Miten on?

............

Mitä mieltä olette?
Lähetin siskolle txt jossain kerroin että ei ole varaa ostaa hänen lapsilleen joululahjoja. Ilmoitin siksi,että hän oli jo ostanut meidän lapsille lahjat. Kerroin, että voi antaa meille ostamansa jollekin muulle jos haluaa. Sain vastauksena tulikivenkatkuisen viestin,jossa naurettiin tilannettamme jne jne ja samantyylisen viestin hän oli lähettänyt miehelleni(en tiedä miksi).
Olenko liian ajattelevainen vai mikä on kun yritän ajatella niin, että jos joku ostaa meidän lapsille lahjoja ja meillä ei nyt olekaan varaa vastalahjaan niin ettei kukaan pääse puhumaan selän takana ettei meiltä tullut lahjaa jne...?

5

1581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekisin samoin

      Todella idiootilta vaikuttaa siskosi. Täytyy muutenkin ihmetellä, miten sairasta on naureskella toisten vaikeuksille, sairauksille tai rahapulalle. Itse muista ikuisesti, miten yksi sukulainen nauroi isäni sairastuttua kun perheemme joutui taloudelliseen ahdinkoon ja kotimme oli pakko myydä. Olin silloin vielä koulussa, lukiolainen, mutta edes näin 25v jälkeenpäin tuo tilanne ja sanat ovat muistissani. En usko että menen kyseisen ihmisen hautajaisiin, miksi menisin.

      Mutta minusta siis teit todella fiksusti, meillä ollaan lopetettu lahjojen antaminen kokonaan, mutta silloin kun niitä vielä annettin sisarusten lapsille, olisin tehnyt samoin kun sinä.
      Joten yritä (helppoa sanoa) ajatella, että nyt ei kyse ole muusta kun sisaresi tyhmyydestä. Ehkä olisi aika lopettaa koko lahjojen antaminen teilläkin jouluna, muistatte vain syntymäpäivinä pienellä lahjalla - max 50e.

      • ........

        "tuestasi". Meillä on ollut tapana antaa lahjoja kun lapset(sekä siskon että meidän) ovat pieniä vielä eli heille on lahjojen määrä vielä tärkein.
        Paras oli että mieheni oli myös siskon puolella tavallaan koska sanoi minulle että miksi minä nostan äläkän asiasta, että eihän siskon viestissä mitään pahaa ollut jne.... Sanoin suoraan että haista v**** enkä ole puhunut pahemmin hälle sen jälkeen:)
        Mutta tosiaan tuo siskon kommentointi loukkasi kun vielä viittasi että hän haluaa että lapsilla on välttämättömin eikä aio antaa meille ostamiaan lahjoja muille...Tuli aika köyhä olo...
        Tosin heillä on molemmat aikuiset töissä ja meillä vaan toinen...
        No...sitä saa mitä tilaa....:)
        Eteenpäin sano mummo lumessa vai miten se menikään...


      • lievästi
        ........ kirjoitti:

        "tuestasi". Meillä on ollut tapana antaa lahjoja kun lapset(sekä siskon että meidän) ovat pieniä vielä eli heille on lahjojen määrä vielä tärkein.
        Paras oli että mieheni oli myös siskon puolella tavallaan koska sanoi minulle että miksi minä nostan äläkän asiasta, että eihän siskon viestissä mitään pahaa ollut jne.... Sanoin suoraan että haista v**** enkä ole puhunut pahemmin hälle sen jälkeen:)
        Mutta tosiaan tuo siskon kommentointi loukkasi kun vielä viittasi että hän haluaa että lapsilla on välttämättömin eikä aio antaa meille ostamiaan lahjoja muille...Tuli aika köyhä olo...
        Tosin heillä on molemmat aikuiset töissä ja meillä vaan toinen...
        No...sitä saa mitä tilaa....:)
        Eteenpäin sano mummo lumessa vai miten se menikään...

        siltä että miehesi on siskoosi ihastunut, jos sinua tuosta asiasta haukkuu ja siskoasi puolustaa


    • One-Two-3

      Toimit tilanteen pakottamana ja hyvin. Siskosi tarkoitus ei ehkä ollut edes pahoittaa mieltäsi. Tuttujen kesken tulee joskus töksäyteltyä asioista pahastikin vaikka huonon päivän jälkeen. Mites jos kehittelisit jotakin omatekoista lahjaa kaikille ylläriksi?

    • ON YHTÄ KAHELI

      SYSTERI KUIN MULLAKIN.

      se kanssa kyttää minua kun en kommentoi yhtään sen juttuja,,tee sinäkin samoin ,se on paraasta "lääkettä" älykääpiöiden hoitoon !

      Minä tulen aina sairaaksi ja paiseita tulee selkään kun joku vain mainitseekin sanan sisko !

      tämä hyypiö-siskoni on oikea MAANVAIVA kaikilla sen tunteneille jo työssäkin se oli kuuluisa INHOTTAVUUDESTAAN on jo tosin eläkkeellä ja se onkin sen työkavereiden SUURI ONNI JA AUTUUS,,niin olen kuullut kerrottavan sen JULKIS HALLINOLLISELTA TYÖPAIKALTAAN eräässä e-suomen pikku cityssä !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe