Mihin vanhat lakanat?

Siivoilija yössä

Mihin Rovaniemellä voisi viedä vanhat puuvillaiset lakanat ja pussilakanat?

Niistä tulisi hyvää matto-/poppanakudetta. Itse en enää jaksa leikellä enkä kutoa.

Itselleni on kaappiin kertynyt kulahtaneita liinavaatteita, saattaa olla reikiäkin. Olen tässä niitä erottelemassa pois ja toivoisin, että ne johonkin vielä hyötykäyttöön päätyisivät. Myös ystävilläni on näitä turhia liinavaatteita. Ja perikunniltakin tulee roskiin heitettäviksi.

Muutkin vinkit liinavaatteiden uusiokäyttöön olisivat tervetulleita!

5

1262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmiina3

Soita lemmikkieläinhoitola Kieppiin, osoitteen löydät googlen kautta. Siellä voi olla tarvetta vanhoille peitteille, pyyhkeille yms.

• Siivoilija yössä

Kiitos vastauksestasi.

Aivan totta! Sinnehän niitä voisi viedä varmaankin. Ja kenneliin tai jollekin, joka rassailee mopoja ja autoja.

Antaisin kuitenkin mieluummin jollekin käsityöntekijälle, mutta jos ei sellaista löydy, niin sitten edellämainituille.

• Remppamies ja apulaiset

Älä sie roskiin heitä niitä !
      Täällä olis käyttöä lakanoille. Laita postia olla olevaan sähköpostiin, niin käy hakemassa ne.

[email protected]

• Siivoilija yössä

Kiitos mielenkiinnosta.

En toki roskiin heittänyt! Minun ylimääräiset liinavaatteeni ovat löytäneet jo uuden käytötarkoituksen.

Mutta tässä varmaan vinkkiä muillekin, jotka kaappeja siivoilevat. Joku voi keksiä käyttöä sinulle tarpeettomalle tavaralle.

• kieppi
        Siivoilija yössä kirjoitti:

Kiitos mielenkiinnosta.

En toki roskiin heittänyt! Minun ylimääräiset liinavaatteeni ovat löytäneet jo uuden käytötarkoituksen.

Mutta tässä varmaan vinkkiä muillekin, jotka kaappeja siivoilevat. Joku voi keksiä käyttöä sinulle tarpeettomalle tavaralle.

otta vastaan kaikenmaailman lakanat ja pyyhkeet eläimille alusiksi ja pesuräteiksi! eläinten joulupatakeräykseen myös otettaisiin mielellään vastaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2265
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1978
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1529
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1377
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1076
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      997
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      116
      759
    Aihe