja itsestään.

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

joskus joku mies baarissa sanoi " kuinka sä voit olla jäänyt sinkuksi?" JÄÄNYT sinkuksi, ikäänkuin siinä olisi jotain "jäämistä". Mut kohteliaisuutena se kai sen tarkoitti.

Veikkaan että mies älysi heti lipsauttaneensa yhden sanan liikaa virkkeeseen =).

• Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

Tuo aiheuttaa mussa ärsytystä.. Varsinkin tutun naisen suusta tulemana..

tekee mieli sanoa että "Sinähän sen tiedät kun ei näytä kiinnostusta olevan".

Muutenkin tuossa alkaa heti etsimään vaan lisää vikoja itsestään.

Vaikka mä luulen että sunkin kohdalla se on tarkoitettu "kehuks" jollain kierteisellä tavalla mutta kyllä siinä väistämättä alkaa miettimään että missä mä oon menny sit vikaan oikeasti kun oon vielä sinkku. Mutta onneks tuo hetki kestää mulla nykyään aika vähän aikaa, mä oon jotenki oppinu jättämään ne omaan arvoonsa koska ei muut voi tietää mun elämästä niin paljoa että niillä ois varaa arvostella.

• sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

Vaikka mä luulen että sunkin kohdalla se on tarkoitettu "kehuks" jollain kierteisellä tavalla mutta kyllä siinä väistämättä alkaa miettimään että missä mä oon menny sit vikaan oikeasti kun oon vielä sinkku. Mutta onneks tuo hetki kestää mulla nykyään aika vähän aikaa, mä oon jotenki oppinu jättämään ne omaan arvoonsa koska ei muut voi tietää mun elämästä niin paljoa että niillä ois varaa arvostella.

Mutta pohjimmiltaan tuommoisen asian syiden pohtiminen vain pahentaa tilannetta...

Pitää kyl ens kerralla todeta vaan että "En tiedä, tiedätkö sä" =)

• Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

Mutta pohjimmiltaan tuommoisen asian syiden pohtiminen vain pahentaa tilannetta...

Pitää kyl ens kerralla todeta vaan että "En tiedä, tiedätkö sä" =)

Just noin, kerro sit meillekin mitä sait vastaukseks ;)

• sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

Just noin, kerro sit meillekin mitä sait vastaukseks ;)

"Sä et vaan yritä riittävästi" =)

• Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

"Sä et vaan yritä riittävästi" =)

Tulee mieleen jakso Sinkkuelämästä jossa kaks naista on jollain "rakastumiskurssilla". Toinen naisista kysyy kouluttajalta että miks hän ei onnistu rakkaudessa vaikka hän epätoivoisesti yrittää ja yrittää. Kouluttaja tokaisee siihen ehkä vähän alentavasti että "maybe you're not really out there, I mean really putting yourself out there". Siihen tämän toisen ystävä tokaa tomerasti ystävänsä puolesta että "believe me, she's out there". Ei sanonut kouluttaja sit enää mitään... Eli pointtini on että sinähän se tiedät kuinka paljon yrität, ei kukaan muu.

Juu, mä kuulun siihen sukupolveen mikä on ehtinyt nähdä sinkkuelämän uusintoina 5 kertaa, mä muistan ulkoa monta jaksoa... ;)

• sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

Tulee mieleen jakso Sinkkuelämästä jossa kaks naista on jollain "rakastumiskurssilla". Toinen naisista kysyy kouluttajalta että miks hän ei onnistu rakkaudessa vaikka hän epätoivoisesti yrittää ja yrittää. Kouluttaja tokaisee siihen ehkä vähän alentavasti että "maybe you're not really out there, I mean really putting yourself out there". Siihen tämän toisen ystävä tokaa tomerasti ystävänsä puolesta että "believe me, she's out there". Ei sanonut kouluttaja sit enää mitään... Eli pointtini on että sinähän se tiedät kuinka paljon yrität, ei kukaan muu.

