naiset yleistää

ärsyttää

miks saan kuulla aina naisilta että säkin haluat vaan pillua...tämä ongelma on vain ainoostaan pk seudulla. olen asunut myös muualla suomessa.

naiset aina huutaa et älkää yleistäkö kun heitä haukkuu mut naiset ite yleistää kaikista eniten...

olen 27v erittäin sitoutumishaluinen nuori mies mut ikisinkkuus taitaa olla edessä näiden helsinginnaisten ikuisen katkeruuden takia..

5

504

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

pääkaupunkiseudulla on kärttyisimmät akat. muuta maakuntaan niin johan alkaa flaksi käymään :)

• ......

etkä edes tajunnut.

• thyu

tunnetusti stadin naiset on pihtareita tavismiehille ainakin, mutta mistahan ne naiset sen seksin hakevat,tuskin ne puutteessa elavat.Miehiltakin tuo prostituutio tarjonta on ahdistettu minimiin.

• mini-mii

Mies joka on liian innokas tutustumaan, saa helposti monen naisen perääntymään. Helposti tulee luulo, että mies haluaa vain seksiä ja äkkiä..
      Huomasitko muuten,että otsikossasi yleistät? Moni nainen ja moni mies yleistää, kun eteen tulee toistuvasti samanlainen tilanne.
      Koita edetä hieman hitaammin.

• Sitten jos haluaa tutustua hitaasti, niin
        tippuukin yllättäen ystävä - osastoon.
        Minäkin yritin pitkään olla yleistämättä, mutta
        nyt on silmät auenneet.
        Jatkakaa vain vanhojen mallien mukaan,
        herrasmies asenteella jää vain naisten tuntemuksien
        kaatopaikaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3595
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2500
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      593
      2273
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2026
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      77
      1744
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1658
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1648
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      1554
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1446
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      94
      1427
    Aihe