Kyse on naisten nautinnosta, eli vastaus siihen onko koolla väliä on: Kyllä. Sanokoot siihen naiset mitä haluavat. Ainoa pätevä korrelaatio peniksen koolle löytyy miesten pituudesta. Muutenkin miesihmisille on kehittynyt selvästi suurempi penis kokoonsa nähden verrattuna muihin urosnisäkkäisiin. Eli normaali- ja isomunaiset miehet kepaavat, mutta pienivehkeiset jäävät sivuun.
Pitkiä miehiä suositaan naisten keskuudessa
21
1676
Vastaukset
- fafdfadsfsdf
ei ole korrelaatiota, mutta se on tietysti eri asia millaisia oletuksia ihmisillä on.
Ron Jeremy on 168cm.- qwertyuiopåa
korrelaattio on olemassa, mutta poikkeuksia löytyy. Mitä aloitukseen tulee, niin paljon tuosta on totta. Puhdasta biologiaa. Tuo korrelaatio ei kuitenkaan ole ainoa syy pituuden suosimiseen, vaan pituus kertoo myös vahvuudesta ja mahdollisuudesta pärjätä taisteluissa ja ruuan hankinnassa.
Ihan samoista syistä miehet pitävät pyöreälanteisista naisista, joilla on hoikka vyötärö. Biologiaa.
Ihminen on kuitenkin enemmän kuin yksi tai kaksi ominaisuuttaan, kaikista meistä joku pitää. - fafdfadsfsdf
qwertyuiopåa kirjoitti:
korrelaattio on olemassa, mutta poikkeuksia löytyy. Mitä aloitukseen tulee, niin paljon tuosta on totta. Puhdasta biologiaa. Tuo korrelaatio ei kuitenkaan ole ainoa syy pituuden suosimiseen, vaan pituus kertoo myös vahvuudesta ja mahdollisuudesta pärjätä taisteluissa ja ruuan hankinnassa.
Ihan samoista syistä miehet pitävät pyöreälanteisista naisista, joilla on hoikka vyötärö. Biologiaa.
Ihminen on kuitenkin enemmän kuin yksi tai kaksi ominaisuuttaan, kaikista meistä joku pitää.korrelaatio joskus todistettu (mielellään useampi kuin yksi tutkimus)? Pelkän mutun pohjalta on tietenkin helppoa väittää joitakin tapauksia _poikkeuksiksi_.
- sano..
fafdfadsfsdf kirjoitti:
korrelaatio joskus todistettu (mielellään useampi kuin yksi tutkimus)? Pelkän mutun pohjalta on tietenkin helppoa väittää joitakin tapauksia _poikkeuksiksi_.
muutkin ruumiinosat ovat suhteessa ihmisen pituuteen, miksei muka penis olisi?
- nainen.
Pienimunaisten puhetta etteikö koolla ole muka väliä:)
- Iso Ase
Se on vain oikeus ja kohtuus. Joka muuta väittää, on pienimunaisuuden lisäksi kateellinen.
- vili
vaikea sanoa. sama se olisi vaikka metrin mittainen kääpiö, mutta oikeilla sanamuodoilla saa ihmeitä aikaan.
itse olen 185 cm ja ihan samalla lailla 10 cm lyhyemmät kaverit selkään pääsee. riippuu ihan miten itsesi naisille myyt. - ........
Pitkät miehet ovat rauhallisempia ja itseensä tyytyväisempiä kuin lyhyet miehet. Ison miehen ei tarvitse räyhätä kuin terrieri. Pienet miehet taasen ovat usein kovaäänisiä hölöttäjiä ja uhittelijoita eikä sellaista kukaan jaksa kovin pitkään kuunnella. Peniksen koko ei ole suoraan verrannollinen miehen pituuteen. Piste.
- en sano nyt mitään
mutta tuossa muussa on vinha perä!
- katsoo
eiköhän tuolla taas ole enemmän korrelaatioa yksilön itsetunnon kuin pituuden kanssa. Ihan samalla tavalla pitkissä miehissä on koppavia mulkkuja jotka hyökkäävät heti tilaisuuden tulessa vittuilemaan ja tönimään.
- ..............
katsoo kirjoitti:
eiköhän tuolla taas ole enemmän korrelaatioa yksilön itsetunnon kuin pituuden kanssa. Ihan samalla tavalla pitkissä miehissä on koppavia mulkkuja jotka hyökkäävät heti tilaisuuden tulessa vittuilemaan ja tönimään.