Juu, mä kuulun siihen sukupolveen mikä on ehtinyt nähdä sinkkuelämän uusintoina 5 kertaa, mä muistan ulkoa monta jaksoa... ;)

Jos koen tilanteen jotenkin epämiellyttäväksi.
        Ei silloin saa edes mitään aikaan.

Mun sukupolveen kuuluu lähinnä Tikun, Takun ja Vinkin kolmiodraama =).

• Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

Jos koen tilanteen jotenkin epämiellyttäväksi.
        Ei silloin saa edes mitään aikaan.

Mun sukupolveen kuuluu lähinnä Tikun, Takun ja Vinkin kolmiodraama =).

Yrittämisellä mä muutenki ajattelen enemmänkin asennetta, positiivista ja avointa suhtautumista siihen että mitä tahansa voi tapahtua ja yleensä sitten jotain tapahtuu. Liialla yrittämisellä ei saa mitään hyvää aikaseks, se menee liian väkinäiseks.

• sarvikuonokas
        Aurinko79- kirjoitti:

Yrittämisellä mä muutenki ajattelen enemmänkin asennetta, positiivista ja avointa suhtautumista siihen että mitä tahansa voi tapahtua ja yleensä sitten jotain tapahtuu. Liialla yrittämisellä ei saa mitään hyvää aikaseks, se menee liian väkinäiseks.

Että mitä vähemmän asiaa ajattelee sitä paremmin saa "tuloksia" aikaiseksi.. Usein nuo menevät niin omalla painollaan että aivan turha stressata koko asiaa..

Jännä että muut stressaa senkin edestä =)

• Aurinko79-
        sarvikuonokas kirjoitti:

Että mitä vähemmän asiaa ajattelee sitä paremmin saa "tuloksia" aikaiseksi.. Usein nuo menevät niin omalla painollaan että aivan turha stressata koko asiaa..

Jännä että muut stressaa senkin edestä =)

Se mikä on tapahtuakseen, tapahtuu ja liika suunnittelu ja yrittäminen vie kaikelta mielekkyyden. Ei elämässä muutenkaan asiat suju suunnitelmien mukaisesti joten mä oon aika pitkälti lakannut suunnittelemasta liikoja. Toki päämääriä pitää olla ja mulla on monia haaveita mitä aion toteuttaa mutta liikaa niihin ei saa takertua.

• saimi-hellevi

mussa on varmaan jotain vikaa, kun en muista mitään kauniita sanoja!

On mua sanottu ihanaksi moneenkin kertaan, mutta en mä sitä nyt tähän laskis... Enkä myöskään ulkonäkö kommentteja...
      Kyllä varmaan joku on joskus jotain sanonu... Pitäis vaan muistaa se...

Ehdoton kylmettäjä on niin monesti kuultu:
      "kivat tissit, lähdetkö panee?"
      En tiedä haitko sä ihan tollasta, mutta se laittaa mut ainakin kylmäksi.

• saimi-hellevi

käviskö
        "sussa on paljon munaa!"

Sen mä olen kanssa kuullut usein, vaikka se ei niin kaunis juttu olekaan. On se silti tuntunu tosi hyvältä kun joku on niin sanonu!

=)

• vili

huono ottamaan vastaan kohteliaisuuksia vastaan...tai suoraan sanottuna luokaton. tulee vaivaantunut olo, kiitos riittää hyvin.
      mielummin otan shittiä vastaan kuin ylistäisi koko ajan.
      en tiedä mikä on kauneinta mitä mulle on sanottu, koska olen käytännön ihmisiä ja sanat eivät minulle merkitse...teot merkitsevät ja ne on sitä kauneinta.

• sarvikuonokas

Mutta eikö se yleensä mene niin että eka sanotaan ja sitten tehdään..

tai että sanotaan mitä kohta tehdään =).

• Emmanuele
        sarvikuonokas kirjoitti:

eihän ne sulje toisiaan pois!
        Mä ainakin mielelläni nautiskelen molemmista, ja myös itse sanon ja teen. Ehkä kuminkin taidan itse olla enemmän tekijä kuin sanoja.

