ripsipidennykset?

räpsyripsi

Moikka.

Osaisikohan joku auttaa ripsipidennysten kanssa. Olen ajatellut ottaa sellaiset ja löytänyt kahta eri merkkiä (xtreme lashes ja magic eyes). Olisiko kellään kokemuksia näistä? Erityisesti magicista kuulisin kokemuksia mielellään!

Tuo xtreme kuulostaa minusta hitusen paremmalta, mutta hintakin on sen mukainen!!ja en ehkä kokeilumielessä halausisi sijoittaa 700 euroa ripsiin.. Magicitkun saa noin satasella.

Minulla on joskus ollut kestoripset, mutta ne kestivät vain muutaman viikon. Kestävätkö nämä kauemmin? Kaikki kokemukset ovat enemmän kuin tervetulleita. Kiitos.

47

15365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Räpsäri

      Kokeilin ensin Magic Eyesiä, hinta oli vain 100 euroa, mutta ripset olivat luonnottomat, suttuiset ja jouduin poistattamaan ne ripset kutinan takia viikon jälkeen. Nyt olen testannut tuota Xtreme Lashesiä ja nämä ovat aivan erilaiset. Allergista reaktiota ei ole tullut ja ripset tuntuvat ja näyttävät luonnollisilta. Ensimmäisen laittokerran hinta oli 180 euroa, ja tuohon hintaan saa yhden huoltokerran ilmaiseksi. Seuraavat huollot kustantavat 50 euroa, joten hintakaan ei ole paha. Xtreme Lashes kestää niin kauan kuin ripsien kasvukausi jatkuu.

      • säihkysilmä2

        kannattaa hieman kysellä niiltä jotka ovat ottaneet ja missä, sillä merkin lisäksi myös tekijällä on vaikutusta siihen miten siisti ja pysyvä lopputulos on ja tekijältä pitäisi myös saada hyvät (mielellään kirjalliset kotihoito-ohjeet). Pidennnysripsiäkin on erilaisia, esim. jotkut laittavat tupsuja ja jotkut yksittäisiä ripsiä..mielestäni yksittäiset ovat siistimpiä lopputulokseltaan. Itse olen kokeillut perfect silk lashes pidennystä ja ne pysyvät todella hyvin yli 2kk ja huollolla ne saa pidettyä siistinä monia kuukausia!Kerrohan kokemuksesi jos päädyt pidennykset ottamaan=)


      • Hennu1

        Itselläni on tälläkin hetkellä Magic Eyes- ripsenpidennykset. Ovat nyt pysyneet 4kk kauniina ja olen käynyt n. kuukauden välein huoltamassa niitä. Olen ollut todella tyytyväinen, mutta aion seuraavaksi kokeilla Xtreme Lashes- pidennystä, jos ne olisivat vieläkin kauniimmat :). Kerrothan sitten mihin sinä päädyit, ja miltä tuntuvat.


    • Hyvästä kannattaa maksaa

      Sanoisin että halvalla ei saa hyvää. Ekan kerran laitatin loman ajaksi LashBeLong ripset hinta oli noin 95,- olivat luonnolliset,pysyivät todella hyvin. Tuuheutta olisin halunnut lisää.

      Nyt kävin toisen kerran halpuuden houkuttelemana. tarjous n.30,-!! Koko aikana en saanut selville minkä valmistajan ripsiä silmiini laitellaan. Toimenpide kesti n. 20-25min (edelliseen meni 2h) Lopputulos oli nukkemaisen tasaiset tuuheat ripset. Hetken olin tyytyväinen.

      Mutta sitten tutkin ripsiä tarkemmin kun jokin häiritsi näkökenttää koko ajan. Huomasin että koko ripsien pituudelta oli paksulti liimaa, paikoin paksuina möykkyinä... Ajattelin että okei annan kuivua rauhassa ja selvittelen huomenna möykyt. Niinpä tein ja kaikki ripset irtosivat, kesto silmissä alle vuorokausi. Ei niiden liimamöykkyjen kanssa nimittäin pystynyt olemaan... Tutkiessani irronneita ripsiä totesin että kaikki olivat ns. ripsi tupsuja. Tietysti, sillähän se tuuheus saatiin aikaan ja onhan ne nopeita laittaa kun lykkii liiman ja tökkii siihen tupsut.

      Yhteenvetona sanoisin että hyvästä kannattaa maksaa ja jos kosmetologi ei pysty kertomaan minkä valmistajan tuotteita käyttää... voihan ne olla vaikka supermarketin hyllystä:)))

      • sussa8

        Vantaalla eka kerta maksaa 150E ja huollot 50e. minulla ripset pysyvät hyvinä noinn 3-4 viikkoa. Ripset tippuvat kun oma ripseni irtoaa. Ripsien enkä liiman merkkiä tiedä, eikä minua kiinnostakkaan kuin kaunis lopputulos:) Olen käyttänyt nyt vuoden kokoajan. Näihin jää riippuvaiseksi, miten pääsisin näistä joskus eroon :)


      • nita 79
        sussa8 kirjoitti:

        Vantaalla eka kerta maksaa 150E ja huollot 50e. minulla ripset pysyvät hyvinä noinn 3-4 viikkoa. Ripset tippuvat kun oma ripseni irtoaa. Ripsien enkä liiman merkkiä tiedä, eikä minua kiinnostakkaan kuin kaunis lopputulos:) Olen käyttänyt nyt vuoden kokoajan. Näihin jää riippuvaiseksi, miten pääsisin näistä joskus eroon :)

        Kävelin sattumalta Annankadulla (heti bulevardin kulmassa) ja huomasin siihen tulleen uuden liikkeen joka tarjosi ripsienpidennyksiä. Liike oli juuri avattu joten sain ajan samalle päivälle. Ripset laitettiin ja niistä tuli todella hyvännäköiset. Hintakin tuntui kohtuulliselta, eipä noissa taida suuria eroja olla.. Vaikka nämä ovat olleet vain muutaman päivän niin nyt jo tuntuu että olen "koukussa".


      • ripsiäripsiä
        nita 79 kirjoitti:

        Kävelin sattumalta Annankadulla (heti bulevardin kulmassa) ja huomasin siihen tulleen uuden liikkeen joka tarjosi ripsienpidennyksiä. Liike oli juuri avattu joten sain ajan samalle päivälle. Ripset laitettiin ja niistä tuli todella hyvännäköiset. Hintakin tuntui kohtuulliselta, eipä noissa taida suuria eroja olla.. Vaikka nämä ovat olleet vain muutaman päivän niin nyt jo tuntuu että olen "koukussa".

        nita 79, paljon sulla makso sitten noi ripset? vitsi nää kyllä houkuttelis tosi paljon!


      • rispi000
        ripsiäripsiä kirjoitti:

        nita 79, paljon sulla makso sitten noi ripset? vitsi nää kyllä houkuttelis tosi paljon!

        Avainsana on hyvä tekijä, ei merkki sinänsä.


      • Mä kans
        ripsiäripsiä kirjoitti:

        nita 79, paljon sulla makso sitten noi ripset? vitsi nää kyllä houkuttelis tosi paljon!

        Hei! mä kans kävin tuolla uudessa liikkeessä juuri eilen. Hinta oli 145 ja avaustarjouksena seuraava huolto ilmaiseksi. Ripset sikamakeet....


      • räpsräps
        Mä kans kirjoitti:

        Hei! mä kans kävin tuolla uudessa liikkeessä juuri eilen. Hinta oli 145 ja avaustarjouksena seuraava huolto ilmaiseksi. Ripset sikamakeet....

        .....kävin minäkin. Ripset olleet kohta viikon ja hyvin ovat pysyneet ja näyttävät edelleen kauniilta.
        Parasta kun ei tarvitse muuta kuin harjata aamuisin. Hinta oli 145 €


      • mimmuli-80
        räpsräps kirjoitti:

        .....kävin minäkin. Ripset olleet kohta viikon ja hyvin ovat pysyneet ja näyttävät edelleen kauniilta.
        Parasta kun ei tarvitse muuta kuin harjata aamuisin. Hinta oli 145 €

        Itse maksoin 80e ripsien laitosta, huollot ovat aikavälistä riippuen maksaneet 30-60e, olen ollut todella tyytyväinen merkkinä on lash be long ja ripsiä on 3 eri paksuutta, itselläni keskikokoiset,ovat kyllä ihan hintansa väärtit, ei tarvitse meikkalla yms.

        Itse käyn vantaalla ja täällä hinnat varmaankin hieman edullisemmat kuin keskustassa,siltikin tuo 145e kuulostaa minusta kyllä todella kalliilta.


      • Pinjis

        missäpäin vantaata 80e ripsienlaitto?


      • millariina9800

        Kävin dk nailbarissa

        en todellakaan voi suositella, sain silmätulehduksen sieltä ja ripset olivat aivan kökössä,toinen tekijä jolle kävin ripsiä näyttämässä,sanoi että ketään joka minkäänlaisen ripsikoulutuksen saanut ei tee noin huonoja ripsiä...

        eli välttäkää konalan paikkaa.


      • huippuripset
        millariina9800 kirjoitti:

        Kävin dk nailbarissa

        en todellakaan voi suositella, sain silmätulehduksen sieltä ja ripset olivat aivan kökössä,toinen tekijä jolle kävin ripsiä näyttämässä,sanoi että ketään joka minkäänlaisen ripsikoulutuksen saanut ei tee noin huonoja ripsiä...

        eli välttäkää konalan paikkaa.