Sori, tuli vähän yleistettyä rankemmanpuoleisesti. Myönnän virheeni. Vaikka kokemusta on niin eihän se suinkaan kata kaikkia miehiä.
- Demolition Girl
Voin sanoa ihan suoraan, että mä "suosin" pitkiä miehiä. Voitte vapaasti vihata mua. Voin myös sanoa ihan suoraan, että olen ollut suht pienimunaisen miehen kanssa ja myöskin suht isomunaisen miehen kanssa. Jälkimmäinen oli huomattavasti parempi. Ja jälleen kerran voitte vihata mua ihan vapaasti.
Mun mielestä tää keskustelu miesten pituuksista on ihan päivänselvä asia. Miehet etsivät naisista naisellisia ominaisuuksia ja naiset puolestaan etsivät miehistä miehekkäitä ominaisuuksia. Ja yksi näistä miehekkäistä ominaisuuksista nyt vaan sattuu olemaan se, että mies on naista isompi. Se on vain yksi ominaisuus muiden joukossa mutta kuitenkin hyvin näkyvä ominaisuus jolla on myös psykologista vaikutusta. Joillekin naisille se merkkaa enemmän ja joillekin vähemmän.
Itse nyt vaan satun tykkäämään kovasti jos mies on about 190-senttinen. Mun mielestä mulla on oikeus omaan miesmakuuni.- SAkke.
Onx sulla isot tissit. Mulla on oikeus haluta vaan isotissisii.
- pö höpö höpö
edellinen miesystäväni on 190cm. pitkä
nykyinen 175cm.
Ja tällä lyhyemällä tapauksella on enemän "ulottovuuksia".- on tietysti
mutta keskimäärin pidemmillä miehillä on isompi penis, kuten on muutkin elimet. Miksi muuten miehille olisi kehittynyt evoluution saatossa niin isot penikset, ellei valikoinnin seurauksena?
- Pistemies
on tietysti kirjoitti:
mutta keskimäärin pidemmillä miehillä on isompi penis, kuten on muutkin elimet. Miksi muuten miehille olisi kehittynyt evoluution saatossa niin isot penikset, ellei valikoinnin seurauksena?
Omat havaintoni ovat näyttäneet ihan päinvastaista. Enpä noista erektiopituuksista tiedä kun olen ihan hetero, mutta pukuhuoneissa mitä on huomannut, niin kyllä ne ovat yleensä ennemminkin alle 180 senttisiä kun yli joilta ne selvästi isoimmat kulkuset löytyy.
- .nyt
Pistemies kirjoitti:
Omat havaintoni ovat näyttäneet ihan päinvastaista. Enpä noista erektiopituuksista tiedä kun olen ihan hetero, mutta pukuhuoneissa mitä on huomannut, niin kyllä ne ovat yleensä ennemminkin alle 180 senttisiä kun yli joilta ne selvästi isoimmat kulkuset löytyy.
kulkusista oltukaan kiinnostuneita, vaan kalusta.
- ...että...
on tietysti kirjoitti:
...peniksen koko oli luolamiesaikoina hirveän merkittävä tekijä parinmuodostuksessa?
on silti yllättävän pieni merkitys mulkun kokoon, vois kyl tosiaan kuvitella et se menis suunnilleen yks yhteen, eli jos oot vaik 20% jotain miestä pidempi niin sulla ois about sen verran isompi munakin. Vaan ei kuulemman ole, yhteys on mutta ei noin merkittävä.
- la.ra
on tosiaan väliä, mutta kukaan - siis kukaan - ei arvosta pituutta. Paksuus on se, mikä merkkaa. Ja ne, jotka kuvittelevat miehen pituuden korreloivan _sen_ kanssa menettävät paljon.
Mieluummin liian lyhyt (sen voi kompensoida mielikuvitusta käyttämällä) kuin liian pitkä (sitä ei voi auttaa juuri millään).- rusalkaa
Kyllä sillä kovuudellakin on jotain merkitystä.
Mä en viiti enää kinastella munan koosta. Mulla riittää, että miehellä on halua tulla lähelle, koskettaa ja että se saa juuri minun kanssa niitä intohimoisia hetkiään. Niin...ja minä saan intohimoisia hetkiäni hänen kanssaan.
Mulla on kyllä tiettyi juttui, joita toivoisin, että miehen kanssa vois yhessä kokea. Sitten, jos niin ei ole...tuntuu kuin olisi tyhjää...eikä sitä täyttymystä.
Ehkä mä vaadin liikoja.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313627- 1291468
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111351- 711068
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1911057- 581041
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26977Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38951Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67930Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78895