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

eihän ne sulje toisiaan pois!
        Mä ainakin mielelläni nautiskelen molemmista, ja myös itse sanon ja teen. Ehkä kuminkin taidan itse olla enemmän tekijä kuin sanoja.

Koska puhuit "nautiskelusta" niin pystyy taas veikkaamaan että mihin viittaat =)..

Joo ehkä siinä tilanteessa liiat puheet jättää teot tyystin tekemättä =)

• Emmanuele
        sarvikuonokas kirjoitti:

Koska puhuit "nautiskelusta" niin pystyy taas veikkaamaan että mihin viittaat =)..

Joo ehkä siinä tilanteessa liiat puheet jättää teot tyystin tekemättä =)

siinäkin tilanteessa sanat ja teot voi yhdistää.
        Voi vaikka sanoa "sulla on ihana kulli, tekisi mieli vähän maistaa sitä" ja sen jälkeen nuolaiset sitä (käytän siis passiivi-sinää). Pikku kiusan jälkeen voi sanoa "se maistuu ihanalle", ja niin poispäin.

• vili
        sarvikuonokas kirjoitti:

mun mielestä koko homman hienous perustuu toisen olon/aseman/tilanteen helpottamiseen perustuvia tekoja.
        sä näet tietyt asiat, että tekee tämä näin ja tuo asian noin....esim. kaverin ei tarvitse edes ajatella/vaivaantua asiasta. oli teko kuinka pieni tahansa
        tietenkin sanallinen toiminta on myös tärkeää...varsinkin naispuolistenystävien kanssa, kun tuppaa kriisejä olemaan normia enemmän. mutta itse en sanoja tarvitse

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

siinäkin tilanteessa sanat ja teot voi yhdistää.
        Voi vaikka sanoa "sulla on ihana kulli, tekisi mieli vähän maistaa sitä" ja sen jälkeen nuolaiset sitä (käytän siis passiivi-sinää). Pikku kiusan jälkeen voi sanoa "se maistuu ihanalle", ja niin poispäin.

kirjoitan ylös =)

• sarvikuonokas
        vili kirjoitti:

mun mielestä koko homman hienous perustuu toisen olon/aseman/tilanteen helpottamiseen perustuvia tekoja.
        sä näet tietyt asiat, että tekee tämä näin ja tuo asian noin....esim. kaverin ei tarvitse edes ajatella/vaivaantua asiasta. oli teko kuinka pieni tahansa
        tietenkin sanallinen toiminta on myös tärkeää...varsinkin naispuolistenystävien kanssa, kun tuppaa kriisejä olemaan normia enemmän. mutta itse en sanoja tarvitse

joka sana!

• Emmanuele
        sarvikuonokas kirjoitti:

kirjoitan ylös =)

kannattaa pitää mielessä ;)

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

kannattaa pitää mielessä ;)

Lisäksi mun pitää kääntää asiat toisinpäin.. =)

• Emmanuele
        sarvikuonokas kirjoitti:

käännät vaan sanat pillu ja kulli toisinpäin, mut samat jutut toimii molemmilla sukupuolilla.

Usein miehet syyllistyy hätäilyyn, syöksyvät suineen pimperon kimppuun. Mutta siinä tilanteessa pitää olla itsevarma. Voi pitää tyttöä vähän jännityksessä ja kiusia. Ja aloittaa hellästi.

Apua, Emma alkoi taas kouluttamaan... :D

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

käännät vaan sanat pillu ja kulli toisinpäin, mut samat jutut toimii molemmilla sukupuolilla.

Usein miehet syyllistyy hätäilyyn, syöksyvät suineen pimperon kimppuun. Mutta siinä tilanteessa pitää olla itsevarma. Voi pitää tyttöä vähän jännityksessä ja kiusia. Ja aloittaa hellästi.

Apua, Emma alkoi taas kouluttamaan... :D

Muuten menee sillisalaatiks enkä ehdi sisäistää =)

• ~nainen~
        sarvikuonokas kirjoitti:

omalle naiselle kannata sanoa:) En mä ainakaan haluaisi mieheltäni välttämättä kuulla sanaa "pillu" seksin yhteydessä. Jollekin yhdenyönpanolle niin kai voikin sanoa.