        Mä kävin tuolla DK nail barissa (Konala) ja oon ollu erittäin tyytyväinen!
        Maksoi vaan sen 75 e! Tosi hienot ripset, ei mitään valittamista! :)


      • ripset83
        rispi000 kirjoitti:

        Avainsana on hyvä tekijä, ei merkki sinänsä.

        just näin!! ei merkillä vaan tekijällä on väliä! ainoastaan liimoissa on vähän eroja.. muttei kuitenkaan sen verran että ne alle 2vk pysyvät! mä olen tehnyt muutaman vuoden räpsyjä ja kokeillu vaikka mitä karvoja/ripsiä ja eri paksuisia ja pituuksia.. totuus on se että kaikille ei saa yhtä näyttäviä ja kauniita koska meillä on eri malliset ja kokoiset silmät. omien ripsien pituus ja määräkin vaihtelee suuresti. jos on harvat omat ripset niin niihin voi laittaa y-mallisia pidennyksiä, eli yhessä pidennyksessä on ns. kaksi karvaa joten näin saadaan enemmän ripsiä kuin on omasta takaa..mutta noita y-mallisia ei voi kuitenkaan lätkiä joka ripseen jos ei halua sekasotkua ;) meikkitaiteilijana voin sanoa myöskin sen että laittajan pitäisi "nähdä" miten ripset saadaan laitettua asiakkaalle niin että asiakkaan silmät korostuu, näyttää isommilta ja pirteiltä.. olen nähnyt monia kauniita pidennyksiä mutta harmiksi ne eivät välttämättä ole asiakkaan EDUKSI :( eli joko ne ovat liian pitkät silmään nähden" pienet luomet" tai liian paksut ja raskaat" tekevät väsyneen näköiseksi" ym.ym. on hyviäkin laittaja mutta ei voi tietää ennen kuin kokeilee :(( kannattaa etsiä paikka tai laittaja kenellä on ennen ja jälkeen kuvia pidennyksistä. terv. angela


    • Lissukka111

      hei!
      ripsipidennyksissä ei ole merkillä niinkään väliä, vaan tekijän ammattitaidolla ja sillä, minkälaiset pidennykset tekee. Niitä voi tehdä "tupsuilla" (6-9 karvaa), "yksittäisillä tupsuilla" sis 3-5 karvaa, tai ihan YKSITTÄISILLÄ ripsillä, jotka ovat purkissa, näyttävät sellaiselta mustalta hötöltä. Nämä ihan yksittäiset höttöripset mielestäni pysyvät kaikista parhaiten, mutta yleensä ovat kalleimmat, sillä niiden laitto on tietty hitaampaa, kun niitä tulee niin paljon, 50-80, jopa 100 kappaletta silmään. Näitä ihan yksittäisillä laitettuja ei kyllä mielestäni mistään kovin halvalla saa, tupsuilla tehdyt ovat edullisempia. Niissä laitto nopeampaa (puol h - 45min?). Eli ei kannata parjata merkkiä, riippuu tosiaan tuosta tekijästä, sekä että millä ripsillä on laitettu (tupsut, yksittäiset tupsut, ihan yksittäiset.) :)

      • lasisilmä

        Onko kokemuksia porilaisista yrityksistä? Mistä saan kauniit ripset hyvällä hinta-laatu suhteella?
        Kiitos tiedoistanne!


      • neitinäpsä....567
        lasisilmä kirjoitti:

        Onko kokemuksia porilaisista yrityksistä? Mistä saan kauniit ripset hyvällä hinta-laatu suhteella?
        Kiitos tiedoistanne!

        Minä kokeilin flamingossa extreme ripsiä.

        Kokemuksen lopputulos huonosti pysyvät oudonnäköiset ripset.
        Nyt minulla on lash be long ripset ja näiden pysyvyyteen ja näköön olen todella tyytyväinen.


      • Maritska10
        neitinäpsä....567 kirjoitti:

        Minä kokeilin flamingossa extreme ripsiä.

        Kokemuksen lopputulos huonosti pysyvät oudonnäköiset ripset.
        Nyt minulla on lash be long ripset ja näiden pysyvyyteen ja näköön olen todella tyytyväinen.

        Minäkin olen käynyt Flamingossa laitattamassa ripset monien kokeilujen jälkeen. Nyt olen vihdoin löytänyt sen merkin, johon olen tyytyväinen. Samoin tekijä Flamingossa teki huolellistä työtä. Suosittelen lämpimästi muillekin. Tekijä kertoi myös, että XtremeLashesin sertifioidut tekijät tekevät taatusti hyvää työtä, koska he eivät pääse koulutuksesta läpi ilman, että tekevät täydelliset ripset. Lista kaikista Suomen sertifioiduista ripsitekijöistä löytyy osoitteesta: http://www.xtremelashes.fi/page11.html


      • kaiken oltava ?
        Maritska10 kirjoitti:

        Minäkin olen käynyt Flamingossa laitattamassa ripset monien kokeilujen jälkeen. Nyt olen vihdoin löytänyt sen merkin, johon olen tyytyväinen. Samoin tekijä Flamingossa teki huolellistä työtä. Suosittelen lämpimästi muillekin. Tekijä kertoi myös, että XtremeLashesin sertifioidut tekijät tekevät taatusti hyvää työtä, koska he eivät pääse koulutuksesta läpi ilman, että tekevät täydelliset ripset. Lista kaikista Suomen sertifioiduista ripsitekijöistä löytyy osoitteesta: http://www.xtremelashes.fi/page11.html

        nykyään?

        Miksei voida olla mihinkään tyytyväisiä, eikö mikään enää riitä ?

        RIRSIPIDENNYS, HIUSTENPIDENNYS ja -TUUHENNUS VÄRJÄYS, HAMPAIDEN VALKAISU tai KUORET, yleinen puunaus ja täysi SOTAMAALAUS kaikenmaailman myrkyillä.. HUHHUH.. ja miksei sitten SILIKONITISSIT vielä kruunaamaan koko luonnottoman karmeuden.. ja RASVAIMU kai sitten samaan syssyyn ja kun nyt "vauhtiin ollaan päästy" niin napsastaanpa parit alimmaiset KYLKILUUTkin POIS..

        Koukuttavaa ja sairasta.. Rumaakin.. Onko tässä ainut asia mikä naisille ( miehille) tuottaa iloa ja tuntevatko että ulkonäkö on ainut asia jota voivat edes jotenkin kontrolloida..

        Missä LUONNOLLISUUS ja AITOUS ??? Mihin ovat kadonneet terveet, hyvällä tavalla huolettomat ja tyrmäävän kauniit Eloveenatytöt ja paljasjalkaiset Luonnonlapset ?

        Taitaa huonoitsetuntoisille ja pinnallisille RESSUKOILLE olla naurettavan helppoa myydä kaikkea "tarpeellista" (huijaus)höttöä.. Helkkarin epätoivoista, outoa kilpavarustelua..

        Missä järki, kritiikki ja kyseenalaistaminen..???

        TARVITSENKO TÄTÄ TODELLA ?!? On aina hyvä ja tarpeellinen kysymys.. =)

        Voin kyllä ymmärtää panostuksen asioihin, jotka tavalla tai toisella parantavat elämänlaatua, mutta rajansa kaikella...


      • Susa87
        kaiken oltava ? kirjoitti:

        nykyään?

        Miksei voida olla mihinkään tyytyväisiä, eikö mikään enää riitä ?

        RIRSIPIDENNYS, HIUSTENPIDENNYS ja -TUUHENNUS VÄRJÄYS, HAMPAIDEN VALKAISU tai KUORET, yleinen puunaus ja täysi SOTAMAALAUS kaikenmaailman myrkyillä.. HUHHUH.. ja miksei sitten SILIKONITISSIT vielä kruunaamaan koko luonnottoman karmeuden.. ja RASVAIMU kai sitten samaan syssyyn ja kun nyt "vauhtiin ollaan päästy" niin napsastaanpa parit alimmaiset KYLKILUUTkin POIS..

        Koukuttavaa ja sairasta.. Rumaakin.. Onko tässä ainut asia mikä naisille ( miehille) tuottaa iloa ja tuntevatko että ulkonäkö on ainut asia jota voivat edes jotenkin kontrolloida..

        Missä LUONNOLLISUUS ja AITOUS ??? Mihin ovat kadonneet terveet, hyvällä tavalla huolettomat ja tyrmäävän kauniit Eloveenatytöt ja paljasjalkaiset Luonnonlapset ?

        Taitaa huonoitsetuntoisille ja pinnallisille RESSUKOILLE olla naurettavan helppoa myydä kaikkea "tarpeellista" (huijaus)höttöä.. Helkkarin epätoivoista, outoa kilpavarustelua..

        Missä järki, kritiikki ja kyseenalaistaminen..???

        TARVITSENKO TÄTÄ TODELLA ?!? On aina hyvä ja tarpeellinen kysymys.. =)

        Voin kyllä ymmärtää panostuksen asioihin, jotka tavalla tai toisella parantavat elämänlaatua, mutta rajansa kaikella...

        Hei, suosittelen tosi paljon tota Anneli Reinla-nimistä tekijää joka laittoi tuossa ylempänä viestiä. Itse olen nyt käynyt hänellä 3 kertaa ja jokaiseen lopputulokseen ollut TODELLA tyytyväinen. Niin kauniit ja pysyvät ripset, sillä huoltoväli on joskus ollut jopa 5 vko ja kauniilta näyttää :)

        Hän tekee ripset kotonaan, joten hintakin on alhaisempi. Eka kerta oli 70€ ja huolto 40-50€. Siis oikeasti suosittelen ihan hirveesti! Plus anneli on tosi tarkka ja hyvä tekemään ja plussana se että hän on mukava :)

        Mulla kesti eka kerta n.3h ja laitettiin tosissaan niitä yksittäisiä ripsiä, eikä liimajälkiä näy missään. Ripset eivät myöskään tunnu miltään, nukkua voi ihan mainiosti. Huolto on noin 1,5 h ja no suosittelen. Oikeat ajansäästäjät!!! :)


      • Ei näin
        kaiken oltava ? kirjoitti:

        nykyään?

        Miksei voida olla mihinkään tyytyväisiä, eikö mikään enää riitä ?

        RIRSIPIDENNYS, HIUSTENPIDENNYS ja -TUUHENNUS VÄRJÄYS, HAMPAIDEN VALKAISU tai KUORET, yleinen puunaus ja täysi SOTAMAALAUS kaikenmaailman myrkyillä.. HUHHUH.. ja miksei sitten SILIKONITISSIT vielä kruunaamaan koko luonnottoman karmeuden.. ja RASVAIMU kai sitten samaan syssyyn ja kun nyt "vauhtiin ollaan päästy" niin napsastaanpa parit alimmaiset KYLKILUUTkin POIS..

        Koukuttavaa ja sairasta.. Rumaakin.. Onko tässä ainut asia mikä naisille ( miehille) tuottaa iloa ja tuntevatko että ulkonäkö on ainut asia jota voivat edes jotenkin kontrolloida..

        Missä LUONNOLLISUUS ja AITOUS ??? Mihin ovat kadonneet terveet, hyvällä tavalla huolettomat ja tyrmäävän kauniit Eloveenatytöt ja paljasjalkaiset Luonnonlapset ?

        Taitaa huonoitsetuntoisille ja pinnallisille RESSUKOILLE olla naurettavan helppoa myydä kaikkea "tarpeellista" (huijaus)höttöä.. Helkkarin epätoivoista, outoa kilpavarustelua..

        Missä järki, kritiikki ja kyseenalaistaminen..???

        TARVITSENKO TÄTÄ TODELLA ?!? On aina hyvä ja tarpeellinen kysymys.. =)

        Voin kyllä ymmärtää panostuksen asioihin, jotka tavalla tai toisella parantavat elämänlaatua, mutta rajansa kaikella...

        Pitäisikö riehua jossain muualla? Ehkäpä tässä avautumisessa voi nyt ihan vähän rauhoittua? Ja voisiko tämä palsta, jossa ilmeisen tavalliset ihmiset vaihtavat mielenkiinnonkohteestaan mielipiteitä, olla se väärempi vaihtoehto, verratten esimerkiksi himassa tai luomunystävät -seuran päiväretkillä paasaamiseen? Tarviiko sitä nyt ihan välttämättä tulla sen enempää moralisoimaan? Maailma, kosmetiikka ja ajat kehittyvät, jopa siitä, kun keskustan kaduilla pystyi kulkemaan paljainjaloin nämä ihaillut teräs-ElovEEnat..
        Jollakulla ripsienotossa saattaa olla esimerkiksi pointtina niiden esteettisyyden lisäksi ajansäästö tai mitkä allergiat tms tahansa. Ehkä jollekulle ripset ovat koko elämän olleet ongelma, joka häiritsee. Mistä sinä sen tiedät ja millä perusteella arvostelet sitä, mitä joku haluaa? Jospa tätä pinnallisuutta mietittäisiin vähän syvemmältäkin, eikä IHAN noin yksinkertaisesti? Kuinka moni täällä on kysellyt mielipiteitä kylkiluunpoisto- tai silikonirintojen laittotoimenpiteistä?
        Näille patoutumille varmasti jokainen tämän sivun viestiketjuun kirjoittaneista suosittelee erittäin lämpimästi päiväkirjaan kirjoittamista tai muun yhteisön perustamista vuotta 2010 vastaan.

        Tsemppiä elämään.


      • Räpsyttimet
        Susa87 kirjoitti:

        Hei, suosittelen tosi paljon tota Anneli Reinla-nimistä tekijää joka laittoi tuossa ylempänä viestiä. Itse olen nyt käynyt hänellä 3 kertaa ja jokaiseen lopputulokseen ollut TODELLA tyytyväinen. Niin kauniit ja pysyvät ripset, sillä huoltoväli on joskus ollut jopa 5 vko ja kauniilta näyttää :)

        Hän tekee ripset kotonaan, joten hintakin on alhaisempi. Eka kerta oli 70€ ja huolto 40-50€. Siis oikeasti suosittelen ihan hirveesti! Plus anneli on tosi tarkka ja hyvä tekemään ja plussana se että hän on mukava :)

        Mulla kesti eka kerta n.3h ja laitettiin tosissaan niitä yksittäisiä ripsiä, eikä liimajälkiä näy missään. Ripset eivät myöskään tunnu miltään, nukkua voi ihan mainiosti. Huolto on noin 1,5 h ja no suosittelen. Oikeat ajansäästäjät!!! :)

        Anneli Reinla ei ole Xtreme Lashes -ripsien tekijä, kuten www-sivujen kuvista ja teksteistä voisi päätellä. Tekstit kopioitu Xtreme Lashesin sivuilta, samoin kuvia kopioitu sieltä. Asia on tarkistettu maahantuojalta. Maahantuoja kehoittaa ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, jos haluat tarkistaa onko ripsien tekijä oikeasti Xtreme Lashesin kouluttama tekijä.
        Yhteystiedot: www.xtremelashes.fi.


      • kiinnostunut!!

        Minkä hintaisia pidennyksesi ovat ja missä päin Poria teet? :)


      • ripsikuumetta

        Moi Laura! Minkä hintaisia pidennyksesi ovat?


      • laura:)
        ripsikuumetta kirjoitti:

        Moi Laura! Minkä hintaisia pidennyksesi ovat?

        eka laitto 65e ja huolto alkaen 15e :)


      • 24

        Moikka!

        Itse olen myös Lahdesta ja olisin kiinnostunut ripsistä.. Millä merkillä teet? :)


      • lamenta
        24 kirjoitti:

        Moikka!

        Itse olen myös Lahdesta ja olisin kiinnostunut ripsistä.. Millä merkillä teet? :)

        Xtremet on tosi laadukkaat ja kestävät, kannattaa maksaa niistä. Joskaan ei ne ihan 700 euroa maksa. :) noin 150 € laitto ja huollot päälle.

        Nimim.
        Muita en enää huoli.


      • Rosemary_
        lamenta kirjoitti:

        Xtremet on tosi laadukkaat ja kestävät, kannattaa maksaa niistä. Joskaan ei ne ihan 700 euroa maksa. :) noin 150 € laitto ja huollot päälle.

        Nimim.
        Muita en enää huoli.

        Vastaanpas nyt tänne kun näistä moni varmasti tietoa tarvitsee ja ripsipidennyksissä jos joissain tarvitsee todellisen ammattilaisen taitoa. Ripsipidennysten teko on äärimmäisen tarkkaa touhua. Ei riitä että tiedät kuinka ne tehdään, ei auta vaikka olet tehnyt vuosia, ripsi täytyy asettaa todella tarkasti juuri oikeaan asentoon ja vain yhteen ripseen.

        Pidennykset ovat huonosti tehty jos ne vähänkin hapsottaa. Tarkka ammattilainen saa pidennykset tekee jokaiseen ripseen yksi/yksi. Olen käynyt vuoden aikana 7 eri tekijällä. Kyllä, seitsemällä. Näistä ainoastaan yksi on tehnyt täydellistä jälkeä. Olen kokeillut sekä 30 euron huoltoja että 75 euron huoltoja. Valitettavasti 75e (1,5h) huolto on se täydellinen...

        Hyvä ripsien tekijä ei tee settimäärän mukaan, vaan laittaa ripsiä niin paljoin kun niitä on tilaa asettaa. Hyvä ripsien tekijä ei tee 30 ripseä/silmä ja ota siitä 70e. Hyvä ripsien tekijä ei viimeistele ripsirajaa liimalla. Hyvän tekijän käsissä et lähestulkoon edes huomaa että joku työskentelee kasvojesi yllä. Kun katsot tarkkaan ripsien alapuolelta näet jokaisen ripsen eriteltynä - niissä on väliä. Jos muutamakin ripsi on kiinnittynyt toisiinsa siitä seuraa se että ripset ovat 1-2 viikkoa mukavat, sen jälkeen kääntyilevät minne sattuu eivätkä irtoa koska siellä on sattuu olemaan ripsi(ä) kasvukautensa keskivälissä jotka pitävät koko rypästä kiinni.

        Olen välillä pitänyt taukoa ripsien kanssa ja sen jälkeen kesti n kuukauden että ripset palasivat entiselleen. Kyllä ne siis kasvavat, mutta tyngät ne oli - huonon tekijän vuoksi! Ripsien kuuluu pysyä suorassa ja sekaantumatta toisiinsa koko päivän kun olet ne aamulla harjannut kuntoon. Jos näin ei ole, tuhoavat ne omaa ripseä sekä huonolla istutuksella että sillä kun joudut koskemaan ripsiin useammin jotta ne eivät ole epäsiistit.

        Kun etsitte ripsientekijää itsellenne, ei auta muu kuin kokeilla ja ottaa riski tai kuunnella muiden kokemuksia. Paljon on tekijöitä jotka eivät ymmärrä mitä hallaa tekevät, kun jatkavat ripsien tekemistä ihmisille. Olen kokeillut niin paljon erilaisia tekijöitä että todella tiedän mistä puhun, he eivät todellakaan tiedä paljon mitään ripsien tekemisestä vaikka koulutuksen ovat käyneet. Eräässäkin ripsikoulutuksessa harjoitellaan ripsitupsuilla koko ripsirivistön tekeminen. Miettikää siis tarkkaan kenelle menette. Ripsipidennykset ovat ihanat, mutta en enää ikinä mene tekijälle jonka työhön en ole 100 % tyytyväinen. Ripsien kuuluu pysyä hyvännäköisenä koko kuukauden, ne ei missään vaiheessa saa vääntyillä ja kääntyillä saati olla toisissaan kiinni.


      • 76dcji
        Rosemary_ kirjoitti:

        Vastaanpas nyt tänne kun näistä moni varmasti tietoa tarvitsee ja ripsipidennyksissä jos joissain tarvitsee todellisen ammattilaisen taitoa. Ripsipidennysten teko on äärimmäisen tarkkaa touhua. Ei riitä että tiedät kuinka ne tehdään, ei auta vaikka olet tehnyt vuosia, ripsi täytyy asettaa todella tarkasti juuri oikeaan asentoon ja vain yhteen ripseen.

        Pidennykset ovat huonosti tehty jos ne vähänkin hapsottaa. Tarkka ammattilainen saa pidennykset tekee jokaiseen ripseen yksi/yksi. Olen käynyt vuoden aikana 7 eri tekijällä. Kyllä, seitsemällä. Näistä ainoastaan yksi on tehnyt täydellistä jälkeä. Olen kokeillut sekä 30 euron huoltoja että 75 euron huoltoja. Valitettavasti 75e (1,5h) huolto on se täydellinen...

        Hyvä ripsien tekijä ei tee settimäärän mukaan, vaan laittaa ripsiä niin paljoin kun niitä on tilaa asettaa. Hyvä ripsien tekijä ei tee 30 ripseä/silmä ja ota siitä 70e. Hyvä ripsien tekijä ei viimeistele ripsirajaa liimalla. Hyvän tekijän käsissä et lähestulkoon edes huomaa että joku työskentelee kasvojesi yllä. Kun katsot tarkkaan ripsien alapuolelta näet jokaisen ripsen eriteltynä - niissä on väliä. Jos muutamakin ripsi on kiinnittynyt toisiinsa siitä seuraa se että ripset ovat 1-2 viikkoa mukavat, sen jälkeen kääntyilevät minne sattuu eivätkä irtoa koska siellä on sattuu olemaan ripsi(ä) kasvukautensa keskivälissä jotka pitävät koko rypästä kiinni.

        Olen välillä pitänyt taukoa ripsien kanssa ja sen jälkeen kesti n kuukauden että ripset palasivat entiselleen. Kyllä ne siis kasvavat, mutta tyngät ne oli - huonon tekijän vuoksi! Ripsien kuuluu pysyä suorassa ja sekaantumatta toisiinsa koko päivän kun olet ne aamulla harjannut kuntoon. Jos näin ei ole, tuhoavat ne omaa ripseä sekä huonolla istutuksella että sillä kun joudut koskemaan ripsiin useammin jotta ne eivät ole epäsiistit.

        Kun etsitte ripsientekijää itsellenne, ei auta muu kuin kokeilla ja ottaa riski tai kuunnella muiden kokemuksia. Paljon on tekijöitä jotka eivät ymmärrä mitä hallaa tekevät, kun jatkavat ripsien tekemistä ihmisille. Olen kokeillut niin paljon erilaisia tekijöitä että todella tiedän mistä puhun, he eivät todellakaan tiedä paljon mitään ripsien tekemisestä vaikka koulutuksen ovat käyneet. Eräässäkin ripsikoulutuksessa harjoitellaan ripsitupsuilla koko ripsirivistön tekeminen. Miettikää siis tarkkaan kenelle menette. Ripsipidennykset ovat ihanat, mutta en enää ikinä mene tekijälle jonka työhön en ole 100 % tyytyväinen. Ripsien kuuluu pysyä hyvännäköisenä koko kuukauden, ne ei missään vaiheessa saa vääntyillä ja kääntyillä saati olla toisissaan kiinni.

        Minäkään en ymmärrä hinnoittelua kappale määrän mukaan, huollon tarkoitushan on laittaa ripseen se puuttuva jatke, eikä sanoa asiakkaalle, että laitoin nyt esim.30 jatketta. Kyllä tekijä on se tärkein juttu tässäkin. Ja ihmettelen tätä mainostusta täällä, sehän on täällä kielletty, taitaa olla asiakkaista pulaa!?


      • kokeilijamyöskin
        76dcji kirjoitti:

        Minäkään en ymmärrä hinnoittelua kappale määrän mukaan, huollon tarkoitushan on laittaa ripseen se puuttuva jatke, eikä sanoa asiakkaalle, että laitoin nyt esim.30 jatketta. Kyllä tekijä on se tärkein juttu tässäkin. Ja ihmettelen tätä mainostusta täällä, sehän on täällä kielletty, taitaa olla asiakkaista pulaa!?

        Huomioikaa myös ns kuivumisaika ripsienpidennysten teon jälkeen,jos liima ei pääse kunnolla kuivumaan,voi lopputuloksena olla yhteen liimautuneita ripsiä myöskin,tämä ei siis ole tekijästä kiinni.

        Kun olet saanut ripset sinun pitää välttää kosteita paikkoja, hikoilua, nukkua mielellään selällään ensimmäinen yö.

        Ei aina voi lytätä toisia vaan täytyy katsoa asiaa kaikkien kannalta,niin asiakkaan kuin tekijänkin.


      • GV.
        Rosemary_ kirjoitti:

        Vastaanpas nyt tänne kun näistä moni varmasti tietoa tarvitsee ja ripsipidennyksissä jos joissain tarvitsee todellisen ammattilaisen taitoa. Ripsipidennysten teko on äärimmäisen tarkkaa touhua. Ei riitä että tiedät kuinka ne tehdään, ei auta vaikka olet tehnyt vuosia, ripsi täytyy asettaa todella tarkasti juuri oikeaan asentoon ja vain yhteen ripseen.

        Pidennykset ovat huonosti tehty jos ne vähänkin hapsottaa. Tarkka ammattilainen saa pidennykset tekee jokaiseen ripseen yksi/yksi. Olen käynyt vuoden aikana 7 eri tekijällä. Kyllä, seitsemällä. Näistä ainoastaan yksi on tehnyt täydellistä jälkeä. Olen kokeillut sekä 30 euron huoltoja että 75 euron huoltoja. Valitettavasti 75e (1,5h) huolto on se täydellinen...

        Hyvä ripsien tekijä ei tee settimäärän mukaan, vaan laittaa ripsiä niin paljoin kun niitä on tilaa asettaa. Hyvä ripsien tekijä ei tee 30 ripseä/silmä ja ota siitä 70e. Hyvä ripsien tekijä ei viimeistele ripsirajaa liimalla. Hyvän tekijän käsissä et lähestulkoon edes huomaa että joku työskentelee kasvojesi yllä. Kun katsot tarkkaan ripsien alapuolelta näet jokaisen ripsen eriteltynä - niissä on väliä. Jos muutamakin ripsi on kiinnittynyt toisiinsa siitä seuraa se että ripset ovat 1-2 viikkoa mukavat, sen jälkeen kääntyilevät minne sattuu eivätkä irtoa koska siellä on sattuu olemaan ripsi(ä) kasvukautensa keskivälissä jotka pitävät koko rypästä kiinni.

        Olen välillä pitänyt taukoa ripsien kanssa ja sen jälkeen kesti n kuukauden että ripset palasivat entiselleen. Kyllä ne siis kasvavat, mutta tyngät ne oli - huonon tekijän vuoksi! Ripsien kuuluu pysyä suorassa ja sekaantumatta toisiinsa koko päivän kun olet ne aamulla harjannut kuntoon. Jos näin ei ole, tuhoavat ne omaa ripseä sekä huonolla istutuksella että sillä kun joudut koskemaan ripsiin useammin jotta ne eivät ole epäsiistit.

        Kun etsitte ripsientekijää itsellenne, ei auta muu kuin kokeilla ja ottaa riski tai kuunnella muiden kokemuksia. Paljon on tekijöitä jotka eivät ymmärrä mitä hallaa tekevät, kun jatkavat ripsien tekemistä ihmisille. Olen kokeillut niin paljon erilaisia tekijöitä että todella tiedän mistä puhun, he eivät todellakaan tiedä paljon mitään ripsien tekemisestä vaikka koulutuksen ovat käyneet. Eräässäkin ripsikoulutuksessa harjoitellaan ripsitupsuilla koko ripsirivistön tekeminen. Miettikää siis tarkkaan kenelle menette. Ripsipidennykset ovat ihanat, mutta en enää ikinä mene tekijälle jonka työhön en ole 100 % tyytyväinen. Ripsien kuuluu pysyä hyvännäköisenä koko kuukauden, ne ei missään vaiheessa saa vääntyillä ja kääntyillä saati olla toisissaan kiinni.

        Voisitko suosittela hyvän tekijän, kun minulle aina sattuu huono tekija. Tällä tuurilla olen kohta rahaton ja ripsetön. Kiitän etukäteen.


    • Millala

      Hei,
      Olen glam lashes sertifioitu tekijä Tampereelta ja laitan ripset 100-120 ripsettä 70.- eurolla (Minkkiripset C -curl, 0,15 mm, pituudet 8-14 mm).
      Teen töitä kotona koulun ohessa. Asun Annalassa , kun kiinnosta sitten ota vaan yhteyttä [email protected]
      :)

    • leonidpreesnevi

      huijareita kaikki tyynni

    • nova11

      moikka.
      voisko joku kertoa kuka tekee porissa KUNNON ripsipidennykset? ei mitään ohuita ja harvoja vaan kunnon minkkiripset? oon nyt kokeillut jo aika monta paikkaa eikä vaan nyt löydy kunnon tekijää, lisäksi haluaisin vielä melko pitkät ripset, ei mitään 12 millistä.

    • mikä ihmeen hinta?

      700e? eihän xtremet maksa kuin päälle satasen??

    • ripset

      Moikka! Onko täällä ketään, joka tekisi ripsipidennyksiä edullisesti Turun suunnalla? :)

    • Mia111

      Moi!
      Käyttän Glambeauty.fi tuotteita ja ne ovat erittän laadukaita.Kannata varmasti kokeila.

    • katja88_

      Osaako joku kertoa miksi ripsipidennyksien liima aiheuttaa minulle niin kauheita allergisia-reaktioita ettei silmiä saa auki seuraavana päivänä (todella turvonneet)? Onko liimoissa eroja, olen nyt käynyt kahdella eri ripsipidennyksien laittajalla ja molemmilla kerroilla sama juttu!

      • ripsisti :)

        Kuulostaa kyllä siltä, että olet jollekin liiman aineosalle allerginen ja suosittelen ettet leiki omalla terveydelläsi. Yksi mahdollisuus on tietenkin, että pyydät kosmetologiasi ostamaan herkemmille silmille tarkoitettua liimaa, joka tosin ei ole pysyvyydeltään samaa luokkaa kuin nämä "tujummat" liimat.


      • VFGS

        OLET ALLERGINEN LIIMALLE!


    • ..

      kolibri porissa on hyvä! aikoja vaan ei oikeen meinaa saada heti..

    • 1984 t

      Pori 044 3622 238. Varaa aika tekstiviestein :)

    • ripsi83

      Ripsienpidennykset edullisesti turussa. Uudet täystuuhennukset 75e p.0404701674

    • Anonyymi

      Itsellä ripset lähti sairauden takia,nyt upeat omat ripset,ihan pelkästään vitaliksen ansiosta.
      Itsellä 2 viikkoa ja huomasin että mulla on pidemmät ripset kuin koskaan.Välillä hieroin silmiin puhdistettua vaseliinia,laitoin muutaman kerran päivässä..

    • Anonyymi

      Usko vain,rasvaton vaselini on paras,kaks viikoa ja sulla on omat upeat ripset.

    • Anonyymi

      Risiiniöljykin auttaa paljon

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3187
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      108
      1292
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1076
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1033
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      957
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      924
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe