Mistähän tälläne homma johtuu kun t-paitojen kainalot tummuvut pikkuhiljaa käytössä. Kyse ei ole mistään haaleista pikku läikistä vaan melkein jopa mustista ja koko kainalon alueella. En mielestäni hikoile normaalia enempää ja olenkin miettinyt voiko dödön ja hien yhdistelmä aiheuttaa nämä läntit, eli vika olisi dödössä(käytän stickiä). Vai olisiko paitojen useammasta vaihtamisesta apua, nykyään vaihdan paidat 2-3pväin välein. Pesussa läntit eivät hälvene yhtään ja kangaskin niiden kohdalta on jäykempää(vähemmän taipuisaa) kuin kuin muualla. Olisi kiva saada apua tähän ongelmaan, puolet paidoista kun alkaa olla käyttökelvottomia.
T-paitojen kainalot tummuu
MwM
3
2796
Vastaukset
- TTTRRR
1. Laitatko liikaa dödöä?
2. Käytätkö kunnon dödöä? Esim. Biotherme Homme Day Control (sekä stick että roll-on) toimii.
3. Rehottaako kainalokarvat? Siistiminen auttaa. - kkkkkkkkkkkkkk
... pilaa ne paidat.
Voit kokeilla jotain toista merkkiä ja PAITA pitää PESTÄ mahdollisimman pian käytän jälkeen - ei paitaa saa huisksta pyykkikoppaan ja "unohtaa" sinne.
2 päivää on mielstäni maksimi ja sitten heti KOTIIN TULTUA pyykkiin.
Hiki ja dödä on karmea yhdistelmä jos se jää päiviksi sinne paitan happanemaan. - xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
vähintään 60 C lämpötilassa ja huuhtele kunnolla.
Vaiha kerran päivässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849