• Emmanuele
        ~nainen~ kirjoitti:

omalle naiselle kannata sanoa:) En mä ainakaan haluaisi mieheltäni välttämättä kuulla sanaa "pillu" seksin yhteydessä. Jollekin yhdenyönpanolle niin kai voikin sanoa.

jos mies sanoo vaikka että "sulla on ihana, kiimainen pillu" ja näyttää vielä käytännössä himoitsevansa sitä.
        Miehet on mun makuun liian varovaisia.

• sarvikuonokas
        ~nainen~ kirjoitti:

ennemmin puhuu vaikka säästä tms. =)

• Emmanuele

vaikka ajattelin että pitäydyn teidän tarinoissanne, mutta minkäs teet kun on niin hyvä mieli!

Musta tuntuu niin hyvältä kun tuo nykyinen mies huomioi mua niin paljon.(Niin, ainakin toistaseks).
      Se on innostunut kaikesta mussa, se ihailee mun käsiä, sormia, lantio/vyötärön kaarta, ihon sileyttä, varpaita. Koskettelee ja hellii täysin pidäkkeettä. Ihmettelee miten voinkin olla niin ihana. Tekee hyvää mun kolhuja kokeneelle sydämelle.
      Jokaisen naisen pitäisi saada tuollaista kohtelua :)

• Aurinko79-

Just tuollasta pitäis tosiaan kaikkien saada, se tuntuu kivalta kun joku näkee sut tuollaisena ja tykkää joka ikisestä jutusta sussa :)

• ..ja elekieli

Kyllä vaan teot ja elekieli kertoo paljon enemmän kuin sanat. Mä en tykkää, jos koko ajan ollaan ylistämässä ja latelemassa rakkaudentunnustuksia. Mutta tässä nyt jotain:

Omalta mieheltä, samoin tutuilta ihmisisltä, ottaa mieluiten vastaan kehuja liittyen taitoihin tai luonteenpiirteisiin.

Jos joku tuntemattomampi haluaa sanoa jotain mukavaa, yleensä ne kehut tulee sitten ulkonäöstä, eiväthän he voi tietää vielä muuten millainen olen.

Ulkonäköä ei kannata ruveta kehumaan, jos meinaa käyttää perinteistä "sul on kauniit silmät". Kannattaa etsiä se kaunis piirre, se voi olla ihan joku muu ku silmät. Siskoni oli ihan otettu, kun joku oli kehunu sen poskipäitä!

• rusalkaa

tulee mieleen vain tiettyjä henkilöitä...sillä nämä ne niitä kauniita sanoja ovat useimmin sanoneet ja tekevät niin aina kohdatessamme.

• rusalkaa

suhtautuva(minuun) tekee vaikutuksen. Semmossia on harvassa...lähipiirissä.

Onhan näitä, jotka tulee ihastelemaan töitäni ja ihmettelee niitä, mutta lähinnä olen heidän kanssaan jotenkin ihmeissäni ja toisaalta vaivautunut. En ymmärrä, että minua katsotaan.

• rusalkaa
        rusalkaa kirjoitti:

Onhan näitä, jotka tulee ihastelemaan töitäni ja ihmettelee niitä, mutta lähinnä olen heidän kanssaan jotenkin ihmeissäni ja toisaalta vaivautunut. En ymmärrä, että minua katsotaan.

kaikenlaisesta kanssakäymisestä ihmisten kanssa. En oikeastaan soittele kenellekään. Ei mun tartte.

Ehkä semmonen kylmettää kaikkein parhaiten, kun joku sanoo, että mistäs sulle saatais mies ja ehdottaa sitten jotain ala-arvoista yksilöä, huh :(

Miksi tääkin nyt tässä pitää paljastaa? Siksi, että tuossa taannoin ihan kivana ja pikkasen hitaana pitämäni mies lohkasi tän jutun. En oikeen käsittänyt miksi se halusi tolleen...sillä enhän minä ollut mitenkään loukkaava häntä kohtaan?? Jäi jotenkin käsittämätön, hämmentynyt olo?? Pitäskö nyt olla puhumatta koko miehelle. Tarkottaa: EI nauraa, Ei kertoo hauskoja sattumuksia, EI kehu miehen omia tekemisiä sanallakaan.

