Miten on?

............

Mitä mieltä olette?
Lähetin siskolle txt jossain kerroin että ei ole varaa ostaa hänen lapsilleen joululahjoja. Ilmoitin siksi,että hän oli jo ostanut meidän lapsille lahjat. Kerroin, että voi antaa meille ostamansa jollekin muulle jos haluaa. Sain vastauksena tulikivenkatkuisen viestin,jossa naurettiin tilannettamme jne jne ja samantyylisen viestin hän oli lähettänyt miehelleni(en tiedä miksi).
Olenko liian ajattelevainen vai mikä on kun yritän ajatella niin, että jos joku ostaa meidän lapsille lahjoja ja meillä ei nyt olekaan varaa vastalahjaan niin ettei kukaan pääse puhumaan selän takana ettei meiltä tullut lahjaa jne...?

5

1694

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekisin samoin

Todella idiootilta vaikuttaa siskosi. Täytyy muutenkin ihmetellä, miten sairasta on naureskella toisten vaikeuksille, sairauksille tai rahapulalle. Itse muista ikuisesti, miten yksi sukulainen nauroi isäni sairastuttua kun perheemme joutui taloudelliseen ahdinkoon ja kotimme oli pakko myydä. Olin silloin vielä koulussa, lukiolainen, mutta edes näin 25v jälkeenpäin tuo tilanne ja sanat ovat muistissani. En usko että menen kyseisen ihmisen hautajaisiin, miksi menisin.

Mutta minusta siis teit todella fiksusti, meillä ollaan lopetettu lahjojen antaminen kokonaan, mutta silloin kun niitä vielä annettin sisarusten lapsille, olisin tehnyt samoin kun sinä.
      Joten yritä (helppoa sanoa) ajatella, että nyt ei kyse ole muusta kun sisaresi tyhmyydestä. Ehkä olisi aika lopettaa koko lahjojen antaminen teilläkin jouluna, muistatte vain syntymäpäivinä pienellä lahjalla - max 50e.

• ........

"tuestasi". Meillä on ollut tapana antaa lahjoja kun lapset(sekä siskon että meidän) ovat pieniä vielä eli heille on lahjojen määrä vielä tärkein.
        Paras oli että mieheni oli myös siskon puolella tavallaan koska sanoi minulle että miksi minä nostan äläkän asiasta, että eihän siskon viestissä mitään pahaa ollut jne.... Sanoin suoraan että haista v**** enkä ole puhunut pahemmin hälle sen jälkeen:)
        Mutta tosiaan tuo siskon kommentointi loukkasi kun vielä viittasi että hän haluaa että lapsilla on välttämättömin eikä aio antaa meille ostamiaan lahjoja muille...Tuli aika köyhä olo...
        Tosin heillä on molemmat aikuiset töissä ja meillä vaan toinen...
        No...sitä saa mitä tilaa....:)
        Eteenpäin sano mummo lumessa vai miten se menikään...

• lievästi
        ........ kirjoitti:

"tuestasi". Meillä on ollut tapana antaa lahjoja kun lapset(sekä siskon että meidän) ovat pieniä vielä eli heille on lahjojen määrä vielä tärkein.
        Paras oli että mieheni oli myös siskon puolella tavallaan koska sanoi minulle että miksi minä nostan äläkän asiasta, että eihän siskon viestissä mitään pahaa ollut jne.... Sanoin suoraan että haista v**** enkä ole puhunut pahemmin hälle sen jälkeen:)
        Mutta tosiaan tuo siskon kommentointi loukkasi kun vielä viittasi että hän haluaa että lapsilla on välttämättömin eikä aio antaa meille ostamiaan lahjoja muille...Tuli aika köyhä olo...
        Tosin heillä on molemmat aikuiset töissä ja meillä vaan toinen...
        No...sitä saa mitä tilaa....:)
        Eteenpäin sano mummo lumessa vai miten se menikään...

siltä että miehesi on siskoosi ihastunut, jos sinua tuosta asiasta haukkuu ja siskoasi puolustaa

• One-Two-3

Toimit tilanteen pakottamana ja hyvin. Siskosi tarkoitus ei ehkä ollut edes pahoittaa mieltäsi. Tuttujen kesken tulee joskus töksäyteltyä asioista pahastikin vaikka huonon päivän jälkeen. Mites jos kehittelisit jotakin omatekoista lahjaa kaikille ylläriksi?

• ON YHTÄ KAHELI

SYSTERI KUIN MULLAKIN.

se kanssa kyttää minua kun en kommentoi yhtään sen juttuja,,tee sinäkin samoin ,se on paraasta "lääkettä" älykääpiöiden hoitoon !

Minä tulen aina sairaaksi ja paiseita tulee selkään kun joku vain mainitseekin sanan sisko !

tämä hyypiö-siskoni on oikea MAANVAIVA kaikilla sen tunteneille jo työssäkin se oli kuuluisa INHOTTAVUUDESTAAN on jo tosin eläkkeellä ja se onkin sen työkavereiden SUURI ONNI JA AUTUUS,,niin olen kuullut kerrottavan sen JULKIS HALLINOLLISELTA TYÖPAIKALTAAN eräässä e-suomen pikku cityssä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2142
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1795
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      236
      1288
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      935
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      865
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      112
      772
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      730
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      706
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      689
    Aihe