miks saan kuulla aina naisilta että säkin haluat vaan pillua...tämä ongelma on vain ainoostaan pk seudulla. olen asunut myös muualla suomessa.
naiset aina huutaa et älkää yleistäkö kun heitä haukkuu mut naiset ite yleistää kaikista eniten...
olen 27v erittäin sitoutumishaluinen nuori mies mut ikisinkkuus taitaa olla edessä näiden helsinginnaisten ikuisen katkeruuden takia..
naiset yleistää
5
504
Vastaukset
- näin on
pääkaupunkiseudulla on kärttyisimmät akat. muuta maakuntaan niin johan alkaa flaksi käymään :)
- ......
etkä edes tajunnut.
- thyu
tunnetusti stadin naiset on pihtareita tavismiehille ainakin, mutta mistahan ne naiset sen seksin hakevat,tuskin ne puutteessa elavat.Miehiltakin tuo prostituutio tarjonta on ahdistettu minimiin.
- mini-mii
Mies joka on liian innokas tutustumaan, saa helposti monen naisen perääntymään. Helposti tulee luulo, että mies haluaa vain seksiä ja äkkiä..
Huomasitko muuten,että otsikossasi yleistät? Moni nainen ja moni mies yleistää, kun eteen tulee toistuvasti samanlainen tilanne.
Koita edetä hieman hitaammin.Sitten jos haluaa tutustua hitaasti, niin
tippuukin yllättäen ystävä - osastoon.
Minäkin yritin pitkään olla yleistämättä, mutta
nyt on silmät auenneet.
Jatkakaa vain vanhojen mallien mukaan,
herrasmies asenteella jää vain naisten tuntemuksien
kaatopaikaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342