• rusalkaa
        rusalkaa kirjoitti:

minua katsella, kun töitäni katselee.

Useimmiten kohtaan vain semmosia katselijoita, jotka ei ymmärrä mitään. Luulevat, etteivät paljasta itseään ja juuri itseään kertovat minulle auki. Tarkoitan, että luulevat kommentoivansa teosta...kun siinä sitten paljastavat oman itsensä...mitä tulee omaan mieleen= kertovat kyvystään ymmärtää mitään.

Todennäköisimmin kohta, johon katsoja pysähtyy, on jonkinlainen ongelma hänen sisimmässään...on tai ollut.

• Tumma Kauris

"Mä aina koen kaikki ihanimmat hetket sun kanssasi"
      Ja tämän sanoi ex-tyttöystäväni kun suutelimme niityllä kauniina kesäpäivänä.

- No yleensä mua kehutaan hauskaksi ja sanavalmiiksi. Tällaista palautetta saan siis sekä miehiltä että naisilta. Naisten suusta olen saanut kuulla olevani komea ja hyvä sängyssä(uskokaa tai älkää!) =) Tämä siis tietenkin vasta sen jälkeen, kun ollaan naisen kanssa tehty "lähempää tuttavuutta".

- Kerran kyllä jäädyin aika pahasti kun eräs nainen sanoi, että mä halveeraan naisia ja että kohtelin tätä kyseistä naista aivan kuin hän olisi jotenkin "halpa".

• Emmanuele

kylmettyminen taisi olla molemminpuolista...

Oi, sulla on ihania ulkoilmamuistoja :)

• Tumma Kauris
        Emmanuele kirjoitti:

kylmettyminen taisi olla molemminpuolista...

Oi, sulla on ihania ulkoilmamuistoja :)

Mä en siis kyllä mitenkään mielestäni halveerannut tätä kyseistä mimmiä. Oon tehny virheitä mutta yleisesti ottaen pidän itseäni herrasmiehenä. Mä saatan joskus olla aika suorapuheinen ja jotkut naiset saattavat siitä loukkaantua. Mun tarkoitus ei kuitenkaan ole olla mitenkään epäkunnioittava. Mulla on vaan sellainen "ongelma", että jos mä näen jotain mistä mä pidän niin mä myöskin sanon sen ääneen! :D

• Emmanuele
        Tumma Kauris kirjoitti:

Mä en siis kyllä mitenkään mielestäni halveerannut tätä kyseistä mimmiä. Oon tehny virheitä mutta yleisesti ottaen pidän itseäni herrasmiehenä. Mä saatan joskus olla aika suorapuheinen ja jotkut naiset saattavat siitä loukkaantua. Mun tarkoitus ei kuitenkaan ole olla mitenkään epäkunnioittava. Mulla on vaan sellainen "ongelma", että jos mä näen jotain mistä mä pidän niin mä myöskin sanon sen ääneen! :D

voi olla niinkin et naisella on "huono päivä" ja sä laukaiset jollain kommentilla jonkun sen uinuvan angstin.

Mä loukkaantuisin ainakin siitä et mies kehen mä olen ihastunut roikkuu ajatuksissaan exässä :P

• Tumma Kauris
        Emmanuele kirjoitti:

voi olla niinkin et naisella on "huono päivä" ja sä laukaiset jollain kommentilla jonkun sen uinuvan angstin.

Mä loukkaantuisin ainakin siitä et mies kehen mä olen ihastunut roikkuu ajatuksissaan exässä :P

"Mä loukkaantuisin ainakin siitä et mies kehen mä olen ihastunut roikkuu ajatuksissaan exässä :P"

Mut ainoastaan typerykset ihastuvat, rakastumisesta puhumattakaan. Tunteet tekevät ihmisestä heikon enkä mä ainakaan pidä heikkoudesta.

• Emmanuele
        Tumma Kauris kirjoitti:

"Mä loukkaantuisin ainakin siitä et mies kehen mä olen ihastunut roikkuu ajatuksissaan exässä :P"

Mut ainoastaan typerykset ihastuvat, rakastumisesta puhumattakaan. Tunteet tekevät ihmisestä heikon enkä mä ainakaan pidä heikkoudesta.

kyllä sullakin tunteet on, nyyhkit vain menneeseen :P

Se että uskaltautuu tuntemaan on ehkä parasta elämässä :D
        Mitäs sitten jos saa turpaan, ompahan ainakin hetken elänyt!

• "Mikä on kauneinta mitä sulle on koskaan sanottu?
      Kuka sen sinulle sanoi ja millaisessa tilanteessa?"

- En muista, että kukaan olisi minulle sanonut koskaan mitään erityisen kaunista. Mä vedän puoleeni enemmän sellaisia toiminnan ihmisiä, kuin "runosieluja".

- Kohteliasuudet liittyy useimmiten ulkonäköön / ruumiinrakenteeseen. Luonteessa ja käyttäytymisesssä ei varmaan ole mitään kehumista...

- Ne jotka erehtyy luulemaan mua jollakin tapaa helpoksi saavat kylmää kohtelua.

• pikkunoidanlukko

- "Sulla on ihanan pehmeä iho","sulla on ihana kosketus" sanoi exäni parin vuoden takaa. Hyvältä ystävältä kuultua "Sä olet niin lahjakas, että pystyt mihin vaan" tilanteessa, jossa pyysin hänen mielipidettään eräästä tekemästäni jutusta, joka oli minulle uutta ja hänen varsinaista alaansa - tuota kehua en unohda koskaan..ja ystävältä myös "Kiitos, että olet olemassa".

- Ulkonäköön liittyviä, kasvoista ja hiuksista, jopa puolitutut normaalisti tuppisuiset miehet ovat tulleet viime aikoina kehumaan, vaikka on tunnettu kymmenisen vuotta. En yleensä jaksa sellaista noteerata ja häivyn tilanteesta tai vaihdan puheenaihetta.

-"Olet maailman paras pano"

• Papeete1

"Mikä on kauneinta mitä sulle on koskaan sanottu?
      Kuka sen sinulle sanoi ja millaisessa tilanteessa?"
      -En muista. Arvostan kuitenkin luonteeseen liittyviä kohteliaisuuksia (niitäkin on tullut :)

-Irlissä ne liittyy usein ulkonäköön.

-Tavara! Seksiin liittyvät saattaapi väärässä paikassa aiheuttaa totaalisen turn-offin.

• Kauneinta mitä mulle on sanottu.

"Onneks sinä olet olemassa" Tais tulla tyttöystävältä kesken riidan... Ei niinkää ne sanat vaan se miten se tuli.

Millaisia kohteliaisuuksia? -Yleensä aika pinnallisia, sulla on hyvä perse tai sie oot söpö. "Vitsi sie oot ihana" karkaa aika monelta. Sellasta mitä ihmisten luullaan tahtovan kuulla

Parhaat kylmettäjät :D Ehdottomasti "Pysy sinkkuna" hyvänä kakkosena tulee "ollaanko ystäviä?" ja kolmas "mikä sä luulet olevas?"

• Emmanuele

ystävänä olemisessa niin mättää?

• Emmanuele kirjoitti:

ystävänä olemisessa niin mättää?

Sydän itkee verta ja silti pitää esittää ihmistä joka pärjää. Eikä ne jaksa katella sitä kurjaa ja itsesäälissä rypevää kaveria. Taputtaa vaan olalle et kyl se siitä.

Yleensä, kun sitä aikaa toipumiselle ja unohtamiselle ei paljoa jää. Vaan toinen soittelee ja kyselee kuulumisia yhtenään :D tai siis ainaki joka viikko.

• Emmanuele
        Frederico kirjoitti:

Sydän itkee verta ja silti pitää esittää ihmistä joka pärjää. Eikä ne jaksa katella sitä kurjaa ja itsesäälissä rypevää kaveria. Taputtaa vaan olalle et kyl se siitä.

Yleensä, kun sitä aikaa toipumiselle ja unohtamiselle ei paljoa jää. Vaan toinen soittelee ja kyselee kuulumisia yhtenään :D tai siis ainaki joka viikko.

sen aikasi otat. Kilttiähän tuo on jos se sulle soittelee, ja jos et halua että hän soittelee niin kaipa senkin voi sanoa.

• Emmanuele kirjoitti:

sen aikasi otat. Kilttiähän tuo on jos se sulle soittelee, ja jos et halua että hän soittelee niin kaipa senkin voi sanoa.

kun ne on niin kiitollisia siitä että mie ymmärrän ja oon olemassa... Se tuska menee kyl ohi, ja sit menee se ystävyyski ku toinen löytää uuden poikakaverin.

• Emmanuele
        Frederico kirjoitti:

kun ne on niin kiitollisia siitä että mie ymmärrän ja oon olemassa... Se tuska menee kyl ohi, ja sit menee se ystävyyski ku toinen löytää uuden poikakaverin.

tartte esittää kilttiä, jos ei jaksa... :P

Mut miksi se ystävyys siis ois sulta mitenkään pois?

• Emmanuele kirjoitti:

tartte esittää kilttiä, jos ei jaksa... :P

Mut miksi se ystävyys siis ois sulta mitenkään pois?

jos mun ystävä soittaa mulle koska vaan olevansa jossain pulassa, niin mie autan. lähestulkoon aina... Ilman muuta, ja mie oon huomannu et naisystävät on enemmän pulassa kun miesystävät. Sit niillä on huono omatunto siitä kun ne pyytää apua ja sitä vaan lohduttaa et ei se mitään....

Mie oon kokeillu joskus sitä että sanosin suoraan niinku asiat on mut mie en oikein taida osata sitä. Koskaan siitä ei oo seurannu mitään hyvää. Siks mie meinaan olla vaan kiltti

• -kyynel-

Kauneimmat sanat kuulin suhteemme alku ajoilla(yllätys yllätys)... Nykyään ei oo kuulunu... mutta silloin; "Olet minulle tärkein" ja "minä rakastan sinua" "olet minun naiseni en tarvi muita"(tuo viimeinen oli minusta siksi kauniisti sanottu että yleensähän varattukin mies flirttaa muille naisille ja jopa pettää ns. rakastettuaan! Ollaan seurusteltu yli kaks vuotta.

Kylmäksikin tämä kulti on minut saanu... sanoi kannissä(ylläri) tässä joku aika sitten.... "lutka"

• Danskuu

-Mulla kauneimmat sanat liittyvät tilanteisiin, kun yllättäen joku lapsista rutistanut ja sanonut esim.sä oot maailman paras äiti tai ihan vaan äiti sä oot kiva.

-Liittyy äitiyteen tai työtilanteisiin. Ylipäätänsä johonkin tekemääni asiaan tai tilanteisiin. Kohteliaisuuksia luonteenpiirteestäni eri tilanteissa, olemiseen.

-Riippuen tilanteista, mutta yleensä ulkonäköön liittyvät, että ei vois vähempää kiinnostaa tuntemattomien kommentit ym.hyvästä perästä jne.
      tai jostakin huvän näköisestä vaatteesta.

• nykljnöio

Joku joskus kysyi, että minkälaisen naisen , kanssa haluaisin/pystyisin olemaan? Vastasin, että vertaiseni kanssa. Silloin se joku sanoi vaan, että vaikeaa taitaa olla sun tavata sellainen, ellei mahdotonta. Se kuulosti korvissani kauniilta.

Toinen, minkä koin aika kauniina oli se kun joku kehui silmiäni ja kuvaili niitä jotenkin, miten muut ei ole kuvaillut. Joo. Eipä mulle paljon mitään kaunista sanota. Ei kai ole tarvetta siihen. Sanomiseen siis.

Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5822
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4374
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2961
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1559
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      66
      1301
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe