Haluaisin pudottaa jotain 3kg pois apua!

3kggg

haluaisin pudottaa n.3 kg pois parissa kuukaudessa. Mulla ei ole minkäänlaista hajua että miten se onnistuu. Itse en syö´kovin paljon herkkuja, kerran viikkossa varmaan karkkia tai suklaata. Millaisia ruokia pitäisi syödä ja miten usein? Miten pitäisi liikkua? Kuinka usein? kErtokaa joku dieetti, mikä on toiminut teille! =) Kiitos paljon! =)

10

1447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • insinöörin kikka

      Itse pudotin juomalla jääkaappilämpöistä vettä 3 litraa päivässä. Elimistöni lämmitti kyseistä vettä
      reilut 30 astetta, johon kului 99 kcal energiaa.
      (päivittäinen energiamäärä, jonka sain syömistäni ruoista oli n. 2600 kcal).
      Samalla vesi täytti vatsalaukkuani ja syöminen jäi vähemmälle. Tuloksena oli, että ilman suurempia ponnisteluja painoni putosi 4 kg kuukaudessa.
      Huomioitavaa on, että 3L vetä /d kuluttaa energiaa
      vuoden aikana n. 35 000 kcal. Se vastaisi parin viikon paastoa.

    • Juah

      Hyvä alku laihdutukselle olisi jättää ruokavaliosta pois sokeri ja korvata valkoiset viljatuotteet täysjyvällä. Noistä saa paljon energiaa mutta ne eivät pidä kauaa nälän tunnetta loitolla -> tulee syötyä useammin.

    • ja saattaa...

      lähteä neljäkin kiloa. Tuo toivomasi on juuri se suositeltu noin puolen kilon viikkovauhti, hiukan alle. Laske päivittäinen kulutuksesi esim. kalorilaskuri.fi -sivuilla ja vähennä siitä 500 kcal. Silloin laihdut puoli kiloa viikossa.

      Jos haluat valmiin ohjelman, kokeile esimerkiksi Kiloklubia, sieltä saat halutessasi valmiit ateriaehdotukset jokaiselle päivälle amupalasta iltapalaan. Se perustruu juuri tuohon 500 kcal:n vajeeseen, ohjelmaan pitää syöttää painotiedot säännöllisesti, ja suositukset muuttuvat sen mukaan. Liikuntaa Kiloklubi suosittelee niin, että keskimääräinen kulutus olisi vähintään 150 kcal päivässä. Eri lajien kulutukset oman painosi mukaan laskettuna saat ohjelmasta myös. Hintakaan ei ole kauhea, 29 euroa kolmessa kuukaudessa tai 89 euroa vuodessa. Ainakin itse olen pitänyt tuosta ohjelmasta ja jatkan sillä edelleen. Herkkujakaan ei tarvitse kokonaan unohtaa, riittää kun enintään 10 prosenttia päivän energiasta tulee niistä. Ja kasviksia/hedelmiä/marjoja pitää syödä vähintään 600 grammaa päivässä.

    • bubastis

      juo kolme litraa vettä päivässä. Vajaassa viikossa painoa lähtee 3kg. Pidä veden juonti yllä ja laihtuminen jatkuu.

      • ???

        saako tossa syödäkki jotain vai pitääkö juoda pelkkää vettä?


      • siis normaalisti
        ??? kirjoitti:

        saako tossa syödäkki jotain vai pitääkö juoda pelkkää vettä?

        3 ateriaa päivässä ja juo vettä niin kilot karisee.


    • 4kg pois

      Mutta jos juo paljon vettä, niin eikö ne kilot jotka ovat pudonneet, tule takaisin? Kyllähän ne sitten tulee, jos ei jatka veden juontia ja urheile, mutta jos jatkaa urheilua ja veden juontia, niin tulevatko kilot silti takaisin? Itse haluaisin laihtua n. 4kg niin, että se ylimääräinen rasva lähtisi. Mutta jos juo paljon vettä, niin tuleeko siitä litteä vatsa? Ja lähteekö se ylimääräinen rasva pelkästä vedestä?

    • 186/100

      Puolikiloa viikossa ? Mutta "pullukka"-ohjelmassa pudotetaan 7 viikossa 15kg.
      Mistä tämä ero johtuu ? Mitä he tekevät toisin?

      • ...

        ne ovat todella lihavia. ja heillä on melko tiukka linja.


    • 4kiloa 7 viikossa

      On eri asia jos 100kg painoinen pudottaa 7 viikossa 15kg.kun ihminen jonka lähtöpaino on 138kg.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe