Upeaaaa! Jeeee!
Vastaukset 5
- Huoltomies Rinkula
Miten on mahdollista, että jo neljännen kerran voitetaan MM-kultaa ja harkat sekä pelit Ringeten osalta on valtakunnassa lähes poikkeuksetta surkeimmissa halleissa mitä vaan löytyy?? Jos jääkiekkomenestys olisi samaa tasoa niin eiköhän joka kunnassa olisi vähintään kaksi hallia pyhitetty vain kyseiseen väkivaltapeliin!!
- Ringeten pelaaja
JEEE!!!! Me oltiin tulossa bussil pelireissulta kun tieto MM-voitosta tuli.
Suomi on ringeten maailmanmestari, maailmanmestari, maailmanmestari...!!!
P.S.Samaa mieltä olen kuin Huoltomies Rinkula.
- Lintune55
Oli varmaan ihan vitun jännää että kumpi voittaa kahdesta maasta, suomi vai kanada, ei vittu mitään järkeä koko touhussa.... Yhtä järkevää kun hyttysten tapon mm-kisat, siinä on kylläkin ympäri maailmaa osallistujia.
- ringetenpelaaja9
Olen itse pelannut ringetteä yhdeksän vuotta ja olen sitä mieltä että ko. MM-kisoissa ei ollut mitään järkeä. Jos voittaa lähes jokaisen pelin runsain lukemin, katoaa pelistä tahti sekä jännittävyys. En tietenkään kiellä sitä, etteikö niitä olisi mukava seurata, etenkin paikan päältä.
- Anonyymi00005
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80983
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516- 29513
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.163512Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t133490Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61485