Naisvihaaja ja

seksintarve

Mikä siinä on että mies joka ei arvosta naisia eikä edes pidä naisista tarvitsee silti naisen seksuaalisuutta?

Eikö naisvihaajan tulisi automaattisesti olla homo, vai ovatko he?

20

2009

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lesti---

      suhtaudun kyllä kriittisesti naisten käytökseen vaikken varsinaisesti naisia vihaakkaan. Tietenkin silti tekee mieli kauniita naisia, miksi ei tekisi?

    • lklklklklk

      itse tarvitsen päivittäin vessanpönttöä, mutta en suuremmin osaa arvostaa sitä, vaikka se onkin helppohoitoisempi kuin nainen.

    • se lähtee

      himottaa kovasti, mutta himon kohteet eivät huoli.

    • Asiasta.huvittunut

      Ajatuksissasi on mielestäni selkeä virhe.

      Ei misogynisti tarvitse naisen seksuaalisuutta mihinkään, vaan ainoastaan naista toteuttaakseen omaa seksuaalisuuttaan. Nähdäkseni siinä naisella on ainoastaan välineellinen arvo.

      Välineiden tahdolla tai motiiveilla taasen ei ole merkitystä. Eihän remonttimieskään kysy vasaralta, onko vasaralla nyt sellainen fiilis, että sopisi iskeä naulaa seinään.

      • pitää vaginasta?

        Tai työntää oman arvokkaan elimensä niin halvan olennon kuin naisen sisään?


      • eikö siinä tilanteessa
        pitää vaginasta? kirjoitti:

        Tai työntää oman arvokkaan elimensä niin halvan olennon kuin naisen sisään?

        käsi tai toisen miehen aukko olisi paremmat vaihtoehdot?


      • Asiasta.huvittunut
        pitää vaginasta? kirjoitti:

        Tai työntää oman arvokkaan elimensä niin halvan olennon kuin naisen sisään?

        Mielestäni teet toisen virheen olettaessasi, että misogynistiä voisi tarkastella puhtaasti rationaalisena olentona.

        Kun jo suuttunutkin ihminen tuppaa toimimaan epärationaalisesti, on täysin absurdia odottaa, että patoutuneesta vihasta kärsivä ihminen toimisi rationaalisesti.


      • ''''''''''''''''''''''''

        Jos ei tarvitse naisen seksuaalisuutta, tarvitsee... vain pumpattavaa Barbaraa. Niitä saa kaupasta.


    • kärsinyt

      Miehet jotka vihaavat naisia ja kuitenkin tarvitsevat naisen seksuaalisuutta sairastavat homo fopiaa,kun eivät uskalla olla juki homoja siis pelkkää roolia.

      • Anonyymi

        Sana on homofobia.


    • mediakriittinen

      Naisiin *kriittisesti* suhtautuva ei vihaa naisia itsenään vaan naisten luontaista lutkailua!

      Ja jäljempänä olevaan kysymykseen, naisiin syystäkin *kriittisesti* suhtautuva ei vihaa biologisen koneen tuotosta=lapsia niin kuin ei itse naisiakaan!

      • ----------

        itsensä vihaaminen olisikin tuossa tilanteessa paremmin paikallaan ja siihenhän nuo lutkailupuheet perustuvatkin. Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.


    • Pistemies

      Naisia vihaava mies ei suoranaisesti vihaa naisia. Hän etsii täydellistä naista, joka olisi juuri sellainen kuin hän toivoisi. Hän ei tällaista naista kuitenkaan ikinä löydä, vaan jokaisesta naisesta löytyy pieniä vikoja, joka tekee heistä epätäydellisiä. Eli poikkeavia tästä mallista. Mies merkkaa nämä naiset huorien listalle, jotka eivät häntä kiinnosta. Seksiä voi tietty harrastaa ennen kuin tämä kuva menee pilalle. Eikä se huoran kanssa naiminenkaan mitenkään mahdoton ajatus ole, mutta luottamuksellista suhdetta hän tuskin yrittää luoda.

      • se viha

        syntyy pikemminkin siitä että mies ei itse kelpaa haluamilleen naisille. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.


      • Hehhe...
        se viha kirjoitti:

        syntyy pikemminkin siitä että mies ei itse kelpaa haluamilleen naisille. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.

        mies suhtautuu *kriittisesti* siihen, että naiset eivät välitä hänestä. Siinähän *kritisoi*.


      • olisi toki
        Hehhe... kirjoitti:

        mies suhtautuu *kriittisesti* siihen, että naiset eivät välitä hänestä. Siinähän *kritisoi*.

        suhtautua kriittisesti itseensä.


    • 503430

      Tosin feministejä vihataan yleisesti, mutta muita naisia on harvemmin syytä vihata. Tosin syytä ei kyllä ole erityisesti pitääkään.

    • ja seksintarve

      Olen tätä palstaa lukiessani huomannut, että miehet haluavat usein tietyntyyppisen naisen. Ja ongelma tietysti usein on se, että naiset nyt eivät satu juuri sellaisia kuitenkaan olemaan, kuin miehet haluaisivat. Naiset ovat olemassa naisina, eivät siis ole sellaisia miesten toiveiden täyttymyksiä. Ovat vaan ja ovat jopa onnellisia ja tyytyväisiä itseensä. Itsetunto on kunnossa.

      Seksi kiinnostaa ja se yhdistää miehet ja naiset. Seksuaalinen vetovoima, siis seksiä edelleen harrastetaan. Jos vastakkaisessa sukupuolessa on muitakin arvostettavia ominaisuuksia, suhteeseen voidaan saada myös rakkautta, luottamusta ja hellyyttä. Ja silloin yleensä vakiinnutaan.

      Naisviha tosiaankin johtaa siihen, että miehet ovat naisille olemassa vain seksiä varten ja lapsien tekoa varten. Paikka perheessä vessanpönttöä vastaavassa arvossa ei tänä päivänä toimi. Naiset pärjäävät yksin, perustavat perheen yksin, mies saa tulla seksin merkeissä käymään.

      Koska muuten oot tulossa taas? Ois tosi kiva nähdä...

    • Anonyymi

      Tähän alotukseen miehen näkökulmaa: Mikä siinä on että naiset jotka toteavat miesten olevan täysin hyödyttömiä sikoja ja läpikotaisesti paskoja elikoita jotka eivät kelpaa mihinkään, jaksavat jauhaa tästä samasta asiasta kuitenkin avoimesti jatkuvasti?? Luulisi että jos toinen sukupuoli on niin vastenmielinen niin siitä vaahtoamiseen ei silloin kannattaisi käyttää niin paljon energiaa. Mä en esim. itse seurustele, en oo koskaan seurustellut enkä tule ikinä seurustelemaan. Mulla on tosi hyviä kavereita kummastakin sukupuolesta/leiristä mutta tiedän etukäteen etten tykkää ihmisistä NIIN paljoa että liimaisin itseäni sellaseen kiinni. Mä en kuitenkaan ala julkisesti huutamaan että kaikki on paskaa. MUTTA kai se menee niin että kummankin sukupuolen psyyke VAATII jonkin verran vastakkaisen sukupuolen huomiota toimiakseen( poikkeuksia on tietty) ja vaikka sitä miten koittaisi esittää yksin pärjäävää äärialfaa tai koppavaa missiprinsessaa niin se paskapää 3v kakara siellä psyykkeen perukoilla haluaa sitä huomiota ihan yhtä paljon, oli kyseessä sitten mies tai nainen

      • Anonyymi

        Ja musta tuntuu että toikin kommentti onnistutaan jotenkin kääntämään sovinismiksi. Tai sitten sitä ns "beetta miehen" ulosantia, jos ei ole hyökkäävää, solvaavaa eikä flirttaavaa. Eikös nää tän tyyppiset keskustelut pidä aina LOKEROIDA johonkin noista. Ja jos ei onnistu niin sitten on automaattisesti joku noista aikasemmista. Tai sitten vaan ihmisvihaaja tai suvakki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe